Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Godinama već uvaljuju prepaid SIM kartice pri obnovi ugovora. Pred kraj 2023. su samo kao imali i zvanično neku kao akciju na tu temu i o tome su obeveštavali mailom postojeće korisnike.
Ajd što ih daju, ali me extremno nervira što ih pre-registruju na korisnika pa kad zauzu prvo mesto u listi usluga i brojeva na MojMTS onda non stop treba kliktati na nešto drugo što te zanima zbog glupave prepaid SIM koju ni ne koristi niko.
 
Godinama već uvaljuju prepaid SIM kartice pri obnovi ugovora. Pred kraj 2023. su samo kao imali i zvanično neku kao akciju na tu temu i o tome su obeveštavali mailom postojeće korisnike.
Ajd što ih daju, ali me extremno nervira što ih pre-registruju na korisnika pa kad zauzu prvo mesto u listi usluga i brojeva na MojMTS onda non stop treba kliktati na nešto drugo što te zanima zbog glupave prepaid SIM koju ni ne koristi niko.
Da tako sam i ja dobio putem e-mail -a.
 
Baš zbog tog uvaljivanja pripejd kartica mislim da ću odustati od Ugovora na daljinu, jer bi i meni sigurno uvalili još jednu balast.

Izgleda da mi je najbolje kontaktiram neku osobu kod njih koja je zadužena za opoziv datih podataka, ali na njihovom sajtu se to teško nalazi. Mislim da imam pravo na to.
 
Baš zbog tog uvaljivanja pripejd kartica mislim da ću odustati od Ugovora na daljinu, jer bi i meni sigurno uvalili još jednu balast.

Izgleda da mi je najbolje kontaktiram neku osobu kod njih koja je zadužena za opoziv datih podataka, ali na njihovom sajtu se to teško nalazi. Mislim da imam pravo na to.
Samo budi uporan . Znaj da za bilo koju stvar moraš da se izboriš i za to će ti trebati najmanje desetak radnih dana .
Od poziva Call centru , pisanja e-mail -a i obraćanja Ratelu ako ovi neće da te izbrišu.
 
Koja najpovoljnija ponuda može sada dase izdejstvuje, pretpostavljam Zmaj, pošto je Omorika preskupa...
Prošli izbori i sada daju manje popusta. 😂
Meni je račun za Omoriku 25 prvih godinu dana 760din a druga godina 1600, neograničene društvene mreže i internet koji ne mogu da potrošim, trenutno imam 65gb u aplikaciji za ostale stvari. Naravno, uz podnet zahtev za prelazak u A1.
Kako si uspeo da to dobijes? I kada si zaklj ugovor? To 1180 mesecno, dzabe.
 
Poslednja izmena:
Samo budi uporan . Znaj da za bilo koju stvar moraš da se izboriš i za to će ti trebati najmanje desetak radnih dana .
Od poziva Call centru , pisanja e-mail -a i obraćanja Ratelu ako ovi neće da te izbrišu.
Hvala ti na savetima. Ja sam danas dobrano procesljao sajt mts-a. Video sam da korisnik u poptunosti moze da opozove pristanak o prikupljanju i obradi podataka i to pisanim putem sa nesumnjivim identitetom. Pitacu ih da mi pojasne taj nacin.
Procitao sam da i u samom Telekomu postoji osoba za zastitu podataka, cak ima i njen email na koji joj se moze pisati. Tu postoji i stavka Pravo na brisanje ("pravo na zaborav"). Ja cu se, po svoj prilici, obratiti prvo toj osobi. Neka mi je sa srecom!
 
Istekao mi ugovor u MTS, i zovu me danas (sat nakon sto su me zvali i iz A1 gde sam podneo zahtev da predjem) i kazu mi imaju posebnu ponudu za mene i pitam koju i
ponude mi istu onu kao sa sajta, i ja im kazem to nije posebna ponuda to je ponuda za svakoga u bilo kom momentu, ako imate nesto bolje ponudite mi i kazu nemamo trenutno nista bolje.
 
Istekao mi ugovor u MTS, i zovu me danas (sat nakon sto su me zvali i iz A1 gde sam podneo zahtev da predjem) i kazu mi imaju posebnu ponudu za mene i pitam koju i
ponude mi istu onu kao sa sajta, i ja im kazem to nije posebna ponuda to je ponuda za svakoga u bilo kom momentu, ako imate nesto bolje ponudite mi i kazu nemamo trenutno nista bolje.
Isto se i meni događa. Da li imamo ovde nekog Mts promotera koji moze da nam odobri bar društvene mreže neograničeno?

MMeni je za dete istekla Kontrola Troškova bila je 799 ili 899 sada je ponuda 999 i ostale ppogodnosti iste kao ranije.
 
Dobar dan svima! Da li je moguće raskinuti ugovor sa mt:som bez plaćanje penala/naknade štete ako usluga koja se pruža ( TV ) prestala da funkcioniše (degradacija kvaliteta)?
 
Dobar dan svima! Da li je moguće raskinuti ugovor sa mt:som bez plaćanje penala/naknade štete ako usluga koja se pruža ( TV ) prestala da funkcioniše (degradacija kvaliteta)?
Pravo pitanje !
Naravno da može ali ( ono što uvek kažem - napišem ) , morate biti uporni i to:
- obratite se Call centru na 0800/100-100;
( gospoda iz Call centra reći će napišite e-mail ) , što naravno i uradite ali poziv obavezno zabeležile kada ste ih zvali znači datum i vreme koji će te napisati u email-u )...garant će reći da e-mail bude [email protected] , što obavezno učinite .
- uporedno sa tim obavezno pisano Ratelu ili e-mail ili pak pošaljite sve što je relevantno za odlučivanje po Vašem prigovoru .
Ako ste im se već obraćali obavezno taksativno kad ste zvali ili pisali i sve što je neophodno navedite i obavezno tražite što bitniji odgovor .

Iskreno trebaće Vam najmanje mesec dana upornosti , propisali i zvanja ne posustaje i biće rešeno .
 
Pravo pitanje !
Naravno da može ali ( ono što uvek kažem - napišem ) , morate biti uporni i to:
- obratite se Call centru na 0800/100-100;
( gospoda iz Call centra reći će napišite e-mail ) , što naravno i uradite ali poziv obavezno zabeležile kada ste ih zvali znači datum i vreme koji će te napisati u email-u )...garant će reći da e-mail bude [email protected] , što obavezno učinite .
- uporedno sa tim obavezno pisano Ratelu ili e-mail ili pak pošaljite sve što je relevantno za odlučivanje po Vašem prigovoru .
Ako ste im se već obraćali obavezno taksativno kad ste zvali ili pisali i sve što je neophodno navedite i obavezno tražite što bitniji odgovor .

Iskreno trebaće Vam najmanje mesec dana upornosti , propisali i zvanja ne posustaje i biće rešeno .
Hvala Vam na komplimentu! Pitanje sam postavio zato što moj otac koristi mt:s usluge (ja sam maloletno lice, nadam se da Vam to ne smeta) ali je kvalitet TV usluge degradirao i skoro da ne radi, ne funkcionalno, rešavao se problem nekoliko puta ali kvar nikako ne može da se otkloni...
 
Hvala Vam na komplimentu! Pitanje sam postavio zato što moj otac koristi mt:s usluge (ja sam maloletno lice, nadam se da Vam to ne smeta) ali je kvalitet TV usluge degradirao i skoro da ne radi, ne funkcionalno, rešavao se problem nekoliko puta ali kvar nikako ne može da se otkloni...
Mora vlasnik da se obrati jer Vama neće odgovoriti .
 
Mora vlasnik da se obrati jer Vama neće odgovoriti .
Ako mislite na Call Center obraćali smo se nekoliko puta i problem se rešio ali se kvar uvek vraćao... Bili su i majstori dva-tri puta i oni su pokušali rešiti kvar i rešili su problem ali se kvar opet vratio i TV usluga je još gora od njihovog zadnjeg dolaska... Da li vredi onda uraditi raskid ugovorne obaveze ili ne ako se TV usluga pogoršala?
 
Imam akciju 6 meseci po 1 din, danas sam prešao na paket. Da li ova 3 dana do kraja januara računaju kao jedan mesec?
 
ne, kod MTS-a dobijaš promo koji vremenski traje 6 meseci ( 29. jan - 29. jul )
znači samo će 30. jul i 31. jul da se proporcionalno obračunaju po ugovorenoj ceni paketa
 
Hvala na brzom odgovoru. (y)

Još jedno pitanje: Da li mogu uplatiti veći iznos nego što dugujem i biti "u plusu", npr. putem mobilnog bankarstva da uplatim 2000 din umesto 1 din.
 
Hvala na brzom odgovoru. (y)

Još jedno pitanje: Da li mogu uplatiti veći iznos nego što dugujem i biti "u plusu", npr. putem mobilnog bankarstva da uplatim 2000 din umesto 1 din.
Možeš ali koliko znam ne preporučuje se, jer su se bar ranije ljudi žalili da im ne proknjižavaju te uplate, pa bude posle problema sa dokazivanjem… Ne znam kako je sad, ako je neko skoro to radio bez posledica nek kaže? :)
 
Sad to radi ok. Ne vidis da si u pretplati ali racuni dolaze umanjeni ili izmireni,zavisi od uplate.
 
Bilo bi dobro da kao SBB na portalu daju mogućnost da vidiš koliko si u plusu.
 
Ovaj Iris Go sto se dobije uz Soko lite tarifu da li moze da se gleda preko neke druge mreze ( nije SBB ) ili samo preko mobilne mreze i ako moze iz druge mreze da li moze da se castuje na TV? Da li se trosi net iz paketa, mislim na tih 100GB po max brzini sto ide uz Soko lite ili se ne obracunava? Da li u ponudi ima Arena 1,2,3 Premium?
 
Vrh Dno