Šta je novo?

Yettel Hipernet

Bilo u staroj verziji TV aplikacije, pa sad vise nema. Smanjena velicina fonta i tako to, kao da se neko namerno zeza :)

Stvarno bar aplikaciju za TV mogu da poprave... a oni smanje font... ukinuta lista emisija...jednostavno... iskopiraj sve od EON-a samo promeni mesta... što je tamo levo, ovde stavi desno... :) tj. rešenje je jednostavno.

EON je sve izmislio, samo treba da se ugledju na EON.
 
Poslednja izmena:
iskopiraj sve od EON-a samo promeni mesta..
8icnhIIoLaeFTn1dpUWRHejstksAUKZhtOPN5hRs9EkTKxh0xbZYpET78pQbOv6Rmg0=w1080-h1920-rw


Taj fazon? :D
 
Eon epg nije dobar reper meni, ne koristim ga, nije intuitivan. Onaj sa Cisco D3 je ok.
 
Yettel TV aplikaciju je pravio neki Web programer... sve je stavio na vrh kao da je to Internet strana... treba mu reći da TV aplikacije ne treba da bude kao Web strana i da to nije praktično i nije pregledno... i font je sitan, pomešao je Web stranu i TV aplikaciju definitivno.
 
Dobro jutro. 90% streaming aplikacije za AndroidTV su određene kao web app zveknut u WebView. One koje puštaju DRM zaštićen sadržaj upare WebView i ExoPlayer (= player library pisan u Java jeziku, dakle ne web/ JavaScript kod) da reprodukciju sam video materijal i to je to.

Npr Iris Smart učitava ovo:

Kod:
https://iris.mts.rs/EPG/jsp/smarttv/production-android/index.html
 
A znali se zašto hipernetu treba toliko da promeni kanal? Jel im do centrale 🤣

Odgovor je jednostavan, njihov Web progamer koji pravi TV aplikaciju i koji je zalutao u TV svet aplikacija, koristi WebView koji čeka na klik miša - on ne zna da postoji daljinski.
 
Nadam se da znaš da tvoj ideal (Eon SmartTV aplikacija) takođe web portal učitan u WebView?
Pa gle čuda reaguje na daljinac.
 
Jel zna neko sta dodatno nude za nove ugovore na onu standardnu ponudu? Vidim vodka rece da je dobio 18 meseci, jel to i dalje aktuelno
 
S obzirom na svađu između cgnat i torrenta, kako funkcionišu Stremio, Kodi i slično?
 
S obzirom na svađu između cgnat i torrenta, kako funkcionišu Stremio, Kodi i slično?
Sa stremion nikada nisam imao problem. Vrti bez problema 4K filmove, brzo učitava filmove, premotavanje isto radi brzo. Stream speed, kada je film ukljucen neki period, bude od 500kB/s do 1MB/s. Kada se premotava ide do 3.5MB/s.
 
Nadam se da znaš da tvoj ideal (Eon SmartTV aplikacija) takođe web portal učitan u WebView?
Pa gle čuda reaguje na daljinac.


Moram prizanti da je najjače... kod pritisnem taster OK na daljinskom, zatamni se slika u vrhu i dnu ekrana 😂 Što mi se zatamljuje ekran tada, pa nisam pritisnuo komandu za zatamljivanje ili jesam?

Možda Yetel da promeni naziv tasteru "OK" na daljinkom u taster za "zatmljivanje"? Koja je svrha zatamljivanja, da pokažu da ne umeju ništa da naprave kako treba?
 
Mislio sam da mi se sve zamrači kada vidim Yettel TV aplikaciju, a kada uzmem daljinski i pritisnem OK, nastaje pomračenje... a kada pritisnem dva puta OK, onda je totalni mrak...
 
Da li je neko imao problem da poveže Amazon Kindle na Yettel Wifi? Preko hotspota na telefonu mi radi normalno.
 
Evo vam detaljno ako nekog zanima. MTS (gde sam sad) i Yettel. Samo optika, ista brzina. U MTS zadrzavam i fiksni, u Yettel nemam fiksni (ovo mi je nebitno jer ne koristim fiksni, al eto da se kaze).

MTS mi nudi za obnovu ugovora na 2 godine 50% popusta na prvih 5 meseci, uz malo poskupljenje racuna. Total na 2 godine me iskosta 52,656 dinara.

Yettel za 2 godine, fer ponuda, sa statickom IP adresom, iskosta 31,524 dinara.

Znaci na 2 godine ustedim 21,132 dinara da predjem u Yettel.

---

E sad, pitanje je dal vredi cimanje otkaza ugovora u MTS, vracanje opreme, dolazenje Yettela da mi ubace njihovo, povezivanje svega bla bla yada yada, da bi ustedeo 21,132 na 2 godine.

I jos jedno sam pitao Yettel, da li imam pravo da promenim staticku IP adresu? I ako imam pravo, na koji vremenski period imam pravo? Nisu imali odgovor, i rekli su da ce da me pozovu da mi jave.

Nisam ja neki expert za kompjutere i sve to, ali ako dobro razumem, dinamicna IP adresa koju sam uvek dobijao celog zivota (MTS, Beotel, PostaNET, ADSL, Opticki) je samo moja, samo je ja koristim, dok se ne promeni. Kad se promeni, koristi je neko drugi, a ja dobijem drugu, i onda samo ja koristim tu drugu, dok se opet ne promeni.

Dok ovo sa Yettelom i CGNAT, koristi 10/20/50/300 ljudi istu u isto vreme, i kad se promeni, opet koristi 10/20/50/300 ljudi istu u isto vreme. I onda kad na neki sajt padne IP ban, svi sto koriste tu IP adresu su ga dobili. Ali ako uzmem staticku, onda je samo moja, i ne brinem da ce neko da napravi ****** na neki sajt i da platim i ja zbog toga. Ali onda nastaje problem da ako ja napravim ****** na nekom sajtu, onda ja ne mogu da napravim novi racun sa istom IP adresom. I jedini nacin da to resim, je da mi se promeni staticka IP adresa. I zato moram da saznam koja je Yettelova politika sa statickom IP adresom i menjanje adrese.

Eto, ako nesto gresim, objasnjavajte :D
 
E sad, pitanje je dal vredi cimanje otkaza ugovora u MTS, vracanje opreme, dolazenje Yettela da mi ubace njihovo, povezivanje svega bla bla yada yada, da bi ustedeo 21,132 na 2 godine.
Kad tebi ističe ugovorna obaveza u MTS-u? I da li si već podneo zahtev za raskid ugovora ili zahtev za izdavanje IDP broja za migraciju na Yettel optiku? Pa ti kad si to već uradio oni onda ponudili tih 5 meseci dž?
Pošto je priličan broj ljudi u prošlosti u toj situaciji nekad dobijao (ponovo) 12 meseci po dinar a ovih dana dobija obično ponudu 24 x 50% popusta da ostane u MTS-u i odustane od raskida i prelaska u Yettel.
Ta bi ti ponuda pretpostavljam bila dobrovoljno dobra da ne ideš n Yettel?


Što se static IP tiče : jeste koristiš je samo ti. Ali nadam se da ti je jasno da administratori nekih sajtova i servisa isto kako mogu da blokiraju jednu konkretnu IP adresu (zbog postupaka jednog korisnika) isto tako mogu da stave i ceo subnet / ceo IP range kojem pripada i tvoja static IP adresa? Tipa kad se ponove slični ispadi većeg broja korisnika istog provajdera ili kad se jedan banovani korisnike vraća više puta da nastavlja da radi šta god je sankcionisano. I onda lepo đuture blokiraju ceo opseg i ćao.


Čak su se za tako neke momente žalili ovde na Benchmark-u više puta Supernova korisnicima koji plaćaju za static IP: da su i dodeljuje IP adrese blokirane na nekim mestima i prisutne na nekolicini spam & blocklist-a.
 
Moj poznanik je pre pet dana prešao u Yettel, jer mu i pored zatraženog IDP broja nisu ponudili ništa za ostanak, tako da je sve to od slučaja do slučaja
 
Kad tebi ističe ugovorna obaveza u MTS-u? I da li si već podneo zahtev za raskid ugovora ili zahtev za izdavanje IDP broja za migraciju na Yettel optiku? Pa ti kad si to već uradio oni onda ponudili tih 5 meseci dž?
Pošto je priličan broj ljudi u prošlosti u toj situaciji nekad dobijao (ponovo) 12 meseci po dinar a ovih dana dobija obično ponudu 24 x 50% popusta da ostane u MTS-u i odustane od raskida i prelaska u Yettel.
Ta bi ti ponuda pretpostavljam bila dobrovoljno dobra da ne ideš n Yettel?

Za mesec ipo. Nisam bio da podnesem zahtev za raskid ugovora i izdavanje IDP broja.

Pozvao sam MTS u subotu i pitao sta mogu da mi ponude. Ponudili su besplatne TV kanale. Ne gledam TV. Uopste? Uopste. Ali imate filmove bla bla. Ali ne gledam TV. Ali imate ove kanale i one. Ali ne gledam TV uopste. Dobro sacekajte. Beep beep beep, 5 minuta, niko se nejavi. Spusti slusalicu.

Pozvao sam opet sad. Ovamo tamo, mozemo da ponudimo 5 meseci 50% popusta, ali je sad malo poskupela ponuda, tako da mi to ide na 2,449 (do sad sam placao 2,399).

Mada kaze mi ovaj lik, kao, to ja mogu da ponudim, ne znam dal u filijalu mogu da ponude nesto drugo. Tako nesto je reko, malo me zbunio.

Ali da ti odgovorim na pitanje, da, ostao bih u MTS kad bi dali malo bolju ponudu. Pitanje je dal vredi usteda od 21,000 na 2 godine, za cimanje raskidanje ugovora, uzimanje IDP broja, vracanje opreme MTS, cekanje Yettela da dodju da povezu svoje, isprobavanje njihovog interneta na 15 dana, i tako dalje...

Da je MTS ponudio malo bolju ponudu, eto 6 meseci po 1 dinar, ili 12 meseci po 50% popusta, ostao bih kod njih. Mozda vredi otici u filijalu i videti sta mogu tamo da dobijem. Mozda ponude nesto bolje.

Što se static IP tiče : jeste koristiš je samo ti. Ali nadam se da ti je jasno da administratori nekih sajtova i servisa isto kako mogu da blokiraju jednu konkretnu IP adresu (zbog postupaka jednog korisnika) isto tako mogu da stave i ceo subnet / ceo IP range kojem pripada i tvoja static IP adresa? Tipa kad se ponove slični ispadi većeg broja korisnika istog provajdera ili kad se jedan banovani korisnike vraća više puta da nastavlja da radi šta god je sankcionisano. I onda lepo đuture blokiraju ceo opseg i ćao.


Čak su se za tako neke momente žalili ovde na Benchmark-u više puta Supernova korisnicima koji plaćaju za static IP: da su i dodeljuje IP adrese blokirane na nekim mestima i prisutne na nekolicini spam & blocklist-a.

Da znam to. Imao sam nekad neke proksije, fora svi slicni:

188.188.188.1
188.188.188.2
itd itd

I tako sam koristio 8 takvih i 2 drugacija za isti sajt. Jedan dan 8 racuna mi benuju, ova druga 2 nista. To je bio takav IP ban na subnet.

Nego pozvase me iz Yettela, kazu staticka je IP dodatak, nije na ugovor. Imam pravo jednom mesecno da deaktiviram i ponovo aktiviram paket za promenu staticke IP adrese. Kaze mi istog dana za par sati to urade, samo ih pozovem i zatrazim. Pitanje je da li je to bas tako, al eto tako mi je receno.

Ah, odluke, odluke... :p

---

Moj poznanik je pre pet dana prešao u Yettel, jer mu i pored zatraženog IDP broja nisu ponudili ništa za ostanak, tako da je sve to od slučaja do slučaja

I kako je zadovoljan za sad? Opticki internet me samo zanima.
 
Poslednja izmena:
Mozda vredi otici u filijalu i videti sta mogu tamo da dobijem. Mozda ponude nesto bolje.
Jok, tek u "filijali" ti neće ponuditi ništa. Džabe ih živkaš i kontaktiraš dok imaš još uvek UO i dok nisi demonstrirao ozbiljnu nameru da odeš kod drugog provajdera. Kad podneseš zahtev i pozivu te da te ubede da ostaneš kod njih tad je prilika da eventualno dobiješ tu najbolju mogu ponudi za "obnovu ugovora". Sad da li će ti ta osoba koja te zove odmah ponuditi tako nešto a ne 4-6 meseci dž ili ćeš morati ti da staviš do znanja da si upoznat sa činjenicom da su drugi korisnici dobijali 24x 50% ponudu i da zatražiš otvoreno istu stvar kao "cenu" po kojoj bi ti ostao u MTS to zavisi... i od slučaja do slučaja, kako je taj dan raspoložen taj ko te zove i od tvog "nastupa" u tvom razgovoru.


Ono što je sigurno ti pregovori kad korisnik ima 2-3 mesaca do kraja i raspituje se i samo verbalno "preti" kako će raskinuti ugovor... od toga nema vajde i nema vise od tig 3-5 meseci dž kao poboljšanje u odnosu zvaničnu ponudu sa sajta koja je bednih 1 mesec 50% popusta.
 
Jok, tek u "filijali" ti neće ponuditi ništa. Džabe ih živkaš i kontaktiraš dok imaš još uvek UO i dok nisi demonstrirao ozbiljnu nameru da odeš kod drugog provajdera. Kad podneseš zahtev i pozivu te da te ubede da ostaneš kod njih tad je prilika da eventualno dobiješ tu najbolju mogu ponudi za "obnovu ugovora". Sad da li će ti ta osoba koja te zove odmah ponuditi tako nešto a ne 4-6 meseci dž ili ćeš morati ti da staviš do znanja da si upoznat sa činjenicom da su drugi korisnici dobijali 24x 50% ponudu i da zatražiš otvoreno istu stvar kao "cenu" po kojoj bi ti ostao u MTS to zavisi... i od slučaja do slučaja, kako je taj dan raspoložen taj ko te zove i od tvog "nastupa" u tvom razgovoru.


Ono što je sigurno ti pregovori kad korisnik ima 2-3 mesaca do kraja i raspituje se i samo verbalno "preti" kako će raskinuti ugovor... od toga nema vajde i nema vise od tig 3-5 meseci dž kao poboljšanje u odnosu zvaničnu ponudu sa sajta koja je bednih 1 mesec 50% popusta.

Pa da, u Yettel su mi mnogo vise ponudili kad sam pozvao centralu nego u filijalu. Zato sam i MTS zvao umesto da odem tamo. A i lakse mi da ih pozovem nego da idem tamo, jos kad zaglavim 15++ minuta da cekam u red, dodje mi da se ubijem :D

Video sam tu zvanicnu ponudu na sajtu. Ne znam ni zasto to nude, sramota od ponude haha.

U subotu kad sam zvao MTS, dok sam cekao na vezi, javi se malo po malo onaj robot glas i krene, fantasticna ponuda, iskoristite, 12 meseci po 1 dinar, bla bla. Kazem op, valjda ce ponude makar 6 meseci po 1 dinar da obnovim ugovor, tako nesto lepo. Ali slabo je 5 meseci 50% popusta, u odnosu na to sta ostali nude.

U pocetku sam hteo i Supernovu da pozovem da vidim sta nude. Moja sestra je kod njih, i super sve radi optika. A i negde sam video da su oni jedini pokrenuli da prave infrastrukturu ili sta vec za ipv6 adrese. Ali koliko vidim, postali su MTS sad, tako da nista od njih.

Ne znam, eto, to je sto je. Ili MTS ili Yettel, sigurica rizik, trosak usteda...
 
Ništa te ne košta da podneseš zahtev za raskid kad istekne UO i kad pozovu probaš da dobiješ ok ponovu za ostanak u MTS-u, a ako ne pozivu ili pozovu a ponude tako nešto sitno i tvoj pokušaj pregovaranja ne bude uspešan onda doviđenja MTS i čeka u Yettel-u tih 12, 14, 18... koliko god dž meseci ti budu nudili za tih mesec i po kad budeš slobodan da biraš.
 
Ništa te ne košta da podneseš zahtev za raskid kad istekne UO i kad pozovu probaš da dobiješ ok ponovu za ostanak u MTS-u, a ako ne pozivu ili pozovu a ponude tako nešto sitno i tvog pokušaj pregovaranja ne bude uspešan onda doviđenja i čeka u Yettel-u tih 12, 14,18... koliko god dž meseci ti budu nudili za tih mesec i po kad budeš slobodan da biraš.

Da, mislim da bi tako bilo najbolje.

Sto se tice Yettela, ako sam dobro razumeo, dobio bih 2 meseca gratis. Onda 12 meseci 1 dinar, i 12 meseci 1,999. Znaci ispada 23,988 na 26 meseci. (osim ako je 14 meseci po dinar a onda 10 meseci po 1,999, onda ispada 19,900 na 24 meseca).

Ali glupi CGNAT, pa uzmem i staticku, jos 480 din mesecno. Za to nema popusti, to je dodatak. 480x26=12,480

Total 36,480 na 26 meseci (ili 31,420 na 24 meseca)

MTS 5 meseci po 1225 = 6,125. I onda 19 meseci po 2,449 = 46,531

Total 52,656 na 24 meseci

Znaci obrni okreni, usteda oko 20,000 na 2 godine. Mogu da si kupim sebi nesto lepo il da platim neke racune za 20,000 :D

Ista brzina optike kao sto imam sad u MTS. U MTS mi ostaje i fiksni, u Yettel nemam fiksni (nebitno, al da se spomene ajde).
 
Vrh Dno