Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ja bi to isterao do kraja... Pripreti malo inspekcijama, bez obzira sto nisi ispostovao rok. Poslali su polomljen i tacka...
 
Možda će nekome trebati, trenutno je akcija televizora:

Vivax, 4k, 58", android tv, za malo više od 300 evra.
Link Vivax tv 58 inca

Tesla 43",android, fhd za oko 200 evra
Link Tesla android 43 inca

Fox web os, 55 inca, 4k za manje od 300 evra
Link Fox 55 inca web os
Ovaj 55" FOX sa webos je top, koristim model godinu stariji, jos od kad je bio 33k zimus, i isplati se. Greje se malo jace pozadi, ali to je jer je na 100% backlight osvetljenja, ne stedim ga, samo da traje. Takodje treba videti da li ovaj model dolazi za smart daljinskim tj magic remote.
 
Kupio na Ananasu 3 komada Fox 32, onaj najjeftiniji za 9999, 2 stigla ok, 1 slomljen i to KAKO....
Reklamacija odbijena, jer nismo u roku od 24h kao reagovali, a nismo jer kutija bila nepipnuta , a i prva dva namontirana ok, u dva dana , na dve lokacije, niko se nije setio da ispred kurira otvara kutije koje nisu bile nagnjecene, a na slikama se vidi da takvo ostecenje nije ni moguce da se napravi U KUTIJI , a da kutija pritom bude netaknuta.
Tako daaaaaaa - da ponovimo savet (koji znam ali ga u zurbi eto nisam primenio) i podsecanje, , pregledajte paket sto pre, sta god to bilo :)
Meni su prošle godine prihvatili reklamaciju nakon skoro 48h za radijator koji je imao odvaljeno ćoše (prodavac Spark). Ali je bilo natezanja. Čak su mi iz njihove podrške rekli da nema šanse da će proći reklamacija, jer nije podneta u roku od 24h, ali da mogu probati svakako. Kutija nije bila nešto vidno oštećena, ali je zaštitni stiripor unutra bio polomnjen. Verovatno je neko iz kurirske službe ispustio prilikom istovara/utovara.
 
Naručio ovaj Fox 55". Danas se najavili za isporuku. Kada su me juče pozvali prikaže da je poziv "Tehnomanija" (nalog povezan sa Viberom, nemam pojma odakle tehnomanija).
Danas prvo primim mail od Ananasa gde kažu da je pošiljka isporučena i da ih ocenim! Naravno pošiljke u tom trenutku nema! Javljam call centru da nije isporučeno, pa kažu kao evo sada ćemo proveriti itd...
Donose posle 20min otvaranu i oštećenu kutiju izlepljenu izolir trakom. Pošiljku nisam primio naravno ni potpisio nešto.
Javio call centru ananas da skinu status da je roba isporučena. Takodje otvorio tiket na njihovom sajtu. Kažu kad se vrati roba vratiće novac na karticu (u pitanju kupovina na rate pa zato kartica, inače sa ananasa sam prestao da plaćam karticom).
Tako da sada eto čekam da vidim šta dalje. Kažu ne možemo novi proizvod, ali možete opet da poručite drugi.
Kažu ovi kuriri otvorila im se kutija u magacinu pa su je samo malo zalepili :rolleyes: Show
 
Meni su prošle godine prihvatili reklamaciju nakon skoro 48h za radijator koji je imao odvaljeno ćoše (prodavac Spark). Ali je bilo natezanja. Čak su mi iz njihove podrške rekli da nema šanse da će proći reklamacija, jer nije podneta u roku od 24h, ali da mogu probati svakako. Kutija nije bila nešto vidno oštećena, ali je zaštitni stiripor unutra bio polomnjen. Verovatno je neko iz kurirske službe ispustio prilikom istovara/utovara.
Isto spark, ali ja poslao Ananacu reklamaciju, otkacili me, dobio odgovor da nije u roku id 24 h i da mogu da se zalim za vansudsko poravnjanje i adrese gde mogu da se obratim i tako......
 
Ovo je neverovatno sa polomljenim TV i otvaranjem pred kurirom.
Da li u zakonu uopste postoji nesto o odgovornosti kupca koji nije otvorio kutiju odmah.
Da li je zakonski uopste potrebno da kupac dokazuje da nije slomio TV.

Sa bilo koje tacke gledista je veoma lose i rizicno kupovati od takve firme koja ne stiti i vara kupce na razne nacine otvaranjem kutija, slanjem koriscenih i ostecenih proizvoda.

Trebalo bi to prijaviti inspekcijama itd.
 
I meni se to nesto ne svidja imam osecaj kao da kupujem patike kod kineza za 20 e. Inace nista od uplate.. bice tamo za 10ak dana samim tim i kupovina. Vise mi se svidja onaj lg


ili

 
Ja bi to isterao do kraja... Pripreti malo inspekcijama, bez obzira sto nisi ispostovao rok. Poslali su polomljen i tacka...
firma obmanjuje kupce kad trazi reklamaciju ako nije proslo 14 dana. U roku od 14 dana se vraca iz bilo kog razloga.

Ako je proslo 14 dana, a reklamacija nije uvazena, onda prijaviti inspekcijama i pokrenuti vansudski postupak. Ako to ne uspe, bar se stavlja do znanja da niste jedini kome se to dogadja. Moze i besplatno da se pokrene sudski postupak.

Normalno bi bilo nesto kao Amazon npr. U roku od 30 dana jednostavan, brz povracaj robe iz bilo kog razloga. To je vrhunska firma koja stiti i podrzava svoje kupce. Nije uopste bitno kako se polomio TV.

Ovo kod nas je komplikovano i bedno.
 
Ne prihvataju zato sto ti mozes da polomis uredjaj u toku tih 14 dana i da probas da se izvuces kao da je vec bio polomljen u kutiji.

Kapiram ja tvoj ugao, ne sumnjam da je bio polomljen u kutiji ali...

Snimajte ljudi, ne morate pred kurirom, moze u 24h, ali idealno sto pre.
 
Pokusao da kupim neke sitnice, i sve ocekujem paketic da stigne, kad ono stiglo na mail da je porudzbina otkazana, jer nema na stanju to sto sam zeleo. Ocigledno sam zaboravio kako to kod njih funkcionise i da je ananas veoma kiselo voce i cesto iznutra truo :ROFLMAO:
 
Moje iskustvo sa njima je bas pozitivno, imam oko 15-ak porudzbina, Sve stigle u rekodnom roku, Jedna majica mi je bila velika, vratio im o njihovom trosku vratili mi novac za par dana.

Juce sam porucio Xiaomi Robot Mop E10 Robot usisivač stigao jutros u Arandjelovac.
 
Dobro, ovaj put nije kriv Ananas verovatno su ovi sto prodaju zabrljali, ostavili lager pun proizvoda, a nema nijednog :confused:
 
Mislite da su stvarno ti vuceri ograniceni ili ce trajati do 17tog? U krajnoj liniji da cu platiti 15 ili 16k monitor...
 
Trajaće do 17-og, kao i uvek do sada, količina nije ograničena, to je više pshihološki uticaj na kupce da što pre kupe nešto i ne čekaju poslednji dan :)
 
Ja sam juče kupio nešto, danas stiglo. Za ovih skoro pa godinu dana odlično iskustvo sa ananasom ;)
 
Neka se stiskaju, i ne moram da kupim ništa :D
 
Pisalo je kolicina vaucera je ogranicena, tako da mozda je ispucana sva kolicina, premda nikada to pre nije bio slucaj.
 
Da, nikada ranije nije bilo prekida akcije zbog koli;ine vaučera, izgleda i tu počeli da zatežu.
 
Nazad
Vrh Dno