Mene su tako mučili 4 dana .Potrebna mi je pomoć ako se neko razume. U petak od 02h do 06h su trebali da mi prebace broj iz MTS mreže u Yettel mrežu i od petka MTS kartica mi nije aktivna a nije ni Yettel.
Kad sam pozvao Yettel, oni su mi rekli da MTS nije prebacio broj i da vidim sa njima šta se dešava, a kad sam pozvao MTS oni kažu da su ga prebacili i da vidim sa Yettel-om što ne mogu da aktiviram u njihovoj mreži. Na sajtu RATEL-a stoji da je broj u MTS-u a kad se pozove broj ide poruka od MTS-a da je izabran nepostojeći broj. Da li mogu od MTS da tražim pismeno da su oni uradili sve što treba za prebacivanje broja. Situacija je izuzetno neprijatna jer ni jedni ni drugi ne žele da se potrude da problem se otkloni a ne znam na koji način mogu da ih nateram da to reše.
Nemoj te da Vas išta čudi .
Još ako ste bili Post Paid , sve je moguće ...