Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li box moze wireless da se poveze za ruter ili mora preko kabla.

I koji su akcije za prelazak sa SBB-a trenutne
 
@Viper93 uredno ti ostaje 50% pune dve godine, samo će ti se BOX paket promeniti na novi PLAVI ( ukupno 3450 din sa 50% i e-računom ).
Stari plavi lajt je bio 2950 din i imao je brzinu 400/200 i mob Omorika 25 a sad ćeš imati simetrično 400/400 i Omoriku M 100 GB i 4 GB roming.
Ako se ne slažeš sa ovom razlikom cene od 500 din možeš raskinuti besplatno do 30.dec
A kako će nama koji imamo Box 3 bez TV-a? Živo me zanima kako će to da izvedu.
 
Da li može da se deaktivira neka od dodatnih usluga putem Moj Mts portala ili sve mora telefonom/mejlom? Npr. HBO...
 
Послао маил да се не слажем са повећањем цена мењањем пакета и добио одговор да смо се већ марта договорили да до истека уговорне обавезе остаје стара цена, иако ћу јануара прећи на нови пакет. Тако да немам основа за раскид и сл.
 
Ja sam ih zvao maločas i rekli su mi da imam pravo da raskinem ugovor. Za istu stvar treba da platim 1500 din više, ne pada mi na pamet. Optiku ću da vidim da prebacim u Yettet, a broj u A1.
Podneću zahtev, pa ću videti da li će mi ponuditi nešto možda.
 
Послао маил да се не слажем са повећањем цена мењањем пакета и добио одговор да смо се већ марта договорили да до истека уговорне обавезе остаје стара цена, иако ћу јануара прећи на нови пакет. Тако да немам основа за раскид и сл.
To je samo početna priča "ako prođe prođe". Treba biti uporan. U martu je bilo povećanje cene/promena paketa i to je bio osnov za traženje ostanka istih uslova / raskid ugovora. U januaru ide novo povećanje cena/promena paketa i to je ponovo osnov za traženje ostanka istih uslova / raskid ugovora. Najbolji pokazatelj za to je da su oni sami u obaveštenju napisali da korisnici imaju prava u skladu sa članom 131. Moj otac je poslao isti takav imejl, dva puta su mu već odgovorili da se malo strpi i da će ga pozvati neko ko je za to zadužen.
 
Ako imam već optiku mts, to znači da imam uslova i za Yettel optiku? Samo da potvrdim. Pravim backup plan, ako mi ne ponude ništa bolje ovi iz mtsa.
 
Pročitao sam ono obaveštenje o migraciji paketa "Aktuelna ponuda u okviru Net i BOX i Super PLAN paketa na optičkoj infrastrukturi, sada donosi dodatni kvalitet - izjednačene brzine interneta, podjednako brzo preuzimanje i slanje sadržaja.".Ja nemam optiku nego običan ADSL.Da li i mene kači poskupljenje? Inače mi je i ovaj boks 2 koji imam ( fiksni+net 100/20) preskup za 3200 dinara,a još plaćam u Supernovoj TV onaj srednji paket po 3000 dinara,što mi je ukupno 6200.Jedva čekam neke izmene da mogu da raskinem ugovor.
 
Pročitao sam ono obaveštenje o migraciji paketa "Aktuelna ponuda u okviru Net i BOX i Super PLAN paketa na optičkoj infrastrukturi, sada donosi dodatni kvalitet - izjednačene brzine interneta, podjednako brzo preuzimanje i slanje sadržaja.".Ja nemam optiku nego običan ADSL.Da li i mene kači poskupljenje? Inače mi je i ovaj boks 2 koji imam ( fiksni+net 100/20) preskup za 3200 dinara,a još plaćam u Supernovoj TV onaj srednji paket po 3000 dinara,što mi je ukupno 6200.Jedva čekam neke izmene da mogu da raskinem ugovor.
To je bas mnogo para, svi paketi su poskupeli treba da vidis gde su tebe (tvoj box2) migrirali. Onda se zalis da se ne slazes sa novom cenom.
Nesto gledaj da otkacis ali 6200 mesecno je bas mnogo.
 
A kad se nekom digne sisarka i kaze 6200 mesecno i nema popusta? I tako svi provajderi...
 
To je samo početna priča "ako prođe prođe". Treba biti uporan. U martu je bilo povećanje cene/promena paketa i to je bio osnov za traženje ostanka istih uslova / raskid ugovora. U januaru ide novo povećanje cena/promena paketa i to je ponovo osnov za traženje ostanka istih uslova / raskid ugovora. Najbolji pokazatelj za to je da su oni sami u obaveštenju napisali da korisnici imaju prava u skladu sa članom 131. Moj otac je poslao isti takav imejl, dva puta su mu već odgovorili da se malo strpi i da će ga pozvati neko ko je za to zadužen.
Сасвим могуће али како ми ускоро истиче уговорна обавеза, размишљао сам да ли ми се исплати да идем месец дана раније ако не понуде сада 24х50% због идп броја.
 
Koliki je rok za izdavanje idp broja kada se prelazi iz drugog operatera? Ovo u mtsu stupa na snagu 5. januara. Sutra bih morao da skoknem do yettela da pitam da li nude tih 50% na 24 meseca. Ako je to istina, prebacio bih se kod njih.
 
Nemam mogućnost za Yettel optiku, sada sam bio da pitam. Jedino preostaje Yunet da cimam. Ako ni to ne može, onda sam osudjen na lopovluk.

Nema ni Yunet. Ne razumem kako kada mi kažu da koriste njihovu infrastrukturu. Sačuvaj bože koja glupost.
 
Poslednja izmena:
Nemam mogućnost za Yettel optiku, sada sam bio da pitam. Jedino preostaje Yunet da cimam. Ako ni to ne može, onda sam osudjen na lopovluk.
Razlog? Zašto ne bi imao uslova za Yettel/Yunet kada koristiš mts optičko vlakno?
 
Ajde malo objasnjenje za mene tupavog. imam Box 4.
1. Posaljem email da se ne slazem sa povecanjem cene i trazim raskid ugovora.
2. Odobre raskid, vracam opremu i cekam taj IDP.
3. Sa IDP idem u Yetel i potpisijem ugovor.
Intetesuje me da li mi ostaje fiksni broj i mobilni broj? Koliko traje to cekanje IDP-a? Da li postoji mogucnost prvo IDP pa raskid?
 
@Magnus U Yettelu mi rekli da im ne daju sve lokacije baš, dok u Yunetu kažu da imaju do broja 37, a ja sam 50. I krene da me ubedjuje da imam Supernovu. Ja mu rekao aman čoveče imam Box MTS paket, nemam Supernovu. Imam optiku već duže vreme.
 
Ajde malo objasnjenje za mene tupavog. imam Box 4.
1. Posaljem email da se ne slazem sa povecanjem cene i trazim raskid ugovora.
2. Odobre raskid, vracam opremu i cekam taj IDP.
3. Sa IDP idem u Yetel i potpisijem ugovor.
Intetesuje me da li mi ostaje fiksni broj i mobilni broj? Koliko traje to cekanje IDP-a? Da li postoji mogucnost prvo IDP pa raskid?
Ovo je varijanta sa poslovnicom, ali imaš u detalje što se svega ostalog tiče.
Thread 'Kako raskinuti Box 4 sa najmanje glavobolje i krenuti dalje' https://forum.benchmark.rs/threads/...a-najmanje-glavobolje-i-krenuti-dalje.507590/
 
Ajde malo objasnjenje za mene tupavog. imam Box 4.
1. Posaljem email da se ne slazem sa povecanjem cene i trazim raskid ugovora.
2. Odobre raskid, vracam opremu i cekam taj IDP.
3. Sa IDP idem u Yetel i potpisijem ugovor.
Intetesuje me da li mi ostaje fiksni broj i mobilni broj? Koliko traje to cekanje IDP-a? Da li postoji mogucnost prvo IDP pa raskid?
Ovaj redosled pod 2. nema smisla jer čemu onda IDP ako vratiš opremu istovremeno sa dobijanjem IDP . Trebalo bi 2. Odobre raskid, dobijem, IDP, usluga ostaje do isteka datuma IDP ili do datuma kada novi operator započne svoju uslugu u okviru IDP. Nakon toga vraćam opremu.
 
ja sam ih u mejlu od 1. 12. pitao da li se promene odnose na mene (box 3 bez televizije, UO do jula). ako da, na koji paket bi me prebacili, pošto moj trenutni više neće postojati. takođe, zbog izmena uslova iz UO, da li imam prava na raskid UO i ugovora i sl.
tražio sam da njihov odgovor bude isključivo u pisanoj formi. brzo mi je stigao generički odgovor, a danas mi kažu da su me prebacili u drugu nadležnost i da me mole za strpljenje da bih dobio odgovor na način kako sam naveo.
 
Isto su i meni rekli, zvaće me neko u nakraćem roku. Videćemo šta će reći.
 
^Isto im i ja pisao, ali jos nisam dobio odgovor.
 
Nazad
Vrh Dno