Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

cekaju da istekne vaucer promocija 😋
 
Ukoliko vam treba sta od MEDIA PLANET,najbrza usluga do sad 👏
👏 👏
 
cekaju da istekne vaucer promocija 😋
Ja sam već napisao da su svi uskočili u ananas voz pre Nove Godine da bi na brzinu ispraznili lager, a sad pošto su ga ispraznili čekaju da prođe akcija i da udare nove cene.
Pedersk@ politika, ali očekivano za ovu močvaru u kojoj obitavamo.
 
Ko je uspeo da ugrabi robu po povoljnim cenama i da mu stigne imao je srece. Slusalice koje su u radnjama kostale 5000 dinara dobio za 1700, mis koji kosta od 9-12 hiljada dinara sam uzeo za 3500 dinara. Ali bio je rizik hoce i to stici ili nece.

Ali sto del boj kaze, ko reskira taj profitira.
 
Mi smo baš zadovoljni sa kupovinom. Uglavnom je sve OK, osim descanti proizvoda koji su potpuna katastrofa.
 
Ako su dozvolili svesno exploit sa višestrukim nalozima zbog vaučera (a jesu, jer su hteli da povećaju reach samog sajta i brenda, kakav nikad više neće imati) onda treba da zagrizu i pojedu ono što se ne jede do kraja, a ne ovi sistemi čupaj, seci, vadi štetu, pa drže porudžbine u statusu "kreirana porudžbina" dok ne istekne period za korišćenje vaučera, pa će da otkažu i propadne vaučer, a pritom je roba iz njihovog magacina, dakle nema slanja upita dobavljaču, tj. prodavcu.
 
5 Januara tri stvari porucene dan pre nego sto je istekla akcija za njih, + kupon na -1500 rsd, danas otkazane. Verovatno im se nije isplatilo sto sam porucio po snizenoj ceni, a akcija im je istekla. Zavrsio sam sa Anansom, pogotovo jer mi na statuse tih porudzbina Ananas podrska nista nije odgovorila jer bih porucio u medjuvremenu neke slicne kojima je akcija juce zavrsena.
Edit: podrska upravo odgovorila kako se ceka trgovac da potvrdi porudzbinu/a ona jutros otkazana
 
Izgleda mnogi od vas i dalje ne razumeju kako sve funkcionise.
Ako sam i ja jedan od mnogih, i propustio da vidim to objasnjenje kako funkcionise sajt za online prodaju, izvinjavam se, potrazicu ga od otvaranja teme.
 
Edit: podrska upravo odgovorila kako se ceka trgovac da potvrdi porudzbinu/a ona jutros otkazana
Da, podrška im je blago rečeno očajna, ili ne komuniciraju međusobno, barem ovi što se javljaju na telefon i ovi što šalju emailove, ako su uopšte odvojeni - pitao sam za status pošiljke poslate preko City Expressa, da mi daju broj CE za praćenje, kako bih mogao da sam vidim na CE sajtu gde je zapelo, zvala me devojka telefonom i izdiktirala broj za praćenje, da bi mi sutradan stigao mail od podrške sa odgovorom "kako ne mogu da mi daju CE broj za praćenje jer ga ne znaju" :)
 
Malopre zovu iz korisničke podrške, sami nisam ih cimao ni po jednom osnovu. Kažu da će narudžbina kreirana 6.1. zbog praznika kasniti sa isporukom do 10 dana. Ananas direkt. Druge, ne-direkt ne pominju
Lepo od nih, bar nisu otkazali.
 
Malopre zovu iz korisničke podrške, sami nisam ih cimao ni po jednom osnovu. Kažu da će narudžbina kreirana 6.1. zbog praznika kasniti sa isporukom do 10 dana. Ananas direkt. Druge, ne-direkt ne pominju
Lepo od nih, bar nisu otkazali.
Navlace te, da istekne kupon 15og pa da ne mozes da porucis vise hehehe :).
Meni je fascinantno da cak i onaj rok dostave sto uvek stave mogu da pomere, tipa pisalo mi je da ce mi stici od 8.1 - 16 .1, i automatski se pomera svaki dan za jedan dan unapred
 
Trebali su oni ovu akciju da naprave 3 ili max 7 dana i da je ispostuju. Ovako su samo sebi upropastili reputaciju, bar sto se mene tice
 
Navlace te, da istekne kupon 15og pa da ne mozes da porucis vise hehehe :).
Meni je fascinantno da cak i onaj rok dostave sto uvek stave mogu da pomere, tipa pisalo mi je da ce mi stici od 8.1 - 16 .1, i automatski se pomera svaki dan za jedan dan unapred
U isto vreme, porudžbina takođe od 6.1. upravo ostavljena u paket zoni. Ali nije "a-direkt".
 
Dobio sam neki poklon, gde se kasnije na sajtu moze videti poklon koji si osvojio, u narudzbini ga nema?
 
Piše ti šta si odvojio kada izvučeš poklon. Kasnije nigde ne može da se vidi, tek kad ti donesu. A ne znaš ni kad će doneti dok te ne pozove kurir.
 
Jel naručio neko ovaj stela tv od 10.000din ovih dana? Ja naručio juče i još nema nikakve promene, piše porudžbina je kreirana. Jel otkazuju i porudžbine televizora iz ananas direkt? Piše isporuka od 10-16 januara
 
Poslednja izmena:
Koje nebuloze,oni neznaju da storniraju iznos kada otkazu a sredstva rezervisana od 29.12

Kako nije došlo do izdavanja računa samim tim Vaša transakcija nije izvršena već je samo uslovno rezervisana, nećete dobiti obaveštenje o vraćenom novcu.
Ukoliko Vam sredstava ne budu oslobođena do kraja nedelje, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo prosledili dopis Vašoj banci.
 
Ja od sinoc pokusavam nesto da narucim i stalno mi izbacuje server se ne odaviza. Tri nalopa sam pravio sa tri razlicite ip adrese :(
 
Opaaaa.... danas napokon nesto od ozbiljnijih stvari predato kuriru... od 28.decembra porucujem,otkazuju,porucujem,potvrdjuju,pakuju i evo napokon danas kod kurira... sta je to,nije ni dve nedelje. Izgleda dakle da samo Spark ne zeli da prodaje robu :D
Inace Computerland danima drzi spakovanu robu,i umesto da je vec uveliko koristim,blenem u slicice proizvoda ko tele :D
 
Znači moram da zovem banku za ne vraćene pare od 30.12 pošto mi oni ne odgovaraju na mejlove? I kako šta da im kažem?
Zoveš kontakt na kartici i kad dođeš do operatera i kada te identifikuje, kažeš da je transakcija otkazana i da ti odrezervišu sredstva. Proveriće, pa ako vide ood njih da je otkazana, vrate odmah.
 
Tako i deluje... narucio neke zvucnike za 2999 6.1., i jos uvek stoji "u obradi," a ovo drugo ****** to je odmah proslo i doslo do kurira... neka im. Probacu jos jednom ako/kada se otkaze, pa ako ne prodje nek se teraju.
Pogledas prvo da li ima na stanju u firmi koja nudi. A ako se dugo ceka na facebook chat cimni tamo odgovaraju "odma' "
 
Nazad
Vrh Dno