Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Posto nema nikog iz Yettela da ti odgovori,a proslo je 5 i vise dana (mada se oni teska srca i na telefon call centra javljaju), u nastavku je ono sto sam nasao na sajtu:
"Kupovina novog uređaja uz korišćenje popusta može se realizovati odmah nakon predaje starog, ili naknadno po definisanim pravilima zavisno od toga da li kupuješ mobilni telefon ili dodatnu opremu.
Kod za reciklažu se može iskoristiti za kupovinu telefona (na rate) ili dodatne opreme čija je prodajna cena veća od 15.000 RSD sa PDV-om (na rate ili kroz prvi mesečni račun)."..svakako bolje da procitas ceo tekst,da ti ne prenosim deo samo.
E sad,ako nisi njihov korisnik,verujem da ne moze na rate (sto je logicno) a u tom slucaju ti je mnogo jeftinije da isti kupis na oglasima.
 
I ono sto su meni rekli, kada sam bio da vidim sta moze uz ovaj reciklazni popus:

Doneses 3 uredjaja, dobijes 15000 popust, ali, moras da obnovis ugovor, i gubis popust (ako si ga imao). Sto se tice kupovine npr smart sata (moj slucaj) moze samo uz novi ugovor, ili obnovljeni ugovor, ako nije proslo vise od 15 dana. Ovo je info iz negde jula/avgusta, bio u poslovnici.
 
Pitao sam ih u međuvremenu na njihovoj IG stranici i odgovorili su mi sledeće: Može da se iskoristi popust za reciklažu za kupovinu sata, ali u tom slučaju se kupuje na rate uz novi ugovor pretpostavljam čim je na rate, uglavnom u tom slučaju se taj popust obračunava na onu višu cenu koja je za rate, a onaj popust od 10% za kupovinu uređaja za keš ne važi, tj ne može sa njim zajedno da se kombinuje.
Kad se sve stavi na papir, ja njima odnesem 3 stara telefona, potpišem nov ugovor i dobijem cenu od circa 65k, a isti taj sat bez ikakvih ugovora i petljanja kupim u bilo kojoj drugoj prodavnici koja ga ima po ceni koju sada svi prodaju za 68k. Svakako sam planirao da ga uzimam za keš tako da mi se u yettelu ne isplati ta kupovina za uštedu od 3k.
 
Pa nisu ludi da ucine nesto u korist korisnika od kojih zive:D
Pa da danas gledam recimo REALME C67 8/256 ,uz reciklazu i preko Mobi Banke rata je oko 220-230d ...uz ovaj novi tarifni paket.Bese Yettel Mobile M a on kosta 3600d manje 100 za eracun,Tacno dolazim na isto kao sada Total Data 3450d,a tada bi bilo 3500d tarifni paket i sadasnju Motorolu placam 502d ratu a taj REALME bi bio oko 220d rata.I kad pogledas,opet si na istom :)
 
Ja sam se u poslednjem trenutku spasio.Porucim telefon u pretprodaji,niti me je ko ikada kontaktirao (proslo nedelju dana,ali bar da kazu nesto..da kazu da ce uredjaj biti u januaru itd.),reko..greska je do mene jer se ja cekam nesto (da uplatim iznos itd. pa zato svi cute,ali nema nigde ni napomene,ni podataka za uplatu),pisem mail na adresu na koju su mi rekli (naravno,jer niko pojma nema da da informaciju..tako se prebacuju),opet niko nista..dodjem do zakljucka da je to samo marketinski trik i da su (eventualno) porucili cela 2.5 komada uredjaja (u pitanju je inace Honor Magic v3)..nema problema,zahvalan sam.
Sacekacu ovi ozbiljni operateri da dobiju isti uredjaj i bar sam sebe spasio muke.Mogu da mislim kako je tek korisnicima koji placaju usluge (ja sam tek hteo da postanem korisnik mreze)
 
Niko nije ozbiljan,svi su isti,ali na one koji se udostoje da mi odgovore,kontaktiraju me..mogu da mislim da sam vec korisnik koji mora da placa i da imam problem-a tako
 
Da se ne lažemo, bilo koji od velikih mobilnih operatera ne vredi posle marta ove godine ni trunke respekta i poštovanja...ono divljačko prekrajanje ugovora i samoinicijativno povećanje cena je lopovluk samo takav... pretplatnik sam najvećeg operatera, već 14 godina postpaid, ali nivo usluge što on line ili po predstavništvima je mizeran, da jednostavno ne može gore, najiskrenije...za ovih 14 god sam preživeo 7 promena / obnove ugovora i svaki put je nešto nedostajalo: da li loše informacije, da li ažurnost u naručivanju novog telefona, da li u menjanju uslova korišćenja...a onda se to isto čuje i za ostale velike operatere, pa onda kažeš sebi da si izabrao isto zlo...uz jednu pozitivnu ocenu, svi telefoni koje sam od njih kupio su radili bez i jedne grške i problema, dugo nakon isteka dve godine ugovora...tako da kako god se okreneš, 🍑 ti pozadi...***a...
 
Da se ne lažemo, bilo koji od velikih mobilnih operatera ne vredi posle marta ove godine ni trunke respekta i poštovanja...ono divljačko prekrajanje ugovora i samoinicijativno povećanje cena je lopovluk samo takav... pretplatnik sam najvećeg operatera, već 14 godina postpaid, ali nivo usluge što on line ili po predstavništvima je mizeran, da jednostavno ne može gore, najiskrenije...za ovih 14 god sam preživeo 7 promena / obnove ugovora i svaki put je nešto nedostajalo: da li loše informacije, da li ažurnost u naručivanju novog telefona, da li u menjanju uslova korišćenja...a onda se to isto čuje i za ostale velike operatere, pa onda kažeš sebi da si izabrao isto zlo...uz jednu pozitivnu ocenu, svi telefoni koje sam od njih kupio su radili bez i jedne grške i problema, dugo nakon isteka dve godine ugovora...tako da kako god se okreneš, 🍑 ti pozadi...***a...
Ma,ne bunim se..sve sto trazim je samo postovanje za svoje pare.Jel treba sve u kesu da se plati,u redu,nisam bio vas korisnik-platicu...ali nemojte budalom da me pravite.Preorder telefon,a daj Boze da su ga videli..2.5 komada
 
Yettel ima nove tarifne pakete:
Yettel Mobile M i Yettel Mobile L - pretpostavljam da menjaju stare Total Data i Total Data+, kao i Yettel 20, 50 i 100, koji menjaju Total 10, 20 i 40. Takođe, tu su i novi Yettel Start i Yettel Surf, koji su verovatno umesto Go paketa.

Kako vam se čine? Mislim da sa Yettel Mobile tarifnim paketima koji nude 400, odnosno 500 GB interneta, pripremaju teren za 5G mrežu.
Dest puta će oni još da poskupe i promene pakete do početka 5G. Ovo je jedno klasično poskupljenje.
Argeument? Evo na primer slotovi za aplikacije. Smanjen broj aplikacija u većini paketa. To nema nikakve veze sa 5G
 
Dest puta će oni još da poskupe i promene pakete do početka 5G. Ovo je jedno klasično poskupljenje.
Argeument? Evo na primer slotovi za aplikacije. Smanjen broj aplikacija u većini paketa. To nema nikakve veze sa 5G
Kasnije cu pogledati na sajtu tu cak,mozda ima osnova i za raskid.Evo za primer na brzinu nadjoj na sajtu Efektve ako provajder ukine ili menja tv kanale,imate pravo na raskid,jer to nije ono sto ste potpisali a provajder se obavezao.Ih koliko puta SBB menjao kanale poneke i svi cute.Ovako platite Efektivi godisnja clanarina 1000d,i njihov pravnik sve to lepo sroci i posaljete provajderu+obavezno prihavite RATEL-u,slicna stvar je bila sa Supernovom nakon Ratelove reakcije promenili plocu Ukidanje kanala – pravo na raskid! :)
 
Imaju prava da povećaju cenu paketa ali nemaju prava da povećaju cenu paketa postojećim korisnicima istih koji su pod UO sa određenom cenom iz ugovora, odnosno isti imaju pravo da u roku od mesec dana od dana objave povećanja cena raskinu ugovor i to je ono što se dešavalo tokom februara/marta.
 
Što se tiče tih ugovornih obaveza, izgleda da služe samo u jednom smeru, kako provajderu odgovara, a za korisnike ih baš briga. Što se Yettela tiče, da su bezobrazno skupi, jesu, ali što se mene tiče pružaju najkvalitetniju uslugu.
 
  • Like
Reagovanja: bkk
Pa..ne bih se bas slozio.Najskuplji paket,neogranicen internet do npr.150gb..pa to onda nije neograniceno.Ja koristim Mts Soko max paket i zadovoljan sam.Tu stvarno jeste neogranicen internet,ali imaju i oni fore.Drustvene mreze isto neogranicene (ne koristim ih) ali cekaj..ako mi je internet neogranicen,kakve drustvene mreze.Isto A1 ima fore..neogranicen internet,ali sitnim slovima hotspot 50gb..svi muljaju,svi se dogovaraju i svi su namazani..u principu,"sto vise uzmi od korisnika,ali ako mozes-sto manje daj" :)
 
U pravi si, svi su prevaranti na svoj način, samo što recimo ja dok sam bio u mts imao sam velikih problema sa mrežom, recimo u jednoj sobi imam dobar prijem dok recimo u drugoj sobi odmah pored se često desi da budem čak i nedostupan. Od kako sam prešao u Yettel nikad takvih problema nisam imao. Ista priča i što se tiče kućnog interneta i televizije, neuporedivo kvalitetnija usluga od strane Yettela. Mts sam mesecima smarao da dođu da mi priključe optiku, jer im je ADSL bio velika nula, i onda jednog dana dođe momak iz Yettela bez poziva i celom mom naselju ubaci optiku u roku od par dana. Šta dalje da pričam.
 
U pravi si, svi su prevaranti na svoj način, samo što recimo ja dok sam bio u mts imao sam velikih problema sa mrežom, recimo u jednoj sobi imam dobar prijem dok recimo u drugoj sobi odmah pored se često desi da budem čak i nedostupan. Od kako sam prešao u Yettel nikad takvih problema nisam imao. Ista priča i što se tiče kućnog interneta i televizije, neuporedivo kvalitetnija usluga od strane Yettela. Mts sam mesecima smarao da dođu da mi priključe optiku, jer im je ADSL bio velika nula, i onda jednog dana dođe momak iz Yettela bez poziva i celom mom naselju ubaci optiku u roku od par dana. Šta dalje da pričam.
@verdict to jeste tacno mada i ovi postovi gore isto,ja sam vec oko 4 UO isterao za telefone i sada i kucni internet.Ali me zivcira kad sam sklopio 1vi ugovor kakvi,oni u poslovnici sve po ps-u ma milina bila...prvi paket bio Total 2 e posle usluge su ostale dobre,ali ceme su podigli samo tako+plus i ovi iz CC kao ljubazni ali ima ih koji pojma nemaju.Otkada nisu Telenor narocito bas ode mast u oropast,sta god pitas zmolis nemoze webshop sluzi kao izlog vidi meni Total Data +Total Internet kucni (manji paket mi ne znaci,ruralna sredina selo)+502d rata ode tu oko 5000-6000d mesecno,A optiku samo po gradovima ako vec nude IPTV usluge pa nek urade tj sprovedu kabl,Ovako krparim kucni net umesto bese flat ovaj bez sima,sbb televizija placas svud.Onako uzmem Hipernet jedan racun,i miran sam.Neko da nepminjem imena visoke instance bas,hladno kaze sagovorniku mi jos nismo uveli 5g.I dogitalna uvedena kad je doteralo da mora yveli svi okolo,i to bi prilicno ometalo analogni...e onda stize i kod nas...ali ima hednu uzrecicu moj komsija stariji covek "Ko pita zabu kad,se bara zatrpava'" jes da ima 70ak ali nista ne gresi :)
 
Da li moze neregistrovani pripejd broj da se upise (onlajn) u registar "ne zovi"?
 
Jel se ugovor veze za telefon koji je uzet prilikom potpisivanja ,ili je zaseban ? Pitam iz razloga ,ako odlučim da odjednom uplatim sve preostale rate za telefon, jel to dovoljno da npr .smanjim tarifu (uz novi ugovor) ili bez obzira na to ,ne mogu jer nije istekla ugovorna obaveza od 2g ..?
 
Jel se ugovor veze za telefon koji je uzet prilikom potpisivanja ,ili je zaseban ? Pitam iz razloga ,ako odlučim da odjednom uplatim sve preostale rate za telefon, jel to dovoljno da npr .smanjim tarifu (uz novi ugovor) ili bez obzira na to ,ne mogu jer nije istekla ugovorna obaveza od 2g ..?
Vezuje se za telefon, jer je i sama cena telefona vezana za tarifu koju izabereš. Skuplja tarifa povlači sa sobom manju cenu uređaja i suprotno. Tako da možeš samo da pređeš na jaču tarifu. Neka me ispravi neko ako grešim. Meni su dozvolili da uzmem novi ugovor pre isteka starog na kome sam imao telefon koji sam isplatio pre vremena, ali novi ugovor koji sam uzeo i novi telefon su oba bila skuplja nego prethodni.
 
Jel se ugovor veze za telefon koji je uzet prilikom potpisivanja ,ili je zaseban ? Pitam iz razloga ,ako odlučim da odjednom uplatim sve preostale rate za telefon, jel to dovoljno da npr .smanjim tarifu (uz novi ugovor) ili bez obzira na to ,ne mogu jer nije istekla ugovorna obaveza od 2g ..?
Možeš da isplatiš uredjaj i menjaš tarifu.
 
Ne može
 
Ako neko ima vaučer za Gigatron sa Yettel petka, a ne treba mu bilo bi lepo ukoliko bi mogao da mi pošalje na PP, hvala 😊
 
Hajde jedno pitanje za Yettel podršku
Zašto je uređaj skuplji ako se uzima na 36 rate preko Yettel banke kad ide reklama da je BEZ KAMATE!?
 
Hajde jedno pitanje za Yettel podršku
Zašto je uređaj skuplji ako se uzima na 36 rate preko Yettel banke kad ide reklama da je BEZ KAMATE!?
@SI_ng verovatno im se cena ne uklapa...meni su prodali Motorolu od oko 18-19000d,manje 5000d reciklaza izaslo na kraju 12500d+150d brzi punjac 30ak vati (ide pod dodatnu opremu).Rata me kosta 501.96d ali uz Total Data paket,da je manji paket rata bi bila veca :)
 
U Francuskoj sam. Kupio sam novi android telefon. Imam iPhone i na njemu yettel esim. Imam i karticu sa qr kodom za esim. Na iPhone sam deaktivirao esim a na android telefonu sam skenirao qr kod da dodam eSIM. Kaze da je aktivan na drugom uredjaju i da ne mogu dodati. Sad mi ne radi esim ni na iphone a ni na android telefonu. Sta da radim?
 
mislim da yettel ne saje esim na email vec samo fizicki odstampan u poslovnici, tako da mislim da ti ne mogu poslati drugi, ali najbolje da kontaktiras call center da vidis da li imaju neko resenje.
 
Vrh Dno