Šta je novo?

Kupovina akumulatora

На сајтовима произвођача акумулатора ваљда може да се пронађе који модели пасују за које ауто. Знам да сам то проверавао за Varta и Exide/Sønnak.
 
Koji je model tog boostera i koja je cena bila? Da li si ga probao? :)

Na kraju nije bilo mnogo izbora, od onoga što je bilo na stanju i što je fizički moglo da stane, uzet Exide Premium 47Ah 450A.
Cena je vila 5999 rsd, do pre neki dan je bio i noviji model za 7500 sa integrisanim kompresorom za gume.

Probao nisam i nadam se i da necu morati :)
 
Na kraju nije bilo mnogo izbora, od onoga što je bilo na stanju i što je fizički moglo da stane, uzet Exide Premium 47Ah 450A.

Dimenzije: 207x175x175 ( D x Š x V )​

Garancija: 40 meseci​


Ipak morao nizi (175mm)? Ako ti je 47Ah malo, mozda si mogao uzeti siri (242mm)... na tu sirinu uglavnom idu kapaciteti 54-62Ah.
Mada je to benzinac, nema grejace, anlaser je slabiji pa je i zahtev ka kapacitetom i udarnom strujom manja... 47Ah/450A moze biti sasvim OK godinama....
 
Poslednja izmena:
Šlag na tortu, sve to se razlikuje od auta do auta. Čak i u okviru istog brenda.
Zamolio bih te za mišljenje u vezi slične tematik - auto punjača za mobilne telefone preko cigarette lighter socketa. Meni i dalje deluje neverovatno da postoje punjači renomiranih firmi koje na ovaj način isporučuju snagu za punjenje i do 80w, recimo za OnePlus/OPPO supervooc (warp) charger i slični. :)
 
Zamolio bih te za mišljenje u vezi slične tematik - auto punjača za mobilne telefone preko cigarette lighter socketa. Meni i dalje deluje neverovatno da postoje punjači renomiranih firmi koje na ovaj način isporučuju snagu za punjenje i do 80w, recimo za OnePlus/OPPO supervooc (warp) charger i slični. :)

Šta je tu problem?
🤨
 
80W na 12V je 6A, što nije malo, ali i nije neki teret za upaljač konektor.
Da, normalno je da je se DC/DC pretvarač greje.

Alternator tih 80W gotovo ne oseti. Samo dve sijalice u prednjim farovima su 120W, ako je dupli far pa upalite i dugačka svetla, ide to i do 240W.
Za njega su sve to samo potrošači. Nema veze sa prethodnom pričom oko povezivanja dva alternatora (dva vozila u radu).
 
Exide 53Ah Premium carboon boost trajao tacno garanciju 40 meseci i 20 dana :) do jutros sve ok.kad sa posla malopre kuci skoda 1.2tsi 63kw jedva zavergla.dodjoh kuci napon ok . kao pun je ali nece da se puni odma napon kao pun. upalih svetla na 10ak sekunde,da zaverglam ono nema dusu,napon pada brzo sa svetlima na 10V nisam merio duze.kao da je programiran da crkne odmah nakon garancije.Akumualtor je svake godine punjen 5 puta godisnje lidlovim punjacem na ono Zimsko tj 5A struje.nikad ispraznjen nije.Fabricki sto mi je bio 36ah trajao 6 godina i postepeno otkazivao,a ovaj u jednom danu i cao. sad nzm sta da uzmem ,dodje mi da uzmem najjeftiniji od 45ah .ovo vise nije kvalitet kao nekad. ubacio sam neki black horse sto imam 60ah da se odvezem da kupim sutra nov,pali kao mina :) ,i fiam sam probao kod caleta i toplu crnu i crvennu... nista to vise nije da traje 6+godina ko nekad black horse od 60ah
 
@maks319
Možda je problem u tome što ga dopunjavaš. Nekad ni to nije dobro. Stavi novi i ne beri brigu, kad otkaže kupiš novi i nema potrebe da se mučiš sa dopunjavanjem i paženjem trivijalne stvari kao što je akumulator. Život je prekratak da bi na to trošio vreme
 
Da li na forumu imamo temu za perače za kola?
Konkretno mi treba preporuka za Karcher servis tu oko BG
Izvinjavam se za off može da se briše čim dobijem odgovor
 
Akumualtor je svake godine punjen 5 puta godisnje lidlovim punjacem na ono Zimsko
Apsolutno nepotrebno. Ako se auto redovno vozi i instalacija ispravna, nikad neće zatrebati
Samo ako duže stoji i ima nšto što vuče napon pri tome (moderna vozila, aftermarket uređaji ... ) moraće da se dopuni.
 
Meni je na Puntu Classic original trajao 11 godina i preventivno sam ga zamenio. Auto skoro nikada nije vozen (1000 km godisnje), ali je na svakih par nedelja bio dopunjavan Lidlovim punjacem.

Sada je u njemu Varta Blue, i non-stop je na CTEKu, evo vec peta godina, za sada je ok.
 
Je li na prodaju taj auto? ;) Ja sam na Kliju 3, benzincu, terao 7 godina fabrički akumulator, posle je radio još koju godinu na Koroli iz devedesetih. Ne znam koji je bio proizvođač tog akumulatora iz prve ugradnje, imao je samo Renoov logo i pisalo je da je napravljen u Turskoj.
 
Već spominjano u temi, fabrički akumulatori iz prve ugradnje su uglavnom daleko kvalitetniji nego ovi što ih nabavljamo u slobodnoj prodaji, makar bili istih brendova kao ovi u radnjama.
Jednostavno, ono što ide u fabričke linije za proizvodnju vozila, i ono što ide u maloprodajne prodavnice, nije isti proizvod, makar bio od istog proizvođača.
 
Exide 53Ah Premium carboon boost trajao tacno garanciju 40 meseci i 20 dana :) do jutros sve ok.
Exide Premium 70Ah, evo sedma godina. Obavezno dopunjavam svake godine u prolece i pred zimu, ako je bitno - CTEK punjacem. Voznja gradska, nekih 90 - 95% kratke relacije od par km, ne stigne ni da se zagreje a vec ga gasim. I tako oduvek radim sa svakim akumuatorom i nemam problema sa istima.
 
Već spominjano u temi, fabrički akumulatori iz prve ugradnje su uglavnom daleko kvalitetniji nego ovi što ih nabavljamo u slobodnoj prodaji, makar bili istih brendova kao ovi u radnjama.
Jednostavno, ono što ide u fabričke linije za proizvodnju vozila, i ono što ide u maloprodajne prodavnice, nije isti proizvod, makar bio od istog proizvođača.
Istina. Kod mene je GM original trajao 8 godina u kolima, zimus zamenjen. U dvoje kola exide premium, jedan gura trecu godinu bez naznaka da stari. Videcemo koliko ce trajati.
 
Koji akumulator kupiti za Golf 6 1.4 benzin? Preporuka je 52Ah, ali bih gledao bar 60Ah, čisto da ima viška udarne struje. Bosch S04 74Ah mi se odlično pokazao na Peugeot 407 2.0 dizelu, trajao je nekih 7 godina čak
 
Pozdrav, za benzinca je dovoljan i 52ah. Za dizel motore su neophodni veci kapaciteti akumulatora sa sto jacom udarnom snagom.
 
Svojevremeno je kolega na pasatu b5 1.8t menjao akumulator i iznenadio se kada je video da je fabrika ugradila od 38ah.Akumulator je trajao 10 godina tako da ako nema dodatne potrošače ugraditi aku po fabričkoj preporuci jer će isti brže da se dopuni nego onaj sa većim kapacitetom.
 
Koji akumulator kupiti za Golf 6 1.4 benzin? Preporuka je 52Ah, ali bih gledao bar 60Ah, čisto da ima viška udarne struje. Bosch S04 74Ah mi se odlično pokazao na Peugeot 407 2.0 dizelu, trajao je nekih 7 godina čak
Bez uvrede - glupost.
Npr, Accord 2.0 koristi accu od 45Ah.
NE stavlja se jači/kapacitetniji akumulator samo zbog udarne struje. Treba da razmišljaš o tome da tvoj alternator treba da ga puni i drži u adekvatnom stanju.
Samo izaberi kvalitetniji model.
 
Nazad
Vrh Dno