Šta je novo?

Raiffeisen bank

To je tako jer realno nemaš nikakve dozvole sem da pogledaš stanje bez verifikacije tokenom pred transakciju. Kada su pustili novi update vratili su verifikaciju sms-om za instaliranje nove aplikacije i dodavanje kartica u wallet, ali to je serverska promena tako da mislim da radi i ako nekome i dalje nije stigao update.
 
To je tako jer realno nemaš nikakve dozvole sem da pogledaš stanje bez verifikacije tokenom pred transakciju. Kada su pustili novi update vratili su verifikaciju sms-om za instaliranje nove aplikacije i dodavanje kartica u wallet, ali to je serverska promena tako da mislim da radi i ako nekome i dalje nije stigao update.
Pa niie mi ni za cilj da neki vidi moje stanje ako eto dodje de sifre. Drugo ne znam dal bese token trazi za realizaciju menjackih poslova.
 
Sad sam probao, menjačnica ne zahteva verifikaciju, sve ostale radnje zahtevaju.
 
Verifikacije ne zahtevaju transakcije unutar tvog računa. Otplata kreditne kartice, prebacivanje sa jednog na drugi račun (vlastiti)... U slučaju neovlašćene transakcije, banka može relativno jednostavno da vrati stanje kakvo je bilo.
 
Je l' ima neki način da se aplicira i dobije digitalna kartica bez plastike? Korisnik sam prvobitnog iračuna iz 2021. kad su izdavali samo plastiku.
 
A kakva je situacija sa uzimanjem plastike ako se ima samo digitalna? Ja imam racun iz 2022. gde je visa isla samo digitalna. U poslovnici rekli ne moze, u emailu podrska rekla moze sa jednokratnom naknadom 400-500din. Onda sa tim odgovorom odem u poslovnicu, na kraju oni kazu moze ali placanje koriscenja kartice svakog meseca neka cifra oko 300din. Na kraju uzeh plasticnu dinu dzabe cisto da se nadje ako nekad raipay ne radi.
 
Placa se visa 1000 din godisnje,neka clanarna plus 40 din svaki mesec za osiguranje. Ja uzeo u oktobru prosle godine i skoro mi skinuli 1000 din.
 
Uvek je bilo razlike premeštanjem tete sa strane na stranu 😀
Mislio sam na ociglednu razliku u vidu nesto drugacijih boja. Nekolicina nas se zalilo ovde da je imalo problema sa logovanjem jer nismo skapirali da greskom pokusavamo da se ulogujemo kao poslovni korisnici. :)
 
Kad sam otvorio firmu, bilo je neophodno da mi neko objasni kako se ulazi na Business dio, užasan dizajn i drago mi je što su to riješili. Generalno mi je Rea kao maskota promašaj.
 
Mislio sam na ociglednu razliku u vidu nesto drugacijih boja. Nekolicina nas se zalilo ovde da je imalo problema sa logovanjem jer nismo skapirali da greskom pokusavamo da se ulogujemo kao poslovni korisnici. :)
Ma znam, šalim se na konto besmisla. Ja sam to saznao tako što sam tetu slučajno pomerio pa nisam mogao da se logujem i morao sam da kontaktiram podršku
 
Ne može. Drugi tip iRačuna samo sa digitalnim je zamenjen trećim sa digitalnim i plastičnim, odnosno četvrtim koji je ukinuo Klub račun za mlade i integrisao izdavanje Master kartica do 26. a za starije ostaje isto Visa.
 
Da li neko ima informaciju kada ce Raiffeisen da dobije podrsku za GooglePay. ApplePay je odavno implementiran. Od sluzbenika u banci sam dobio info da nejveci deo korisnika ima iPhone telefone.

Ima skoro 20 godina kako sam otvorio racun u Raiffeisen banci, ali nisam sentimentalno vezan. Kakva su iskustva sa drugim bankama? ProCredit mi se sada cini kao bolji izbor, kad je u pitanji GooglePay i kurs stranih valuta.
 
Nikako na žalost :(
 
Sve te razumem, ali kapiram da su im korisnici sa problemom koji ti imas na nivou statisticke greske tako da ih ne pogadja. Svakako je ogroman izbor, ima dosta banaka koje podrzavaju.
 
Kada će Raiffeisen da dobije podrsku za GooglePay? ApplePay je odavno implementiran. Kakva su iskustva sa drugim bankama?
Dokle god funkcionišu sa RaiPay i prilagođavaju ga najnovijim verzijama Androida, neće ga se odreći, a i sam OS nije bio ograničen da banke ne ponude svoja rešenja. Dok Apple pak strogo uslovljava isključivo preko njih, a i na hardverskom nivou postoji čip za obradu transakcija. U Poštanskoj imam deviznu Visa internet, postoji i dinarska, povezuje se na GPay, iako to nigde ne piše, a to je ujedno najpovoljnija dostupna opcija. ProCredit ima užasan Asseco mBanking i eBanking i ništa sem manje kamate za dozvoljeni minus ih ne stavlja u prednosti.
 
Poštanska ima isto mbanking rešenje kao i procredit 😃
 
  • Like
Reagovanja: uji
Poštanska ima isto mbanking rešenje kao i procredit 😃
Tačno, ali makar eBanking je pristojan i ako ne bi otvarao tekući, može da uzme samo LIB za praćenje potrošnje po internet kartici. Na kraju krajeva, postoji opcija i da pusti nalog za prenos iz Rajfajzena ka namenskom računu dinarske Visa internet kartice pa sa njom plaća u Srbiji kroz GPay.
 
Zna li neko koliko im okvirno treba vremena za odgovor na reklamaciju? Postoji li uopste neki zakonski rok za to?
 
Zna li neko koliko im okvirno treba vremena za odgovor na reklamaciju? Postoji li uopste neki zakonski rok za to?
Član 42 Zakona o zaštiti korisnika finanijskih usluga, rok za odgovor na prigovor 15 dana, uz mogućnost obrazloženja i obaveštenja podnosioca (klijenta) da ga produži za još narednih 15. Ako je takvo obaveštenje po isteku roka izostalo, a ujedno i nema odgovora, imaš pravo na podnošenje pritužbe NBS.
 
Meni kad je bankomat pojeo pare oko 100k, radila je ekspozitura u kojoj sam uplaćivao novac te sam odmah seo kod službenice i ona je napisala malo oštriju prijavu da bi brže odgovorili na nju. Novac mi je bio na računu sutra ujutru.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno