Da li se može otvoriti bez prenošenja plate?Za kupovinu na rate preko kreditne kartice je meni najbolja UniCredit MasterCard Flexia. 300din jednokratna provizija i to je to, nema nikakvih kamata i može bilo koja transakcija da se podeli na rate (čak i one iz inostranstva, pa i online)
Koliko ja znam mogla je da se izvadi samo kreditna i to bez prenosa zarade. Održavanje je 100 dinara mesečno. Limit je maksimum do 4 plate.Da li se može otvoriti bez prenošenja plate?
Izmirivao sam redovno u Rajfu, ali ovo je oružana pljačka.
Hvala proveriću.Koliko ja znam mogla je da se izvadi samo kreditna i to bez prenosa zarade. Održavanje je 100 dinara mesečno. Limit je maksimum do 4 plate.
Ako nemaš neke kredite ili druge obaveze već onda možeš da tražiš limit do 4 plate. Onda to ide na odobravanje i o tome banka odlučuje. 246din se plaća izveštaj iz kreditnog biroaHvala proveriću.
Limit mi se povećavao kako sam redovno otplaćivao. Tj ako redovno plaćaš oni ti daju više lufta.
Jel o tome odlučuje banka ili kreditni biro?
Nije iskustvo, ali oni svakako ne znaju kolika je tebi plata, te da li je legla u celosti ili delimično.
Jedino ako ima neku klauzulu ugovora po kojoj svakog meseca mora da im donosi/šalje potvrdu, pa da upoređuju da li je u dinar leglo na račun kod njih, ali valjda to nije slučaj. 😃
Smeju li oni da menjaju uslove ugovora?Uzeo sam online keš kredit u Raiffeisenu, sa 7,9% NKS i stoji mi da ukoliko do kraja avgusta ne prebacim platu kod njih, povećaće se na 9,9% NKS. Da li neko ima iskustvo da ako se ne prebaci cela plata, već veći deo plate, da li će ostati niža kamata? Pitam, jer bih ostavio 35 hiljada u Yettel banci zbog besplatnog održavanja.
To i nije sporno, pitanje je bilo da li nekako znaju koji je udeo prenet, tj. da li zahtevaju da 100% primanja ide kod njih.Koliko sam upućen, nije im bitan iznos, nego šifra uplate, tj da uplate budu po osnovu zarade i drugih primanja zaposlenih.
Nisu promenili, takav je prosto ugovor. NKS je 7,9% u startu, ali uz sledeću napomenu: Imajte u vidu da navedeni uslovi važe ukoliko prenesete zaradu u Raiffeisen banku u naredna dva meseca, inače će kamatna stopa biti veća za 2% od prikazane. Ovo je, doduše, vrsta navlakuše, jer stoji samo kao napomena (kod ostalih banaka je to transparentnije, rekao bih), pa bi bilo zanimljivo zatražiti mišljenje NBS. Edit: da preciziram, nije sporno postojanje povlašćene stope za primaoce zarade, već način na koji se to reklamira, sitnim slovima.Smeju li oni da menjaju uslove ugovora?
Nisu promenili, takav je prosto ugovor. NKS je 7,9% u startu, ali uz sledeću napomenu: Imajte u vidu da navedeni uslovi važe ukoliko prenesete zaradu u Raiffeisen banku u naredna dva meseca, inače će kamatna stopa biti veća za 2% od prikazane. Ovo je, doduše, vrsta navlakuše, jer stoji samo kao napomena (kod ostalih banaka je to transparentnije, rekao bih), pa bi bilo zanimljivo zatražiti mišljenje NBS. Edit: da preciziram, nije sporno postojanje povlašćene stope za primaoce zarade, već način na koji se to reklamira, sitnim slovima.
Jasno. Ja zapravo ni ne znam kako tačno izgleda ugovor, cenio sam prema reklamnom materijalu za koji sam znao. Dosad mi je bio poznat kalkulator, u kom su tu informaciju stavili samo u napomenu. Sad, međutim, vidim da postoji i ova stranica, gde su to bolje objasnili, da je to zapravo ugovorna obaveza, a da ovo povećanje od 2% dođe kao kazna ako se to ne ispoštuje. Ostaje ipak da im je zanimljiv/neuobičajen pristup problematici. Koliko sam ispratio kod ostalih banaka, lepo imaju kalkulatore i reprezentativne primere za oba slučaja.
Rezervacije vidiš u Računi/Detalji računa i uđeš u rezervisana sredstva dinarskog ili deviznog (odskroluješ udesno pa tamo)Kada odradim internet plaćanje, ne prikazuje mi se nigde transakcija ni na mobilnoj aplikciji niti na online bankingu.
Može biti da je broj plastične kartice na crnoj listi kod tog prihvatioca pa zato ne prolazi. Ovo je čest slučaj u Intezi, ali sve više uzima maha i u Rajfajzenu (za račun i kartice nema troškova pa samim tim moraju neke brojeve u opticaju da recikliraju). Pretpostavljam, jedan od razloga zašto digitalne kartice važe najkasnije do februara 2029. je između ostalog i taj, da bi se uštedelo na tome.Da li se nekome desilo da mu internet plaćanje Visa Debit plastičnom biva odbijeno a da Visa Digital prolazi normalno? Devizni račun mi je vezan za obe kartice tako da sredstva nisu problem. Podaci svi ispravno uneti itd.
Rezervacije vidiš u Računi/Detalji računa i uđeš u rezervisana sredstva dinarskog ili deviznog (odskroluješ udesno pa tamo)
Može biti da je broj plastične kartice na crnoj listi kod tog prihvatioca pa zato ne prolazi. Ovo je čest slučaj u Intezi, ali sve više uzima maha i u Rajfajzenu (za račun i kartice nema troškova pa samim tim moraju neke brojeve u opticaju da recikliraju). Pretpostavljam, jedan od razloga zašto digitalne kartice važe najkasnije do februara 2029. je između ostalog i taj, da bi se uštedelo na tome.
Slažem se da su rezervacije loše odrađene, i meni to baš smeta... Što se tiče plastične kartice, da nisi možda zaboravio da je aktiviraš? Nije dovoljno odblokirati je u mobilnom bankarstvu, mora prva transakcija da bude sa čipom i uz unos PIN-a, npr. promena PIN-a na bankomatu.
Čekam platu ko kišu ovih dana
Čekiraj ovaj klizač kod natpisa "Dobro došli" i vidi se sve. Meni je lično onaj drugi prikaz bezveze.
Pogledajte prilog 497863
Ali tu dobiješ kartice na ruke, zar ne? Ovo je specifičnost dostave na kućnu adresu. Doduše, moglo je i odblokiranje u aplikaciji biti dovoljno, ali tako je prosto u svim bankama. Nisam dosad čuo da neka kartica koja nije preuzeta u samoj banci postaje aktivna na jedan klik.Kod Intese i BPŠ Banke toga nema recimo uopšte.
A ni tu se ne vidi sve lepo, npr. čak ni celo ime trgovca ako je duže.nema podataka o transakcijama samo kada se ode u Detalji/Rezervisana Sredstva
Ali tu dobiješ kartice na ruke, zar ne? Ovo je specifičnost dostave na kućnu adresu. Doduše, moglo je i odblokiranje u aplikaciji biti dovoljno, ali tako je prosto u svim bankama. Nisam dosad čuo da neka kartica koja nije preuzeta u samoj banci postaje aktivna na jedan klik.
A ni tu se ne vidi sve lepo, npr. čak ni celo ime trgovca ako je duže.
Vidiš sliku mog računa na mobilnoj aplikaciji? Prikazana su rezervisana sredstva, klikneš tačno na njih i pravo si tamo gde bi otišao tim putem koji pominješ.
Transakcije koje su proknjižene su odmah ispod na pošetnom računu. Zadnjih nekoliko.
Za ebanking je tako kako kažeš, ideš na detalje računa. Odavno prilično slabo koristim ebanking pa nisam obratio pažnju na to.
Ne bi se obrukao, odmah bi tog momenta aktivirao i prošla bi transakcija. Takođe važi za POS terminale. Mora naravno PIN kod kod tog prvog korišćenja i fizičko slotovanje kartice u POS koliko mogu da se setim. Tako je jedino i normalno, ne bi trebalo da mi poštar koristi kartice usputNisam neko vreme aktivirao ali mislim da je sve to lepo napisano.
Imaju/imali i sigurnosni sistem za beskontaktno, koji nisam odavno aktivirao pa ne znam da li još uvek funkcioniše. Nakon neodređenog (upravo tako je bilo, ne znaš koliko) broja beskontaktnih transakcija u nekom kratkom vremenu, odbija beskontaktno. Moraš tada fizički da ubaciš karticu u POS terminal i kucaš PIN.
Ovo mi se nije desilo već neku godinu a ume da bude dobar ritam potrošnje kod nabavke za kuću.
Meni te njihove mere ne smetaju i ne smatram ih suvišnim.
Edit: Rovello, koliko je to dugačko u pitanju. Burito nešto neki broj Srbija Beograd piše kod mene npr.
Pitanje je i da li bi se setio sa proba sa čipom (on ili kasir). Neki POS terminali, doduše, u takvim slučajevima napišu poruku "ubacite karticu", a neki ispadnu nekorisni sa porukom "nepodržana kartica".Ne bi se obrukao, odmah bi tog momenta aktivirao i prošla bi transakcija.
Zapravo uopšte ne toliko dugačko. Imaš ovde neke primere, od osam transakcija se samo dve vide cele. U zavisnosti od širine, staje svega dvadesetak karaktera i ne postoji nikakva mogućnost da se vidi sve. Prosto rešenje bi bilo da može svim detaljima da se pristupi klikom/tapom na transakciju, kao što to funkcioniše za proknjižene, ali trenutno se ništa ne dešava ukoliko se klikne/tapne. Isti važi i za rezervacije koje nisu nastale kartičnim plaćanjem, npr. kad ti blokiraju prenos sredstava zbog "sumnjivih" aktivnosti, a zapravo zato što je iznos nešto veći. Tu već garantovano ime, prezime, adresa, grad ne staju u vidljivi deo.Edit: Rovello, koliko je to dugačko u pitanju.
To mi je baš sumnjivo, znači isto je i poštar mogao da uradi?Nema nikakve dodatne aktivacije, odmah sam ih koristio za internet plaćanja
To već nije zgodno, jer stvarno u teoriji može da se desi da ti se zatraži PIN i bez posebnog razloga. Zato je bolje koristiti RaiPay (ili Apple Pay).samo se prisloni kartica a ni ne znam ga napamet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari