Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hvali se sa 119 dana uptime rutera? Što naravno da nije isto što i uptime WAN konekcije. Drugim rečima screenshot demonstrira stabilnost struje kod njega.
 
Znači sustižem za 4 meseca. A morao sam ga isključiti, ovaj moj ne voli kad grmi i seva, kao kućni ljubimac.Modem status.jpg
 
Da li svi paketi supernove imaju u sebi opciju move aplikacije na mobilnim uređajima i smart tv?
Tazbina ima supernovu (bivši kopernikus) i ne koristi tu move aplikaciju pa bih uzeo od njih za jednu lokaciju koju koristim retko. Neko mi reče da se za to nešto doplaćuje pa pretpostavljam da onda u nekim paketima to i ne postoji.
Ne znam koji oni paket imaju, znam samo da imaju i internet i fiksni i tv sa move box-om
 
Nisam shvatio. Ako imaju MOVE Smart STB onda im je MOVE naznačen i u ugovoru pa bi trebalo automatski da imaju pravo i na aplikacije i gledanje preko net pretraživača. Osim ako pitaš nešto drugo pa nisam skontao?
 
Upravo pitam to, nisi pogrešno shvatio. Znači ako imaju move box, sigurno imaju i aplikacije za mobilni, komp ili smart tv?
 
Aplikacije imaju i oni bez Move box-a, samo je pitanje za koliko uredjaja, 3, 5 ili koliko je ko ispregovarao/ostalo mu od ranije
 
Baci pogled ili oni sami na ugovor. Tamo bi trebalo da im stoji u polju Paket naziv paketa + MOVE. Ako nema, ništa od toga ali kažeš da imaju box pa je onda OK.
A pogledaj i korisničku šifru. Sa tom šifrom i njihovom imejl adresom imaš pristup aplikacijama. Vidi sa njima da li su prilikom potpisivanja dali imejl adresu i koja je. Ako jesu, sa tom adresom i šifrom ideš ovde 👇 pa probaš.
Posle možeš skinuti aplikacije i sa istim kredencijalima pristupiti.
Ako nemaš pristup, onda tazbina treba da se javi korisničkoj službi da se to omogući.
 
Hvala na odgovoru. Samo sad da se registrujem sa njihovim ugovorom.
Pretpostavljam da je za formiranje naloga dovoljan ugovor
Baci pogled ili oni sami na ugovor. Tamo bi trebalo da im stoji u polju Paket naziv paketa + MOVE. Ako nema, ništa od toga ali kažeš da imaju box pa je onda OK.
A pogledaj i korisničku šifru. Sa tom šifrom i njihovom imejl adresom imaš pristup aplikacijama. Vidi sa njima da li su prilikom potpisivanja dali imejl adresu i koja je. Ako jesu, sa tom adresom i šifrom ideš ovde 👇 pa probaš.
Posle možeš skinuti aplikacije i sa istim kredencijalima pristupiti.
Ako nemaš pristup, onda tazbina treba da se javi korisničkoj službi da se to omogući.
Hvala i tebi na odgovoru. Prilično sam siguran da nisu dali mail, jer ga i nemaju.
Znači korisnička podrška
 
Modus operandi im je da prilikom zaključenja ugovora uzmu imejl podatke i telefonom proslede centrali skupa sa šifrom sa ugovora (sedmocifren broj) i onda pošalju kasnije imejl obaveštenje.
Ako im nisu dali imejl onda mora naknadno zahtev (pod uslovom da je MOVE stvarno u ugovoru).
 

Prilozi

  • TV po tvom.jpg
    TV po tvom.jpg
    94.4 KB · Pregleda: 56
Ok videću s njima, možda su ipak dali neki mail.
Nego me.sad interesuje, da li ova move aplikacija ima i za smart tv ili samo za mobilne i računare?
 
Ima ta MOVE 'N' GO aplikacija sa Play stora za telefone i tablete, za računar je tu supernovaott.rs.
Za TV ćeš morati da prelistaš koju stranu nazad, neke kolege stave koji put, ja to ne koristim. Ili da sačekaš da postuju opet.
Evo jedan kolega je objavio, valjda je OK. Mada je bilo nekih žalbi ranije da neće na pojedinim TV aparatima ili nešto tako. To ne mogu da potvrdim.
Skini ovde APK i prebaci na TV, ili skini direktno na TV preko npr. TV Bro browser-a.
 
Baci pogled ili oni sami na ugovor. Tamo bi trebalo da im stoji u polju Paket naziv paketa + MOVE. Ako nema, ništa od toga ali kažeš da imaju box pa je onda OK.
Ovo nije tacno, supernova aplikacija postoji mnogo duze nego Move uredjaji i ljudi koji imaju stare istekle ugovore, nove bez Move i nove uz Move uz odbijanje Move uredjaja uredno koriste aplikacije i na telefonima/tabletima i televizorima/boxevima
 
Ono što sam napisao je da ako imaju MOVE Smart STB onda im i u ugovoru stoji MOVE kao deo naziva paketa, ne uređaj ili aplikacija ili nešto treće.

Moj paket nosi naziv Super par start MOVE i nema ga više na stanju. Tada je bilo i Super par start (bez MOVE) paketa i meni je nuđeno da odaberem. Uz ovaj drugi bih imao običan STB ili karticu i to je to. Izabrao sam MOVE paket i dobio mogućnost aplikacije ako je želim i mogućnost uzimanja jednog Smart STB-a što sam i učinio. Naravno da sam mogao odbiti ali kad sam već izabrao takav paket, što da ne koristim. To mi tako i tehničar rekao.

Ne znam šta je sve pre pojave "MOVE brenda" SN koristila, imala je neki OTT box i šta još.
Pored ovih sadašnjih paketa i prisilne migracije koju su skoro sproveli, mislim da skoro nema korisnika koji imaju njihov paket (ne pojedinačnu uslugu) a bez MOVE stavke. A možda i ima, kod njih je svašta moguće, uverio sam se u to. Zato računam da ako ima MOVE box onda ima MOVE stavku u ugovoru a samim tim i mogućnost MOVE aplikacija. Ako ne bi imao MOVE u ugovoru, kako bi onda mogao dobiti MOVE Smart box ili kredencijale za MOVE aplikacije?
 
Poslednja izmena:
Zanima me da li je supernova bolja od jotela u paracinu primamljivo zvuci tih 200mbps optika
 
Ako je jotel preko koaksijalnog kabla, optika će sigurno bolje raditi.

Naravno, supernova uvek koristi CGNAT a ne znam da li jotel koristi isto.
 
Ima li još neko problem s internetom na teritoriji Beograda (Palilula, konkretno)?
Sinoć otkad je nakratko nestalo struje ne radi mi uopšte, iako sve lampice osim online sijaju na modemu. Probao network reset - što mi Windows troubleshoot nudi kao jedino rešenje - ali ne funkcioniše. I neću da čekam pet j*benih minuta svaki put :D
manuelni reset, gašenje itd - ne šljaka. ima li neka čarobna metoda koju znate, pre no što mi se javi podrška koju je sad makar nemoguće dobiti.
 
Ako ne radi nikom od komšija onda je kvar na mreži a ako ne radi samo tebi onda je crkao modem-ruter. Kablovska pretpostavljam da radi?
 
Ne znam šta uslovljava Denied Network access, ili to inače stoji kad nema signala.

1690012677813.png
 
Daj Connection,ima li IP adrese pod Network-Wan?
 
Evo rešilo se samo od sebe, nisam ih ni dobio u međuvremenu, al čim sam prekinuo poziv, tj pokušaj dobijanja operatera, vratilo se :D
 
IPv6 je potpuno zanemarljiv kad imaš Caribrod TV, ne?:giggle:

Evo rešilo se samo od sebe, nisam ih ni dobio u međuvremenu, al čim sam prekinuo poziv, tj pokušaj dobijanja operatera, vratilo se :D
Trebalo je da probaš skidanje (odvrtanje) RG6 kabla sa modema, upali neki put.

Taj sistem šrafljenja (USA valjda) je baš glup. Kad sam skidao MOVE box da proverim kablove i vratio ga, počela pikselizacija na slici. Treba vremena da se našrafi kabl do kraja i ne ide baš lako, krene dr*ancija sa slikom. Posle sam samo izvukao kabl sa drugog kraja iz utičnice i vratio, slika se normalizovala (EU sistem je bolji, ne zanima me šta kažu tehničari).
 
IPv6 je potpuno zanemarljiv kad imaš Caribrod TV, ne?:giggle:


Trebalo je da probaš skidanje (odvrtanje) RG6 kabla sa modema, upali neki put.

Taj sistem šrafljenja (USA valjda) je baš glup. Kad sam skidao MOVE box da proverim kablove i vratio ga, počela pikselizacija na slici. Treba vremena da se našrafi kabl do kraja i ne ide baš lako, krene dr*ancija sa slikom. Posle sam samo izvukao kabl sa drugog kraja iz utičnice i vratio, slika se normalizovala (EU sistem je bolji, ne zanima me šta kažu tehničari).
Kakav je taj EU sistem?
 
IPv6 je potpuno zanemarljiv kad imaš Caribrod TV, ne?:giggle:


Trebalo je da probaš skidanje (odvrtanje) RG6 kabla sa modema, upali neki put.

Taj sistem šrafljenja (USA valjda) je baš glup. Kad sam skidao MOVE box da proverim kablove i vratio ga, počela pikselizacija na slici. Treba vremena da se našrafi kabl do kraja i ne ide baš lako, krene dr*ancija sa slikom. Posle sam samo izvukao kabl sa drugog kraja iz utičnice i vratio, slika se normalizovala (EU sistem je bolji, ne zanima me šta kažu tehničari).
IPv6 je potpuno zanemarljiv kad imaš Caribrod TV, ne? Tako je kolega bravo 🍔🍻
 
Kakav je taj EU sistem?
Pa europski.:giggle:
Kao sa utičnicama, imamo nemački sistem gde možeš utikač da okreneš kako hoćeš a u severnoj americi ne. Isto tamo imaš utičnice gde se koaksijalci šrafe u njih a ovde se samo ubada (klasične antenske utičnice). E sad naši tehničari guraju taj sistem šrafljenja kao pouzdaniji ali za razliku od USA mi ovde nemamo baš dostupne odgovarajuće utičnice. Zato lepo naši tehničari skinu standardne antenske utičnice i ostave golu rupu, tj. doznu i tako nasade konektore i ušrafe. Bude pravo ruglo.
Zato sam pribegao improvizacijama. Imao sam klasične utičnice ali su ih tehničari razbucavali, prvo oni iz Pošte, potom ovi iz Supernove.
 

Prilozi

  • uticnica.jpg
    uticnica.jpg
    37.2 KB · Pregleda: 66
To se gospodo zove F-connector ili preveden u RF-connector. A mozete i samo da kupite F na muski RF i da iz te USA predjete u EU shemu ili kako vi to vec zovete :D
 
Baš lepo što si pojasnio. A ja prodavcu "treba mi ono za ono i ono drugo za ono prvo" i on istog trena vadi ženski F i ugaoni F konektor.:sneaky:
Imao sam RF konektore i njih prve iseku sa još par mm kabla čim ih ugledaju, bez da provere jesu li dobri ili ne. Tako da ovde gde je modem imam improvizovanu F utičnicu jer nemam više ni kabla za kraćenje ni volje da kačim konektore.
A ako mi nađu kao zamerku što sam stavio npr. ugaoni konektor i probaju da ga skinu, ja ću probati da im skinem glave.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno