Šta je novo?

Raiffeisen bank

Mozda nisam snimio u temi. Al imam firmin RFB master card koj mi istice valjda 2028. Stizalo na izvod obavestenje da ce da menjaju sve na Visa. Logujem se pre par dana vidim kao da su mi konvertovali master u visu? Pise za ovu sto imam da je Visa biznis. Odlazim do poslovnice kazu mi i tamo da je konvertovana da kao nece da mi izdaju novu?

Mene sad zanima na koju foru ovo radi i kad placam online sta stavljam obzirom da kartice valjda koje pocinji sa 5 su master a 4 visa, a negde mi sam menja koja je kartica, kada kucam broj iste ne mogu da namestim da je visa ko sto me sad ubedjuju…
 
Jedan od ukucana je penzioner i planiram da mu otvorim racun u Raiffaisen tj da ga prebacim, penzija stize u drugu banku, da li treba toj banci da najavim da se penzija prebacuje u drugu banku i da li je potrebno njihovo odobrenje, kako gledaju na to ?
 
Mislim da banka s tim nema veze,ako nemas dugavanja prema njoj. Treba to da prijavis penzionom fondu,da menjas banku.
 
Mene sad zanima na koju foru ovo radi i kad placam online sta stavljam obzirom da kartice valjda koje pocinji sa 5 su master a 4 visa, a negde mi sam menja koja je kartica, kada kucam broj iste ne mogu da namestim da je visa ko sto me sad ubedjuju…
Nisu ti promenili brend kartice, vec su u sistemu promenili da umesto MasterCard Biznis pise Visa biznis. Ja lično isto imam poslovni racun u RF i meni je stigao izvod, ali i dalje koristim poslovnu karticu svuda kao MC, čak i onlajn.

Pitao sam poznanicu koja radi u RF, rekla je da ukidaju saradnju sa MC, prebacuju na Vizu, radiće vanredno reizdavanje, bićemo obavešteni kada nove kartice budu u ekspozituri (nakon preuzimanja biće prelazni period kada obe kartice budu aktivne, nakon cega ce MC biti ugašena).
 
A mojoj zeni rekli da ce tako biti do isteka ,naznacenih na kartici.
 
Jedan od ukucana je penzioner i planiram da mu otvorim racun u Raiffaisen tj da ga prebacim, penzija stize u drugu banku, da li treba toj banci da najavim da se penzija prebacuje u drugu banku i da li je potrebno njihovo odobrenje, kako gledaju na to ?
Ne da najaviš, ali potrebno je da uzme potvrdu da nema dugovanja iz stare banke i u Rajfajzenu da mu odštampaju potvrdu o broju novog računa pa sa tim podnese zahtev za promenu. Možda je potreban još neki papir, ali ova dva, to je glavno.
 
Nisu ti promenili brend kartice, vec su u sistemu promenili da umesto MasterCard Biznis pise Visa biznis. Ja lično isto imam poslovni racun u RF i meni je stigao izvod, ali i dalje koristim poslovnu karticu svuda kao MC, čak i onlajn.

Pitao sam poznanicu koja radi u RF, rekla je da ukidaju saradnju sa MC, prebacuju na Vizu, radiće vanredno reizdavanje, bićemo obavešteni kada nove kartice budu u ekspozituri (nakon preuzimanja biće prelazni period kada obe kartice budu aktivne, nakon cega ce MC biti ugašena).
kolko je to bezveze sto su uradili, a jos me i ubedjuju da je magicni master card koji imam postala visa :D Ne znam sto su menjali u sistemu sta da pise, iskreno samo buni krajnjeg korisnika.
 
Imam problem da dodam Visa karticu kao nacin placanja u Nis aplikaciju Drive.Go na novom telefonu.
Stigne poruka da je naplaceno 5din, a zatim i da je transakcija ponistena, sto je i potrebno za dodavanje platne kartice, ali na poslednjem koraku samo vrti krug i tako u nedogled...
Nece ni virtuelnu ni fizicku.
Na starom telefonu sve radi, obrisem, dodam ponovo,
Nisam siguran da li je problem do banke, ali Intesinu Visa dodam normalno, ali od RF nece...:unsure:
Ima li neko ideju sta moze biti ili da zovem korisnicki?
 
@Millan1 jedino što mi pada na pamet je da si možda na previše mesta sačuvao karticu (imaš preko 10 tokenizacija) i da je potrebno da pozoveš nekog u korisničkom da ti to obriše. Ako si na Androidu, pogledaj u RaiPay. Mada, nemoj se iznenaditi ukoliko budeš morao da odeš do ekspoziture eventualno, ali opet nadam se da oni imaju tih mogućnosti. Recimo, ja sam zvao da proverim pod kojim šifrom plaćanja mi je jedna firma uplatila, ali ispostavilo se da savetnica u ekspozituri ima pristup listinzima pa sam na monitoru i video kod nje 241.
 
Koliko shvatam, kaže da na starom telefonu sve radi, a na novom ne. Po tome zaključujem da je do telefona (na stari može da doda karticu, izbriše je, a onda ne može da je doda na novi), tj. da nema veze sa bankom. Mada je malo konfuzno, jer se prvo pominje distinkcija stari-novi telefon, a posle Intesa-Raiffeisen, pa možda i nisam dobro razumeo.
 
@uji
Da virtuelnu sam sacuvao 12 puta(pise pod Card connections u RaiPay-u), ali fizicku Visa nisam nigde, a nece ni nju da prihvati...

@rovello
Da, tako je, na starom telefonu sve radi, moze da se obrise, doda, a na novom nece, ali samo kartice iz RF banke, Intesine rade i na novom telefonu najnormalnije...


Zvao sam korisnicki, ali oni ne kontaju sta im pricam, kazu mi da obrisem Raipay, pa da dodam karticu "rucno", da je ne skeniram i tako neke predloge...:D
Inace telefoni su RN Pro 10 i RN Pro 13, android 13 vs android 15, verzija Drive.Go ista 4.1.0, sve dozvole odobrene.
 
Da li si otključavao ili bilo šta radio sa softverom na RN Pro13?
 
Kontakt centar banke ti je objašnjavao kao da imaš problem u dodavanju kartice u RaiPay. Očigledno su shvatili da je tu dodaješ (tu je opcija beskontaktno očitavanje kartice umesto ručnog unosa podataka). Što se tiče glavnog problema, onda je stvarno do telefona, ali šta tačno, ne bih znao. Mogao bi opet da pokušaš da se požališ banci, ali da ovog puta uspeš jasno da im staviš do znanja o čemu je reč. Alternativno, predložio bih ti obraćanje NIS-ovoj korisničkoj podršci, jer njihovi programeri pre mogu da vide šta je tačan uzrok problema, a i kod njih sigurno ne bi došlo do zabune. Pritom verujem da će brzo odgovoriti, jer su meni zimus rešili neki problem sa SNNP u roku od tri dana.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo, upravo je uspelo dodavanje kartice, a razlog zasto nije htelo, stvarno ne znam.
Danas sam pokusao u par navrata i nece i evo sada iz treceg puta je uspelo, posle toga obrisao i ponovo je dodao.
Apsolutno nista nisam podesavao na telefonu ili aplikaciji u odnosu na prehodne pokusaje kada nisam uspevao da je dodam... :rolleyes:
 
Nije, jedini tekući račun koji je ikada imala je onaj u BPŠ gde sad prima penziju, a ranije platu.
Pre deset godina je imala na kratko štedni račun u Raiffaisen-u na kom je imala neki obavezni depozit koji joj je tada bio neophodan da bi dobila vizu da dođe kod nas u goste pošto smo tad živeli u inostranstvu, a i taj štedni je zatvoren pre mnogo godina.

Jesi dobio odgovor iz banke?
 
@Belgrade., @magnetic kao i većina, odgovor na prigovor šalju tek uoči isteka zakonskog roka 13.-15. dana)
 
16 Jun ugasio jednu karticu (zloupotreba ) zvao korisnicki i oni rekli da ce da posalju novu u poslovnicu , poslace sms kad stigne ali jos nema nista
Koliko vremenski treba ili da idem u poslovnicu da pitam
 
Dan nakon što kroz notifikaciju, odnosno inbox Moja mBanka stigne obaveštenje. Ne šalju više sms fizičkim licima godinama.
 
Da li je poziv na 0800 111 000 iz globaltel mreze besplatan, skinuli mi kredit danas.
Iz globaltela kazu da su proverili i da se pozivi naplacuju tj da su pozivi samo sa fiksne mreze besplatni, ranije kad sam zvao nikad mi nisu nista skinuli.
Na pocetku poziva je automat koji kaze "ovaj poziv je besplatan" ne razumem kako onda naplaceno ?
Da li je neko skoro zvao ?
 
Vlasnik servisa 0800 111 000 odlucuje za koga je poziv besplatan ,posto ga on inace placa.
 
  • Like
Reagovanja: zxc
@zxc pozvao sam sada sa mts broja bez kredita, poziv je uspostavljen i uredno je krenuo govorni automat da deklamuje. Napiši reklamaciju i traži storniranje naplaćenog poziva. Greška je njihova pa neka rešavaju. Globaltel je drugi operator Telekoma pa pošto su ujedno oni vlasnici 0800 linija, njihova je pre svega dužnost da budu uredni i s obzirom na to da krše zakon nebrojano puta, trebalo bi ih opterećivati reklamacijama.
 
Pozivi prema 0800 moraju da budu ili besplatni ili onemogućeni - nema treće varijante.
Uloži žalbu i traži povraćaj sredstava naplaćenih za taj poziv.
Pozdrav
 
Raiffeisen podiže kamatu za kupovinu na rate kreditnim karticama na 5% uz 500 RSD minimum od 1. septembra ove godine, preuzeto sa teme na Redditu:

b229004255d3ba85a277aef07d6efacf.jpg
 
Bilo je lepo dok je trajalo. Za sada jedino kasvetno rešenje je Yettel kreditna sa odloženim plaćanjem.
 
Vrh Dno