Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Stavio sam da mi stvarcica stigne u paketomat. Kako posle preuzimam posiljku? Da li mi na broj telefona stize neki kod sa kojim otvaram paketomat ili?
I paziš da te ne udari po glavi kada otvara vrata. Meni se 3x dešava da je paket u boxu odmah iznad ekrana i kada odtvori vrata skoro po čelu da me lupi.
 
Jel naručivao neko belu tehniku kod njih. Da li unose u stan. I koja je procedura u slučaju reklamacije. Da li se treba obratiti njima ili ovlašćenom servisu?
 
Jel naručivao neko belu tehniku kod njih. Da li unose u stan. I koja je procedura u slučaju reklamacije. Da li se treba obratiti njima ili ovlašćenom servisu?
Porucio sam ja klimu. Dovezao mi je CIty, sve zavisi od kurirske sluzbe. Naravno ja sam zbog njih morao sam da unosim itd...uvek imaju "dobar" izgovor
 
Stigao danas paket porucen 03.01. Zvao kurir, doneo, posle sat vremena stize mejl 'Hej, danas ti stize paket' :D
 
Moja prognoza je narednih par dana, manji obim prodaje, isporucivanje zaostalih posiljki tj narudzbi, obrada reklamacija i onda od 20. potpuno mrtvilo, do narednog koda i ponude. Tako i treba, dosta se trosilo bilo
 
Nijednu kritiku ne pročitah da nigde nema broja za praćenje pošiljke nakon što je ona poslata, ako ide preko City Expressa... Ne kapiram šta im je teško da to ubace.
 
Jel naručivao neko belu tehniku kod njih. Da li unose u stan. I koja je procedura u slučaju reklamacije. Da li se treba obratiti njima ili ovlašćenom servisu?
Ja sam narucivao pre nekoliko meseci ves masinu, prodavnica je bila List Computers, a dostavljac Gebrüder Weiss. Najavili se, doneli u stan, cak i pitali jel treba pomoc da se montira. Imam garantni list tako da u slucaju kvara zovem servis proizvodjaca.
 
Treba mi info i izvinjavam se ako je bio odgovor, cekam jedan paket da mi stigne u Ananas paket zonu, neki kafic je u pitanju, pre je to donosio M.M. i stiglo mi je za bukvalno jedan dan od statusa. Sad je Cit*....Koliko obicno njima treba od statusa posiljka je ka paket zoni, da stigne do paket zone jer cekam verovali ili ne 8 dana?
 
Krenulo otkazivanje, ja kupio aspirator i otkazaše ga evo sad, kupljen prekjuče...fora je da istekne vaučer kao što su kolege već ovde spomenule.
 
da li dolazi do nekih problema sa stella TV tokom koriscenja.


da li stizu neotovoreni, fabricki upakovani sa celofanom na ekranu


koja je razlika izmedju D40 i D32
 
Ne mogu da editujem pa pisem ispod, bas kako sam i rekao malo pre, ovo kaze teta sad kad sam pozvao telefonom, znate kako, mi na primer imamo tri uredjaja na stanju, javi se vise ljudi od toga, npr 20+ i onda moramo da otkazemo svima za koje nemamo artikal. To nam sve jave onda kad vaucer istekne, a i crni petak akcija, tako daje ovo klasicna pusangija ako mene pitate.
 
Da su hteli da se stekaju ne bi dali da se pravi po deset naloga.
Cekaj, niko ovde nije naivan toliko, fer bi i posteno bilo ako sam nesto kupio, sa vaucerom pogotovo, da ako je otkazano njihovom voljom da onda ponude iste uslove za kupovinu drugog slicnog proizvoda, tu bi potrosac bio maksimalno ispostovan.
 
OK, znači sledeći put ne čekaš poslednji trenutak za kupovinu.

Cekaj, niko ovde nije naivan toliko, fer bi i posteno bilo ako sam nesto kupio, sa vaucerom pogotovo, da ako je otkazano njihovom voljom da onda ponude iste uslove za kupovinu drugog slicnog proizvoda, tu bi potrosac bio maksimalno ispostovan.

Meni se baš čini da ovde ima poneko naivan, ko misli da će mu prodavac titrati genitalije.
Vaučer je poklon - znak dobre volje, neobavezujuće prirode.
Lepo je rečeno odavno - propao ti vaučer? Napravi nov akaunt.
A to da su prodavci na platformi neodgovorni i tek trebaju da se uhodaju, to nije krivica Ananasa.
Da je sve glatko, ne bi Ananas ni privlačio korisnike vaučerima.
Proći će vreme, dečije boljke će se izlečiti ali vaučera biti neće.
 
Poslednja izmena:
Da je sve glatko, ne bi Ananas ni privlačio korisnike vaučerima.
Kada neko krece u promociju novog posla pa jos daju onakve popuste pa na sve to vaucer sa dodatnim popustom je ravno kao da ih Majk Tajson opalio posred face i da ne mogu da dodju sebi.

Jednostavno ne znaju gde udaraju od broja porudzbina a na sve to dodaj novogodisnje ludilo i bozic i neradne dane. Iskreno mislim da je neki veci lanac ovo uradio da bi isto posle par dana doslo do zastoja na svim nivoima poslovanja.

Na ovako nesto ni najbolji nisu imuni a ne jedan ananas.
 
Ne mogu da editujem pa pisem ispod, bas kako sam i rekao malo pre, ovo kaze teta sad kad sam pozvao telefonom, znate kako, mi na primer imamo tri uredjaja na stanju, javi se vise ljudi od toga, npr 20+ i onda moramo da otkazemo svima za koje nemamo artikal. To nam sve jave onda kad vaucer istekne, a i crni petak akcija, tako daje ovo klasicna pusangija ako mene pitate.
Plasio sam se iste sudbine,medjutim evo Spark spakovao svu robu u porudzbinama koje su danima mirovale,i gde su artikli ili rasprodati ili im je podignuta cena,tako da moram da priznam da sam ovim vise nego iznenadjen. Dok sam od od druge firme porucio neki artikl i ocigledno je bila navala,pa nisam uspeo da ga dobijem,pojavilo se samo da je proizvod rasprodat i to je to ocigledno je veliki broj porudzbina u isto vreme i onda ne moze lager da se isprati. A moj ti je savet da sad kontrolises taj aspirator bese,jer moze da se desi da neko odustane i oni ga vrate na lager ponovo u prodaju,ja sam i na taj nacin uzeo jedan proizvod.Pise rasprodato,pa se pojavi u ponudi,al ne moze vise od jednog.Kupis ga i on ponovo rasprodat. Ananas - mesto za uporne kupce :D
 
To oko otklazivanja porudzbina i vaucerima...

ne otkazuje vam ananas porudzbinu nego taj dobavljac, a oni nemaju nista sa vaucerima.

meni su recimo otkazali zato sto im je poskupelo, ali verovatno ce vam otkazati i ako robu nemaju i slicno ili su prodali vise nego sto ima... klasika neazuran lager kao i sto smo imali i do sada kod online prodaje
 
@pinocio da, bas to, nije problem meni da nadjem drugi ali je bio odlican onda popust, zbog crnog petka, pa tako sad ne izlazi 4100 nego 5000(ako radi vaucer), opet je povoljnije nego na drugim mestima.
 
klasika neazuran lager kao i sto smo imali i do sada kod online prodaje
Za neazuran lager u potpunosti mogu da imam razumevanja ovaj put,jer je ocigledno u pitanju opste ludilo od porudzbina... evo licno sam porucio nesto i skontam da sam zaboravio ukucati kod :D i onda otkazuj,porucuj ponovo :D Pa koliko nas kolega ovde porucivao,otkazivao... pa porucim po jednoj ceni,sutra ista stvar 50% popusta,otkazuj :D porucuj ponovo... tako da za taj lager imam razumevanja.Ono sto je zanimljivo,hteo sam jednu stvar,odem na sajt prodavca i tamo lepo pise da ga nema na lageru,i razocaram se. Posle vidim isti proizvod i dalje u ponudi ananasa... pogledam kojiko komada mogu da porucim pise 15 :D I porucim (naravno 1 komad) i stigne mi.A na sajtu prodavca i dalje tog proizvoda nema na lageru.Verovatno su odredjenu kolicinu robe namenski odvojili za Ananas
 
Ne znam, meni Spark nije otkazao nijednu narudžbinu, jedino što je bio potpuni zastoj poslednjih 7-8 dana, ali samo za Ananas Direct. Danas mi je kurir doneo 4 najstarije Ananas Direct pošiljke, tako da očekujem da i ostale stignu u sledećih par dana. On kaže da je isključivo popis robe u skladištu razlog za kašnjenje, jer se razvukao na 8 dana. A skladište im je ogromno tako da to ima rezona, plus je bio i Božić.
Od ostalih poručenih stvari imao sam otkazivanje samo od jedne radnje (obuća koja je bila ostala samo u mom broju pa je vrlo moguće da im stanje razlikovalo od realne situacije). Mislim da niko ne otkazuje da bi vas prevario/zakinuo na vaučeru, ali je možda moguće da je npr. da je nešto poskupelo u nabavci pa prodavac nije hteo da ide na svoju štetu dok ne promeni cenu itd. (ovde ne mislim na Spark nego na neke manje prodavce). Prodavci ionako nemaju veze sa vaučerima. Ako je Spark nešto otkazao onda verujem da je popis pokazao da je stanje bilo manje od prikazanog.
Što se vaučera tiče, Ananas je izdvojio neki iznos za promociju i baš ih briga ko će da ih iskoristi i kako, sve dok ne potroše taj iznos. Prošli put (april-maj) su skratili promociju za 15 dana upravo iz tog razloga što su potrošili sve pare za vaučere, i zato su sada ograničili na 1 vaučer po korisniku, jer je ipak mali procenat onih koji otvaraju više naloga i statistički nisu bitni. Zato su neke od vas i savetovali sa Ananasa da slobodno otvorite drugi nalog, jer im je to realno jednostavnije nego da svako malo vrše neke korekcije kod kupaca koji su se žalili da su oštećeni na ovaj ili onaj način.
Takođe, nagrade se daju za plaćanje MasterCard-om, tako da to ne finansira Ananas, nego Mastercard u sklopu svojih redovnih promo akcija.
Tako da ne razumem otkud i ovde na Benchu toliko "teoretičara zavere"... Ananas je imao takvu ideju da promoviše biznis, prilagodiš se koliko možeš i gledaš da napraviš sebi najbolji dil u datoj situaciji.
Čudi me da su uopšte i ponovili ovo sa vaučerima, verovatno im ne ide kako su planirali. A to sam (nažalost) i prognozirao u istoj ovoj temi pre 8 meseci. Bez ovakvih promocija su samo još jedan on-line prodavac, sa ne baš idealnim asortimanom i ne uvek najpovoljnijim cenama. Uostalom e-ponuda zna najbolje...retko su na vrhu liste po cenama,
Ovo sa GPS praćenjem kombija je fensi ali kome to realno toliko znači da bi platio nešto ako je skuplje. I paketomat i paket zona nisu loša stvar ali kod nas se gleda cena pa sve ostalo.
Korisnički servis im je posebna priča, ne sećam se da sam ikada dobio smislenu i pouzdanu informaciju preko telefona. Čak lako mogu da nekog naivnijeg navuku na pogrešan zaključak.
Ne znam koliko je moj slučaj tipičan, ali ja od maja 2022 (prethodna vaučer-promocija) do ove sada promocije nisam osetio potrebu da ništa naručim sa Ananasa. U stvari jesam, još jedan XiaoMi prečišćivač vazduha kad je bio na specijalnoj akciji, i to je to. Nisam doduše kupovao ni sa drugih on-line platformi, par puta nešto sa Bazzara uz mastan promo kod i ništa više.

Da bi im stvarno krenuo posao morala bi kupovna moć stanovništva da bude dosta veća, a meni se čini da je trenutno sve manja i manja.
 
Bio je promo kod 20% za belu tehniku i kuhinjsku opremu u saradnji sa jednim sajtom koji promoviše zdravu ishranu, ne važi već 2 meseca.
 
Nazad
Vrh Dno