Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

TIP TO TTUK5HQFY 4105001802 HK
Da, bilo je o tome i u temi o AliExpressu sa istim tim opisom, članovi su imali isti problem, očigledno kineski sajtovi su problem:

 
Neka prodajna mesta nemaju 3D Secure i mogu da te zaduže bez dvofkatorske potvrde. Kada se transakcija proknjiži, zahtevaćeš povraćaj po tom obrascu. Ukoliko sumnjaš na zloupotrebu, zameni karticu i plati troškove. Naravno, imaš opciju da blokiraš karticu, čekaš reizdavanje i ne koristiš račun da ti ne bi bilo naplaćivano održavanje. Koliko sam u toku, ne reizdaju se kartice sa istim brojevima. Neka me neko ispravi ako grešim.

Visa internet je regularna kartica (ima čip, magnetnu traku i beskontaktno) i za nju se trenutno koristi Homebanking. Prema nezvaničnim informacijama, operativno spajanje mts banke sa Poštanskom je planirano za februar, što podrazumeva gašenje 360 računa i zamenu na 200, uz prelazak na mts e/mBanking i važenje postojećih kartica do isteka.
Rešenje koje su neki članovi ovde primenili jeste otvaranje dodatnog deviznog avista računa u poslovnici plus na šalteru sa mts softverom:
Nakon sto je izvrsena transakcija dobio sam instrukcije da je potrebno da trajno blokiram master karticu i popunim reklamacioni list, posto kako kazu da bi se pokrenula procedura potrebno je da se trajno blokira kartica.

Kako mi je receno na dostavu nove kartice se ceka i do 30 dana.
 
Poslednja izmena:
Da li znate koliko je potrebno za izradu kartica + kako obavestavaju klijente o izradjenim karticama, ako ih uopste obavestavaju
 
Da li znate koliko je potrebno za izradu kartica + kako obavestavaju klijente o izradjenim karticama, ako ih uopste obavestavaju
Koji račun? Ako je Račun plus 360, imaš na prethodnih nekoliko stranica i kako pratiš stanje kartice, i za koliko stižu, više puta ponovljeno.
 
Koji račun? Ako je Račun plus 360, imaš na prethodnih nekoliko stranica i kako pratiš stanje kartice, i za koliko stižu, više puta ponovljeno.
Nije račun plus, račun 200, klasičan za prijem zarade. Žena u ekspozituri je bila nervozna pa mi ništa oko kartica nije ni rekla.
 
Nije račun plus, račun 200, klasičan za prijem zarade. Žena u ekspozituri je bila nervozna pa mi ništa oko kartica nije ni rekla.
Meni su stizale za tačno 10 dana bilo u pandemijskom (Dina) i post pandemijskom periodu (Visa internet), ali to verovatno zavisi i od pošte, odnosno ekspoziture.
 
cao svima, imam u stedionici racun za primanje ucenicke stipendije pa me zanima da li je uz njega moguce dobiti visa karticu? na sajtu pise da je moguce licima preko 16 godina, ali ne znam da li je potrebno prisustvo roditejla ili sl? kad sam otvarao racun roditelj je potpisao saglasnost da mogu samostalno da preuzmem dina karticu i da rasoplazem sredstvima na racunu, pisao sam im na mejl a oni su mi odgovorili samo da je mogeuce da se izda visa maloletnom licu, ali nisu odgovorili da li treba roditelj za to
 
cao svima, imam u stedionici racun za primanje ucenicke stipendije pa me zanima da li je uz njega moguce dobiti visa karticu? na sajtu pise da je moguce licima preko 16 godina, ali ne znam da li je potrebno prisustvo roditejla ili sl? kad sam otvarao racun roditelj je potpisao saglasnost da mogu samostalno da preuzmem dina karticu i da rasoplazem sredstvima na racunu, pisao sam im na mejl a oni su mi odgovorili samo da je mogeuce da se izda visa maloletnom licu, ali nisu odgovorili da li treba roditelj za to
mislim da mora roditelj da bude sa tobom, ali mnogo bolja opcija ti je (po mom mišljenju) da uz pratnju roditelja otvoriš Lagani račun u erste gde dobijaš visu po automatizmu, u poštanskoj se ta visa naplaćuje (bar su je meni naplatili za studentski račun) dok je u erste džabe. od 16-27 godina ti je besplatno i održavanje, i prebacivanje novca što se naplaćuje u poštanskoj. pozdrav
 
Roditelji su takodje u procesu otvarnja racuna u stedionici i oni su takodje naisli na problem a to bi bio kada odu da otvore racun plus mislim da se zove dobili su naloge za neki portal gde trebaju podneti zahtev alik ada odu to da urade u "katalogu proizvoda" imaju samo opciju dina na rate i kada to pokusaju izbacuje gresku da nemaju aktivan racun.

na pocetnoj strani ima ponudjeno otvorite novi racun plus bps ali kada se to klikne izlazi ova greska

da li znate kako resiti problem

1733525201200.png

1733525151363.png
 
@pajce19 potrebno je da imaju aktivne i otvorene račune u posedu. Ne može da se pre potpisivanja ugovora o otvaranju i vođenju, odnosno validacije računa i uručenja kartica omogući plaćanje na rate debitnom Dinom. Kako i sam imam ugašen račun mts banke, potvrđujem da je poruka greške i kod mene ista.
 
@pajce19 potrebno je da imaju aktivne i otvorene račune u posedu. Ne može da se pre potpisivanja ugovora o otvaranju i vođenju, odnosno validacije računa i uručenja kartica omogući plaćanje na rate debitnom Dinom. Kako i sam imam ugašen račun mts banke, potvrđujem da je poruka greške i kod mene ista.

problem i jeste u tome sto oni ne mogu da zapocnu proces otvaranja racuna na tom sajtu vec se u tom tabu pokazuje samo zahtev za tu dina karticu a nema zahteva za racun
 
problem i jeste u tome sto oni ne mogu da zapocnu proces otvaranja racuna na tom sajtu vec se u tom tabu pokazuje samo zahtev za tu dina karticu a nema zahteva za racun
Pročitao sam i preprošli post pažljivije. Preostaje još da probaju sa ličnim dolaskom u ekspozituru Plus sa šalterom koji ima softver mts banke pa da se zahtev realizuje na licu mesta.
 
Pročitao sam i preprošli post pažljivije. Preostaje još da probaju sa ličnim dolaskom u ekspozituru Plus sa šalterom koji ima softver mts banke pa da se zahtev realizuje na licu mesta.

evo ga odgovor zasto ne postoji racun u katalogu proizvoda

1733568409526.png
 
Opa, to znači da već imamo zvaničnu informaciju o integraciji!
 
pitao sam kada ce biti opet moguce online otvaranje racuna rekla mi je gospodja da nema informaciju a da ce mts racuni preci u bps u februaru
Moja lična pretpostavka je da, na osnovu dosadašnjih praksi sa prethodno integrisanim bankama (Credit Agricole, Sber, Direktna...) otvaranje računa Plus neće biti moguće do okončanja operativnog spajanja. S obzirom na to da su na snazi tarife od juna i nema obaveštenja o promenama, Račun Plus ostaje deo ponude i nakon februara.
 
Da li se zna sta ce biti sa ponudom eurobank direktne kada se integrise u AIK?
Moja je pretpostavka da će biti isto kao sa Sber, zadržaće se ko je šta ugovorio i posle par meseci dodeliti novi brojevi. Prvo je došlo do likvidacije usred pripajanja pa dva i nešto meseca bilo sve isto, iako su bile zatvorene poslovnice. To obično i stvori haos.
 
Ranije se ovde pisalo da će da nam promene brojeve računa... Da li to i dalje važi tj da li je tačno?
I ako je tačno, šta se dešava ako nam neko uplati novac na naš stari broj računa?
 
@yugokoral Hoće sigurno, jer su računi 360 samo privremeni (već više od tri godine :)), zbog tehničke nemogućnosti spajanja. To ti stoji i na sajtu NBS.

Što se tiče ovog drugo pitanja, ostaje da se vidi kako će to tehnički da izvedu. Možda će oba računa, i novi i stari neko vreme biti u funkciji, a možda će odmah isključiti stari, kao što je bilo i kod drugih banaka prilikom spajanja.
 
Ja se samo nadam da ce mi promeniti broj racuna koji mi je poput broja telefona u MTS banci, jer mi je to toliko seljacki i neozbiljno da me je sramota kad nekome treba da ga posaljem da izvrsi uplatu. U Yettel banci su mi dali neki nasumicno generisan broj, dok u MTS-u nisu hteli. Kao mora isti broj racuna kao broj telefona.
 
šta se dešava ako nam neko uplati novac na naš stari broj računa?
Kada stari račun bude ugašen, u IPS sistemu se platiocu rezervišu sredstva i čim dođe do odbijanja, rezervacija se skida i vraća prethodno stanje na računu. Nalog bude odbijen uz obrazloženje Greška CB Status 10.
 
Otac prima penziju u Poštanskoj štedionici i, ako dobro čitam napisano na sajtu, da bi mogao da koristi mbanking, on mora do filijale, gde potpisuje ugovor i dobija link za instalaciju aplikacije i kodove za aktivaciju iste?
 
Otac prima penziju u Poštanskoj štedionici i, ako dobro čitam napisano na sajtu, da bi mogao da koristi mbanking, on mora do filijale, gde potpisuje ugovor i dobija link za instalaciju aplikacije i kodove za aktivaciju iste?
To ili da formira kredijencijale za mts banku, pošto je trenutno onemogućeno otvaranje Računa Plus pa čeka operativno spajanje projektovano za februar, te po prelasku 200 računa na taj sistem će moći da ga koristi.
 
Pobogu, da li su oni realni? U kom stoleću oni posluju?
verovatno 15 :p najgora su banka.... za promenu licne karte takode treba ici u poslovnicu gde sluzbenica kaze da je to proces od jedno 10 minuta ili mozda vise sve zavisi a predhodno sam cekao red sigurno dobrih sat i po vremena dok u drugoj banci su mi samo skenirali lk i to je to bilo znaci manje od minut posla.
 
verovatno 15 :p najgora su banka.... za promenu licne karte takode treba ici u poslovnicu gde sluzbenica kaze da je to proces od jedno 10 minuta ili mozda vise sve zavisi a predhodno sam cekao red sigurno dobrih sat i po vremena dok u drugoj banci su mi samo skenirali lk i to je to bilo znaci manje od minut posla.

U te sumanute redove sam se lično uverio nedavno, kad sam otišao sa njim u Kraljice Marije da podignemo beskontaktnu Dinu – za koju je podneo zahtev još u novembru 2023, a tek je sada dobio obaveštenje da je gotova. Ispred nas je bilo, tipa, 30-ak, a samo dva šaltera rade, dok se stranke zadržavaju po 20-ak minuta. Naravno da smo odustali.
 
verovatno 15 :p najgora su banka.... za promenu licne karte takode treba ici u poslovnicu gde sluzbenica kaze da je to proces od jedno 10 minuta ili mozda vise sve zavisi a predhodno sam cekao red sigurno dobrih sat i po vremena dok u drugoj banci su mi samo skenirali lk i to je to bilo znaci manje od minut posla.
Ja sam bio juče zbog isteka lične karte radu ažuriranja za račun plus, i trajalo je bukvalno 40 sekundi.
 
Nazad
Vrh Dno