Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Nije moguće izabrati m:tel mrežu u Bosni. A1 sarađuje samo sa BH telekomom i Eronetom. Verovatno si tada i napravio račun , tj uhvatio si neku drugu mrežu.
Ne. Listing pokazuje da sam račun napravio deset minuta ranije. A takođe i poruka kojom me obaveštavaju da mi "mogu prekinuti saobraćaj zbog naglog uvećanja potrošnje" je stigla nekoliko minuta ranije pre nego što sam uopšte uzeo telefon radi ručnog biranja mreže.

I na kraju, kod Open Balkan rominga nije bitno koju mrežu biraš, sve mreže moraju da budu potpisnice, i svakako sam se uspešno konektovao. Krajem novembra sam opet vozio kroz biH a i korz Hrvatsku, i išao sam preko mtel mreže bez blokade i uvećanja.

Ne znam zašto ovako nespretno pokušavaš da ih opravdaš. Čak i da si u pravu, opet bi bili u prekršaju jer bi u tom slučaju važilo da kornisniku nisu predočene sve činjenice.

Da napomenem da je sporna sesija trajala svega jedan minut i 10 sekundi. Za 70 sekundi nečega ti skinuli 18.000. Kad već postoje takvi rizici morale bi da postoje i mere zaštite. I ako postoji tehnološka nesavršenost, morao bi da postoji pravni lek. Da dodam da mi je tel bio povezan na CarPlay i da sam svakog minuta bacao pogled da vidim da se slučajno nije uspostavio data saobraćaj i nisam primetio. Čak ni u spornom periodu, tj. tokom trajanja navodne sesije. Ali aj ti dokaži. Ono što mogu dokazati svakako jeste neposlovan odnos tokom svega ovoga i učestalost ovakvih slučajeva sa drugim korisnicima.
 
Nije moguće izabrati m:tel mrežu u Bosni. A1 sarađuje samo sa BH telekomom i Eronetom. Verovatno si tada i napravio račun , tj uhvatio si neku drugu mrežu.
Netačno. BH mobile i Eronet jesu partnerske mreže za A1 i Yettel, ali se ručno možeš nakačiti i na mtel. Doduše posle nekoliko pokušaja.
Ja probao i sa Yettel i A1 brojem.
 
Meni letos kad sam išao onim brodom po Drini od Perućca do Višegrada A1 nije hteo na mtel da se poveže kolko god da probam. Radio je na BH Telekomu i Eronetu.
 
Meni letos kad sam išao onim brodom po Drini od Perućca do Višegrada A1 nije hteo na mtel da se poveže kolko god da probam. Radio je na BH Telekomu i Eronetu.
На Мтел се баш тешко повеже. Не знам шта је разлог. Мени некад хоће некад не.
 
Zato što je mtel rezervisan uglavnom za mts korisnike. Taj "roming" Telekom Srbiju ne košta bukvalno ništa.
I pre ukidanja rominga u ZB su Telenor i Vip imali takozvani partnerski odnos sa BH mobile.
 
to bi trebalo da ima veze i sa pokrivenošću. U BiH su i mobilni operateri, kao i mnogo toga drugog, podeljeni po etničkom ključu. mtel iliti mts kao "srpski" operater nisam mogao da nađem kad sam vozio kroz Deseti kanton kod Duvnog i Neretvanski kanton. ISto tako koliko vidim slab je domet operatera "hrvatskog naroda" ERONET u Podrinju. Samo "bošnjački" BH telecom ima koliko-toliko nacionalnu pokrivenost. Verovatno ima veze sa time da i korisnici biraju mreže po nacionalnom ključu pa se ne isplati da postavljaju mnogo baznih stanica gde imaju malo, ili nimalo korisnika.

Roming mts ne košta ništa, isko kao što i A1 ne košta kada se povežeš na njihovu hrvatsku mrežu. Uostalom uz roming dodatak cena megabajta pada za 99,37% ako sam dobro izračunao - kad nas obrlate za roming kao što su mene to je njima čist ćar. U najvećem ste riziku da vam se to desi ako vam je ugovorna obaveza pred istekom, bar kod A1.
 
Moj telefon nije hteo da se nakači na bilo koju BiH mrežu automatski i ja se ubih pokušavajući ručno da ga zakačim na BH Telekom ili Eronet. Na kraju probam iz očaja mtel i zakači se. Ne znam za data jer sam to tražio od A1 da isključe kad su mi naplatili fantomsku potrošnju, ali telefon sam koristio.
Znas kako jako je opasno u pogranicnom području. Posebno jer telefoni kopirsju iPhone (i sve su poceli fa skrivaju radi estetike i nekog brzeg korisničkog interfrjsa. Pa moguće da si dobio laznu obavest. Ekran se sklonio a ostao zakačen na Hrvatsku.
Sasvim očekivana situacija. Ipak te telefone rade samo medju najboljim programerima a i ne "creme de la creme". A posebno ako su jeftiniji uređaji. To je paket grešaka a uz to dobijes i telefon 🤣
 
Pa kao se onda nikad ne desi sa mts-om ili yetelom već uvek A1?
Jel ides iz Srbije preko Srpske. gde mtel ima bolju pokrivenost. Mnogo manja sansa da kad se zakacis na mtel da odes negde. Recimo ko na Kosovu sto je manja sansa da upadnes u roaming nego sa A1 odnosno Yettelom. Plus A1 sto ima dodatne bagove.... Sto smo pominjali gore...
A yettel ako nešto ima to je kontrola roaminga na nivou. Čak i da se zakacis greskom imas ~1000 dinara zastitu i to je to...
 
Ma ja samo govorim da su problemi samo sa A1 mrežom. Ako isključiš roaming data ili mobile data ne bi smeo da se kači ni na jednu mrežu. Kod mts i yetel to radi, kod A1 ne radi. To je sve
 
Meni u BiH automatski A1 povezuje na BH Mobile. Moguće je ručno i na Eronet, a za mtel piše zabranjeno.
Svakako tamo gde idem je jednaka pokrivenost svih operatera pa mi je nebitno pa nisam ni pokušavao da se nakačim na mtel.
 
Evo jedno skorije iskustvo. Podneo sam zahtev za prelazak u A1 pre 10 dana, tek me danas zvali i ne nude nista bolje uslove osim onih na sajtu i odlucim se da predjem kod njih na prepaid.
Medjutim za prepaid ne mogu preko telefona vec moram u poslovnicu da odem i odem u poslovnicu i kazu mi nestasica je prepaid kartica, ne znamo kad ce stici, mozes da ostavis broj pa te zovemo kad stignu. Odem u drugu poslovnicu isto tako. Zvao sam sad call centar da mi jave da li ima negde prepaid kartica i trenutno ima samo u TC Usce u Beogradu.
Ja sam iskreno razocaran tim nekim sitnicama koje ukazuju na neprofesionalizam.
 
A1 je poznat po nekim nebulozama, a ta sa "deficitom" pre paid karticama postoji godinama. Pre par godina sam prebacivao jedan broj u A1 i dobro sam se našetao od poslovnice do poslovnice dok nisam našao pre paid SIM. 🤣
 
Evo jedno skorije iskustvo. Podneo sam zahtev za prelazak u A1 pre 10 dana, tek me danas zvali i ne nude nista bolje uslove osim onih na sajtu i odlucim se da predjem kod njih na prepaid.
Medjutim za prepaid ne mogu preko telefona vec moram u poslovnicu da odem i odem u poslovnicu i kazu mi nestasica je prepaid kartica, ne znamo kad ce stici, mozes da ostavis broj pa te zovemo kad stignu. Odem u drugu poslovnicu isto tako. Zvao sam sad call centar da mi jave da li ima negde prepaid kartica i trenutno ima samo u TC Usce u Beogradu.
Ja sam iskreno razocaran tim nekim sitnicama koje ukazuju na neprofesionalizam.
Neprofesiolizam im se vidi na nekim drugim stvarima. Ovo je čist bezobrazluk. Isti slučaj sam imao pre jedno 3 godine, znači još uvek se služe istim bezobraznim forama. Čuj, deficit pripejd kartica 😂.
 
Pa ovo je Srbija šta vam je. Sve što nam kažu koliko god to zvučalo glupo kao i ovo "deficit pripejd kartica" mi pasemo.
Svi znamo da sistemski programiraju svaku ne korišćenu karticu koju imaju u poslovnici na pripejd ili postpejd. Pogotovo kada se radi o prenosu broja, a ne o klasičnoj kupovini, ali mi smo i dalje u stanju da pasemo.
 
Naravno, ali zašto im je u interesu da usporavaju proces prebacivanja korisnika na svoju mrežu?
Da je obrnuto, bilo bi logično.
 
@sibasd kod njih su prepaid MNP kartice tako i obeležene labelicama na pakovanjima, ali da mogu to da reše, itekako mogu, ali neće, jer im je prekomplikovano, a na istim tim karticama kako god da su klasifikovane mogu da prebacuju sa postpejda na pripejd i obrnuto, za razliku od mts-a koji jedini i dalje zahteva zamenu sim kartica u tom slučaju. Ako su mogli posle 15 godina da osposobe realizaciju raskida mimo početka datuma obračunskog perioda bilo kad u mesecu, u stanju su i ostalo. Ima brdo stvari koje bi trebalo da omoguće poput isključenja vas usluga za pripejd u aplikaciji, ukidanja promotivnih i servisnih poruka na zahtev korisnika i slično.
 
Meni je neverovatno kako sve te inostrane kompanije čim dodju u Srbiji brzinom svetlosti prihvate taj naš iskvaren način poslovanja i krenu da šišaju korisnike i potrošače.
Dal tako A1 posluje u Austriji i Sloveniji kao kod nas. :)
 
Da li A1 salje evidenciju poziva na mejl,koliko to dugo cuvaju,treba mi za dva dana u prosloj godini,znam tacne datume?
 
Da li ima negde cenovnik usluga A1 bez ugovorne obaveze za postpaid, na sajtu ne pronalazim ?
 
Meni je neverovatno kako sve te inostrane kompanije čim dodju u Srbiji brzinom svetlosti prihvate taj naš iskvaren način poslovanja i krenu da šišaju korisnike i potrošače.
Dal tako A1 posluje u Austriji i Sloveniji kao kod nas. :)
Ali kod nas angažuju domaći menadžment koji je navikao tako da radi.
 
Evo jedno skorije iskustvo. Podneo sam zahtev za prelazak u A1 pre 10 dana, tek me danas zvali i ne nude nista bolje uslove osim onih na sajtu i odlucim se da predjem kod njih na prepaid.
Medjutim za prepaid ne mogu preko telefona vec moram u poslovnicu da odem i odem u poslovnicu i kazu mi nestasica je prepaid kartica, ne znamo kad ce stici, mozes da ostavis broj pa te zovemo kad stignu. Odem u drugu poslovnicu isto tako. Zvao sam sad call centar da mi jave da li ima negde prepaid kartica i trenutno ima samo u TC Usce u Beogradu.
Ja sam iskreno razocaran tim nekim sitnicama koje ukazuju na neprofesionalizam.
Nije to neprofesionalizanm nego plansko vrlo profesionalno sprecavanje migracija korisnika na pripejd.
Podnesi zahtev za prelazak na Yettel pripejd, pa posle uzmes paket sa 50% popusta bez telefona.
I odjednom ce se pojaviti pripejd kartice i kod A1.
 
Ali kod nas angažuju domaći menadžment koji je navikao tako da radi.
i još bolji narod koji jedva čeka da ga neki veći sistem ili organizacije prevare, i time se hvale umesto d se organizuju. Mnogi, većina, bi u slučaju poput mog odustalo posle internog prigovora koga rutinski odbijaju i to pomoću AI četbotova pod lažnim imenima i prezimenima. Kad to prestane, prestaće i oni da bacaju fantomski roming jer bi im angažovanje resursa oko slučaja pred sudom prevazišlo zaradu od te prakse.

Evoj ,ja pozivam sve oštećene korisnike (bivše i sadašnje) A1 kojima je naplaćen ovaj fantomski roming po enormnoj ceni da mi pomognu makar kao svedoci kako bismo mogli da ustanovimo ako ništa drugo onda lošu trgovačku praksu pred sudom - ovime bimorali da poboljšaju transparentnost poslovanja.

Šta? Cimanje vam je, hladno je, a i ne zanima vas više, kad ste već platili a i računate "neće opet na mene, nisam toliki baksuz"? Samo ću reći a i kod ostala dva operatera ima dug - kod yettela neka pradavna dugovanja iz 2007. koja sam platio, ali nije proknjiženo, dokaz odavno izgubljen ili zaturen, ali dug je večan, pa i ako nemaju prava da ga potražuju sudskiimaju prava da mi uskrate sve svoje usluge dok to ne namirim,
i
kod mts - isto pre 15ak godina imam paket sa telefonom, ostanem bez posla i uđem u docnju 3 ili 4 rate, kada sam posle ponovo našao posao odem u mts, pitam šta sam dužan da platim - platim im, kad posle nekog vremena uzmem telefon, tražem mi nekih 3000 din na ime kamate na kamatu...

Naši mobilni operateri poslujujako netransparentno i njihovo poslovanje bi trebalo urediti nekim posebnim amandmanom ili Zakonom, baš kao što su to uradili bankama (zato sam i otišao u Efektivu). Recimo da kad plaćam lizing svakog meseca uredno stiže izveštaj o stanju obaveza, otplaćena glavnica, otplaćena kamata, preostala glavnica, preostala kamata, kretanje kursa, na vreme obaveštenje o promeni rate zbog euribora, sve transparentno i u paru, bar za sada. Ali njih su nagazili. Mobilni operateri bi trebalo da budu sledeći.
 
@Miki1984 kod nas, a i većini bivših komunističkih zemlji(možda su samo izuzetak Češka i Slovačka) posle komunizma je ušao kapitalistički sistem, ali samo onaj loši deo njega jer taj deo odgovara ovima što su preko noći postali milioneri. One "dobre" stvari kapitalizma nikada nismo prihvatili i pitanje je kada ćemo jer smo mi jako čudan narod.
Upravo to o čemu pišeš da niko neće da se "pomeri" i krene u isterivanju svojih prava koje mu sleduju.
Ako neko i krene u borbu mi ostali vodimo se politikom gde prvo gledamo kako će taj pojedinac da prodje pa ako uspe mi se pridružujemo, ako ne uspe onda komentarišemo kako je "budala" što je pokušao da isteruje svoje pravo(jer ako je uspeo da dobije državu i velike igrače).
Daleko smo mi od toga da ćemo podneti tužbu kao u SAD-u zato što kasni Madonin koncert 2h, jer da smo znali da će kasniti ne bismo kupili karte zato što ćemo sutra biti umorni na poslu zbog tih 2h. Da ne pričamo o tome da ćemo isterivati pravdu zbog jednog fantomskog rominga kod A1, lakše nam je da prihvatimo da nas A1 "izvoza" kako nismo znali šta radimo nego da se mrdnemo iz svojih čaura. Jer kao što kažeš cimanje nam je, hladno je, gde sada baš nadje, ma ko ga zakecuje kada sam ja platio neka plati i on.... Iskvarili smo se, postali smo loši bez trunke empatije i gledamo samo svoju zadnjicu ne razmišljajući da sutra "može Mečka da zaigra na našim vratima"
 
To u Americi je druga krajnost, ni to mi nije jasno npr kako firme posluju pod takvim pritiskom nulte pravne tolerancije.
Ali ovo isto.
Moji dugovi kod ostala dva operatera ne bi postojali da se oni bave (ilu se bar tada nisu babili) novčanim poslovajjem. Nego ideš preko pošte ili banke i tamo isto mogu da te izrade kako mene i jesu. Oa onda pitanje kad su proklnižili to. Pa arhiviraj hartije ....Kod A1 mi se svidelo što od prvog dana imaju naplatu u poslovnicama. Kao i kod SBB.
Danas koristim mbanking i mogu lako doći do listinga plaćanja sa pečatom Banke ako ustrebai platni promet radi instantno za razliku od tada. Svaku tehnološku nepotpunost gledaju da iskoriste kako bi izradili korisnika.
 
Ugovor mi istice za 3 meseca, koja je procedura oko produzetka i uzimanja novog telefon? Kako onda placam sad imam intarifu i telefon oko 3000.Kako mi se racunaju sledeca 3 meseca kad bih produzio ugovor?
 
Izgubiću spor pred RATELom jer nemam materijalne dokaze u moju korist.

Oni barataju po pisanim zakonima, pisanim u njihovu korist, a obligaciono pravo je "starije" od potrošačkog.

Razmišljam se da se upustim u život bez uputrebe usluga ijednog domaćeg mobilnog operatera, koristeći samo internacionalne SIM kartice. Ionako pozive skoro i da ne koristim, a za sve su tu Viber i WhatsApp. I prepaid broj kao bekap. Nemam živaca za kriminalce više.
 
Vrh Dno