Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa i svi ostali korisnici imaju dogovorene cene do isteka UO, pa ima se ta cifra uvećava za 150 din. Ja bih voleo da si ti u pravu. Uostalom, videćemo kad stigne račun za februar.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230107-153040.png
    Screenshot_20230107-153040.png
    76.4 KB · Pregleda: 91
Izabran loš tajming!!!
Kada su Telekom i Orion poskupeli za isti iznos u novembru prošle godine,nisam primetio da se ljudi potresaju! ? Izbor je Vaš.....
Ja ostajem veran SBB-u....optika im je odlična...skoro prešao sa HFC-a(i t je radilo).
 
Posalji u dm neku dobru ponudu ako imas za produzetak ugovora kao akviziter
 
ti si relativno nov kod sbb-a, shvatices vremenom...
6 godina. A ti zasto si i dalje kod SBB ako imas toliko problema. Imao sam i ja problem od samog starta ali sve sam resio, sad unazad 2 godine sve se resava brzo. AKo imas problem najbrze je preko facebooka i Boska ili na mail ali kulturno. Ja imam internet od kad postoji kod nas, iskusio sam skoro sve provajdere modem , ADSL, pa iskopo ISDN liniju i bio kod PTT , Beotel dzabe preko firminog servera, najkorektiji provajder je bio Neobee iz NS kojeg je usisao Orion i neka drzava firma, ORion bivsi Sezam. Onda dosao slovenac sa optikom i tek tad sam odahnuo ali je kratko trajalo. Predjes kod drugog provajder i resen problem pa ako nevalja taj drugi onda cupas kosu i pitas se sta mi je to trebalo.
Izabran loš tajming!!!
Kada su Telekom i Orion poskupeli za isti iznos u novembru prošle godine,nisam primetio da se ljudi potresaju! ? Izbor je Vaš.....
Ja ostajem veran SBB-u....optika im je odlična...skoro prešao sa HFC-a(i t je radilo).
Ti si bio kod drugogo provajdera, da li ostali opticari MTS, Orion, Yettel svake godine pred novu godinu otkljucaju sve kanale ili nemaju sta da otkljucaju
 
Sta nudi sad sbb za produzetak UO?
Imam eon full duo koji je davno istekao pa da probam nesto da izboksujem
 
S obzirom da sam počeo sa korišćenjem usluge sredinom maja prošle godine i dobio promociju 12m po 1 dinar, trebalo bi da sa plaćanjem pune cene krenem tek u junu, srazmerno broju dana korišćenja u maju mesecu. Međutim, malopre sam preko portala skinuo račun za decembar, i u dnu računa stoji obaveštenje da će mesečni račun biti povećan za 150 dinara od 01.02.2023. To znači da će februarski račun iznositi 151 dinar.

Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.
Sta nudi sad sbb za produzetak UO?
Imam eon full duo koji je davno istekao pa da probam nesto da izboksujem


Najbolje da raskineš ugovor na mesec dana, pa onda kod akvizitera 12 meseci po dinar.
 
Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.

Znam, pre dva meseca sam to uradio sa Orionom. Trebalo je da budem kod njih do kraja marta. U međuvremenu sam se preselio na drugu adresu (maja prošle godine) i tu nije postojala mogućnost za preseljenje priključka pa sam uveo SBB. U novembru je Orion poskupeo za 350 dinara pa sam to iskoristio da raskinem UO sa njima. Što se SBBa tiče, pored njih, na ovoj lokaciji imam tehničke mogućnosti još samo za Net Net. Tako da ću da ostanem na SBBu, jer nije mi sad tih 150 dinara nešto presudno, zadovoljan sam kako SBB radi, i tv i net.
 
Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.
Ništa lično, ali primetih da zagovaraš to plaćanje promo perioda, dok na prethodnoj stranici @Bard koji je stvarno i raskinuo ugovor napisa da se uopšte ne plaćaju ti meseci sa promo cenom.
 
Da li ima neko ko je podneo zahtev za raskid TTV i da su mu ponudili nešto da ostane iz tu veću cenu? Tipa dodatne kanale, veći paket, dodatni uređaj ili samo odobre i to je to.
Podneo zahtev za raskid prošle nedelje, ništa me nisu cimali da ostanem uz dodatni paket ili sl. Samo su me pitali razlog raskida i rekao sam da je selidba u pitanju.
 
Ništa lično, ali primetih da zagovaraš to plaćanje promo perioda, dok na prethodnoj stranici @Bard koji je stvarno i raskinuo ugovor napisa da se uopšte ne plaćaju ti meseci sa promo cenom.
Nisi ga razumeo, misli da treba da platim tih 10 meseci po 1 dinar, od maja do februara koliko sam koristio uslugu (pod pretpostavkom da ih nisam platio). Međutim, ja sam platio 12 dinara odmah, tako da sam u pretplati nekih 4-5 dinara trenutno.
 
Poslednja izmena:
Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.
To znaci samo vazi za jednu oblast. Kad razmislim mozda nekom od provajdera to i odgovara, poveca cenu, oni sa slabijim paketima i problemima raskinu ugovor, oslobadja svoje resurse od klijenata koji imaju slabe pakete. Posle promeni pakete, uvede jos jace, umesto koaksijalaca samo optika i lan ili cak bezicno po stanu i stize novi priliv klijenta koji hoce brzinu, optiku, bezicno, 5 TV bezicno ili lan povezano i ne pitaju koliko kosta. Novi paketi bez popusta a ne kao sada, napravice baze sa klijentima koji su bili na popustu pa raskinuli zbog poskupljenja pa kad takav pokusa ponovo bice nema tehnickih mogucnosti u narednih 2 god otislo nesto nemoz se nabavi. I onda ce i ostali provajderi da primene taj fazon a i imaju mogucnost da prate ovde na forumu.
 
Not gonna happen.. Sve dok traje rat Mts vs SBB (da ne zalazim sad u politiku zašto i kako je uopšte i počeo).
 
To znaci samo vazi za jednu oblast. Kad razmislim mozda nekom od provajdera to i odgovara, poveca cenu, oni sa slabijim paketima i problemima raskinu ugovor, oslobadja svoje resurse od klijenata koji imaju slabe pakete. Posle promeni pakete, uvede jos jace, umesto koaksijalaca samo optika i lan ili cak bezicno po stanu i stize novi priliv klijenta koji hoce brzinu, optiku, bezicno, 5 TV bezicno ili lan povezano i ne pitaju koliko kosta. Novi paketi bez popusta a ne kao sada, napravice baze sa klijentima koji su bili na popustu pa raskinuli zbog poskupljenja pa kad takav pokusa ponovo bice nema tehnickih mogucnosti u narednih 2 god otislo nesto nemoz se nabavi. I onda ce i ostali provajderi da primene taj fazon a i imaju mogucnost da prate ovde na forumu.

Korisnike zanima da dobiju što bolji Internet i sa boljim odnosom preuzimanja i slanja za manje para. Ta baza onih koji hoće bolji Internet bi se samo obila o njihov džep, profesionalce treba da zanima samo profit uz poštovanje želja korisnika. Zašto kao kod mts-a, nisu napravili da to poskupljenje samo važi za one koji nisu pod ugovorom obavezom od 24 meseca!? Što su dokačili one koji su pod ugovornom obavezom od 24 meseca? Trenutno Internet odnos preuzimanja i slanja kod SBB-a je 10/1 (npr. 300/30Mbps) dok je taj odnos kod npr. Yettela 2/1 i tih 300/ovde 150Mbps ćeš platiti 4x ili 2x manje.

Možda neko ovo povećanje hoće da iskoristi i dobije bolji odnos odnos preuzimanja i slanja i dobije od 2x do 4x jeftiniji Internet! Naravno oni koji nemaju izbor i dalje će imati 10/1 a ne 2/1 i plaćaće 4x više. To je tržišna ekonomija, ako oni budu davali bolji Internet od npr. Yettela, naravno da će se ljudi vratiti na SBB.
 
Recimo da nije tačno da moraš bilo šta da platiš, npr. promociju od 1 dinar. To si napisao.
 
Recimo da nije tačno da moraš bilo šta da platiš, npr. promociju od 1 dinar. To si napisao.

"Nisi ga razumeo, misli da treba da platim tih 10 meseci po 1 dinar, od maja do februara koliko sam koristio uslugu (pod pretpostavkom da ih nisam platio). Međutim, ja sam platio 12 dinara odmah, tako da sam u pretplati nekih 4-5 dinara trenutno."

Tako su i meni rekli u poslovnici! Ako si sklopio u februaru prosle godine ugovor sa 12 meseci po 1 dinar i sada hoces da raskines ugovor zbog poskupljenja, treba da platis 12 dinara za godinu dana, nema penala u vidu plaćanja taksi... ili punih pretplata.
 
Poslednja izmena:
Pogrešno su ti rekli.
ILI... Jedino ako nisi platio tih 12 dinara za tih godinu dana (ne znam da li se dobija račun za to mesečno i kako to funkcioniše ako ne plaćaš), onda si u pravu a ja se izvinjavam.
 
Poslednja izmena:
Pogrešno su ti rekli.
ILI... Jedino ako nisi platio tih 12 dinara za tih godinu dana (ne znam da li se dobija račun za to mesečno i kako to funkcioniše ako ne plaćaš), onda si u pravu a ja se izvinjavam.

Ugovor je promenjen 1.1.2023 - do tada sam se slagao sa njihovim uslovima i to moram da platim... posle toga mogu da se ne slažem sa njihovim izmenama... i sa tim što se ne slažem, to se ne plaća. Rekli su mi da važi otkazni rok od 30 dana i da na član 107 mogu da se pozovem samo do kraja meseca.
 
Da da, ne plaćaju se penali 10 dinara nego si tih 10 dinara trebao da platiš svakog meseca po 1 dinar, jer stiže svakog meseca račun na 1 dinar i dosta više sa tim.
 
Ugovor je promenjen 1.1.2023 - do tada sam se slagao sa njihovim uslovima i to moram da platim... posle toga mogu da se ne slažem sa njihovim izmenama... i sa tim što se ne slažem, to se ne plaća. Rekli su mi da važi otkazni rok od 30 dana i da na član 107 mogu da se pozovem samo do kraja meseca.
Nema nikakvog plaćanja, osim zaostalih računa, nema ni otkaznog roka, ako odmah vratiš opremu...
 
Da li si siguran za vracanje opreme. Koliko znam nece da prihvate da odmah vratis opremu, nego moras da sacekas 30 dana otkaznog roka.
 
@Pajser Brigada

Sto ne predjes kod drugog provahdera eto ti Yettel nakojim se pozivas, uzmi pa saberi sta nude i da li uopste imaju TV platformu, 2/1 to kosta + TV+telefon. 2/1 treba pofesionalcu koji radi od kuce a i kako dobiaju 2/1 kad nemaju svoju optiku nego iznajmljuu od MTS a kod MTS nemas to u ponudi. Za one koji se zale da je sitno napisano a racunu, jeste sitno ali i frugi tekst npr.pib odstampan je istim fontom , krajnji rok uplate isto. Jednostavno stigla direktiva i botovi zapenili ko bulterijeri da raskidaju svakog. Ovi drugi su digli cene prosle godine.
 
Ko je bot a ko nije nije na tebi da sudiš niti bilo ko ovde ima dovoljno saznanja da li je neko podstaknut od nekog na takve stavove ili ne, tako da molim politika na političkim forumima. Što se tiče ostalog pa kome odgovara odogovara kome ne odgovara može da raskine. U pravu si za jedno ostali su stvarno digli cene prošle godine i isto su ljudi mogli da rade (raskidaju ili ne),
 
Da li si siguran za vracanje opreme. Koliko znam nece da prihvate da odmah vratis opremu, nego moras da sacekas 30 dana otkaznog roka.
Ja doneo opremu u četvrtak, nije htela da uzme, kaže sačekaj 30 dana. Verovatno jer kada bih im vratio odmah, ne bi imali osnova šta da naplate za tih mesec dana, jer je ruter kod njih
 
Danas sam bio do poslovnice u Nišu da podnesem zahtev za raskid zbog povećanja cene.
Posle ubeđivanja može/ne može svelo se na to da sam morao ručno u slobodnoj formi da napišem molbu koju su oni skenirali i prosledili Beogradu. Pozvao sam se na već poznati član zakona o elektronskim komunikacijama.
Odgovor ću dobiti poštom ili mejlom.
 
Danas sam u poslovnicu otisao i zaposleni naravno nisu bili upoznati sa novoscu o povecanju cena. Podneo sam zahtev pisanim putem koji zalju Pravnoj sluzbi, javicu odgovor ovde…
Samo da javim ishod price. Upravo me zvala dama iz sektora za zadrzavanje korisnika i ponudila 4 meseci za 1din. Ja sam odbio, idem u poslovnicu podnosim zahtev za raskid ugovorne obaveze, nista ne placam imajuci u vidu da mi 6 meseci period od 1din. traje do kraja februara.
 
Samo da javim ishod price. Upravo me zvala dama iz sektora za zadrzavanje korisnika i ponudila 4 meseci za 1din. Ja sam odbio, idem u poslovnicu podnosim zahtev za raskid ugovorne obaveze, nista ne placam imajuci u vidu da mi 6 meseci period od 1din. traje do kraja februara.
Pa dobro, pomak je, praktično su ti ponudili 10 meseci za dinar...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno