Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Dobronameran savet United grupi, prilagodite cenovnu politiku u Srbiji postojećem životnom standardu, ne poredim ovde ništa sa konkurentima već mesečne troškove nekoga ko ima medijalnu (ne fake "prosečnu") platu. Srežite lokalni menadžment, srežite headcount, osposobite više one touchscreen mašine za plaćanje što vam već mesecima stoje u ekspoziturama a ne rade već se čeka u redu, uradite šta treba - takođe zaradom iz drugih okolnih država neko vreme ako treba i subvencionišite poslovanje kod nas, nemojte da dozvolite da budete odvojeni od lokalnog realnog života.
Bas SBB ima realne cene ali drugi, povezani sa Telekomom i sam Telekom imaju nerealne damping cene.
Posto je Telekom drzavna tj. nasa firma, razliku od damping do realne cene opet placamo mi, vlasnici, tj poreski obveznici Srbije iz budzeta Drzave.

Neka fudbalska liga kosta XY evra. Bas njih briga kolike su plate u Srbiji pa da nam prava daju jeftinije, jer eto nasa medijalna zarada je mala...
Trziste je svetsko i na zalost po nas, nema mnogo milosti.
 
@synn

Nisam poredio cene sa drugima na čemu se i insistira od strane admina foruma i to je ok.
Tvoja konstatacija "baš njih briga kolike su plate u Srbiji pa da nam daju jeftinije" i konstatacije jednog ranijeg člana koji je primetio da je došlo dotle da je cena SBB paketa postala jednaka ceni mesečnog izdatka za struju ne govore kao što ti tvrdiš da "nema mnogo milosti" već su po mom mišljenju refleksija nečeg drugog.
 
Privatna kompanija, odredila cene, kome odgovara - koristi, kome ne - traži alterntivu. Molim vas da ne idemo dublje u tu raspravu.

Meni više smeta ovo cenkanje, pa za svaku uslugu postoji više različitih cena tj "ko se kako iscenka".

Ovde na forumu razmenimo informacije, pa znamo šta je najpovoljnija opcija. Većina korisnika usluga nije na ovom forumu, pa na godišnjem nivou troše više novca za istu uslugu.
 
A ako neko hoce da ih napusti zbog poskupljenja a ipak prenese fiksni broj u drugu mrezu kako ide ta procedura? Znam da moze odmah da se raskine ugovor ali kako onda preneti broj?
 
Nije mi jasno. Koji je rok da se otkaže ugovor zbog poskupljenja? Vidim da su mi poslali obaveštenje o poskupljenju 08.12.2024 uz račun.
 
Ugovor se vodi moju sestru i traje do 8. februara, sestra zakačila grip i pitanje je kad će biti u stanju da podnese zahtev za otkazivanje ugovora, a onda treba još čekati 30 dana i plaćati uslugu koju ne koristim (uvodim Orion ovih dana da iskoristim promo period do 31. januara).

Kapiram da ne mogu da odem umesto nje u poslovnicu da podnesem zahtev za otkazivanje usluga, ali mogu li da se pozovem na promenu cene i da odnesem opremu, ili bi i to ona lično morala da uradi?
 
Kad se resetuje tehnikolor ruter preko aplikacije da li se resetuje samo da ga ugasi pa upali ili je to fabrički reset?
 
Juce supruga vratila opremu uzeli sve i LNB i ako ne stoji u spisku opreme mada nebitno.
Sad cekam da posalju racun za ovih 19 dana, na sajtu vise nema nikakve informacije o racunima sve je nestalo, valjda ce na email da posalju kao i do sada.
 
Ako može potvrda, pošto se bliži kraj januara (valjda će se jednom završiti pošto ima milion dana) - MAX praznični paket se automatski deaktivira 31.1, zajedno sa ostalim otključanim kanalima, bez obzira što smo morali sami da ga aktiviramo na portalu? Ne vidim nigde opciju da ga deaktiviram samostalno, tako da pretpostavljam da da
 
tako je
 
Ako je zbog poskupljenja nema roka. Poneses opremu i razduzis se.
Mislim da sam citao ovde po forumu da za tu varijantu bez otkaznog roka, ima rok od 30 dana od kada te informisu da ce biti poskupljenje. Ili to nije slucaj? Mojima je u novembru na racunu stiglo obavestenje da ce paket poskupeti, jos nije stigao uvecan racun(valjda ce stici sad od januarskog), da li to znaci da oni jos uvek mogu da odu i odmah se razduze bez 30 dana otkaznog roka?
 
Mislim da sam citao ovde po forumu da za tu varijantu bez otkaznog roka, ima rok od 30 dana od kada te informisu da ce biti poskupljenje. Ili to nije slucaj? Mojima je u novembru na racunu stiglo obavestenje da ce paket poskupeti, jos nije stigao uvecan racun(valjda ce stici sad od januarskog), da li to znaci da oni jos uvek mogu da odu i odmah se razduze bez 30 dana otkaznog roka?
Ako su dobili obavestenje u novembru onda su zakasnili za momentalni raskid.
 
E pa to, znaci ipak ide 30 dana otkazni rok. Sto je verovatno i slucaj sa @MaxPower85 s obzirom da su njega informisali pocetkom decembra?
Ako je zbog poskupljenja a ako si pod ugovornom obavezom imas 30 dana fore da raskines ugovor od dana obavestenja ali mozes odmah da odes u poslovnicu i da se pozdravite. U koliko nisi pod ugovornom obavezom i nije poskupljenje u pitanju duzan si mesec dana ranije da im najavis raskid i kada ti iskljuce usluge nakog u roku od 7 dana vracas im opremu.
 
Mogu li saznati zasto mi se danas u 23h ugasio rutwr samo 5ghz, i odspojio me sa kompa i nestak wifi na 40sec max.. usred rpa inace juce sam ugradio sbb infrastrukturu hvala.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250126_012120_Chrome.jpg
    Screenshot_20250126_012120_Chrome.jpg
    78.6 KB · Pregleda: 57
Mogu li saznati zasto mi se danas u 23h ugasio rutwr samo 5ghz, i odspojio me sa kompa i nestak wifi na 40sec max.. usred rpa inace juce sam ugradio sbb infrastrukturu hvala.
Ranije je bila neka fora da, kad ti uvedu SBB, radi neko vreme najcesce ne full brzinom, i onda se sve restartuje i dobijes, ako vec nisi, full brzinu interneta, ne znam da li je i dalje ta praksa
 
Zvao sam call centar i zatrazio raskid ugovora. Cekam da me pozovu.
Imam vazeci Eon light ugovor ( trenutno 3350 din ).

Hoce ponuditi nesto ili da idem u Telekom pa da im prilozim ugovor sa SBB-om i da vidim jel oni nesto nude?

U sustini mi je sasvim svejedno gde cu biti ali ako vec moze nesto da se izvuce, sto da ne.
 
Zvao sam call centar i zatrazio raskid ugovora. Cekam da me pozovu.
Imam vazeci Eon light ugovor ( trenutno 3350 din ).

Hoce ponuditi nesto ili da idem u Telekom pa da im prilozim ugovor sa SBB-om i da vidim jel oni nesto nude?

U sustini mi je sasvim svejedno gde cu biti ali ako vec moze nesto da se izvuce, sto da ne.
Moraš lično da ideš u poslovnicu ako hoćeš da raskineš ugovor.
 
Znam da ste to nepomenuli vise puta na ovoj temi ali mi iz call centra kazu da su uzeli moj broj telefona i da ce me neko zvati.

Vise me zanima da li ce da mi ponude nesto i sta uopste da im trazim? 3 meseca/6 meseci za 1din?

Telekom je koliko sam procitao ovde siroke ruke kada im dodjes sa ugovorom SBB-a.
 
Raskid se ne traži telefonom. Odeš u poslovnicu , potpišeš raskid, i onda te zovu i daju 12 meseci po 1 din. Ostalo je ništa. I za prelazak kod njih, isto daju.
 
Znam da ste to nepomenuli vise puta na ovoj temi ali mi iz call centra kazu da su uzeli moj broj telefona i da ce me neko zvati.

Vise me zanima da li ce da mi ponude nesto i sta uopste da im trazim? 3 meseca/6 meseci za 1din?

Telekom je koliko sam procitao ovde siroke ruke kada im dodjes sa ugovorom SBB-a.
Kupuju vreme da prođe, isto su i meni rekli, a ništa nisam uradio dok nisam otišao lično.
Idi u poslovnicu.
 
Ajd opet da pitam posto eon full poskupljuje a meni je isteklo 14 meseci po dinar i sad placam punu cenu da li mogu da raskinem ugovor bez penala? Hvala
 
Dali je IP. 95.180........ iza Nat-a i dali mi zbog toga iskacu razne reklame sa Alibabe koje nikada nismo kliknuli cak ni otvarali Alibabu
 
ovaj SK 4K na SBB, da li je to stvarno 4K kanal...
 
Nazad
Vrh Dno