Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Da po ZEK-u 30 dana od objavljivanja obaveštenja. E sad sporan zna da bude način objavljivanja.
 
Da po ZEK-u 30 dana od objavljivanja obaveštenja. E sad sporan zna da bude način objavljivanja.
Za eon light je istekao. I da koriste sve moguce fore, objave u racunu negde sitnim slovima... ili na sajtu,ali ipak moraju da to bude licno.... ili u aplikaciji kao iskoci obavesrtenje koje naravno niko ne cita....
 
^Takodje, jel zna neko o cemu se radi?
 
Pozdrav da li neko zna sta se desava sa tidalom posle 31.03.2025 sobzirom da im na sajtu stoji da ce do tad moci da se koristi za postojece korisnike. Da li treba ja rucno nesto da radim ili ce se pretplata sama ugasiti
 
Pa ne mogu ti naplatiti obzirom da vise nece nuditi Tidal kao uslugu.
Pretpostavljam da mozes zadrzati nalog ako uplatis samostalno.
 
Svakako se konsultuj sa jos nekim kolegom na forumu.
A bekap plejliste se radi svako malo iz raznih razloga.
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-02-07 180401.jpg
    Screenshot 2025-02-07 180401.jpg
    30.2 KB · Pregleda: 102
  • Screenshot 2025-02-07 180502.jpg
    Screenshot 2025-02-07 180502.jpg
    31.4 KB · Pregleda: 98
  • Screenshot 2025-02-07 180641.jpg
    Screenshot 2025-02-07 180641.jpg
    28.7 KB · Pregleda: 93
^
" Od 1. januara 2025. godine cena EON Full Duo paketa će biti uvećana za 300 dinara usled značajnog
povećanja troškova poslovanja. Sva korisnička prava u skladu sa odredbama Zakona o elektronskim
komunikacijama su važeća"
 
Da li je moguce uzeti 1gbps dodatak za 1000rsd doplate uz EON LIGHT DUO?
 
Više ne važi popust na SBB račun, ako se aktivira opcija e-račun (100 dinara). Popust sam imao do decembarskog računa. Poslao sam im mail sa upitom, odgovoreno da popust za opciju E-račun više nije deo ponude...
 
Poslednja izmena:
^
" Od 1. januara 2025. godine cena EON Full Duo paketa će biti uvećana za 300 dinara usled značajnog
povećanja troškova poslovanja. Sva korisnička prava u skladu sa odredbama Zakona o elektronskim
komunikacijama su važeća"
Jasno mi je to, samo nigde nisam dobio obavestenje (ni na mailu, ni na racunu, ni sms)


Da li je moguce uzeti 1gbps dodatak za 1000rsd doplate uz EON LIGHT DUO?

Ne, ja sam platio taj dodatak, samo uz premium(koji sam dobio po ceni full dua).
 
Pogledaj racun za novembar, meni je tu bilo.
 
Ne, ja sam platio taj dodatak, samo uz premium(koji sam dobio po ceni full dua).
Ako koristiš EON Premium, poskupljenje je bilo od septembra čini mi se (ili oktobra), bilo je obaveštenje na računu mesec pre toga. Ja sam naravno ovde za to saznao., podneo zahtev za raskid i dobio novu UO sa 9 meseci po 1 RSD.
 
  • Like
Reagovanja: sh_
@psihodel
Koristim EON Premium. ali placam 12 meseci po ceni EON Full dua koji je poskupeo od 1. jan. meni je sve tu jasno. Ali mi nije jasno da ne postoji obavestenje ni na jednom racunu od maja kada sam sklopio ugovor, sada sam pogledao. Glupe fore ali nema veze, cekam da izbace neki kanal i odmah da raskinem ugovor namerno zbog ovoga. Nije meni problem 300din, ali obavesti me i sve ok, a ne da kriju bez potrebe. Mogu da raskinem ugovor i u koliko dodaju neki kanal?
 
Poslednja izmena:
@psihodel
Koristim EON Premium. ali placam 12 meseci po ceni EON Full dua koji je poskupeo od 1. jan. meni je sve tu jasno. Ali mi nije jasno da ne postoji obavestenje ni na jednom racunu od maja kada sam sklopio ugovor, sada sam pogledao. Glupe fore ali nema veze, cekam da izbace neki kanal i odmah da raskinem ugovor namerno zbog ovoga. Nije meni problem 300din, ali obavesti me i sve ok, a ne da kriju bez potrebe. Mogu da raskinem ugovor i u koliko dodaju neki kanal?
Poskupljenje te je zakačilo prema tome koji paket koristiš, a ne po tome po kojoj ceni ga plaćaš. Sad sam proverio, na računu za jul 2024. (koji je stigao početkom avgusta), na drugoj strani gde je uplatnica, u donjem levom uglu stoji sledeće obaveštenje:

1739176257034.png
Nisam potpuno siguran, ali po informacijama iz ove teme mislim da ukidanje kanala nije dovoljno za raskidanje ugovora bez penala pošto oni to ukidanje kanala uvek upakuju tako da ne može da bude povod za raskid.
 
Poskupljenje te je zakačilo prema tome koji paket koristiš, a ne po tome po kojoj ceni ga plaćaš. Sad sam proverio, na računu za jul 2024. (koji je stigao početkom avgusta), na drugoj strani gde je uplatnica, u donjem levom uglu stoji sledeće obaveštenje:

Pogledajte prilog 479972
Nisam potpuno siguran, ali po informacijama iz ove teme mislim da ukidanje kanala nije dovoljno za raskidanje ugovora bez penala pošto oni to ukidanje kanala uvek upakuju tako da ne može da bude povod za raskid.
Ukidanje kanala jeste razlog za raskid više puta pisano.
 
Jel ima jos neko da je pokusao da izvuce vise meseci po dinar ovog meseca preko akvizitera ili podnetim zahtevom za raskid?
Dobio sam neki info da su malo poostrili to i da cak mogu da odbiju zahtev ako neko pokusa da prebaci na drugog vlasnika za istu lokaciju?
Takodje, izgleda vise ne daju 12 meseci, vec 9.

Ako neko ima iskustva sa ovim ili mozda nekog (dobrog) akvizitera, moze da podeli/prosledi.

Hvala
 
Ja sam 31. decembra dobio 12 meseci po dinar bez problema. Probaj kod drugog akvizitera, ima ih na instagramu koliko hoćeš, non stop mi iskači kojekakvi MihajloSBB, MilicaSBB itd.
 
A sta ćemo mi sa jeftinijim kartama bez Instagrama? 😅

I da, moguće da je od nove godine krenulo malo oštrije pošto na mesečnom nivou dobijaju promocije. Sećam se da sam od iste osobe u decembru dobio info da je 12 meseci.
 
Na osnovu iskustva gde su me milion puta oni zvali sa nekim smešnim ponudama, kao i brdo postova ovde gde ljudi kažu da za bolju ponudu mora da se podnese zahtev za raskid, kako bi me oni kontaktirali kasnije sa nekom boljom ponudom. 6 meseci po dinar ne računam kao bolju ponudu.
 
Mislim da je zvanje call centra i samostalno raspitivanje za bilo kakve pogodnosti najgori put, nevezano za operatera. Najbolji uslovi se dobijaju podnošenjem zahteva za raskid, za IDP itd. Evo lično iskustvo sa SBB-om iz avgusta kada su najavili poskupljenje od 150 RSD. Napišem mejl i samo tražim da mi ostane postojeća cena do kraja UO. Neko mi se javi i ladno kaže ne može, ja kažem, ali onda ću podneti zahtev za raskid, ona kaže, idite i podnesite, imate pravo :) Odem i podnesem, posle dva dana zovnu opet, pitaju zašto sam podneo zahtev, ja objasnim šta se desilo, oni kažu evo 9 meseci po 1 RSD ako ostanete :D Samo "ekstremne" mere jer dok ne vide da si spreman da se iscimaš, neće ni oni da se cimaju :)
 
Nazad
Vrh Dno