Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Za pošiljke bez trackinga, ima li koja UA***HU da je stizala ovih dana, naručeno 17.6.?
 
U pitanju su obične led lampe 12 V za brod...
Hvala svima na pomoći.
Sad se plašim i da poručim iz vise manjih pošiljki pa cu verovatno naručiti preko nekoliko prijatelja po 2-3 kom
3 komada čega god se već računa kao komercijalna pošiljka koja nije za ličnu upotrebu. ***a, takva su pravila, meni su vratili 50 komada M4 šrafova zbog toga. To pod uslovom da pošiljka ode na carinu i pregledaju je.
 
3 komada čega god se već računa kao komercijalna pošiljka koja nije za ličnu upotrebu. ***a, takva su pravila, meni su vratili 50 komada M4 šrafova zbog toga. To pod uslovom da pošiljka ode na carinu i pregledaju je.
Zavisi kako je deklarisano na pošiljci, sve mora da prodje kroz ruke carine, meni su skoro otvarali UA pošiljku sa 10 nekih sitnih prekidača sličnih prekidaču na napajanju ali su pustili bez naplate zatvaranja pošiljke. Nije bilo čitljivo šta je u pošiljci kad i ja kod kuće sa lupom jedva prepoznao po neko slovo. Dešava se često da ljudima vrate stomatološke sonde, igle koje se često koriste u elektronici, ako je kupljeno u prodavnici stomatološke opreme i još ako je deklarisano kao stomatološki alat odma ide nazad, zabranjeno kao medicinska oprema. Nije strašno kad vrate, problem je kad zovu da se pojaviš na carini. :ROFLMAO:
 
Ja sam stupio u kontak s vlasnikom i dobio ovakav odgovor. Uz ovo mi je posalo i prilozen status pracenja posiljke gde je poslednji put obnovljen 30.06, ali naravno to nije tacno, jer na alatu za pracenje (https://parcelsapp.com/en/tracking/) se lepo detaljno vidi sve, mnogo detaljnije nego na alatu na postinom sajtu i tu je zadnji status promenjen 25.07.
Ostaje mi samo da cekam da mu se vrati paket, problem je to sto meni to treba relativno brzo i ne mogu da cekam da se skroz resi, jer ko zna kad ce, pa moram poruciti ponovo...

Screenshot_20230802_135614_Viber.jpg
 
@zoki_ns
Sve to što si napisao nema nikakve veze sa praćenjem pošiljki. Što se tiče poštinog praćenja ono je završeno onog trenutka kada su Madjari preuzeli pošiljku (kada im je vraćena). Što se tiče refunda pročitaj uslove kupovine u prodavnici gde si kupio lampe, troškovi slanja nazad u Kinu su veći nego što si ti platio ka nama, može biti i nekih ležarina, pitanje je da li je uračunat povrat pošiljke, može biti da prodavac ne prihvata pošiljku jer nije njegova krivica. Treba malo i čitati.
 
@zoki_ns

Retko se ovakve situacije resavaju sa trgovcem.
U vecini slucajeva mora da se ukljuci AE tim.

Nadji iskusnog agenta Eva podrske ( verovatno ce trebati
vise pokusaja ) koji ce potvrditi da je posiljka sa nase
carine vracena u smeru ka Kini.

Onda pokreni spor i pored informacija o pracenju - da je posiljka
odbijena na carini , prilozi i potvrdu Eva agenta.
I onda cekas javljanje AE tima.
 
@sasa022 Hvala na savetu. Videcu kako ce ici komunikacija sa prodavcem pa proceniti sta je najbolje. Kontaktiracu podršku pa mi se valjda posreći :)
 
Jel postoji neka opcija da neko umesto mene preuzme posiljku na paketomatu, tipa prosledim link sto sam dobio?
 
Jel postoji neka opcija da neko umesto mene preuzme posiljku na paketomatu, tipa prosledim link sto sam dobio?
Ne verujem da može, ja funkcionišem pozivom i to radi po telefonskom broju. Verujem da i preko linka radi isto ali sačekaj možda se javi i neko od poštara ko je upućen.
 
Ne može, probao sam da prosledim link sa Vibera na drugi svoj telefon i posle sam morao da zovem onaj broj iz poruke da mi odblokiraju paketomat.
Dakle može neko drugi ali samo ako mu daš svoj telefon (ili karticu da ubaci u svoj).

To je neka vrsta zaštite od zloupotrebe, što i ima smisla.
 
Ne znam da li bi mozda moglo preko video poziva, snime qr kod ja skeniram i pustim zvuk sa telefona😄
 
Samo da javim da je problem sa mojom pošiljkom taj sto pošiljalac nije stavio ime i prezime osobe već samo adresu pa je stoga adresa nepotpuna (nije druge prirode o čemu smo diskutovali). Takvu informaciju sam dobio iz poste. Zbog toga je posiljka vraćena nazad. Posiljalac me uverava i dalje da će stići, iako ja nisam optimista. E sad videćemo, ako bi je kojim slučajem poslali ponovo u NS uspeo bih da je podignem ali teško da će se to desiti ...
 
Da si je upecao kad su je vratili u GPC mozda bi je i dobio ,ovako mora do prodavca .
 
Nadam se da ce prodavac pokušati. Ja ne znam ni koga bih kontaktirao jer nemam dovoljno informacija gde je posiljka u Mađarskoj. Možda da probam da kontaktiram njihovu glavnu poštu i da se nadam da će odgovoriti tj. naleteti na nekog ko je voljan da zbori na engleskom :)
 
Na posiljci rece da nema tvog imena , za madjare ti ne postojis kao stranka.
 
@zoki_ns
Pošto si kontaktirao prodavca pogledaj na AE da li je promenjen broj pošiljke, pitanje je da li prodavac ili madjari nisu upisali primaoca, pogledaj na praćenju HU pošte da li ima nekakvog traga. I da se vrati iz HU neće biti isti broj a i ako vraćaju za KInu ne verujem da ide sa HU brojem. Sa tvojim objavama "postoji nešta od 30.06. ali to nije tačno" teško da će neko da baje šta se dogadja sa tvojom pošiljkom, a pošto znaš praćenje drži se tvog parcelsappa. To tvoje moguće i da je paket (nisi stavio bar početna slova bar koda) a ne pismonosna pošiljka i verovatno podleže carini, nisu imali koga da zaduže i automatski ide nazad.
 
Nije se ništa menjalo, broj posiljke je isti. Moguće da su Madjari nesto zeznuli, jer kada smo prvi put poručili 2 kom od istog prodavca sve je uredno stiglo. To znači da je tada uredno popunio adresu pa tom logikom valjda je i sada al Ko će ga znati...

Evo i detaljnijeg izvestaja ako nekog zanima ;)

Pogledajte prilog 399206

Screenshot_20230804_164553_Instagram.jpg

Screenshot_20230804_164535_Instagram.jpg

Screenshot_20230804_164519_Instagram.jpg
 
Poslednja izmena:
Kontaktiraj podršku na AE i pusti im screen gde se vidi da je pošiljka vraćena pa vidi šta će da ti kažu, a to što si potrčao pa odmah prodavca kontaktirao i on automatski produžio rok ničije suze ti ne mogu pomoći, trgovina je to. Ako možeš da izvučeš potvrdu razloga vraćanja pošiljke pomoglo bi ti dosta. Na parcelsappu imaš i po 3 ista statusa upisanih na različite načine i sa bar 2 različita vremena unosa.
 
Ja sam skoro imao slučaj da je pošiljka vraćena, verovatno zbog nečitljive adrese. Sačekao sam da istekne vreme pa sam pokrenuo spor, odbili su me, ali sam pisao AE podršci, pa su mi vratili ceo iznos. Nisam naveo da je pošiljka vraćena, već da nije stigla, jer bi mi u suprotnom odobrili samo deo iznosa. I obavezno screenshot praćenja sa sajta naše pošte, kao dokaz
 
Poslednja izmena:
@olimpik
AE ima uvid u svako pomeranje pošiljke, ono što mi vidimo na praćenjima pošti je samo jedan mali deo statusa koje i trakeri pokazuju samo vezano krenuvši od cainiao šta okači za javnost do naše pošte sa statusima informativnog karaktera. Gde nemaju uvid postoji samo metod slanja sa pouzdanom logistikom u toj zemlji, često si vidjao u opisu proizvoda kod načina plaćanja i slanja za zemlju A, B, C važe posebna pravila. Da ne objašnjavam šta je posao podrške. :ROFLMAO:
 
@zoki_ns

Zadnji status od 21.07 je bas neprecizan :(
Moraces naci nekog razumnog iz AE tima ko shvata da
posiljka nije isporucena na kucnu adresu i da
Departed country of origin Belgrade C ustvari znaci
da se posiljka vraca posiljaocu
 
Dzabe pracenje i papir, izgubili mi posiljku u posti. Uzese broj pa ce javit ako nadju..
Kome da se zalim ako ne nadju? Ne mogu refund trazit jos confirmovao prijem
 
@dedamrsoje

Moze dobiti jedino posiljku ako uspeju da je pronadju.
Samo posiljaoc moze dobiti refund , pa onda prosledjuje novac
kupcu.

@No_LiMiT

Ako je registrovana posiljka vidi se da nije urucena.
Postoji rok do kog u Posti moraju ili da pronadju posiljku
ili da izdaju potvrdu da su izgubili posiljku.
Na AE preko Eva podrske odmah sada naglasi da si greskom
oznacio da ti je posiljka urucena i prilozi im statuse.
Ako u predvidjenom roku za potragu ne dobijes posiljku ,
obrati se AE za refund.
 
@No_LiMiT
Nije dž praćenje i papir, jednostavno si upućen kada bi mogla da bude uručena pošiljka ali problem je trčanje pred rudu sa potvrdom prijema na AE, ne znaš ni šta si potvrdio. Pošiljka je tvoja tek kad je preuzmeš a do tog trenutka može svašta da se desi pa i grom da udari.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno