Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Da li ima neko da proda zadnju nablu dt swiss 240s ali za v-brake moze i neispravna,pukao mi onaj deo sto drzi spice?
 
ovo sto sam ja stavio su hubs za tockove koji koriste rim brakes

edit: ovo sa CB su za disc (sad vidim) tako da nazalost ostaje ti samo online da nabavis (prvi link)
 
Ovo se bas ne isplati, bolje da se pazari drugi komplet tocak.
 
Ma kad bih nasao bilo kakvu, moze i pokvarenu pa da je prepakujem, to je stari model ne bi trebalo da bude bas skup
 
Desilo mi se juče u vožnji da mi strada zadnja glava/ležaj/štaveć 🙄

Poispadali lageri, ovaj dugački šraf na pola ispao, zupčanici koliko videh nisu oštećeni.

Pitanje je jel mogu samo ovaj zadnji točak da odnesem u servis da mi to srede pa posle sam da montiram točak ili moram ceo bajs pošto mi je malo nezgodno za transport što se tiče kola

I šta se sve menja u ovom slučaju?
 

Prilozi

  • IMG_20230813_065526.jpg
    IMG_20230813_065526.jpg
    254.3 KB · Pregleda: 45
  • IMG_20230813_065544.jpg
    IMG_20230813_065544.jpg
    435.6 KB · Pregleda: 29
  • IMG_20230813_065549.jpg
    IMG_20230813_065549.jpg
    318.9 KB · Pregleda: 52
Mozes samo tocak, ne treba im bajs da bi namestili kuglice.
Sto se zamene tice

Mora da se vidi tacna dimenzija, postoje promeri i sirine, ali tu su negde cene. Prednost starijih bajseva je sto su delovi dzabaka.
Na ovo ti treba i set kuglica, samo to nemoj u PB vec u capriolo jer su tamo mnogo jeftinije

pb, a mislim i probike ima samo shimano kuglice gde je set skuplji. Capriolo je tu vrlo jeftin.

Servis inace traje 15 minuta i mozes da ga uradis sam, pogotovo sada kada znas sta ti treba.
Od alata su ti potrebna dva kljuca u toj dimenziji navrtke i treba ti neka mast za lagere. Litijumska radi posao.
Takodje i alat za skidanje kasete.
 
Hvala na info🤘👍

Neću sam da se bakćem sa tim, imam servis kod mene u naselju pa ću njima odneti, najviše me zanimalo da ne vučem ceo bajs 70+ km pošto mi se desilo van grada tj na vikendici.
 

Jel ovo ok model za devojku?
Mučim muku da njoj nađem odgovarajući model, treba joj XS, a ne postoji apsolutno nikakva ponuda u pristojnim cenama za tu veličinu. S je sledeće što ima, ali i za to teško naći za oko 200e.
 
Ne može za 200eur da se kupi pristojan drumas.

Ne zato što su prodavci alavi već zato što samo dva točka i kaseta koštaju
već 200eur... gde je ostatak?
 
Verovatno bi na tom od 200e bilo potrebno zameniti kasetu, lanac, paknove, sve lagere / šoljice / patronu (sve sa kuglicama), potencijalno i sve 4 sajle.
E sad, on kaže da je odrađen mali servis i da nema ulaganja...
Na papiru, za 200eur je svaki bajs dobra kupovina.
 
vreme ga je pregazilo :)
 
Ne zato što su prodavci alavi već zato što samo dva točka i kaseta koštaju
već 200eur... gde je ostatak?

Jel ima danas smisla kupovati drumaš u komadu ili je bolje iz delova?

Gigatron konfiguracija vs komponente sa 5 strana i sklapanje :)

Šta od novih je dostupno kod nas, za odraslu osobu? Šta su brendovi za preporuku/izbegavanje?
Koji je to raspon cena? Tj gde kreće ono što ima smisla kupiti, a gde je granica ono što realno ne vredi doplate ako ćeš povremeno da voziš?

Imam Polar Mirage star 15+ godina, trebalo bi ga srediti, ove godine ga nisam ni vozio, ali uzeo bih nešto lakše, sa užim gumama...
 
Ne može za 200eur da se kupi pristojan drumas.

Ne zato što su prodavci alavi već zato što samo dva točka i kaseta koštaju
već 200eur... gde je ostatak?

Eh sad... kapiram ja da za kvalitet treba izdvojiti novce, al ovo bismo uzeli za nju za početak, otkud znam hoće li voziti redovno ili ne.
Ja sam uzeo Tribana za 200e, super me služi :) Kao i za svaki hobi, kad uletiš u jamu, vidiš koliko je duboka (i koliko para guta), ali suštinski, bitno mi je samo da deluje funkcionalno dovoljno da se ne raspadne posle jedne vožnje, da može da izgura 30-60km nedeljno, i toeto.
 
taj triban je odlican deal, stari bajsevi, koliko god da su jeftini nekad mogu da izazovu i kontraefekat, da neko ko je zeleo da se posveti biciklizmu jednostavno stvori odbojnost zbog loseg prvog iskustva, moze biti super bajs, ali moze biti u totalnom raspadu i onda treba da ulozis jos dva tri puta toliko da ga sredis (uvek je skuplja oprema da se kupuje posebno nego ona koja je vec na bajsu)
 
Какви су ови Хиланд бицикли, за неку аматерску вожњу 500-700км у сезони? Видим да је овај модел на "великом попусту" па рекох да видим зна ли неко нешто о њима?
 
za taj novac ono :) moze da se vozi sigurno, mozda ce brze morati na servis, ali opet sve zavisi i ko ga vozi

samo gledajuci sliku meni ovo deluje da je deciji bicikl (mozda treba za dete?)
 
Води се као мушки бицикл. Ма ја гледам за мене можда да се поновим ако наиђем на неку лепу понуду, да 175цм сам висок (или низак). 😂
Овај (са слике) гањам 5-6 год, па као ако случајно нађем нешто занимљиво да узмем.
Генерално возим по Београду, али су толико лоше стазе, тротоари, путеви тако да гледам неки као мтб или неки "између" али са крампокама...
 

Prilozi

  • IMG_20230720_191809_1.jpg
    IMG_20230720_191809_1.jpg
    189.2 KB · Pregleda: 35
Jel ima danas smisla kupovati drumaš u komadu ili je bolje iz delova?

Gigatron konfiguracija vs komponente sa 5 strana i sklapanje :)

Šta od novih je dostupno kod nas, za odraslu osobu? Šta su brendovi za preporuku/izbegavanje?
Koji je to raspon cena? Tj gde kreće ono što ima smisla kupiti, a gde je granica ono što realno ne vredi doplate ako ćeš povremeno da voziš?

Imam Polar Mirage star 15+ godina, trebalo bi ga srediti, ove godine ga nisam ni vozio, ali uzeo bih nešto lakše, sa užim gumama...
Uvek je bolje u komadu, jednostavno su mnogo bolje sanse da dobijes bolju cenu i popust.
Ovo vazi i za nove i za polovne.

Kod nas nije dostupno bukvalno nista od drumskih grupa.
Siromasno smo trziste skrommne kupovne moci i ponuda je u skladu sa skromnom potraznjom,

na primer nova ultegra je elektronska i hidraulicna grupa i kosta oko 1500eur
105 grupa je 50% jeftinija, ali i ona kosta 1000 eur, tiagra je prva mehanicka grupa ona je oko 350eur
pa treba dodati neke basic tockove, karbonski ram i ode cena..

Tako da je najbolje uzeti polovnog drumasa jer za 1000eur ima sasvim dobrih a za 1500 su odlicni.
Eh sad... kapiram ja da za kvalitet treba izdvojiti novce, al ovo bismo uzeli za nju za početak, otkud znam hoće li voziti redovno ili ne.
Ja sam uzeo Tribana za 200e, super me služi :) Kao i za svaki hobi, kad uletiš u jamu, vidiš koliko je duboka (i koliko para guta), ali suštinski, bitno mi je samo da deluje funkcionalno dovoljno da se ne raspadne posle jedne vožnje, da može da izgura 30-60km nedeljno, i toeto.
Onda kupis i njoj neki takav bajs, ili nekog pravog drumasa sa alu ramom i karbon vilom, za oko 400-500eur polovan
Ja uvek sumnjam da ce devojke duze da se zadrze na bicikliranju, tako da slobodno gledaj nekog hibrida.
manje ce da te kosta :)
 
Šta je "grupa"?

Da li sam dobro razumeo, da kod nas legalno nema da se kupe novi drumaši?
Ili su samo skupi?

Prosto mi je neverovatno da svi kupuju polovno ili švercuju iz inostranstva.
 
groupset (znaci ceo mehanizam koji sluzi za menjanje brzina i voznju)
Shimano 105, Ultegra, Dura-Ace ili SRAM Force, Rival, Red (AXS) ili Campagnolo Corus, Record, Super Record (Wireless)

mogu kod nas da se kupe legalno drumski bicikli, i cene su iste kao i u evropi

naravno malo smo trziste, pa imamo 2-3 bredna, dok recimo u hrvatskoj mozes da biras bicikl...
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Da, taj link sam već video. Za Scott sam čuo. Ovaj Look mi je preskup.

Šta recimo fali ovom Scott 50? To je okvirno 1000eur.

Verujem da za 1000 može da se kupi bolji polovan, ali ako tu nemam ideju da li je vozila baba sa kraćom nogom samo do pijace ili će za dve sezone samo ram da mi ostane, a sve ostalo da izmenjam.
 
jedino tezina od 11kg

oprema je isto entry level, ali za voznju sve je ok, naravno skuplje stvari su kvalitetnije, manje se servisira, ali je i svaki deo koji treba zameniti skup :)

pre bih isao na ovaj sledeci, za 20k vise, ima carbon fork, 1kg laksi i bolju grupu ima (groupset)
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Ovaj od 111 hiljada nije Sora nego neki Frankenštajn, mislim da vredi dodati za ovaj od 129k baš iz razloga koje je naveo illidan + lakši prenos za brda. Lugano gume nisam upamtio po lepom na kiši, sve ostalo je sasvim korektno.
U PB ima smisla pitati da li može popust na bicikle, meni dali 5% na već sniženu cenu. U svakom slučaju, tražite loyalty bodove, jer 2% na 1000 evra može da pokrije bidone i slične sitnice.
 
Gledam ove polovnjake na cikloberzi, u 1000 će da upadne i neki sa karbonskim ramom, ispod 9kg, ali to je sada manje bitno, nego veličina.

Negde piše L - za vozače do 184cm, a negde piše L - za vozače 182 do 190cm.
Ako otvorim još oglasa, sigurno ću naći i neke treće podatke.

Za nekoga ko je 184cm, pretpostavljam da je točak 28" OK, a kolika dužina/visina rama?
 
mora to licno da se ode, vidi i proba, pogotovo ako je veca cifra u pitanju
okvirno mozes da smanjis listu po velicini ali sve zavisi od rama do rama

inace svi drumski imaju 28” tockove :)
 
Ne bih se kockao sa polovnim karbonskim ramom. Ako znas od koga uzimas, pa i ajde, ali na bum...
Zbog prerodavaca koji donose iz dijaspore, cene polovnih su jako niske kod nas i iste stvari su duplo jeftinije, mada i to ima razlog. Preprodavci donose istrosene bajseve. Ja sam od 750eur bajsa dosao do 1500. Delimicno i zbog pravog upgrade, ali obavezni servis mi je bio preko 300-400. Morao da menjam i kuku za menjac. Na papiru je bila super kupovina, a bajs izgledao sasvim ok.
Ko uzima polovno, neka proba da prepozna vozaca koji prodaje svoje.
@PJ Nemoj se zeznuti da uzmes tiagru ako vec hoces da izdvojis finu sumu love. Tiagra je najvisa "losa" grupa kod shimano i nije kompatibilna ni sa cim, osim sa grupama ispod.
105 je ono sto trazis na drumasu. Imaces bolji izbor sih delova. Ako uzmes tiagru, koja je sama po sebi sasvim ok, i zasvrbi te da nesto unapredis, moras ceo bajs da menjas.
Imam fenomenalan tiagra bajs, skoro nov, ne bih da ga prodajem za tipa 400eur, a smeta mi.
 
BTW, jesi vozio drumaše? Ako nisi, bolje nađi prvo negde da probaš (radnje ili iznajmljivanje), taman ćeš da vidiš i za veličinu. Na granici je pa je teško proceniti koja veličina, slova nisu baš precizne veličine, niti standardne mere. Neki brendovi imaju tipa L veličinu veću nego XL kod drugih.
 
Vrh Dno