Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Međutim, ta ponuda je zapravo skuplja od onoga što trenutno plaćam.
U kom smislu? EON Full trenutno košta 4549 sa ugovornom obavezom, dok je Premium 5399. Kada se na drugi iznos primeni popust od 20%, ispadne oko 4320, što je za nijansu bolje od ranije ponude Premium po ceni Fulla, budući da je 4320 manje od 4549.
 
kako vidim ovde Yettel je kupio SBB? ako SBB u zgradu uvede njihovu optiku, tj postavi kutiju kako mi onaj lik rece prosle nedelje, jel onda mogu da prikacim Yettel optiku preko tog prikljucka umesto SBB optike? ako mi nude mizaran upload kao sto je na sajtu tipa 400/40 a mogu Yettel umesto toga, pre bih se odlucio za Yettel 500/250 i bice dosta jeftinije
 
Gde si video da je Yettel kupio SBB? Ovde ljudi tacno veruju sa 100x ponovljena laz postaje istina..
nemam pojma, guglao sam nesto i prebacilo me na forum gde je neko to napisao, iskreno me i ne zanima ko je sta kupio ili nije, tu sam samo da se informisem kao i vecina, da znam sta me zanima ne bih bio ovde i postavljao pitanja... :)
 
Videću. Meni bi taj više odgovarao jer daleko brže prebacuje kanale u odnosu na ovaj "hibridni", a i nervira me ovo što su pojedini kanali u SD na coaxu.
 
Pozdrav, da li znate mozda da li ima u ponudi neki novi box za koax ima samo ovaj postojeći 2/8Gb sa samo jednim usb portom?
 
vidi u temi za EON box. linkovana je
 
Bio malopre u poslovnici za raskid zbog ovih poziva ka UG, rekoše da su dobili mišljenje iz centrale da se odbijaju takvi zahtevi, ali kao da napišem dopis pa će proslediti. Imao sam dopis spreman, pa sam tu stavio i dodatno da je ugovor potpisan na 36 meseci suprotno zakonu, videćemo šta će reći. Problem je što je ugovor potpisan negde u avgustu, a navodno primena zakona stupila na snagu od septembra. Ako je neko dobio odgovor na takav dopis gde mu je dozvoljen raskid ugovora bez troškova, molim neka postavi ovde da se pozovem na njega.
 
Ja sam takav dopis napisao u poslovnici prošle nedelje. Jutros zovu, kažu vidimo da ste podneli zahtev za prevremeni raskid, možemo li da vas zadržimo (6 meseci 1 RSD / 12 meseci 50% popusta / 24 meseca 20% popusta), kažem neka hvala vam, želim ipak da raskinem ugovor. Kaže nema problema, svakako sačekajte da dobijete odgovor imejlom na dopis, pa samo idite u poslovnicu i ponesite opremu. Kroz sat vremena stigne odgovor imejlom, ja otkačim opremu, odem do poslovnice, objasnim šta je, oni gledaju, gledaju, gledaju, pa kažu što su i tebi, dobili su mišljenje da ukidanje UG minuta nije razlog za raskid. Ja kažem da nema logike jer mi je rečeno da dođem sa opremom, ne ne, nemaju oni pojma, tako im piše, pritom maksimalno su nepredusretljivi. Odem do druge poslovnice, gde sam i napisao dopis, naiđem na istu ženu, objasnim, ona mnogo ljubaznije objasni da su dobili mišljenje pravne službe da ukidanje UG minuta nije razloga za raskid zato što je to kao bio deo neke promocije, ja joj kažem, ali poslali ste na računu obaveštenje o pravima u skladu sa članom 131, ona kaže da ni njoj nije jasno kako to da ne može da se raskine. Sednem napišem još jedan dopis da se ne slažem sa tom odlukom. Opet čekam, mada nisam optimista. Šta god da bude, svakako sledeće godine mesec dana pred istek UO podnosim regularan zahtev za raskid, neće me više videti kao korisnika.

Priupitam usput, znate li možda kakva će biti raspodela kanala od 30. juna kada ukinete "promociju". Kaže ništa još ne znaju, niti zna kada će znati :D
 
A što ne raskines na konto sto si potpisao ugovor na 36 meseci . Po zakonu je ugovor ništavan . Konsultuj se sa nekim pravnikom ili Efektivom . Bilo je takvih priča po forumu .
 
Vracao sam se malo unazad, ali nigde ne videh da neko pise nesto oko ovoga:
Da li vam radi Nova Max kanal ?
Podrucje Nisa, ne radi vec 10-ak dana.
 
Nisi išao dovoljno unazad, hahah. Trebalo je taman tih deset dana, otkad je nema, jer smo na forumu odmah to pomenuli. Ukinuta je, objavili su ovde.
 
Npr. ovo sa ugovorima preko 24m je notorni primer kršenja zakona. Nakon odbijenice sledeći korak je eskalacija ka RATEL-u kao međukorak ka privatnoj tužbi koja se 100% dobija uz bilo kojeg od mnogih pro-bono advokata (koji će na kraju naplatiti sve svoje troškove od SBB-a).
Idealno bi bilo kada bi vam odbijenicu dali u pismenoj formi, npr. e-mail i slično.
 
Yettel je kupio sbb
Sad je već ovo počelo da se piše svaki dan, hahah. Zanimljivost, ovakva izjava je dvosmislena, nisu precizno utvrđeni subjekat i objekat, tj. ko je koga kupio (iako nije niko nikoga). 😁

Npr. ovo sa ugovorima preko 24m je notorni primer kršenja zakona.
Oni tvrde da nije. Član 175 tog zakona kaže sledeće: Privredni subjekti su u obavezi da usklade svoje poslovanje u skladu sa odredbama ovog zakona u roku od godinu dana od dana stupanja na snagu ovog zakona. Zakon je objavljen u Službenom glasniku 29. aprila 2023, a stupio je na snagu osam dana od toga. Oni zato smatraju da su sve do početka maja 2024. mogli da nude ugovore na 36 meseci. Koliko shvatam, član koji se žalio na to potpisao je ugovor u avgustu 2023, što lagano upada u tih godinu dana roka za usklađivanje.
 
"Od vlasnika Yettel-a" i "Yettel kupio" si 2 različite stvari. Jedno je je tačno a drugo nije...
 
Malo ste dosadni sa ovim negiranjem 😁
Sbb je kupljen od strane vlasnika yettela, sta vas buni toliko..
Budući da je isti gazda (šeik Muhamed) nebitno je sad stalno ići u sitna crevca, jedni kažu Yettel kupio - drugi ispravljaju nije formalno tako itd, isti gazda se za sada opredelio da kombinuje usluge svoje 2 vlasničke firme, a u kom roku će ispuniti gore linkovanu najavu o integraciji u jedinstvenu firmu (logičnije je da će SBB integrisati u Yettel nego Yettel u SBB, čak mi je i dizajn Yettel-ovog loga sumnjivo sličan dizajnu ranijeg Etisalat-ovog loga) videćemo.
Da mi sad vidimo prvo da li će do kraja juna pustiti United kanale na Yettelu - to će biti prvi test verodostojnosti najava koje kače na svoj sajt.
 
Sve i da zanemarimo opštu priču, u konkretnom slučaju je nešto veća razlika, pa taman valja i proveriti šta se tačno dešava. SBB nema licencu za mobilnu telefoniju, tako da bi morali vrlo jasno da razgraniče da korisnicima nude tuđu uslugu, a oni rade baš suprotno. A i kakve tačno mobilne pakete nude? Da li su to klasični Yettelovi paketi sa nekim popustom (tipa 50%) ili nešto drugo? Neko je na prethodnoj strani objavio da su cene 1400, 2000, 2400, pa čak i da bi to bilo bez ugovorne obaveze. Da li možda neko ima potpunu informaciju?
 
Nazad
Vrh Dno