Šta je novo?

Komercijalna banka

Da pohvalim call centar. Jos u ponedeljak posaljem mail vezano za problem sa autorizacijom odnosno slanje otp koda sms porukom prilikom logovanja na web.
I nista ne odgovaraju. Danas posle posla pozovem telefonom, brzo dobih sluzbenicu, kaze proverice i pozvace. Ja pomislim petak 16.30 bas ce da zove, kad posle 10 min zove i kaze da proverim sad ako sam u prilici. Ja probam i sve radi. Nisam jos nikad doziveo da mi nesto momentalno rese. Bas sam prijatno iznenadjen.
 
Meni je falio samo Apple pay što su sad omogućili, a sa karticama Visa / MC i do sada nisam imo problem sa plaćanjem što kod nas, što u inostranstvu. mKlik i eKlik rade dobro, sve u svemu ja zadovoljan...
 
Ja imam problem kada kupujem nešto online po 10x neće da mi otvori onu potvrdu kodom iz sms-a, non stop izbacuje nešto 3dskombank error
 
Ja imam problem kada kupujem nešto online po 10x neće da mi otvori onu potvrdu kodom iz sms-a, non stop izbacuje nešto 3dskombank error
Ja koristim Safari browser na iPhone-u i Mac laptopu i nisam imao problema da upisem sms kod dobijen od banke kad placam Visa Paywave debit ili MC standard/Gold debit karticom na netu bilo kod nas ili u inostranstvu (veci ili manji iznos nebitno). Safari je sigurno najmanje zastupljen od svih browsera i kad meni radi, radice sigurno i na Chrome-u ili Firefox-u. Proveri dali je azurirana verzija tvog browser-a i da nemas aktiviran neki ad-blocker ili neki antivirus koji blokira sajtove ili slicno i moralo bi da radi iz prve. Prosle godine sam cak placao MC debitnom karticom neki depozit u hotelu van Srbije i na odjavi iz hotela su mi rekli da ce mi ceo depozit biti vracan na karticu (racun) za par dana i ja sam se zabrinuo dali je uopste moguce da mi se novac vrati na debitnu karticu sobzirom da je transakcija vec proknjizena (realizovana/izvrsena, a ne rezervisana), al reko ajde ako vi tako kazete (iznos oko 300 eur koji se vraca ako nema stete ili nisam napravio dodatni trosak). I stvarno, nakom 4 dana video sam da mi je novac vracen u celosti na devizni racun povezan sa karticom...
 
NLB Komercijalna objavila nove tarife, u primeni od 12.03.2025.

Izmene koje se primete:

  • Klasik postaje Silver i poskupljuje sa 260 na 350 dinara
  • Aktiv postaje IndiGo i poskupljuje sa 410 na 550 dinara
  • Premijum postaje Royal Blue i poskupljuje sa 750 na "tričavih" 1200 dinara. Uključuje i 6 podizanja bez provizije na tuđim ATM sa Mastercard Gold Debit.

Ostalo nisu dirali. Start i Agro Aktiv ostaju isti.
Užasni su paketi, korisnik sam Premijuma i koliko sutra idem da prebacim račun sa osnivnim uslugama od 150 din. T to će da traje dok ne prebacim sve u drugu banku.
 
Ja koristim Safari browser na iPhone-u i Mac laptopu i nisam imao problema da upisem sms kod dobijen od banke kad placam Visa Paywave debit ili MC standard/Gold debit karticom na netu bilo kod nas ili u inostranstvu (veci ili manji iznos nebitno). Safari je sigurno najmanje zastupljen od svih browsera i kad meni radi, radice sigurno i na Chrome-u ili Firefox-u. Proveri dali je azurirana verzija tvog browser-a i da nemas aktiviran neki ad-blocker ili neki antivirus koji blokira sajtove ili slicno i moralo bi da radi iz prve. Prosle godine sam cak placao MC debitnom karticom neki depozit u hotelu van Srbije i na odjavi iz hotela su mi rekli da ce mi ceo depozit biti vracan na karticu (racun) za par dana i ja sam se zabrinuo dali je uopste moguce da mi se novac vrati na debitnu karticu sobzirom da je transakcija vec proknjizena (realizovana/izvrsena, a ne rezervisana), al reko ajde ako vi tako kazete (iznos oko 300 eur koji se vraca ako nema stete ili nisam napravio dodatni trosak). I stvarno, nakom 4 dana video sam da mi je novac vracen u celosti na devizni racun povezan sa karticom...
I ja koristim safari takodje, mislim da je problem do onog igpmonri sistema za plaćanje, nebitno da li plaćam sa Visa ili MasterCard karticom problem je isti, nemam ni adblocker ni antivirus, jednostavno mi otvori stranicu 3ds kombank i onda ne otvori uopšte ono plavo gde se upisuje kod nego je crna pozadina a belim slovima piše eror itd itd postavicu screenshot kad budem kupovao nešto
 
Nema potrebe za skrinsotom, mnogima se desava ta situacija, problem definitivno postoji i treba da ga resava onaj ko moze da ga resi - a to nisu korisnici.
 
I ja koristim safari takodje, mislim da je problem do onog igpmonri sistema za plaćanje, nebitno da li plaćam sa Visa ili MasterCard karticom problem je isti, nemam ni adblocker ni antivirus, jednostavno mi otvori stranicu 3ds kombank i onda ne otvori uopšte ono plavo gde se upisuje kod nego je crna pozadina a belim slovima piše eror itd itd postavicu screenshot kad budem kupovao nešto
Ja sam takođe par puta dobio ovaj Error
 
Je li neko pokušavao da plaća skoro na Amazonu? Danima odbijaju plaćanja, zvao sam kontakt centar, nekome su prosledili i danima ništa...
 
@mihajlonet da li si posle promene core sistema banke proteklog meseca podizao sa bankomata i plaćao nešto na pos terminalu pre korišćenja na internetu?
 
Ja sam imao problema negde krajem januara. Probao sa više kartica, koje su ranije radile na Amazonu, ali transakcija nije prolazila. Kartice su prolazile u isto vreme na eBayu. Proradilo je samo od sebe nekoliko dana kasnije.
 
Upravo su mi rekli iz banke da je bilo nekih malverzacija na Amazonu, pa su blokirali plaćanje. Odblokirali su na sat vremena, da platim, pa posle toga ponovo neću moći, što valjda znači da ih moram zvati svaki put kada nešto hoću da naručim?!
 
Upravo su mi rekli iz banke da je bilo nekih malverzacija na Amazonu, pa su blokirali plaćanje. Odblokirali su na sat vremena, da platim, pa posle toga ponovo neću moći, što valjda znači da ih moram zvati svaki put kada nešto hoću da naručim?!
Moram još dodati da i ovo plaćanje nije prošlo, jer Amazon uzima novac tek kada šalje paket, što sigurno i nikada nije u roku od sat vremena. Zvao banku ponovo, prave se blesavi, zvaće me - što se još uvek nije dogodilo....
 
Da li moze da se poveca limit za podizanje kesa sa bankomata? Cini mi se da je trenutno 60.000 dinara sto je besmisleno. Ovo je bar slucaj sa Visa karticom koja se dobija uz onaj osnovni paket aktiv il kako se vec zove
 
Do danas mi nije bilo potrebno devizno placanje, da li niko nema mogucnost preko aplikacije da izvrsi devizno placanje ka inostranstvu ili moram da idem u banku da mi ukljuce tu opciju. Vidim da dosta banaka ima mogucnost deviznog placanja ka inostranstvu iz same aplikacije.
 
@nikolagrupa nema nažalost, moraćeš da iniciraš instrukcije u ekspozituri. Ovo je dostupno samo u Yettel, Raiffeisen i Poštanskoj. Ako primalac ima EU IBAN, možeš da pošalješ karticom u EUR posredstvom PaySend i registracijom uz referal je prvi transfer besplatan.
 
I vodi računa da deru ako nemaš otvoren devizni račun sa koga bi se izvršio prenos, imao sam neki porez na imovinu u CG, nešto sitno tipa 6-7e, rekoše da oko 10e naplaćuju troškove transakcije.
 
@nikolagrupa nema nažalost, moraćeš da iniciraš instrukcije u ekspozituri. Ovo je dostupno samo u Yettel, Raiffeisen i Poštanskoj. Ako primalac ima EU IBAN, možeš da pošalješ karticom u EUR posredstvom PaySend i registracijom uz referal je prvi transfer besplatan.
Placao sam prosle godine u Grckoj preko PaySend ali sam mislio da i korisnik mora da je registrovan na ovoj aplikaciji, nisam znao da moze direktno njemu na devizni u njegovoj banci da se uplati preko IBAN-a. Hvala puno na odgovoru.
 
Obicno placam racune preko NLB mKlik aplikacije. Danas sam pokusao da platim i umesto onog da je transfer realizovan izbacilo mi "Primljen. Ceka na kontrolu.". Pogledao sam u listi transakcija nakon toga i vidim da je taj iznos rezervisan. Nekoliko minuta kasnije vidim da ga u listi transakcija nema, kao da se nije ni desio. Nista nije skinuto sa racuna. Da li neko zna u cemu je problem?
 
IPS plaćanje ili normlano?(Tj hitan ili običan nalog). Običan mimo radnog vremena platnog prometa ide daleko sporije, nekada bude prebačen i na sledeći radni dan ukoliko je kasno, IPS bi trebalo gotovo odmah da ide.
 
IPS plaćanje ili normlano?(Tj hitan ili običan nalog). Običan mimo radnog vremena platnog prometa ide daleko sporije, nekada bude prebačen i na sledeći radni dan ukoliko je kasno, IPS bi trebalo gotovo odmah da ide.
IPS. Samo sam skenirao kod sa racuna kao i svaki put do sada.
 
Obicno placam racune preko NLB mKlik aplikacije. Danas sam pokusao da platim i umesto onog da je transfer realizovan izbacilo mi "Primljen. Ceka na kontrolu.". Pogledao sam u listi transakcija nakon toga i vidim da je taj iznos rezervisan. Nekoliko minuta kasnije vidim da ga u listi transakcija nema, kao da se nije ni desio. Nista nije skinuto sa racuna. Da li neko zna u cemu je problem?
Jutros stigla poruka u aplikaciji a razlog nije naveden.

WEB/mBank nalog u iznosu od 4525,82 RSD je odbijen. Razlog odbijanja:
 
Vrh Dno