Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ma ovaj Ananas je postao takvo smece da to nema nigde, treba da nagadjam da li imaju robu na lageru ili ne i uz to jos cekam po 15 dana,

Porucio sam logitech mis B650, postolje za monitor, printer i neke patike koje sam probao u radnji odakle ih verovatno uzimaju, prvog dana kad je krenula akcija sa UBERI1000, sve vreme paket u obradi i danas ga otkazu. Dzaba kodovi, dzaba sve....ljudi rade po principu marketinga i samopromocije i zbog toga negde rastu kao firma i uzimaju ko zna koliko provizija dobavljacima.
 
Ja sve sto sam porucio dobio u roku od max 3 dana...

Oni proviziju ne dobijaju od dobavljaca za neprodate artikle i njima je u interesu da prodaju...To vec sa otkazivanjem je stvar izmedju dobavljaca i Ananasa, vise do dobaljaca nego do Ananasa, nisu azurirali stanje ili im stanje nije ispravno. Dobavljaci imaju svoju platformu na Ananasu gde oni sami odredjuju izmedju ostalog koje su kolicine dostupne.

U prilogu takvom odnosu,evo jedan screenshot,istina od Shoppstera,ali po istom principu rade,a dobaljaca ima svakakvih.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230927_105147_Gmail.jpg
    Screenshot_20230927_105147_Gmail.jpg
    72.8 KB · Pregleda: 138
Upravo sam porucio 3 artikla i to jedan sa saznanjem da ga nemaju vise,jer je stajao u korpi mogao sam da porucim i da primenim aktuealni kod UBERI1000, a znajuci da ce tih 1000 raspodeliti na sva 3 artikla, jedan ce otkazati, a ostale poslati sa umanjenim iznosom:)
 
Oni proviziju ne dobijaju od dobavljaca za neprodate artikle i njima je u interesu da prodaju...To vec sa otkazivanjem je stvar izmedju dobavljaca i Ananasa, vise do dobaljaca nego do Ananasa, nisu azurirali stanje ili im stanje nije ispravno. Dobavljaci imaju svoju platformu na Ananasu gde oni sami odredjuju izmedju ostalog koje su kolicine dostupne.
Jasno je to, ali oni se navodno bave - ma ubiše se - pričajući o "iskustvu kupovine na njihovoj platformi" i time koliko partnera imaju koji nude proizvode preko njih.
Pa ako je tako, moraš bolje kontrolisati celu tu stvar. Ja kupujem na njihovoj platformi i za svaki problem ili razočarenje smatram njih za odgovorne, a ne dobavljača - pa čak i ako znam/predpostavljam da nije direktno do ananas-a.
 
Kad bi uveli neke penale dobavljacima ili nesto slicno, verovatno bi se i oni malo uozbiljili...
 
Ove godine samo glupava iskustva sa Ananasom.

Porucio sam ruter Tenda AC8, platio i preuzeo.
Odmah po otvaranju "ananas" kutije sam primetio da je druga, originalna kutija u kojoj je ruter bez celofana, i nekako blago naduta.
Moje sumnje su se produbile kada sam video nekompletnu sigurnosnu nalepnicu, tj, bila je presecena, ocigledno paket prethodno otvoren.
Otvaram i zaticem lose nabacan kabl i adapter za struju koji su ocigledno bili razmotani i vraceni bez vezica.
Nastavak razocarenja je kada sam video na kutiji i tragove skalpera ili nekog predmeta kojima je neko pre mene otvarao kutiju.
Dalje, nije to kraj... pomislio bi neko ok, otvorili pogledali... mada sta imaju da gledaju, nije mi jasno.
Konstatujem da je SERIJSKI BROJ na kutiji i na RUTERU totalno razlicit.

E tu vec puca film i zovem vise puta i trazim da mi se posalje nov neraspakovan ruter . Dogovor je bio da pozovu za pola sata, od toga je proslo vise od dan, niti zovu niti imaju ikakvu informaciju.

Rutere na stanju imaju, doduse sada je druga cena u odnosu na pre 3 dana kada sam ja porucio, ali jos uvek vecaju" sta da rade.
Da im je stalo do toga da sta kupci misle zaista, ne bi sebi bas ovoliko dozvolili.

Cekam razresenje.
 

Prilozi

  • viber_image_2023-09-27_14-47-58-555.jpg
    viber_image_2023-09-27_14-47-58-555.jpg
    348.9 KB · Pregleda: 105
  • viber_image_2023-09-27_14-47-58-583.jpg
    viber_image_2023-09-27_14-47-58-583.jpg
    356.9 KB · Pregleda: 71
  • viber_image_2023-09-27_14-47-58-612.jpg
    viber_image_2023-09-27_14-47-58-612.jpg
    97.1 KB · Pregleda: 75
  • ananas porudzbina.jpg
    ananas porudzbina.jpg
    111.2 KB · Pregleda: 105
Slicno iskustvo kao tvoje, kupljene slusalice za poklon, otvorim kutiju, kad kutija od slusalica sva ulubljena, zastitna nalepnica odlepljena.... Vec krenem da se nerviram jer znam da nema sanse da prosledim poklon u ovakom stanju, resim da otvorim kutiju od slusalica, unutra kabal i slusalice (sa sve zutilom iz uha) samo random nagurani. Ocigledno neko je kupio, probao, i vratio. Njihov CC kaze oni nemaju pojma, posiljku ne mogu da posalju opet, jedina opcija ja odustanak od kupovine na daljinu i da se izabere opcija da je proizvod stigao u transportnoj kutiji koja je otvorena. Reklamaciju su prihvatili i vratili pare nazad.
 
Koleginica prošle nedelje kupila laptop kod njih, isto je original nalepnica na kutiji bila presečena.
 
U vezi ovih iskustava sa otvorenim kutijama, tj presečenim sigurnosnim nalepnicama, isto i kod mene. Poručio mobilni, standardno paket stigao sa par dana kašnjenja u odnosu na inicijalni datum, a kutija od telefona naravno otvarana i lepljena selotejpom preko onih okruglih nalepnica... telefon je išao za poklon, koji je kao što napomenuh i kasnio, pa sam bio primoran da im ovo p(r)opustim I batalim vraćanje, al sa jajarama sam završio.
 
Ako je loše iskustvo napišite bar i od kog trgovca ste naručili.
Spark pošiljka od subote stigla danas, jedan dan prekoračenje. Ali sve kako treba što se robe tiče.
 
TechoDr(kadžije), u mom slučaju.
 
Pisao pre mesec dana, isto kutija prilepljena izolir trakom, krenuli kuriri da odlepljuju i vade TV. TV bez onih folija i ostalog.
Naravno rekao im odmah da ne potpisujem da mogu da vrate nazad. U pitanju Spark ptodavnica tj. Ananas prodavnica.
Kurirska služba GW, njih spominjem jer su označili pošiljku da je uručena 20min i pre nego što su došli do mene.
 
U mom alicaju je spark bio.
Brzina isporuke odlicna, ali problwm sa robom. Juce ceo dan protekao ne javljaju se. Ovo je tako lose i jajarsko iskustvo da dalje nema.

Pocetkom godine sam imao nesto slicno, do te mere je otislo da sam zvao mastercard i trazio da mi vrate novac od uplate jer sam prevaren. Terao sam i isterao na svoje zadovoljstvo, tako da s ipak bio ok na kraju. A ovo sad malo vec smara, posebno sto sam video da im je to izgleda praksa, ako prodje prodje.

Za toliku kompaniju samo jeedna rec SRAMOTA!

Neka buduci kupci znaju sta mogu da ocekuku.
 
Ma na Ananasu se isplati kupovati samo sitnice dok se nude ti vauceri i nista vise. Svaka ozbiljnija kupovina mi deluje upitno i rizicno
 
Nisam do sada imao loše iskustvo, da sam pratio temu možda ne bih ni naručivao :)
 
^ Isto, imam sigurno 20ak porudzbina i sve do ovih slusalica je bilo ok (osim nekoliko otkazanih porudzbina jer nemaju na stanju).
I da vecina stvari koje sam uzeo je bilo od Spark, kao i ove koriscene slusalice koje sam dobio. Verovatno onaj koji je primao reklamaciju "spavao na poslu" 🤷‍♂️
 
Ja sam vratio Gorenje mikser ovaj sto je bio na ~50%. Isto otvarana kutija, loše spakovan, izgreban, reko aj da vidim bar dal radi, trese kao lud, oni nastavci krivi.
Takođe Spark prodavac. Verovatno vraćenu robu samo šalju dalje, dok neko ne prihvati pošiljku.
 
Nazad
Vrh Dno