Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Uspon - juče kupljeno, danas kod kurira. Ananas direkt - kupljeno u nedelju, u obradi.
 
^ upravo ih cekam :)1111.jpg
 
Jel probao neko od vas što čekate Spark (Ananas Direkt) pošiljku, da naruči ponovo, al bez unošenja kupona. Čisto da vidimo jel se stvarno ciganišu zbog kupona...
 
Tačno treba ljudi da im naručuju više puta isto, pa kad/ako dođe prva porudžbina, za ostale im se zahvališ i ne preuzimaš. "Jer sistem ne valja, sam otkazuje porudžbine i nisam hteo da rizikujem." Naravno, to samo za keš plaćanje, da se ne bi novac blokirao na neodređeno.
 
Malopre zovu iz korisničke podrške, sami nisam ih cimao ni po jednom osnovu. Kažu da će narudžbina kreirana 6.1. zbog praznika kasniti sa isporukom do 10 dana. Ananas direkt. Druge, ne-direkt ne pominju
Lepo od nih, bar nisu otkazali.
Pa za vreme dok ste pricali mogli su obraditi porudzbinu,promeniti u status "potvrdjena",krenuti sa mrtve tacke
 
Ja prelistah temu ali jos nisam skapirao kako sve funkcionise, jer sam verovatno nedovoljno inteligentan da shvatim zasto im porudzbina koja ide sa stanja iz magacina stoji (nije cak ni potvrdjena) jos od 5. januara...molim za kolege sa vecim stazom da nama koji ne kapiramo objasne.
 
Ja prelistah temu ali jos nisam skapirao kako sve funkcionise, jer sam verovatno nedovoljno inteligentan da shvatim zasto im porudzbina koja ide sa stanja iz magacina stoji (nije cak ni potvrdjena) jos od 5. januara...molim za kolege sa vecim stazom da nama koji ne kapiramo objasne.
Pa zato što sad ljudi naručuju i koriste promo kod koji daje 1500din sniženje ako naručiš robu vredniju od 3000din. Mnogi to zloupotrebljavaju, prave nekoliko naloga i naručuju više puta koristeći taj promo kod koji daje 1500din sniženje. Zato su i stopirali i usporili.
 
Pa zato što sad ljudi naručuju i koriste promo kod koji daje 1500din sniženje ako naručiš robu vredniju od 3000din. Mnogi to zloupotrebljavaju, prave nekoliko naloga i naručuju više puta koristeći taj promo kod koji daje 1500din sniženje. Zato su i stopirali i usporili.
Kada ti iz call centra kazu napravi novi nalog i poruci ponovo, onda ne znam odakle tebi to da su ljudi zloupotrebljavali sistetm. I na kraju i da jesmo verujem da Miskovic nece da propadne za par stotina hiljada eura kada isti ima daleko vise para na svom racunu.

Tako da ne razumem sto se ti sekiras za njega, dosta je drzava nas derala na svakom koraku i placali smo stvari daleko skuplje nego sto je trebalo, vreme je da i mi malo kupujemo stvari po normalnim cenama a ne naduvanim raznoraznim marzama i pdv-om i ko zna cime jos.
 
Kada ti iz call centra kazu napravi novi nalog i poruci ponovo, onda ne znam odakle tebi to da su ljudi zloupotrebljavali sistetm. I na kraju i da jesmo verujem da Miskovic nece da propadne za par stotina hiljada eura kada isti ima daleko vise para na svom racunu.

Tako da ne razumem sto se ti sekiras za njega, dosta je drzava nas derala na svakom koraku i placali smo stvari daleko skuplje nego sto je trebalo, vreme je da i mi malo kupujemo stvari po normalnim cenama a ne naduvanim raznoraznim marzama i pdv-om i ko zna cime jos.
Nemam ja ništa protiv i ja bi to radio. Samo sad mi je bitno da mi stigne ovaj tv za 8500din, stari tv se pokvario. a njemu objašnjavam razlog zašto su usporili.
 
Jel naručio neko ovaj stela tv od 10.000din ovih dana? Ja naručio juče i još nema nikakve promene, piše porudžbina je kreirana. Jel otkazuju i porudžbine televizora iz ananas direkt? Piše isporuka od 10-16 januara
Porucio sam pre 2 dana, i meni jos uvek stoji na 'porudzbina je kreirana'. Pisem ako dodje do promena.
 
@caks
Zato sam i napisao u prethodnom postu, ako si krenuo s tim vaucerima, dozvolio exploit svesno, onda pojedi do kraja ono sto se ne jede ako si vec poceo, a ne da sad "usporavas" i cupas se, ako je to razlog usporavanja uopste.
 
Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?

Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
 
Putem ananasa od GEMBIRDa 5.1. Popodne plaćene karticom stvari stavili da je isporuka od 10.1. I evo obavestili me da me čeka paket u paketomatu.
 
Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?

Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
Mislio sam na exploit sa istom email adresom, samo dodavanjem tacaka recimo izmedju slova, a sve stize na tvoj originalni mail.
 
Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?

Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
Ovo je nista drugo samo kuknjava ljudi koji nisu uspeli da iskoriste vaucer i da kupe ono sto su hteli po jos nizoj ceni pa sada udri drvlje i kamenje po sajtu jer oni nisu dobili sta su hteli ili da kazem platili.

Ovo je isto kao da sam ja kukako posle dva dana kada je izgoreo Tempo u NS sto nisam bio tamo da pokupim nesto za dz. *** ko se nasao tamo u prvih par sati imao je sta da uzme a ko nije dzaba sada kukanje.
 
Mislio sam na exploit sa istom email adresom, samo dodavanjem tacaka recimo izmedju slova, a sve stize na tvoj originalni mail.
Kako je to razlicito od regularnog pravljenja petarpetrovic123 pa petarpetrovic1234@gmail naloga, osim sto kupcu treba da ode 10min zivota svaki put vise, kad hoce narudzbinu da napravi i posteno plati (sa kodom)?

Onda trebamo po toj logici i mi da naplacujemo njima svaki minut s kolcentrom proveden.
 
Pa koji je to crni exploit kad na sajtu pise kod i datum trajanja istog, a korisnicki centar savetuje da se pravi novi nalog?

Na kraju ako bankrotira ananas ili ima los finansijski kvartal, ispasce nesavesni gradjani da su krivi
Neće, jer su marže u prodavnicama po 300%, a ovde se roba prodaje direktno iz magacina i ne snose sve troškove koji podrazumevaju maloprodaju.
 
Ponovo imate dobre stvari na Ananasu od Djaka, majice Kappa uz kupon ispadnu po 350-400 kinte ;)

I nemojte misliti da je propust Ananasov sa ovim nalozima i da se sada kao kaju pa saboritaju neke porudzbine, sve je to isplanirano. Ova tema je najbolji primer tog efekta kada 90% ljudi piše u ovoj temi koja nikada nije ni čula niti kupovala preko Ananasa ;) Svakome je skoro otkazana barem jedna poružbima, nastaviš dalje, novi nalog. I iz priloženog izbegavaš kupovinu Mastercarticom da ne bi čekao vraćane novca na račun nekoliko dana ili nedelja svakako je ta nagrada nebitna i teško ćeš biti srećnik da dobiješ glavnu.
 
Imam jednu zamenu pokrenutu I pise status Kurir preuzeo paket, a paket mi kuci ceka kurira :D
 
Je l narucivao ko sta od Hipera preko ananasa? Narucio bih neke suplemente ali se plasim da ce mi doci raspakovani a to mi ne bi prijalo :D
 
Od Hipera nisam naručivao, ali ostale stvari što sam naručivao nisu bile otvarane.

Meni je taj princip da oni ne isporuce porudzbinu i da iz tog razloga ti ne dobijes svoj "poklon" totalno suluda, em ti ne isporuce sta si kupio, em ti ne daju recimo telefon koji si kao dobio. Sto nisu napravili lepo da se poklon izvlaci kada se item dostavi

Nije taj princip. Ja naručio neki posip za mačke i Niveu kao filler i dobio usisivač.
Posip otkazali, Nivea stigla A direktom sledeći dan (pre NY ludnice) i onda nakon dve nedelje stigao usisivač.
Ne dobiješ poklon isključivo ako ti otkažeš porudžbinu.

Najcrnje je sto kupis neki proizvod i dodas nesto za kusur (da predje 3 crvene),onda dobijes (posalju ga) taj kusur koji platis 90% redovne cene (jer je 90% vaucera otislo na glavni proizvod),a glavni proizvod otkazu i kad otvoris taj kusur shvatis kakvu glupost si kupio... i platio :D

Druže, sve si pogrešno shvatio. Što je skuplji proizvod to je veći deo vaučera potrošen na njega ali procentualno dobiješ isti popust na sve proizvode.

Primer: Ako naručiš proizvode ukupne vrednosti 3001 din. dobićeš popust na svaki proizvod 50% bez obzira na cenu.
Ako naručiš proizvode ukupne vrednosti 6000 din. dobićeš popust na svaki proizvod 25% bez obzira na cenu proizvoda.
Znači, nema te situacije gde ti "kusur" naplate 90% redovne cene.

Nadam se da ti je sada jasnije.
Za ostale stvari koje pišeš... nemam komentar.
 
Poslednja izmena:
Je l narucivao ko sta od Hipera preko ananasa? Narucio bih neke suplemente ali se plasim da ce mi doci raspakovani a to mi ne bi prijalo :D
Naručivao sam ja. I preko Ananasa i ranije direktno. Nije bilo problema sa pakovanjem, jedino sam imao problem sa njihovim kuririma (Yandex), ali to je druga priča.
 
Nazad
Vrh Dno