Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Najbolje je sagledati svoje realne potrebe i potrošnju umesto zaletanja u "svega ima u paketu" pod ugovorima. I mene su iznervirali...
Sada me mobilni u prepaid košta 400 din mesečno: 100 din za A1 (nekoliko kratkih poziva) i 300 din za 5GB kod Globaltel (eSIM) koji se gomilaju.
 
Dok sam se bavio trgovinom, pre mnogo godina, bilo je STROGO zabranjeno diskriminisati kupce, tj. nekima davati nekakve popuste a da drugi za to ne znaju. Svaka akcija i popusti su morali da budu objavljeni svima jasno na uvid i inspekcije su to kontrolisale. Ovo pogađanje kao na pijaci sa onima koji zatraže bolju cenu... ne znam kako može.
 
Ni meni nije jasno kako može...
Evo primera sa mog posla. Otvorena nova poslovnica i trebala je da ima posebne benefite za nove klijente, dakle samo u tom lokalu. Ali nije moglo vec su sve lokacije morale da imaju istu ponudu.
 
Do prošlog cenovnika su i nekomercijalne ponude bile izlistane. U trenutnom ne postoji ništa o NeoNeo upola cene ili Neo Surf sa 10, 20, 30 i 50% popusta na primer, nego samo ono što bi za šire mase bilo dogovoreno redovnim kanalima. Verovatno pravdaju vaučerima ili kodovima, to ranije koliko znam nije bilo.
 
Ako se kupi Huawei Watch GT3 Pro iz A1 sa fiskalnim racunom preko oglasa, vakuum, garancija vazi bez ugovora?
 
Garancija na svaki proizvod važi dve godine i ne glasi na ime korisnika, samim tim je prenosiva. Nju pruža uvoznik. Može postojati dodatna garancija koju nudi prodavac, u slučaju mreže to mogu biti ona razna osiguranja od kradje i loma u skupljim paketima i to se vezuje za korisnika. Ovo je drugo. Ako imaš račun to je ujrdno dokaz i legalnog poseda stvari (da je nisi ukrao jer nije realno da si ukrao i račun i da sve to nije prijavljeno policiji po serijskok broju) tako da garancija je ovde Huawei i imaš pravo na nju po zakonu.
 
Ne baš. Ako dođe do momenta da ne mogu da poprave uređaj, i da moraš da tražiš novi, odnosno da ti odobre novi uređaj, onda to može samo vlasnik ugovora da uradi.
 
Može li broj agenta za A1, područje Beograd ili Loznica. Uskoro ističe ugovor pa da se malo "ciganišemo".
 
Kako je rešen roaming A1 u Monaku, nema ga na spisku zemalja? Dranje ili može nešto preko Francuske, bio neko?
 
Pazi ti ovo " poznata u po borbi protiv prevara" a postala CEO organizovane kriminalne grupe.

Inače pokrrćem medijsku akciju protiv pomenute OKG. Ponovo pozivam sve oštećene da me kontaktiraju.
 
I postao CEO hrvatske jedinice, verovatno jer je uspešno sa njima pljačkwo korisnike sroske jedinice putem fantomskog rominga.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Mislim da je kaznjen zbog “upgrade-a sistema” koji se otegao na 3 meseca😂😂😂.
 
Tražio sam da mi isključe vas usluge na pripejd broju i dobio odgovor da ne postoji tehnička mogćnost. Biće veselo, ali daću ovoj gospoji šansu. Možda se budu konačno opasuljili, pošto sam ih ganjao u vezi isključenja promotivnih i servisnih poruka.
 
ne postoji mogućnost, ja sam pre postpaida bio na prepaidu i stigla mi VAS pljačka. A kad pređeš na postpaid to rutinski zahtevaš i imaš pravo samo na nekoliko (u to vreme beše četiri) izuzetka kao što je recimo parking itd. Izvan ta četiri izuzetka VAS servise ne možeš da koristiš. Naravno da je i to laž i da oni zarađuju od VAS servisa jer je zakon pisan tako da je činjenica da korisnik nema kontrolu nad sopstvenom potrošnjom - pravno ništavna stvar. Pošto su marginalni troškovi telekomunikacionih usluga zanemarljivi, ostane im dovoljno para da zaradom od ovih legalnih ali nelegitimnih praksi kupe i zakonodavce.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li neko zna koji je nov član zakona u zakonu o elektronskim komunikacijama, ako želim da ograničim da mi maksimalni mesečni račun bude npr. 3000 dinara?
 
Da li neko zna koji je nov član zakona u zakonu o elektronskim komunikacijama, ako želim da ograničim da mi maksimalni mesečni račun bude npr. 3000 dinara?
Ja sam pokusao i odgovori mi na mail da nije moguce.
 
Danas mi ovo stiglo SMS-om.

Screenshot-2024-01-24-18-42-38-528-com-google-android-apps-messaging-edit.jpg
 
Tražio sam da mi isključe vas usluge na pripejd broju i dobio odgovor da ne postoji tehnička mogćnost. Biće veselo, ali daću ovoj gospoji šansu. Možda se budu konačno opasuljili, pošto sam ih ganjao u vezi isključenja promotivnih i servisnih poruka.
Zar nemas mogucnost da ih sam ugasis u app?
 
Pa ovo je Srbija šta vam je. Sve što nam kažu koliko god to zvučalo glupo kao i ovo "deficit pripejd kartica" mi pasemo.
Svi znamo da sistemski programiraju svaku ne korišćenu karticu koju imaju u poslovnici na pripejd ili postpejd. Pogotovo kada se radi o prenosu broja, a ne o klasičnoj kupovini, ali mi smo i dalje u stanju da pasemo.
Znaci oni se bukvalno glupiraju sa korisnicima da bi izbegli davanje kartice? Meni su to radili.
Sta moze konkretno da se uradi u poslavnici kad daju taj odgovor. Nemamo kartice, probajte u drugoj
 
Ovo sa "deficitom" pripejd kartica nije samo u A1. Isto radi i Yettel. Kao "Nemamo fizičke pripejd kartice, samo eSIM". Baš ne kapiram foru. Odbijaju korisnike ili ih teraju na postpaid.
 
Znaci oni se bukvalno glupiraju sa korisnicima da bi izbegli davanje kartice? Meni su to radili.
Sta moze konkretno da se uradi u poslavnici kad daju taj odgovor. Nemamo kartice, probajte u drugoj
Meni su preneli neki broj na pripejdu i broj je visio u vazduhu dva dana. Kada sam podnosio zahtev, rekoh, a kartica? To posle kad nam budu javili da je broj prenet. Eto, može i tako, samo što nisam znao koji je pravi razlog, ali sada mi je sasvim jasno. 😄
 
Teraju ih na postpaid.
Mobilni operateri su postali jako neetički orijentisani.
Ne bi smeli ni da ucenjuju eSIMom jer ne podržavaju svi eSIM a neki neće iz tehničkih razloga - eSIM brže troši bateriju.
 
Da li je opcija "Ko me zvao" automatski uključena ili mora da se zahteva da se uključi?
 
Nazad
Vrh Dno