Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

E jel te zanima informacija da su pelene na akciji ili pomada za lice ili asov ili kolica za pijacu. Sta sada treba da se tema spamuje sta je na akciji i sta je kome zanimljivo da to deli. Ok tehnika nas sve zanima ali sve drugo je manje vise nepotrebno da se deli ali opet ne mozes nikome zabraniti a podeli link prema nekoj akciji koja se cini dobra i da bi mogla vecini da se svidi.

A za kurira treba da se pise kakvi su, jel izlaze da isporuce posiljke, jel zakidaju na novcu, jel sami zaokruzuju racune i slicno. Pa da li su ljubazni ili nisu, u kakvom je stanju paket dosao i kako je sve bilo zasticeno, iskustva sa paketomatima.

Ali u nedostatku takvih podataka pisu ljudi o svacemu i nije lose da se procita jos nesto. Koga ne zanima moze komotno da preskoci da cita takve poruke.
 
E jel te zanima informacija da su pelene na akciji ili pomada za lice ili asov ili kolica za pijacu. Sta sada treba da se tema spamuje sta je na akciji i sta je kome zanimljivo da to deli. Ok tehnika nas sve zanima ali sve drugo je manje vise nepotrebno da se deli ali opet ne mozes nikome zabraniti a podeli link prema nekoj akciji koja se cini dobra i da bi mogla vecini da se svidi.

A za kurira treba da se pise kakvi su, jel izlaze da isporuce posiljke, jel zakidaju na novcu, jel sami zaokruzuju racune i slicno. Pa da li su ljubazni ili nisu, u kakvom je stanju paket dosao i kako je sve bilo zasticeno, iskustva sa paketomatima.

Ali u nedostatku takvih podataka pisu ljudi o svacemu i nije lose da se procita jos nesto. Koga ne zanima moze komotno da preskoci da cita takve poruke.
Sve ovo što si napisao je legitimna tema. Koliko vas muškarce zanima tehnika, toliko nas žene zanimaju kreme za lice, babe zanimaju u kolica za pijacu, a ljude sa sela ašovi. Ne čita ovu telu samo prosečan gradski muškarac između 30 i 40 godina.

Ja bih volela da te više pisalo o kvalitetu proizvoda na ovoj temi, manje stvari bismo vraćali.

Kozmetika za bebe Bamboo je žestoko precenjena, vlažne maramice imaju odvratan miris i bolje da ništa nismo naručivali. Kobajagi uvoz iz Švedske, a postoji firma u okruženju koja radi mnogo bolje proizvode.

Bilo je malo muljanja i sa rokom trajanja apotekarskih proizvoda, tipa ističe za par meseci, pa smo i zbog toga neke stvari vraćali.
Nije priča o pdv-u spamovanje teme? Svako kad javi da mu je nešto stiglo, da li je kurir bio ljubazan ili ustao na levu nogu?
Super onda, udrite samo.

Posao kurira je sastavni deo usluge ananasa, tako da treba da se piše i o tome.

Nama su dosad dolazila dva OK kurira i jedan muljator koji sam određuje cene. Jutros ga nije bilo, verovatno je bilo još žalbi na njegov rad, pa su ga zamenili sa normalnim dečkom.

Upravo prednost online kupovine ananasa i jeste to što ti donosi Kurir robu i ne moraš da ideš u prodavnicu, inače iste proizvode imaš i u redovnoj prodaji.

Zato treba napisati koju reč i o Kuririma, ako za to ima razloga.

Zvala sam City Express da im kažem da njihov Kurir sam obračunava neke svoje cene proizvoda i naplaćuje stotinak dinara više. Prvi put smo pomislili da je bilo slučajno, drugi i treći put videsmo da nije.

Bez blama su mi tražili ne šifru paketa, nego nekakav bar-kod sa 8 cifara koji ne piše nigde. Onda sam tražila od ananasa podatke o tome, a oni su rekli da to pitam City Express i tako u krug.

Baš me briga za tih 200 RSD koliko nas je prešao, ali ne volim kad Pare idu pogrešnim ljudima i treba ih prijaviti.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam dobio fiskalni od Uspona, ni na mail ni u posiljci, samo potvrdu o kupovini i specifikaciju

Fiskalni račun je bio spakovan između dva sloja folije kojom je obmotana kutija, možda nisi video kada si raspakivao i slučajno ga bacio.
 
jel vazi i dalje kupon apaketic? ili neki drugi kupon?
 
Ne važi više, a za sada nema drugih kupona.
 
Ono sto mene malo "nervira" je sto kad odem na sajt i kliknem na Najnovije,danima vec stoji ista ponuda sto znaci da i nema nekog znacajnog prosirenja ponude
 
Poštovani,

Paket je poslat iz skladišta. U prilogu mejla ćete naći Vašu potvrdu o kupovini i specifikaciju. Fiskalni račun će trgovac dostaviti u pošiljci.

Ovakav mejl jasno govori da je sprega izmedju "dobavljaca" i ananasa nikakva, ne zna se ko pije, ko placa

Ako sam platio ananasu, on mora da izda racun!
Kupca ne treba da zanima njihov medjusobni odnos.

Ovo je na jako primitivnom nivou.
 
3/3 posiljke za ovih mesec dana bez ikakvih problema prosle. Probao sva tri nacina dostave i ni na jednu nemam zamerku. Najbrze dostavljeno u paket zonu, tipa za 2 dana, dok je preko City expressa licno i na paketomat potrajalo sedam dana za sta imam u potpunosti razumevanja gledajuci da su bili praznici.

Sto se tice paketa svi odlicno upakovani, za kvalitet zasad nemam zamerki. I da, racuni i mailovi o dostavi azurni i tacni.
*Da dodam da je Spark bio prodavac za sve tri posiljke.
 
Fiskalni račun je bio spakovan između dva sloja folije kojom je obmotana kutija, možda nisi video kada si raspakivao i slučajno ga bacio.
Dobio neku sarenu kutiju s nalepnicom sa podacima o primaocu i posiljaocu u kojoj je bio uredjaj u fabrickoj kutiji. Jedino ako racun nije bio ispod te nalepnice ali to bi bilo bas glupo
 
Dobio neku sarenu kutiju s nalepnicom sa podacima o primaocu i posiljaocu u kojoj je bio uredjaj u fabrickoj kutiji. Jedino ako racun nije bio ispod te nalepnice ali to bi bilo bas glupo
Da bio je tu
Ja otvorio cetri naloga i narucio dosta artikla i za svaki artikal sam dobio racun na mail, i pravi racun je stigo sa artiklom.
Uz svaki artikal koji je stigo sa ananasa sam dobio racun
 
Ovakav mejl jasno govori da je sprega izmedju "dobavljaca" i ananasa nikakva, ne zna se ko pije, ko placa
Uz Ugovor o saradnji sam dobio uputstvo u PPT i PDF fajlovima, 2 fajla, preko 100 strana. Verujem da mnogi trgovci to nisu ni pročitali.

Porblemi sa količinama nastaju, jer trgovci nisu prijavili odgovarajuće količine tj prijavili su ceo lager, a robu prodaju i drugim kanalima, pa se desi da nešto više nemaju, a na Ananas se vodi da imaju. Kada storniraju porudžbinu, Ananas automatski vrati na stanje, dok trgovac ne apdejtuje da je stanje nula.
 
Dobio neku sarenu kutiju s nalepnicom sa podacima o primaocu i posiljaocu u kojoj je bio uredjaj u fabrickoj kutiji. Jedino ako racun nije bio ispod te nalepnice ali to bi bilo bas glupo

Jeste, meni je bio beo papirić na kome je pisalo moje ime i ispod njega presavijen fiskalni račun i sve to umotsno folijom u koju je bila upakovana kutija.
 
Sve sto sam kupovao je roba po cenama i nameni takva da sam fiskalne odmah bacao,ne isplati se petljati oko toga uopste,mada sam na neke proizvode dobio i vise od 2 godine garancije. Peripetije su to. Nego sad nesto razmisljam,ni na Amazonu nikad nisam dobijao nikakav papirni racun,to valjda dobiju na mail ovi sto mi poruce i to je validno
 
Meni su dva paketa stigla ...jedan bez kabla/termostata a drugi fali jedan mali deo plastike i ne moze da se namontira lepo, zanima me da li je neko reklamirao i ko placa postarinu ?
 
Jeste, meni je bio beo papirić na kome je pisalo moje ime i ispod njega presavijen fiskalni račun i sve to umotsno folijom u koju je bila upakovana kutija.
Nikakve folije, nalepnica kao postexpress i sl. adresnice, polovna kutija (od nekog drugog proizvoda) zalepljena na ivicama sirokom trakom za pakovanje, unutra proizvod u svojoj kutiji i nista vise. Besmislen nacin pakovanja (jer je ova spoljasnja kutija meksa i tanja od fabricke), poslao sam pitanje ananasu pa cemo videti, mada mislim da bi faktura i izvod s kartice trebalo da vaze isto kao fiskalni
 
Zakonski važi bilo kakav dokaz o kupovini, verujem da nemaš razloga za brigu u slučaju reklamacije dokle god reklamiraš ananasu direktno. Nego, trebalo bi da imaš opciju da preuzmeš račun u nalog/ porudžbine na sajtu
 
Meni su dva paketa stigla ...jedan bez kabla/termostata a drugi fali jedan mali deo plastike i ne moze da se namontira lepo, zanima me da li je neko reklamirao i ko placa postarinu ?
Ja jesam, naručio neki duks koji je bio neodgovarajuće veličine jer im je tabela veličina veći ukras od onih što dele. Naime na svom profilu u sekciji Porudžbine i povrati nađeš proizvod koji želiš da vratiš pa ideš na Upravljaj proizvodom -> Vrati proizvod, nadalje samo pratiš uputstva :)

Zato treba napisati koju reč i o Kuririma, ako za to ima razloga.
Upravo mi je danas isti kurir, koji mi je juče sabirao cenu paketa, donosio drugi deo porudžbine. Igrom slučaja to bilo ujutru pa me uhvatio pre nego sam krenuo na posao i kaže batica: ćao gde da se nađemo u gradu stigla ti još jedna pošiljka - rekoh druže kući sam, čekam te, zovi me kad budeš ispred. Kaže on: imam samo jedan paket(moj) tamo kod tebe pa da ne dolazim samo zbog toga ajd' siđi u ulicu ispod...
edit: Zaboravih da dodam da bolje računa okrugle cifre, vratio mi tačan iznos danas 😂

Kurir iz pošte mi pola sata pre toga doneo paket do vrata.
 
Ovakav mejl jasno govori da je sprega izmedju "dobavljaca" i ananasa nikakva, ne zna se ko pije, ko placa

Ako sam platio ananasu, on mora da izda racun!
Kupca ne treba da zanima njihov medjusobni odnos.

Ovo je na jako primitivnom nivou.
Baš ih briga. Pojednostave sebi posao max. Oni su samo posrednici. Zaposle samo support koji rešava sporne slučajeve. Što bi plaćali osoblje za račune kad su samo posrednici?
Baš ih briga. Pojednostave sebi posao max. Oni su samo posrednici. Zaposle samo support koji rešava sporne slučajeve. Što bi plaćali osoblje za račune kad su samo posrednici?
Ja jesam, naručio neki duks koji je bio neodgovarajuće veličine jer im je tabela veličina veći ukras od onih što dele. Naime na svom profilu u sekciji Porudžbine i povrati nađeš proizvod koji želiš da vratiš pa ideš na Upravljaj proizvodom -> Vrati proizvod, nadalje samo pratiš uputstva :)


Upravo mi je danas isti kurir, koji mi je juče sabirao cenu paketa, donosio drugi deo porudžbine. Igrom slučaja to bilo ujutru pa me uhvatio pre nego sam krenuo na posao i kaže batica: ćao gde da se nađemo u gradu stigla ti još jedna pošiljka - rekoh druže kući sam, čekam te, zovi me kad budeš ispred. Kaže on: imam samo jedan paket(moj) tamo kod tebe pa da ne dolazim samo zbog toga ajd' siđi u ulicu ispod...
edit: Zaboravih da dodam da bolje računa okrugle cifre, vratio mi tačan iznos danas 😂

Kurir iz pošte mi pola sata pre toga doneo paket do vrata.
Jok, nego samo 1 paket, pa nema prilike za muljanje. Ne može pogrešno da sabere jer nema sabiranja.
 
da li dolazi do nekih problema sa stella TV tokom koriscenja.


da li stizu neotovoreni, fabricki upakovani sa celofanom na ekranu


koja je razlika izmedju D40 i D32
Update: stigao je neotvoren, celofan na ekranu, sve ok. Jedina zamerka je malo kraci kabl nego na starom TV-u, bukvalno je knap do uticnice.
 
Ja nisam dobio fiskalni od Uspona, ni na mail ni u posiljci, samo potvrdu o kupovini i specifikaciju
Meni su račun ugurali u onu džep foliju kurirske adresnice, ispod nje. Bio je malo duži od adresinice, pa sam ga video, inače bi možda završio u kanti. Nisu ni pakovali u dodatnu kutiju, samo su fabričku obmotali streč folijom 30 puta. A bilo mi je smešno što je u nekom od slojeva bio roze post-it papirić sa mojim imenom i prezimenom. Stiglo je čitavo i neoštećeno, sve OK, ali je malo amaterski. Dok je Ananas, što se tiče pakovanja, postavio visoke standarde. Svaki put se oduševim kada mi stigne paket.
Meni su dva paketa stigla ...jedan bez kabla/termostata a drugi fali jedan mali deo plastike i ne moze da se namontira lepo, zanima me da li je neko reklamirao i ko placa postarinu ?

Ja jesam, naručio neki duks koji je bio neodgovarajuće veličine jer im je tabela veličina veći ukras od onih što dele. Naime na svom profilu u sekciji Porudžbine i povrati nađeš proizvod koji želiš da vratiš pa ideš na Upravljaj proizvodom -> Vrati proizvod, nadalje samo pratiš uputstva :)
Kao što ti je kolega napisao. Ispoštuj proceduru na platformi, oni ti pošalju kurira o njihovom trošku da preuzme povrat. Tvoje je samo da spakuješ i čekaš. I kad im stigne opet da čekaš neke 2 nedelje da ti vrate novac.
 
Da li ima još nekog osim Vujkeee92 da naručio MOP 2 za vreme akcije petak 13% i da mu je stigao?
On je naručio 13. stiglo mu je 18. Ja sam naručio 15. još uvek nemam nikakvu promenu statusa a sutra je poslednji dan za isporuku. Čak ni to vreme ne menjaju. Ne smeta mi da dođe koji dan kasnije, nego se brinem da mi sutra sistem (opet) automatski ne otkaže porudžbinu.
 
Iz mog iskustva sa poslednjim paketima, prestali su da automatski otkazuju porudzbine posle 5 dana. Bar je tako bilo sad za vreme ove frke, ako nije vraceno.
 
Da li ima još nekog osim Vujkeee92 da naručio MOP 2 za vreme akcije petak 13% i da mu je stigao?
On je naručio 13. stiglo mu je 18. Ja sam naručio 15. još uvek nemam nikakvu promenu statusa a sutra je poslednji dan za isporuku. Čak ni to vreme ne menjaju. Ne smeta mi da dođe koji dan kasnije, nego se brinem da mi sutra sistem (opet) automatski ne otkaže porudžbinu.
Meni je MOP stigao DHLom isto sam ga tad porucio
 
Sad gledam Xiaomi proizvode mnogi kod BC jeftiniji nego na Ananasu,cisto da se imate u vidu
 
Fox 55" webos tv braco, jel se cuje i kod vas ventilator posle sat vremena rada, iza tva? Bude i onako vruc ali nista preterano? 1080p h265 se pustao bio
 
Pohvale za City Express likove. Izašli iz kamiona, za sekund izvadili rernu i popeli je uz stepenice bez reči. U kamionu je bilo dosta televizora.

Zamerka za Dudico je što nisu overili garantni list (2+3 godine) i sad moram da ih cimam za to, juče se nisu javljali. Beko centrala mi je rekla da ću verovatno morati da im šaljem poštom da overe, pa da vraćaju. Nije toliki problem, ali moglo je biti i jednostavnije.
 
Nazad
Vrh Dno