Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Zavisi i koji adblocker koristite, od mene preporuka za https://adnauseam.io/. Baziran je na ublock-u.
Postoji verzija u prodavnici za Mozillu ali za Chrome mora da se instalira ručno, ne da Gugl ovakve "prevare". (ovaj klikće sam na "friendly" reklame u pozadini, ništa se ne oseti)
 
Moje iskustvo sa otkazivanjem narudzbine:
sinoc narucio
jutros stigao mejl da je otkazano, par minuta kasnije i SMS da je transakcija sa kartice stornirana.

I vise nego korektno iskustvo povrata novca.

E sad, ja bi ocekivao da je sklonjen proizvod sa Ananasa... ali nije. To je nesto na cemu moraju da porade.
 
Ja narucio tastaturu + ddr4 tridesetog Decembra, petog Januara otkazane obe porudzbine, u medjuvremenu sam ih 5 puta zvao da probam da ih umolim da posalju te pakete. Na kraju mi daju instrukciju da napravim novi nalog, tako i uradim, petog opet porucim iste iteme, i od tada stoji "porudzbina je kreirana". Sto se mene tice katastrofa su.
 
Ja iskreno ocekujem nesto sto je naruceno 30og decembra da bude isporuceno do 9og Januara,
Evo ja sam danas prodao jaknu preko KP i sutra ce decku stici u Zajecar.
Pa nije poslati i spakovati item nuklearna fizika. Svi veci gradovi u Srbiji imaju danas za sutra isporuku
 
jel vi ljudi ocekujete da ce oni raditi 31. decembra (subota) i 1. 2. i 7. januara (drzavni praznici)?
Ja očekujem da ako nešto poručim 31.12. to isto mi ne otkaže njihov glupavi automat, pošto 5 dana dobavljač nije potvrdio da ima na stanju (gle čuda, praznici), a koji su podesili da tako radi još gluplji od njega.
 
Dve stvari narucio i obe stigle za 1 dan, doduse ova druga kasnila jedan dan ali sve uredno stiglo. Tako da sto se mene tice sve fer i korektno, em sto su proizvodi vec imali snizenu cenu a sa ovim vaucerom sam kupio jos povoljnije nesto sto inace ne bih kupio po regularnoj ceni. Sve upakovano maximalno dobro, kutije nisu izubijane, slusalice u vakum pakovanju a sa misa prvi preseko stiker i odpakovo mis.
 
Moje iskustvo sa otkazivanjem narudzbine:
sinoc narucio
jutros stigao mejl da je otkazano, par minuta kasnije i SMS da je transakcija sa kartice stornirana.

I vise nego korektno iskustvo povrata novca.

E sad, ja bi ocekivao da je sklonjen proizvod sa Ananasa... ali nije. To je nesto na cemu moraju da porade.
Meni još uvek nisu vratili novac od prošle godine (31.12. 🙂)
 
Meni još uvek nisu vratili novac od prošle godine (31.12. 🙂)
Ni meni.
Znači moram još i da se smaram sa njima da bi mi vratili pare...:mad:
Definitivno su im amateri pisali softver, jer da je to neko ozbiljan, kao što imaju opciju automatskog otkazivanja, mogli su da postave i opciju automatskog storniranja.
Ali ovo je Srbija, a oni mogu samo da sanjaju da će jednoga dana biti nešto slično kao Amazon, jer ovako neće.
 
Počele da stižu stvari brže preko City express nego Ananas direkt.
 
Sve stoji sto je napisano, ali opet, koliko para (a realno je malo), toliko muzike. Meni danas otkazan mali aparat za cedjenje limuna. 26-27. narucen i to na najgluplji moguci nacin.

Posto je u pitanju treci paket u jednoj narudzbi, i jedini koji nije direkt (4. mi ostala dva paketa stigli), racunao sam da ce biti problema, ali ne ovakvih.

Danas mi u 11 stize mejl da narudzba tj paket stize.
Niko me ne zove, nista. U 1 stize mejl da je dostava pokusana i nije urucena, adresa navodno ne postoji, proizvod se vraca u magacin. Ja u bunilu, odmah okrecem kolcentar, ne toliko jer me pogodilo koliko ne mogu da zamislim da ovo posle skoro 50ak paketa (30ak porudzbina) mi se sad desava. Operaterka kaze da je cudno i kod njih sto tako postoji 2 email s 3h razlike, m&m dostavljac je u pitanju, i da ce proveriti. Za svaki slucaj pitali me opet za adresu da potvrdi, ja izdiktiram, adresa je tacna, mislim se nema sile da nije jer je na adresi mi zadnje 2 ned samo ananas posiljke i pristizu.

Pre 20min, znaci sad u 7, stize mejl da je su u paketomat Tom Tailor farmerke, narucene pre skoro pa dve ned. Uvek mi je oko 10-podne stizalo na paketomat, prvi put u 19h stize, ali eto, dokaz samo koliko smo ih iskoristili na max bili pa su u logistickom bunilu, nisu anticipirali ovako nesto.

Svakako, ne krivim ih, i svestan sam da je nesto trulo sto se refundacija i reklamacija tice jer sam i pre mesec ipo i ovog apaketic23 ludila imao reklamaciju kojoj je trebalo 2 ned da dodju kuriri po nju, odnesu, i onda jos 3 ned za povracaj novca na racun. Ali dobro, cenim da ce vremenom biti samo bolje, narocito kad ostanemo bez apaketic23
 
Najcrnje je sto kupis neki proizvod i dodas nesto za kusur (da predje 3 crvene),onda dobijes (posalju ga) taj kusur koji platis 90% redovne cene (jer je 90% vaucera otislo na glavni proizvod),a glavni proizvod otkazu i kad otvoris taj kusur shvatis kakvu glupost si kupio... i platio :D
 
Najcrnje je sto kupis neki proizvod i dodas nesto za kusur (da predje 3 crvene),onda dobijes (posalju ga) taj kusur koji platis 90% redovne cene (jer je 90% vaucera otislo na glavni proizvod),a glavni proizvod otkazu i kad otvoris taj kusur shvatis kakvu glupost si kupio... i platio :D
I toga ima precesto. Srecom nikad se nije na obicnoj ili na rezacu zalomilo meni hahaha
 
Najcrnje je sto kupis neki proizvod i dodas nesto za kusur (da predje 3 crvene),onda dobijes (posalju ga) taj kusur koji platis 90% redovne cene (jer je 90% vaucera otislo na glavni proizvod),a glavni proizvod otkazu i kad otvoris taj kusur shvatis kakvu glupost si kupio... i platio :D
Možda im je to biznis model?
 
I meni se to upravo desilo, otkazali su mi ono sto sam dodao da predjem 3000. Pisao sam mail da mi sve otkazu, a ako posalju, vraticu im, pise da je besplatno.
A kako cu pare dobiti nazad... platio sam Payoneer deviznom karticom
 
Ma mi smo krivi. Osladilo nam se pa smo presli u tesku esoteriju da narucujemo. Dok su crvene slusalice lenovo i hepa mi purifier filteri bili popularni, tad sve stizalo. Sad narucujemo sve zivo da nabijemo popust pa se pitamo sto nema..
ma nisu bas svi takvi,veruj mi. Uopste nisam porucio mnogo stvari,vec samo par njih koje sam i ranije gledao,al uvek smatrao da ne vrede toliko novca. I bas sad sa ovim popustom se cena spustila na neku realnu,medjutim 2-3 stvari koje sam dobio nisu vredne ni te cene sa vaucerom. E sad,druga je stvar sto mi porucimo nesto,pa cekamo par dana,pa nam otkazu,pa pravimo novi nalog da bi ponovili porudzbinu,pa onda ulete praznici,pa ponovo pravimo novi nalog da kupimo jos uvek istu stvar,pa dobijes samo ono sto si dodao da bi preslo 3000,pa onda vidis da ti ta tvoja glavna porudzbina nije ni uzeta u obzir,pa je otkazes,pa ponovo pravis nalog,porucujes ponovo... i onda bi covek pomislio ajme sto oni profitiraju od njega,mesec dana visi tamo,a on ustvari samo zeli da kupi nesto za sta mu je uvek bilo zao dati onoliko koliko trgovci traze jer misli da je u pitanju nikakav proizvod koji je precenjen,i na kraju kad saberes te propratne gluposti od par stotina dinara i baksis koji das kuririma (jer ako nesto kosta 170din,neces biti s*sa i ne dati 200) i vreme koje izgubis,shvatis koliko je ustvari sve losa prica :)
 
ma nisu bas svi takvi,veruj mi. Uopste nisam porucio mnogo stvari,vec samo par njih koje sam i ranije gledao,al uvek smatrao da ne vrede toliko novca. I bas sad sa ovim popustom se cena spustila na neku realnu,medjutim 2-3 stvari koje sam dobio nisu vredne ni te cene sa vaucerom. E sad,druga je stvar sto mi porucimo nesto,pa cekamo par dana,pa nam otkazu,pa pravimo novi nalog da bi ponovili porudzbinu,pa onda ulete praznici,pa ponovo pravimo novi nalog da kupimo jos uvek istu stvar,pa dobijes samo ono sto si dodao da bi preslo 3000,pa onda vidis da ti ta tvoja glavna porudzbina nije ni uzeta u obzir,pa je otkazes,pa ponovo pravis nalog,porucujes ponovo... i onda bi covek pomislio ajme sto oni profitiraju od njega,mesec dana visi tamo,a on ustvari samo zeli da kupi nesto za sta mu je uvek bilo zao dati onoliko koliko trgovci traze jer misli da je u pitanju nikakav proizvod koji je precenjen,i na kraju kad saberes te propratne gluposti od par stotina dinara i baksis koji das kuririma (jer ako nesto kosta 170din,neces biti s*sa i ne dati 200) i vreme koje izgubis,shvatis koliko je ustvari sve losa prica :)
Od nas 4 u kuci sto smo napravili nalog, jedan paket je dosao. Njihovo je resenje bilo da opet narucujemo. Fala Bogu te nismo placali karticama. Treba stvarno napraviti 50 naloga i po 15 puta naruciti sve sto ti treba pod pretpostavkom da barem 2/3 narucenih stvari nece ni stici.
 
a da su samo pustili da sa jednog naloga moze neograniceno kupovina (za vaucer pricam),svima bi bilo 100x lakse. i svi zadovoljni
 
I opet će da se nađe neko nezadovoljan zbog nečega, na to sam mislio.
 
Duple/višestruke naloge je napravilo nekoliko stotina ljudi, a vaučere su koristile desetine hiljada. Da su pustili svima neograničeno, bolje da su delili džabe.
 
Duple/višestruke naloge je napravilo nekoliko stotina ljudi, a vaučere su koristile desetine hiljada. Da su pustili svima neograničeno, bolje da su delili džabe.
A ubedjen sam da je vise ljudi koji su znali za vaucer napravilo duple naloge nego sto je bilo ljudi koji su kupujuci na ananasu skontali vaucer :D
 
Pocinjem da sumnjam da namerno otezu sa potvrdjivanjem porudzbina gde je adirekt (koji bi trebalo da je najbrzi jelte, amazon prime za sirotinju i slicne sarene laze izgovorene), i da ce ih otkazati taman tad kad vise ne bude ovog koda za popust. Ali dobro, vise me nece videti s takvim jajarenjem svakako. Narucivao sam i pre ovog ludila, ali sad su ga bas za*#ali debelo, kad moram tako da se izrazim. Kao krava koja 20l mleka pa se ritne i sve prospe, tako i ananas.
 
Pocinjem da sumnjam da namerno otezu sa potvrdjivanjem porudzbina gde je adirekt (koji bi trebalo da je najbrzi jelte, amazon prime za sirotinju i slicne sarene laze izgovorene), i da ce ih otkazati taman tad kad vise ne bude ovog koda za popust. Ali dobro, vise me nece videti s takvim jajarenjem svakako. Narucivao sam i pre ovog ludila, ali sad su ga bas za*#ali debelo, kad moram tako da se izrazim. Kao krava koja 20l mleka pa se ritne i sve prospe, tako i ananas.
ja vec danima cekam da porudzbinu uzmu u obzir (adirekt naravno),a ocigledno nisam jedini... jedan artikl je bio na popustu kod Sparka i porucim ga i posle 5 dana otkazu... zatim ga porucim ponovo i 3 dana se nista ne desava,onda ga otkazem i porucim od drugog prodavca bez popusta da bi posle i Spark digao cenu. Kod ovog drugog stoji danima spakovan i to je to :D
 
Vrh Dno