Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Juče zvao SBB podršku, da resetujemo eon box, kada smo završili i sve proradilo, operaterka mi ispriča nešto što do sada nisam čuo.
Ovako, Yettel je kupio SBB, ako sam zainteresovan da kao SBB korisnik uzmem postpaid broj ili pređem u Yettel sa postojećim bez ugovorne obaveze, mogu da biram tarifu za 1400 din, 2000 din ili 3000 din. Razlika je u količini neta (min 10Gb a u max100Gb) a ostalo je beskonačno. Ne znam za roaming ili Zonu 1 jer sam trenutno u ugovorima, ali mi beše zanimljivo.
Zna li neko više, piše li gdegod oficijelno?
 
Ma gde će pilićari da ti daju oficijelno. Stalno nešto muljaju ispod žita, neke specijalne ponude kroz sms i slične buvljačarske fore.
 
Juče zvao SBB podršku, da resetujemo eon box, kada smo završili i sve proradilo, operaterka mi ispriča nešto što do sada nisam čuo.
Ovako, Yettel je kupio SBB, ako sam zainteresovan da kao SBB korisnik uzmem postpaid broj ili pređem u Yettel sa postojećim bez ugovorne obaveze, mogu da biram tarifu za 1400 din, 2000 din ili 3000 din. Razlika je u količini neta (min 10Gb a u max100Gb) a ostalo je beskonačno. Ne znam za roaming ili Zonu 1 jer sam trenutno u ugovorima, ali mi beše zanimljivo.
Zna li neko više, piše li gdegod oficijelno?
Da i to važi samo za broj .
Na moje pitanje da li može da se doda uređaj ? Operater reče ne , to Vam je samo za paket .
 
Meni jos malo ističe ugovor za Yettel postpaid, ako ne budem mogao da vezem broj za SBB ugovor u nekom obliku, neću isti ni produžiti.
 
Физичке има (не мислим на облик кутије него на хардвер)... Е, сад, ако ће се користити искључиво за ЕОН, онда је тотално небитно који ће се користити јер сваки бок им ради то за шта је намењен.
 
Jel ima razlika između ta dva eon boxa?
Ja koliko znam ima. Ako samo uzmes u obzir da je stari bio jedno 6 godina mator, a ovo je kao najnoviji, siguran sam da ima HW promena. Realno primecujem samo da je sprava malo brza u radu, sto bi svakako trebalo da bude "prirodno".....ali to je to, mislim vise se i nije moglo ocekivati.
 
Evo novog razvoja situacije u vezi sa prevremenim raskidom :) Koristim EON Premium, juče stigne račun, bacim pogled na drugu stranu, kad u ćošku ovo obaveštenje:

Pogledajte prilog 494836

Reko, sjajno, eto prilike da stvarno raskinem ugovor. Odem do poslovnice danas, dobar dan, želim da raskinem ugovor zbog ukidanja besplatnih poziva u okviru UG mreže od 1.7. Žena me belo gleda, kaže otkud vam to :D Ja joj pokažem račun, ona zove menadžerku telefonom, kaže joj "čovek hoće da raskine ugovor zbog ukidanja besplatnih poziva, ne ne, nije zbog kanala, zbog besplatnih poziva, dobio je obaveštenje na računu" :D Oni bukvalno ne znaju da su poslali obaveštenje. Sluša malo menadžerku, kaže, znate za to morate da napišete dopis pravnoj službi, pa da oni to odobre. Ja joj kažem, ali isto obaveštenje o poskupljenju je bilo u avgustu 2024. i bez problema sam podneo zahtev za raskid na osnovu njega. Kaže, ne ne, nije ovo isto, za ovo mora dopis. Sednem, napišem dopis, ona ga zavede i pošalje, javiće vam se neko u roku od 8 dana, ako se ne javi u roku od 10, dođite opet da pitate zašto se niko nije javio :D Hit!
Ima li novih dešavanja po ovom pitanju?
Upravo sam u poslovnici Niš predao isti zahtev SBB pravnoj službi.
Kažu, odgovor stiže na kućnu adresu u roku od 10 dana, a u poslovnici mogu da ga saznam za 3-4 dana.
 
Ima li novih dešavanja po ovom pitanju?
Upravo sam u poslovnici Niš predao isti zahtev SBB pravnoj službi.
Kažu, odgovor stiže na kućnu adresu u roku od 10 dana, a u poslovnici mogu da ga saznam za 3-4 dana.
Za sada nema odgovora (na zahtevu koji sam napisao u poslovnici sam tražio da mi odgovor dostave imejlom), ali sačekaću još danas, pa sutra zovem da se raspitam šta se dešava.
 
operaterka mi ispriča nešto što do sada nisam čuo.
Ovako, Yettel je kupio SBB, ako sam zainteresovan da kao SBB korisnik uzmem postpaid broj ili pređem u Yettel sa postojećim bez ugovorne obaveze
kad opet budeš pričao sa njom, skreni joj pažnju da ovo nije tačno. kao što je već nekoliko puta rečeno, vlasnik Yettel-a je kupio SBB
Jel ima razlika između ta dva eon boxa?
 
To ko ga je kupio je manje bitno od suštine, a to je da su ga kupili kako bi ga objedinili s Yettelom u jednu firmu.

This transaction will enable e& PPF Telecom to combine SBB with its Serbian mobilesubsidiary Yettel, thereby creating a leading converged operator offering enhanced Mobile, Fixed BB and Pay-TV services in a market with significant growth opportunities.
 
@nisnis posredi je dovođenje u zabludu a to je krivično delo, ako se ne varam. postoji tema za pitanja iz oblasti prava u podforumu "clubbing" pa se tamo možete raspitati ako imate nekih nedoumica oko ovakvog predstavljanja stvari. a sad da se vratimo na temu
 
ima neko iskustva sa SBB optikom? paketi najverovatnije nisu simetricnih brzina tipa 150/150, 200/200, 400/400 itd nego su 150/15, 200/20, 400/40 itd kao sto vidim na sajtu?
 
ima neko iskustva sa SBB optikom? paketi najverovatnije nisu simetricnih brzina tipa 150/150, 200/200, 400/400 itd nego su 150/15, 200/20, 400/40 itd kao sto vidim na sajtu?
Da to su ti paketi, ali cesto znaju da budu i malo vece brzine.
Ja sam konkretno na 200/20, ali desi se kad sporadicno proverim da ide i do 300...
Dve i po godine koristim njihovu optiku i zaista sam zadovoljna do sada kako sve funkcionise.
 
Ja sam već skoro dve godine na optici 600/60. Sad za obnovu ugovora nude 1000/500 ako produžim premium paket.
 
Ponude tog tipa postoje već duže vreme, ali zavise od lokacije. S tim u vezi, pre tri meseca je bila aktuelna ova tabela, a ne znam kakvo je stanje sad, ali čini se da je i dalje tako. Ja sam konkretno uzeo EON Full i obećana brzina 500/250 Mbps deo mi je ugovora, stoji i u aplikaciji, ali je ograničena na vreme trajanja ugovorne obaveze.

Naravno, ako ste na nepogodnoj lokaciji, maksimum koji možete dobiti je 1000/100, a i to uz doplatu u vidu jedne hiljade, prema cenovniku, kako je skorije jedan član i potvrdio. Ima i slučajeva gde ljudi bez objašnjenja dobijaju veće brzine od ugovorenih, još neki su javljali da umesto ugovorenih 200/20 izvlače 300/30.
 
Imam SBB optiku modem Nokia G-2426G-B i primetio sam da nakon reboota modema preko 192.168.1.1 ili fizicki vadjenja kabla iz struje ostaje mi ista public IP adresa, da li postoji mogucnost da se nekako promeni putem podesavanja modema ili prilikom restarta modema da dobijem novu public IP adresu? Dok sam bio na MTS kod njih pri svakom restartu modema ili maltene svaki drugi treci dan imao sam drugu javnu IP adresu, zanima me da li je ovo moguce i kod SBB-a ili fakticki imam staticku IP adresu?
 
Svakako je moguće, mada može da ti se zalomi i da slučajno dobiješ istu adresu. Taktika je i da sačekaš neki minut pre ponovnog paljenja ONT-a, da im daš vremena da te zaborave.
 
Imam SBB optiku modem Nokia G-2426G-B i primetio sam da nakon reboota modema preko 192.168.1.1 ili fizicki vadjenja kabla iz struje ostaje mi ista public IP adresa, da li postoji mogucnost da se nekako promeni putem podesavanja modema ili prilikom restarta modema da dobijem novu public IP adresu? Dok sam bio na MTS kod njih pri svakom restartu modema ili maltene svaki drugi treci dan imao sam drugu javnu IP adresu, zanima me da li je ovo moguce i kod SBB-a ili fakticki imam staticku IP adresu?
Ucinis sledece,ako ti je tako bitno.

  1. Type "ipconfig /release" and press Enter.
  2. Type "ipconfig /renew" and press Enter.
  3. Type "ipconfig /flushdns" and press Enter.
  4. To sve radis u CMD ,kao administrator.
 
Ucinis sledece,ako ti je tako bitno.

  1. Type "ipconfig /release" and press Enter.
  2. Type "ipconfig /renew" and press Enter.
  3. Type "ipconfig /flushdns" and press Enter.
  4. To sve radis u CMD ,kao administrator.
Uradio sve ali mi je idalje IP adresa ostala nepromenjena, kada odem npr na sajt za proveru IP adrese whatismyip.com i dalje je ista javna IP adresa, da li treba posle kucanja ovih stvari u CMD prompt da restartujem ponovo modem ili? Posto to nisam uradio nakon kucanja ovih stvari
 
Nazad
Vrh Dno