Šta je novo?

Ponuda Yettel Net, Yettel kod Kuće, Yettel Svuda i Yettel Sve paketa, promocije i korisnička podrška

Upravo su me zvali iz Yettela jer je moja zalba na racun usvojena, tako da cu ipak imati 14 meseci po 1 dinar.
Znaci kada zovu iz centrale onda usvajaju, a kada prodavac usluga prevari korisnika onda nista nego te zamajavau da je bilo ponudjeni ili ovo ili ono i da je korisnik izabrao ono sto pise u ugovoru. Bas su ozbiljno neozbiljna firma.
 
Da da, stari su to prevaranti, obećaju 14 meseci i onda nakon 12 pošalju full račun i čekaju, ako se upecaš i platiš njima super, a ako se žališ onda ti prihvate. Najobičniji neprofesionalni pijačari.
 
Da li neko zna kakva je sada situacija ukoliko je ugovor za optiku potpisan pre nego što su odlučili da veće brzine i nižu cenu ponude svim korisnicima? U trenutku potpisivanja nisam bio u Yettelu, dobio sam 14 meseci za dinar, a sada nakon 14 meseci vidim da ću plaćati više nego što je standardna ponuda na sajtu (2300 naspram 2600). Da li mislite da mogu da mi ''prepakuju'' ponudu i ponude veću brzinu i nižu cenu ukoliko vratim broj u Yettel? Zvali su me neki akviziteri ali nisu mogli odmah ništa da mi kažu, nego da ja podnesem zahtev za prenos broja pa ćemo videti:D
 
Cene se nisu menjale za sve korisnike nego samo za nove korisnike. Nije se ni brzina menjala, a vecu brzinu hipernet optike i popust dobijas samo ako imas odgovarajucu mobilnu postpaid tarifu bez obzira da li si novi ili postojeci korisnik hiperneta.
 
Jasno, ali pitao sam da li neko zna upravo zato što ne postoji više zahtev koji pominješ, a to je da se ima odgovarajuća postpejd tarifa da bi se dobile veće brzine/niže cene, već to važi za sve (nove) korisnike
 
Mislim da moze to jos uvek, nakon prenosa broja, ali ne garantujem, meni su to obavili naknadno (znaci postojeci korisnik od prosle godine) pocetkom ove godine. Posalji mejl Yetelu da ti potvrde, da ne prenosis broj ako su ukinuli tu opciju, ali ne znam zasto bi to menjali, fora je samo da nadjes kod njih nekog ko razume sta zapravo trazis.
 
Na ugovoru stoje losije brzine i puna cena. Tek kao korisnik, oni te povezu pa ti se racun na kraju umanji. U android aplikaciji sve do samog izdavanja racuna, zaduzenje stoji bez popusta.
Plus, 2 dana sam imao neubrzan net jer treba da se klikne negde kod njih.
To me sve navodi na to da ti mozes naknadno da ih pozoves i kazes im da ti to aktiviraju. Takodje nisu naveli da je potrebno biti korisnik u trenutku potisivanja ugovora nego da korisnici ostvaruju benefit.
 
Zdravo svima,
Da li se plaća dodatni uređaj za tv nešto? Dobio sam dva komada kada sam uzeo ugovor ali mi sada treba još jedan.

Hvala
 
350 RSD mesečno je dodatni uređaj ako se ne varam.
 
Zdravo svima.
Molim za par odgovora. Zbog selidbe se nerado moram odreci 2.5Gb/750Mb Orion interneta i trazim alternativu. Na novoj lokaciji postoji u stanu MTS optika. Pretpostavljam da je to dovoljno od uslova? Ukoliko se odlucim za Hipernet + staticku IP, da li mogu direktno povezati moj OPNSense ruter na ONT? Yettel daje pppoe sifru ili je DHCP setovanje kao kod Oriona? Poslednje pitanje je sta odabrati od ponudjenih ONT modela da radi stabilno (pretpostvka je da postoji izbor).
Hvala unapred na odgovorima.
 
Mozes povezati opnsense, dobices podatke, a cak i ako ti ne daju, lako se izvlace, kolega je kacio uputstvo u drugoj temi. Kod mene upravo radi pfsense.
Za ONT izbor niko do sada nije cuo, nisam video da se uopste prica o tome.
 
Vecini su montirali Huawei ONT za Hipernet. A to je verovatno i najbolja opcija. Ne znam dal moze da se bira uopste ili zavisi od lokacije ili neceg drugog. PPPoE podatke nakon instalacije mozes da trazis putem mejla za podrsku.
 
Poslednja izmena:
Zavisi cini mi se od OLT-a (prakticno od lokacije), ja licno nisam dobio izbor ONT-a kada sam uvodio.
 
Šest "stavki" imam kod Yettela, od toga su 4 pod ugovornom obavezom, jedna je istekla i ide "mesec za mesec" i poslednja, šesta je prepaid. Od ove četiri što su pod ugovorom, tri mi ističu u narednih par meseci, među kojima je i ugovor za hipernet.

Imajući u vidu da "promocije" za nove korisnike uvek donose više benefita nego za postojeće korisnike, daleko je isplativije menjati operatera na svake dve godine nego pristajati na mrvice koje se daju postojećim korisnicima. Prosto mi nije jasna poslovna politika gde se na, relativno malom tržištu kakva je Srbija, postojeći korisnici "ič" ne poštuju.

No dobro, svako pravi svoj izbor - kako operater, tako i korisnik. Baš me zanima šte će mi ponuditi na temu hiperneta koji ističe za dva ipo meseca. Već sad imam opciju da produžim, ali je ponuda blago rečeno - ponižavajuća. Videćemo u narednom periodu. Kapiram da je sad period kada prvoj turi hipernet korisnika ističu ugovori i baš me zanima kakav će odziv za obnovu biti, imajući u vidu aktuelnu ponudu.
 
Naime istice mi ugovor u mtsu box 4 , u martu iduce godine, nude mi iz yettela 12 meseci dinara, posle 2999 din, e sad zenin broj bi preneli u Yettel , koja bi bila cena ono kad bi mi i tu dali 50 posto popusta an neogranicene minute, poruike i nebitno koliko intereneta ?
 
Mog oca su zvali ponudili 20% popusta prvih 6 meseci za hipernet uz dostavu ugovora na kućnu adresu (ugovor inače ističe 7.3.) i on čovek prihvatio, ja mu odmah rekao zovi tamo zahvali se i reci ne predomislio si se. Čekamo mart pa ćemo da vidimo, verovatno ćemo da šaltamo u mts na sledeće dve godine. Krajnje glupa ponuda za obnovu standardno.
 
Šest "stavki" imam kod Yettela, od toga su 4 pod ugovornom obavezom, jedna je istekla i ide "mesec za mesec" i poslednja, šesta je prepaid. Od ove četiri što su pod ugovorom, tri mi ističu u narednih par meseci, među kojima je i ugovor za hipernet.

Imajući u vidu da "promocije" za nove korisnike uvek donose više benefita nego za postojeće korisnike, daleko je isplativije menjati operatera na svake dve godine nego pristajati na mrvice koje se daju postojećim korisnicima. Prosto mi nije jasna poslovna politika gde se na, relativno malom tržištu kakva je Srbija, postojeći korisnici "ič" ne poštuju.

No dobro, svako pravi svoj izbor - kako operater, tako i korisnik. Baš me zanima šte će mi ponuditi na temu hiperneta koji ističe za dva ipo meseca. Već sad imam opciju da produžim, ali je ponuda blago rečeno - ponižavajuća. Videćemo u narednom periodu. Kapiram da je sad period kada prvoj turi hipernet korisnika ističu ugovori i baš me zanima kakav će odziv za obnovu biti, imajući u vidu aktuelnu ponudu.
Žao nam je ukoliko si stekao takav utisak, svakako su nam važni i naši postojeći korisnici, bez obzira na staž u našoj mreži. Generalno je svaki korisnik u jednom trenutku bio nov korisnik i tada je uživao promocije i ponude koje su tada bile aktuelne. Trudimo se da i našim postojećim korisnicima omogućimo sjajne promocije i kampanje na koje imaju prava i mogućnosti. Primer toga je svakako bila i veća brzina za naše već postojeće korisnike, kada je reč o Hipernetu. Nadamo se da će ponuda koja će uslediti odgovarati kako bismo nastavili uspešnu saradnju.
Naime istice mi ugovor u mtsu box 4 , u martu iduce godine, nude mi iz yettela 12 meseci dinara, posle 2999 din, e sad zenin broj bi preneli u Yettel , koja bi bila cena ono kad bi mi i tu dali 50 posto popusta an neogranicene minute, poruike i nebitno koliko intereneta ?
Rado ćemo proveriti sve mogućnosti za tebe, kao i uputiti te u detalje same ponude, pozivamo te da nam kucneš svoje podatke putem privatne poruke, stojimo ti na raspolaganju.
Mog oca su zvali ponudili 20% popusta prvih 6 meseci za hipernet uz dostavu ugovora na kućnu adresu (ugovor inače ističe 7.3.) i on čovek prihvatio, ja mu odmah rekao zovi tamo zahvali se i reci ne predomislio si se. Čekamo mart pa ćemo da vidimo, verovatno ćemo da šaltamo u mts na sledeće dve godine. Krajnje glupa ponuda za obnovu standardno.
Zaista se trudimo da ponudu učinimo odgovarajućom, i da istu kreiramo ka potrebama naših korisnika, te se trudimo da raznim promotivnim ponudama i kampanjama ponudu učinimo još primamljivijom. Trenutno je sjajno vreme za obnovu, budući da postoji novogodišnja kampanja koja donosi razne benefite, kao što su smanjenje cene telefona, više neta uz određene pakete, kao i popust na kupovinu određene dodatne opreme.
 
Ne kažem ja da se ne trudite, samo Vam rezultati tog truda neće ispuniti planove i očekivanja.
Pola sata pričam sa Vašim agentom koji kaže "ne, ja ne mogu da Vam ponudim popust za telefon...hipernet i mobilna telefonija ne mogu zajedno i takvu ponudu vam ne mogu dati".
Sad i da mi ponudite - ne bih prihvatio. Morate se potruditi više od toga da bi ste me zadržali. Zakon tržišta, ***.
 
Jel se zna dal ce pustiti promo sadrzaj na hntv-u? HBO i ostale premium kanale na mesec dana free kao ostali provajderi?
 
Jel se zna dal ce pustiti promo sadrzaj na hntv-u? HBO i ostale premium kanale na mesec dana free kao ostali provajderi?
Zdravo, sve naše novosti u vezi sa svim uslugama uredno ažuriramo na našem zvaničnom sajtu, predlažemo ti da nastaviš da nas pratiš i ostaneš u toku sa svim novim promocijama i kampanjama koje spremamo!
 
Da li biste bili ljubazni da, kad vas neko pita npr. o otključavanju kanala za praznike, date konkretan odgovor da to nije moguće trenutno ili uopšte?
Ili da ne date nikakav odgovor ako ne želite da "razočarate" vaše korisnike?
Nemam lično nikakvih iluzija (a ni neku želju) da će kanali biti otključani (ostali provajderi daju bar mesec dana 15. decembar - 15. januar ili više) ali zbog drugih koji gaje nadu biste mogli dati bilo kakav odgovor ili izostaviti isti umesto floskula koje stavljate kao u gornjem postu.
 
Pre godinu dana sam potpisao ugovor za yettel hipernet, promocija je sadržala to da je preplata u prvoj godini po jedan dinar i popust od 1500 din na pretplatu od 3600 din mesečno što iznosi nekih 2100 din mesečno, dok traje ugovor. Prva godina je prošla, uđem u hipernet aplikaciju i stoji da treba da platim 3600 din. Da li je još neko imao sličan slučaj?
 
Pre godinu dana sam potpisao ugovor za yettel hipernet, promocija je sadržala to da je preplata u prvoj godini po jedan dinar i popust od 1500 din na pretplatu od 3600 din mesečno što iznosi nekih 2100 din mesečno, dok traje ugovor. Prva godina je prošla, uđem u hipernet aplikaciju i stoji da treba da platim 3600 din. Da li je još neko imao sličan slučaj?
Zdravo, rado ćemo proveriti sve detalje za tebe, svakako da će se primeniti uslovi koji su precizirani u ugovoru koji si i potpisao. Pozivamo te da nam podatke kucneš putem privatne poruke, stojimo ti na raspolaganju.
 
@Yettel Srbija Koliko smart tv i mobilnih slot-ova pored dva boksa može da se koristi?
 
На Вождовцу прекид интернета и последично телевизије.
 
@Yettel Srbija Koliko smart tv i mobilnih slot-ova pored dva boksa može da se koristi?
Makimalan broj korišćenja STB uređaja kao i istovremenog korišćenja usluge preko mobilne aplikacije zavisi od samog ugovora koji imaš, kao i tehničkih mogućnosti na samoj lokaciji. Za detaljniju proveru te molimo da nam kucneš podatke putem privatne poruke.
На Вождовцу прекид интернета и последично телевизије.
Pozivamo te da nam podatke o samoj lokaciji kucneš putem privatne poruke, odmah ćemo proveriti o čemu je reč.
 
Trenutno sam u sbb-u (ugovor mi ističe u februaru), ali kao što je gore navedeno za postojeće korisnike nema nikakvih benefita oko produženja ugovora (tj ima za povećanje brzine, broja kanala, što mi nije od presudne važnosti). Tako da ću uzeti mts BOX ili Yettel hipernet.
E sad, da li za BOX igra ulogu što imam dva broja u Yettelu, odnosno da li olakšava za Yettel?
Kakve su cene oko dodatnih uređaj, treba mi za tri tv?
Iskustvo korišćenja BOX i Yettel hiperneta?
Vidim ovde ima raznih ponuda, čak 12 meseci za dinar u Yettel, što mislim da je odlična ponuda?

Hvala 😀
 
Trenutno sam u sbb-u (ugovor mi ističe u februaru), ali kao što je gore navedeno za postojeće korisnike nema nikakvih benefita oko produženja ugovora (tj ima za povećanje brzine, broja kanala, što mi nije od presudne važnosti). Tako da ću uzeti mts BOX ili Yettel hipernet.
E sad, da li za BOX igra ulogu što imam dva broja u Yettelu, odnosno da li olakšava za Yettel?
Kakve su cene oko dodatnih uređaj, treba mi za tri tv?
Iskustvo korišćenja BOX i Yettel hiperneta?
Vidim ovde ima raznih ponuda, čak 12 meseci za dinar u Yettel, što mislim da je odlična ponuda?

Hvala 😀
Ako ti MTS ponudi isti ili vrlo sličan finansijski popust, preporučujem kod njih ako ti je TV bitna stavka. Yettel televizija je blagi užas, set-top box se stalno restartuje sam od sebe, kad je malo veće opterećenje servera kad neka bitna utakmica npr. ume da se zamrzne slika, a i npr. nisu dali promotivni pristup svim kanalima sad za praznike. Plus nekih kanala nema a meni su bili zanimljivi kod MTS-a i SBB-a (BBC Earth i HRT-ovi). Net radi lepo i tu nemam zamerke, meni posebno znači veći odnos uploada u odnosu na download. I ono što je meni značilo jeste besplatna aktivacija premijum aplikacije preko mobilne pretplate, konkretno HBO. Ako dosta gledaš TV, MTS je bolji, za sve ostalo proceni sam šta ti više odgovara. A inače SBB će ti dati popust čim pokreneš postupak prelaska, tako da i tu možeš da se malo cenjkaš, ako imaš živaca.
 
Poslednja izmena:
Trenutno sam u sbb-u (ugovor mi ističe u februaru), ali kao što je gore navedeno za postojeće korisnike nema nikakvih benefita oko produženja ugovora (tj ima za povećanje brzine, broja kanala, što mi nije od presudne važnosti). Tako da ću uzeti mts BOX ili Yettel hipernet.
E sad, da li za BOX igra ulogu što imam dva broja u Yettelu, odnosno da li olakšava za Yettel?
Kakve su cene oko dodatnih uređaj, treba mi za tri tv?
Iskustvo korišćenja BOX i Yettel hiperneta?
Vidim ovde ima raznih ponuda, čak 12 meseci za dinar u Yettel, što mislim da je odlična ponuda?

Hvala 😀
Ukratko, ako ti je tv bitan onda MTS. Ako ti tv nije bitan onda gledaj šta je jeftinije
 
Vrh Dno