Proverio sam bio, imaju. Sacekacu jos, pa ako ovo ne prodje probacu opet i smaracu ih za iste.Pogledas prvo da li ima na stanju u firmi koja nudi. A ako se dugo ceka na facebook chat cimni tamo odgovaraju "odma' "
Pa za vreme dok ste pricali mogli su obraditi porudzbinu,promeniti u status "potvrdjena",krenuti sa mrtve tackeMalopre zovu iz korisničke podrške, sami nisam ih cimao ni po jednom osnovu. Kažu da će narudžbina kreirana 6.1. zbog praznika kasniti sa isporukom do 10 dana. Ananas direkt. Druge, ne-direkt ne pominju
Lepo od nih, bar nisu otkazali.
Palo i meni na pamet, ali odmah potom univerzalni odgovor "Znate, to rade druge kolege, nismo mi nadležni"Pa za vreme dok ste pricali mogli su obraditi porudzbinu,promeniti u status "potvrdjena",krenuti sa mrtve tacke
Pa zato što sad ljudi naručuju i koriste promo kod koji daje 1500din sniženje ako naručiš robu vredniju od 3000din. Mnogi to zloupotrebljavaju, prave nekoliko naloga i naručuju više puta koristeći taj promo kod koji daje 1500din sniženje. Zato su i stopirali i usporili.Ja prelistah temu ali jos nisam skapirao kako sve funkcionise, jer sam verovatno nedovoljno inteligentan da shvatim zasto im porudzbina koja ide sa stanja iz magacina stoji (nije cak ni potvrdjena) jos od 5. januara...molim za kolege sa vecim stazom da nama koji ne kapiramo objasne.
Kada ti iz call centra kazu napravi novi nalog i poruci ponovo, onda ne znam odakle tebi to da su ljudi zloupotrebljavali sistetm. I na kraju i da jesmo verujem da Miskovic nece da propadne za par stotina hiljada eura kada isti ima daleko vise para na svom racunu.Pa zato što sad ljudi naručuju i koriste promo kod koji daje 1500din sniženje ako naručiš robu vredniju od 3000din. Mnogi to zloupotrebljavaju, prave nekoliko naloga i naručuju više puta koristeći taj promo kod koji daje 1500din sniženje. Zato su i stopirali i usporili.
Nemam ja ništa protiv i ja bi to radio. Samo sad mi je bitno da mi stigne ovaj tv za 8500din, stari tv se pokvario. a njemu objašnjavam razlog zašto su usporili.Kada ti iz call centra kazu napravi novi nalog i poruci ponovo, onda ne znam odakle tebi to da su ljudi zloupotrebljavali sistetm. I na kraju i da jesmo verujem da Miskovic nece da propadne za par stotina hiljada eura kada isti ima daleko vise para na svom racunu.
Tako da ne razumem sto se ti sekiras za njega, dosta je drzava nas derala na svakom koraku i placali smo stvari daleko skuplje nego sto je trebalo, vreme je da i mi malo kupujemo stvari po normalnim cenama a ne naduvanim raznoraznim marzama i pdv-om i ko zna cime jos.
Porucio sam pre 2 dana, i meni jos uvek stoji na 'porudzbina je kreirana'. Pisem ako dodje do promena.Jel naručio neko ovaj stela tv od 10.000din ovih dana? Ja naručio juče i još nema nikakve promene, piše porudžbina je kreirana. Jel otkazuju i porudžbine televizora iz ananas direkt? Piše isporuka od 10-16 januara
Mislio sam na exploit sa istom email adresom, samo dodavanjem tacaka recimo izmedju slova, a sve stize na tvoj originalni mail.Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?
Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
Ovo je nista drugo samo kuknjava ljudi koji nisu uspeli da iskoriste vaucer i da kupe ono sto su hteli po jos nizoj ceni pa sada udri drvlje i kamenje po sajtu jer oni nisu dobili sta su hteli ili da kazem platili.Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?
Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
Kako je to razlicito od regularnog pravljenja petarpetrovic123 pa petarpetrovic1234@gmail naloga, osim sto kupcu treba da ode 10min zivota svaki put vise, kad hoce narudzbinu da napravi i posteno plati (sa kodom)?Mislio sam na exploit sa istom email adresom, samo dodavanjem tacaka recimo izmedju slova, a sve stize na tvoj originalni mail.
Neće, jer su marže u prodavnicama po 300%, a ovde se roba prodaje direktno iz magacina i ne snose sve troškove koji podrazumevaju maloprodaju.Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?
Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
Važi javljaj kad bude neka promena, ja isto javljam.Porucio sam pre 2 dana, i meni jos uvek stoji na 'porudzbina je kreirana'. Pisem ako dodje do promena.
Znači da će stići na tvoju adresu, ali nema pravila, može da potraje i pet šest dana.Ovo kada pod status pišeorudžbina je spakovana. To mu znači da samo kurir treba da je pokupi?
Meni je taj princip da oni ne isporuce porudzbinu i da iz tog razloga ti ne dobijes svoj "poklon" totalno suluda, em ti ne isporuce sta si kupio, em ti ne daju recimo telefon koji si kao dobio. Sto nisu napravili lepo da se poklon izvlaci kada se item dostavi
Najcrnje je sto kupis neki proizvod i dodas nesto za kusur (da predje 3 crvene),onda dobijes (posalju ga) taj kusur koji platis 90% redovne cene (jer je 90% vaucera otislo na glavni proizvod),a glavni proizvod otkazu i kad otvoris taj kusur shvatis kakvu glupost si kupio... i platio![]()
Naručivao sam ja. I preko Ananasa i ranije direktno. Nije bilo problema sa pakovanjem, jedino sam imao problem sa njihovim kuririma (Yandex), ali to je druga priča.Je l narucivao ko sta od Hipera preko ananasa? Narucio bih neke suplemente ali se plasim da ce mi doci raspakovani a to mi ne bi prijalo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari