Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Tako je bilo, njima sad govore da preuzimaju licno i jos se pominje naknada za izradu, sto takodje nije bio slucaj za racun plus, mogao bi neko ko ima vremena da nabavi novi cenovnik za racun plus.

Radi, samo ne znam koliko dugo, jer sam ubrzo nakon isteka i aktivirao novu.
Ja sam predhodnu tj tekuci kad mi je prosla pre bese 3 god istekla dobio na kucnu adresu, ali to je bila mts banka sad je prvi put BPŠ mi izdaje karticu, zato ne znam kako sad ide sa izdavanjem.
A iznenadi me jucerasnji odliv kad mi stigao sms od 100 din.
 
Stiglo je meni izdata od BPS na kucnu adresu, ovo su sad neki novi momenti, u ovoj godini, u svakom slucaju nisu obavestili o promenama za racun plus, a realno bitna je promena.
 
ima u tarifniku 100 kinti reizdavanje od 12.2
prošle god mi je stigla kući besplatno
 
Poštanska nikada nije slala kartice na kućnu adresu, već su se uvek podizale u ekspozitorama. Ovo više nije mtsBanka, tako da njihova praksa rada više ne važi. U tarifama imate pod 3.1.7 za Master Plus karticu da je reizdavanje 100 dinara.

aaaaaaaaaaaaaaaaa.png
 
A ove tokene koje pominjete, to je valjda za online placanja, i to iskljucivo gdje je kartica vec "prijavljena". Moze li neko da pojasni kakve veze ima sa fizickim placanjima?
 
Google/ApplePay su takođe tokenizovane i primenljive u kontekstu fizičkih plaćanja.
 
Ah da, zaboravio sam na slucaj da je token u igri takodje kad se doda kartica u novcanik.
Jasno sad, hvala na pojasnjenju, uji.

Inace, da li je neko probao da kroz Google/ApplePay podigne novac na bankomatu sa beskontaktnim citacem, je li to moguce?
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Poštanska nikada nije slala kartice na kućnu adresu, već su se uvek podizale u ekspozitorama. Ovo više nije mtsBanka, tako da njihova praksa rada više ne važi. U tarifama imate pod 3.1.7 za Master Plus karticu da je reizdavanje 100 dinara.

Pogledajte prilog 493073
Osnovna Master sa BPS logotipom i adresom na poledjini Banka Posta Stedionica, Kraljice Marije 3, Beograd. Je poslata poštom meni na adresu, kao i dodatna Dina kartica sa istim karakteristikama, i bez naknade za reizdavanje. Sve to pre godinu dana i sigurno nisam jedini.

Tad je vec uveliko bps preuzeo stvar u svoje u ruke od mts banke, i ta dodatna BPS DinaCard sto je izradjena je sa cipom, dok stara od mts banke je bila bez cipa.
 
Poslednja izmena:
Osnovna Master sa BPS logotipom i adresom na poledjini Banka Posta Stedionica, Kraljice Marije 3, Beograd. Je poslata poštom meni na adresu, kao i dodatna Dina kartica sa istim karakteristikama, i bez naknade za reizdavanje. Sve to pre godinu dana i sigurno nisam jedini.

Tad je vec uveliko bps preuzeo stvar u svoje u ruke od mts banke, i ta dodatna BPS DinaCard sto je izradjena je sa cipom, dok stara od mts banke je bila bez cipa.
Ne nije, to je i dalje bila mtsBanka samo je logo promenjen. To “odeljenje” mtsBanke je tek u martu ove godine ukinuto.
 
Znaci bukvalno na koverti i prilozenom pismu uz karticu, se pominje samo banka postanska stedionica, njihov kontakt telefon i adresa, nema nigde mts banke. E sad ta neka interna "odeljenja" to nije nesto sto bi nas trebalo da zanima.

Pismo uz karticu kaze:

Postovani, zahvaljujemo vam se na ukazanom poverenju i sa zadovoljsvtvom vam dostavljamo DinaCard Discover debitnu karticu, dobijenu na osnovu potpisanog ugovora o otvaranju tekuceg racuna (Racun Plus) u Banci Postanska Stedionica a.d.....
 
mts banka i Poštanska štedionica su izdavale Master kartice koje počinju na 535604 do januara i one su stizale na kućnu adresu. Tokom februara i neposredno pre pripajanja, za Račun Plus i ostale tipove računa gde je MasterCard ugovoren, izdaje se sa BIN-om 535213 i od tada je bivšim mts korisnicima naložena dostava u ekspozituri. Ako je kojim slučajem i bilo propusta u naplatama određenih naknada u starim sistemima, to je sada regulisano u Digital Edge shodno tarifama. Pehovi koji se dešavaju (zaduženje deviza prilikom potrošnje u dinarima ili dinara kod plaćanja sa deviznog na dvovalutnim karticama, odnosno fantomska naplata taksi za podelu na rate) su druga tema.
 
Cela prica se svodi na to da nisu obavestili o nastalim promenama u ovoj godini za racun plus, da nema vise dostave i da se placa reizdavanje za obe kartice, i moze biti jos nesto od promena...
 
Cela prica se svodi na to da nisu obavestili o nastalim promenama u ovoj godini za racun plus, da nema vise dostave i da se placa reizdavanje za obe kartice, i moze biti jos nesto od promena...
Tako je, i to nije dobra praksa😡
mts banka i Poštanska štedionica su izdavale Master kartice koje počinju na 535604 do januara i one su stizale na kućnu adresu. Tokom februara i neposredno pre pripajanja, za Račun Plus i ostale tipove računa gde je MasterCard ugovoren, izdaje se sa BIN-om 535213 i od tada je bivšim mts korisnicima naložena dostava u ekspozituri. Ako je kojim slučajem i bilo propusta u naplatama određenih naknada u starim sistemima, to je sada regulisano u Digital Edge shodno tarifama. Pehovi koji se dešavaju (zaduženje deviza prilikom potrošnje u dinarima ili dinara kod plaćanja sa deviznog na dvovalutnim karticama, odnosno fantomska naplata taksi za podelu na rate) su druga tema.
Jedan deo se apsolutno slazem osim da se sad ne izdaju isto 5356... jer meni i nova koja je trenutno u izradi takodje je 5356..., a ne 5352 kako si rekao.
Samo to.Screenshot_2025-05-23-14-24-27-517_rs.asseco.android.ae.bps-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
@e6111 @ekoguard Pa nije tako. Obavešteni smo svi putem maila, još u decembru prošle godine, gde pored ostalog stoji i da će se primenjivati novi opšti uslovi poslovanja (što obuhvata i tarife) od 18.02.25. Problem 99,9% svih nas je što smo lenji i ne želimo da odvojimo 10 minuta da to pročitamo.
 
Podnet zahtev za novu mastercard karticu u aprilu (stara oštećena), čekao dve nedelje da se nešto desi, u aplikaciji status kartice "Ova kartica je u procesu kreiranja"...

Redosled događaja:
Mail reklamacija, bez odgovora
Reklamacija kroz app, bez odgovora
Poziv korisničkom (čekanje 45min uz Banetovo pevanje), tu me usmeravaju u ekspozituru, sigurno mi je kartica tamo
Odem u ekspozituru, čekam 30 min, ne znaju oni gde je kartica, nije im stigla, nisam dobio SMS tako da nije to do njih, potpisao sam onda neki zahtev da mi hitno izrade novu i kao javiće mi se, uzimaju mi broj telefona... Niko se nije javio
Mail reklamacija, bez odgovora
Reklamacija kroz app, bez odgovora
Poziv korisničkom u kojem konačno dolazim do saznanja da je moja kartica izrađena, ali NISU ZNALI u koju ekspozituru da je pošalju, pa tako stoji kod njih...
Kada bi bar imali nešto od mojih podataka da vide gde da je pošalju ili da me možda pozovu...
I evo odmah će da je pošalju, čim budu mogli, dobiću SMS obaveštenje kada stigne...


Tako da vam je moj savet da im javite gde živite i koja ekspozitura vam je najbliža čim vam nova kartica dobije status da je u procesu kreiranja, jer ne postoji način da oni to saznaju bez da im to javimo... :)


Otvorio sam svojevremeno račun u mts banci baš iz želje da u banku ne ulazim, kao dodatni račun mi je dobro poslužio u dosta nekih situacija, ali od svih ovih promena dolazimo do toga da mi bude žao da dajem tih 250 din za održavanje računa i sve ove vratolomije sa njima.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
@e6111 @ekoguard Pa nije tako. Obavešteni smo svi putem maila, još u decembru prošle godine, gde pored ostalog stoji i da će se primenjivati novi opšti uslovi poslovanja (što obuhvata i tarife) od 18.02.25. Problem 99,9% svih nas je što smo lenji i ne želimo da odvojimo 10 minuta da to pročitamo.
Rezime, pise u decembarskom mejlu da od 18.02.2025 vaze opsti uslovi pruzanja usluga fizickim licima (negde na dnu obavestenja, pa ko je video, video je). A u opstim uslovima se ne pominje dostava kartica na kucnu adresu za Racun Plus, pa se podrazumeva da iste nece biti.

To je realno sa konja na magarca, ali ok, jesmo obavesteni.
 
Poslednja izmena:
@e6111 Ne vidim potrebe za ovolikom dramom oko ovoga. Za mene lično potpuno nebitna stvar. A ako je tebi to najbitnije promeni banku, za onu koja dostavlja kartice na kućnu adresu. Ja bih najviše voleo da sve banke izbace plastiku, i da imamo samo virtuelne (digitalne) platne kartice.
 
@e6111 Ne, nego bih rekao da je obrnuto. Ali evi da pokušam po poslednji put, i više ne bih da polemišem jer očigledno ne razumete ili se pravite da ne razumete.

-mtsBanka više NE postoji.
-Poštanska NIJE digitalna (online) banka.
-Imate nova pravila banke, tarife, itd.... za Račun plus PROČITAJTE IH.
-Ne sviđa vam se sve to, PROMENITE banku.
 
Poslednja izmena:
Pa bice da samo ti dramis, sto nama smeta (Racun Plus korisnicima), to sto je ukinuta usluga koju smo imali godinama. Ako ti ne cenis svoje vreme, to je samo tvoj problem. Osim toga svako ce samostalno da menja banku ako hoce, ovde se dele licna iskustva u vezi sa temom.
 
Poslednja izmena:
Na to i da pridodam, starim eBankingom je bilo predviđeno i gašenje računa, te sada je neophodan odlazak u ekspozituru, što je opet korak nazad. Možda bi neko mogao da proba sa slanjem potpisanog zahteva kvalifikovanim elektronskim sertifikatom, ali i oni imaju diskreciono pravo da takav zahtev odbiju, bez obzira na to što su državna banka i što elektronski potpis za ove namene ima istu važnost kao i svojeručni. Drugo, delimično se slažem oko naplate naknade za reizdavanje kartice, jer se vrši pre uručenja. Odvajkada je to regulisano maltene svuda da se te takse naplate tek nakon preuzimanja.
 
Da li neko od vas koristi ili je koristio iracun, razmisljam za ugasim racun u postanskoj pa trazim neku alternativu, prednost rajfajzen banke je sto mogu novac da uplatim na bankomatu bez cekanja.
 
Nazad
Vrh Dno