Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Meni stigao mail da sam iskoristio promociju (Bank Max 3 meseca probno bez obaveza), racun otvoren 28.05. Nikakvu benefit izjavu nisam potpisao.
Mene promocija nije ni zanimala, svakako cu da prebacim platu u Yettelu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
To onda potvrđuje tezu da je generička poruka. U svakom slučaju, neću da rizikujem i najmanji problem mi je da prebacujem iz Rajfajzena preko 35k pa trošim 5x debitnom mesečno. Max ima svojih prednosti i trudiću se da ga zadržim.
 
Aplikacija ima jezive bagove. Isključio mejl obaveštenja. Stoje isključeni. Kada hoću da ih uključim ponovo, ne postoji mogućnost jer u tom trenutku se dugme primeni izmene posivi. Iz nekog razloga za obaveze po kreditu stoji uključeno iako je ostalo isključeno. Kad kliknem na to umesto da isključi, kao za ostale stavke, otvori se nova stranica sa beskonačnim loading screenom. Raspad sistema...

Pisao na chat - da, svesni su da ni to im ne radi kako treba, ali užurbano rade na sređivanju - sugerišu standardni work around mobi bank web. Pitao sam da li planiraju da vrate staru Mobi bank aplikaciju u opticaj, pošto posle godinu dana užurbanog rada na novoj aplikaciji i dalje nisu u stanju da je dovedu u red. Rekla je da "teško da će stara biti vraćena", ali može da prosledi zahtev nadležnima, na šta sam joj rekao prosledite zahtev za vraćanje stare aplikacije. :ROFLMAO:
 
Iz nekog razloga za obaveze po kreditu stoji uključeno iako je ostalo isključeno. Kad kliknem na to umesto da isključi, kao za ostale stavke, otvori se nova stranica sa beskonačnim loading screenom.
Tako je oduvek, svima, koliko sam upućen. Pretpostavljam da su namerno hteli da nameste da obaveze po kreditu moraju da idu preko mejla, ali je nesrećno rešeno sa beskonačnim vrtenjem kada se pokuša isključivanje. Drugi deo mi već nije poznat, kod mene mogu bez problema da se gase i pale ostala obaveštenja mejlom.

Nikakvu benefit izjavu nisam potpisao.
Svi su automatski dobili tu promociju, nisi ni mogao da je ne dobiješ ako si otvorio račun u toku promo perioda. Pretpostavljam da su samo hteli da ti se "pohvale" da ti nisu naplatili održavanje za maj, mada nam nisi otkrio tačan sadržaj mejla. Sve i da ne prebaciš platu (a opcija je i kartična potrošnja 30k umesto toga), bezuslovno imaš besplatno održavanje i u junu, i u julu. Benefit izjava je proširenje toga, u neku ruku priča za sebe, gde dobijaš i priliku da ti uplaćuju 500 dinara mesečno.
 
...svesni su da ni to im ne radi kako treba, ali užurbano rade na sređivanju - sugerišu standardni work around mobi bank web. Pitao sam da li planiraju da vrate staru Mobi bank aplikaciju u opticaj, pošto posle godinu dana užurbanog rada na novoj aplikaciji i dalje nisu u stanju da je dovedu u red...
Plediraju da budu ONLINE ONLY banka...Sa UŽURBANIM programerskim timom :)
 
Kako sad to? Na snimku ekrana koji si poslao stoji da si platio 369,32 CAD, što se po MasterCard-ovom kalkulatoru (koji koristimo za potrebe aproksimacije Yettelovih višestrukih konverzija) vrti oko 237 EUR. To nije ni blizu 138 RSD, hahah.
 
Imam kreditnu i uvek zelim da otplatim pre 15-og u mesecu sve što dugujem, tako sam uvek radio pa i u maju.
Dakle, moj izvod za kreditnu koji se odnosi na april izgleda ovako:

1748988386988.png

I ja dan pre roka za uplatu, kao i uvek, prebacim tačno taj iznos sa tekućeg na kreditnu. I evo gledam poslednji (majski) izvod, vidi se da sam uplatio 14. maja, al opet su mi obračunali revolving kamatu. Kamata je samo 16 din, ali mi nije jasno šta se desilo?


1748988541560.png
 
Kako sad to? Na snimku ekrana koji si poslao stoji da si platio 369,32 CAD, što se po MasterCard-ovom kalkulatoru (koji koristimo za potrebe aproksimacije Yettelovih višestrukih konverzija) vrti oko 237 EUR.
Jedino promene po računu sto se tice ovoga su 235.51EUR transakcija i 138.29RSD INO transakcija. Ko zna koju računicu oni koriste, uvek je različita, zasto bi išlo jednostavno kad moraju da komplikuju.
 
Kamata je samo 16 din, ali mi nije jasno šta se desilo?
Kontam da ćeš morati da ih pitaš, jer ovako na prvi pogled stvarno nema smisla. Koliko vidim, taj iznos je čak manji od kamate za jedan dan na tvoj dug. Pritom si namirio i sva pretohdna dugovanja, pa ne bi trebalo da odnekle može da iskoči neka zaostala kamata.

Jedino promene po računu sto se tice ovoga su 235.51EUR transakcija i 138.29RSD INO transakcija. Ko zna koju računicu oni koriste, uvek je različita, zasto bi išlo jednostavno kad moraju da komplikuju.
Čudno baš, ali pozitivno je što si na kraju prošao i bolje od kalkulatora.
 
Da li još uvek važi ona promocija 3 meseca besplatnog korišćenja max računa i jel se to može aktivirati samo putem app ili se ipak mora ići u poslovnicu?
 
Otvaranje računa može da se započne preko aplikacije, ali mora se dovršiti u poslovnici.

Što se tiče promocije, ona je kao produžena do 15. juna, ali je krajem maja sve to sklonjeno sa sajta, po čemu se čini da je prevremeno otkazana. Međutim, klijentima koji koriste Lite račun i dalje u aplikaciji stoji ponuda da promene paket (to je 100% onlajn, u nekoliko klikova) uz tri besplatna meseca. Šta se tu dešava, ne bih znao, možda je fora da nude samo starim klijentima.

Ako ti tek treba da otvoriš račun, preuzmi aplikaciju, ništa te košta. Ako nude i dalje svima tri meseca, pisaće to čim uđeš u aplikaciju, još pre započinjanja procesa otvaranja. Tako je bilo pre mesec dana, sve je tu bilo podređeno Bank MAX-u, a čak je ispadala komplikacija da se odabere neki drugi paket, hahah.

Edit: zanimljivo pitanje je i postoji li i dalje benefit izjava. Ukoliko postoji, a da je istog oblika, ona takođe podrazumeva bezuslovnih tri meseci bez naknade. Za detalje o čemu pričam, tj. kako (je ranije) izgleda(la) ta izjava, možeš pretražiti ključnu reč "benefit" u ovoj temi. Dobija se u poslovnici, inače, kao specijalna ponuda od njih, ali možeš i sam da je zatražiš. Svratiš do poslovnice, pitaš postoji li. Ne verujem da bi te tek tako odbili ako postoji, mada su u nekim prodavnicama za to tražili da se bude Yettelov postpejd korisnik.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Imam lite, zato i pitam jer vidim da su sklonili, ja sam sada aktivirao max i po rečima operatera na četu ne bih trebao da plaćam održavanje naredna 3 meseca, a da ako kasnije hoću da nastavim da koristim da prenesem zaradu ili realizujem transakcije iznad 30000. Kada sam menjao iz lite u max u opciji promene paketa je pisalo "isprobaj 3 meseca besplatno". Operater na četu koji mi se javio prvi put mi je isto pomenuo te neke izjave o benefitu, ali nemam pojma šta je to, ja sam sve uradio u aplikaciji, napisala mi je da trebam da idem u poslovnicu i potpišem to da bih iskoristio tu promociju nakon čega sam došao ovde na forum.
 
@psyboy imaćeš promotivno uplate 10x500 dinara ako ispunjavaš osnovne uslove, tj. umesto prebacivanja plate nudi se kao druga mogućnost da trošiš debitnom karticom preko 30k mesečno kako bi te oslobodili održavanja i uplaćivali novčanu nagradu. Nama koji smo ranije ušli u promociju se kao alternativa nudi i prijem uplata po drugom osnovu, a ukupno 35k i više, uz barem 5 provlačenja debitnom.
 
Razmisliću do septembra, nije mi baš najjasnije šta se dešava s master karticom ako posle 3 meseca odlučim da se vratim na lite, jel se ona gasi ili šta se dešava s njom?
 
Ostaje, mada je javio jedan član da mu je greškom otkazana, izgleda zato što je zahtevao promenu paketa preko stare Mobijeve aplikacije, pa su mu nakon žalbe izradili novu bez naknade.
 
Vidim, upravo čitam, jer ja ako čekam kao što sam čekao dinu, dok ona stigne promocija će proći haha.
 
"trenutno nismo u mogucnosti da ucitamo podatke"
Online banka.
 
Čitam poslednje 2- 3 stranice i samo mi trebaju kokice. Banka slavi prvi rođendan. Pa ono jeste, potpuno su u pravu. Ovo što oni rade godinu dana, to veze nema ni sa Telenor ni sa Mobi iskustvom. Daleko je ovo i od nekog Yettel iskustva, samo su ukaljali ime brenda, al nek im bude. I kaže, znaš nas 11 godina. Ne, gospodo, ja sam 10 godina znao jednu drugu banku. Od kad sam migrirao u druge banke, život mi je bar malo lepši, bez stresa i softverskih urnebesa. Torte i kolači sa šlagom, promotivne kampanje, a još ne mogu da ugase stari softver jer im je novi smećarski. Brže bolje su gledali da ubiju staru mobilnu aplikaciju. Imam još parica kod njih, koje samo tako troškarim, ali na taj račun više ništa ne kaplje. I ne znam kakve uslove da mi ponude, sa ovakvim programerima hiljade mesečno da mi poklanjaju, ne treba mi. Baš zato što je online banka, jer takva banka mora da radi sa bar 99% preciznosti i da korisnik ne razmišlja da li treba da uđe u softver iz 2024. ili iz 2014. jer oni ne umeju da naprave bolji od starog.
Pa, srećan im rođendan. Možda dočekaju još koji, uz konačno izrađen softver. Mada...
 
Neprevazidjen raskid, aplikacija nije radila par minuta i idemo jovo nanovo.
 
Od utorka kreće nova zajednička ponuda Yettela i Yettel banke, o čemu sam detaljnije pisao ovde, da se ne ponavljam. Ukratko, ko ima Bank MAX i pritom prima zaradu ili troši 30k debitnom karticom (već poznati uslovi za oslobađanje od održavanja), a takođe koristi i neki od najjačih Yettelovih paketa, stiče pravo na dodatne pogodnosti. Glavne sam nabrojao u drugoj temi, a ovde bih dodao jednu zanimljivu bankarsku: izdaje mu se Yettel Sve debitna kartica, koja je dodatna MasterCard kartica, mada o tome nema nekih detalja.
 
Pojavila se u međuvremenu i stranica posvećena tome, pa ovde možete da vidite i zvanično, ako trenutno niste korisnik Yettelove mobilne telefonije, pa nemate pristup njihovoj aplikaciji. Što se tiče pomenute nove debitne kartice, ispostavilo se da je u pitanju MasterCard World.
 
Sta je uopste razlika izmedju World i redovne kartice?
 
World bi trebalo da bude kao Infinite kod Vize. Uopšte razlike su dnevni limiti, mada i u praksi je to od banke do banke slučaj, kao i koliki maksimalni dnevni limit po kategoriji kartica i kanalu potrošnje može da se primeni.
 
Najviši nivo je zapravo World Elite, i to nudi recimo UniCredit. Ne znam tačne razlike sem limita, ali sigurno ima nešto oko pristupa aerodromskim salonima, dodatnih popusta i konsijerž usluge. World Elite sigurno uključuje sve to, a običan World verovatno manje, ali brzim guglanjem se čini da stvarno sve zavisi od banke. Ovde jedino mogu da pretpostavim da bi putno osiguranje, koje je jedan od benefita, bilo vezano za tu karticu, ali bukvalno nikakve detalje nisu otkrili do ovog trenutka. Ima i vremena, program kreće tek za nekoliko dana.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno