Ja sam takav dopis napisao u poslovnici prošle nedelje. Jutros zovu, kažu vidimo da ste podneli zahtev za prevremeni raskid, možemo li da vas zadržimo (6 meseci 1 RSD / 12 meseci 50% popusta / 24 meseca 20% popusta), kažem neka hvala vam, želim ipak da raskinem ugovor. Kaže nema problema, svakako sačekajte da dobijete odgovor imejlom na dopis, pa samo idite u poslovnicu i ponesite opremu. Kroz sat vremena stigne odgovor imejlom, ja otkačim opremu, odem do poslovnice, objasnim šta je, oni gledaju, gledaju, gledaju, pa kažu što su i tebi, dobili su mišljenje da ukidanje UG minuta nije razlog za raskid. Ja kažem da nema logike jer mi je rečeno da dođem sa opremom, ne ne, nemaju oni pojma, tako im piše, pritom maksimalno su nepredusretljivi. Odem do druge poslovnice, gde sam i napisao dopis, naiđem na istu ženu, objasnim, ona mnogo ljubaznije objasni da su dobili mišljenje pravne službe da ukidanje UG minuta nije razloga za raskid zato što je to kao bio deo neke promocije, ja joj kažem, ali poslali ste na računu obaveštenje o pravima u skladu sa članom 131, ona kaže da ni njoj nije jasno kako to da ne može da se raskine. Sednem napišem još jedan dopis da se ne slažem sa tom odlukom. Opet čekam, mada nisam optimista. Šta god da bude, svakako sledeće godine mesec dana pred istek UO podnosim regularan zahtev za raskid, neće me više videti kao korisnika.
Priupitam usput, znate li možda kakva će biti raspodela kanala od 30. juna kada ukinete "promociju". Kaže ništa još ne znaju, niti zna kada će znati
