Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
"Izmena uslova ugovora

Član 107

Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz ovog člana."

Član 107 Zakona o elektronsik komunikacijama. Niti sam kao višedecenijski korisnik SBB-a dobio obaveštenje, niti smeju da ikoga zaustave da raskine ugovor. N-ljudi poznajem koji su raskidali ugovore sa SBB-om, Telenorom (tada), uz dogove od ~100eura - niko nije završio na Sudu.
 
Izvršenje ide druže, nema sudskog postupka u klasičnom smislu. Naplate sve lako i brzo, tako da ne bih se zezao... Dovoljno je da omoguće prevremeni raskid ugovora bez plaćanja penala ko isti bude tražio, ovo što predlažeš ne preporučujem.
 
@Preoccupation možeš da raskineš, to nije sporno. kada raskineš, teče otkazni rok od 30 dana. ne mešati ta dva. ili pišeš na osnovu svog iskustva u vezi otkaznog roka?
 
Da li će SBB prihvatiti da mi posle isteka ugovora daju ovu pogodnost kao za nove korisnike, da plaćam prvih 12 meseci 1999 din, a ostatak punu cenu, za eon premium duo. Ništa mi više od toga ne treba, jer bih prešao sa nižeg paketa na taj.
 
Da li će SBB prihvatiti da mi posle isteka ugovora daju ovu pogodnost kao za nove korisnike, da plaćam prvih 12 meseci 1999 din, a ostatak punu cenu, za eon premium duo. Ništa mi više od toga ne treba, jer bih prešao sa nižeg paketa na taj.
Nece, nisi novi korisnik, bez obzira sto ti istekao ugovor. Morao bi da vratis opremu, a onda posle da se neko drugi prijavi na toj adresi, a valjda da ti nije rod itd ili bar isto prezime.
 
Žena mi je na adresi i nemamo isto prezime. Znači ja da se odjavim, a ona da se prijavi. Pih
 
Žena mi je na adresi i nemamo isto prezime. Znači ja da se odjavim, a ona da se prijavi. Pih
Ovo provereno radi i ne, ne morate odjavljivati/prijavljivati prebivališta na adresi zbog kablovske, to niko ne kontrolise, samo ti raskineš ugovor (podnesete zahtev, pa 30 dana, pa vratiš opremu) i onda ona sutradan zaključuje novi ugovor na svoje ime kao novi korisnik na adresi...
 
Potpuno ludilo, umesto da mi sa istom opremom daju te uslove, oni će uzeti staru, pa onda ponovo slati ljude da donose novu na moju adresu, i praviti bezveze nov ugovor.
 
Potpuno ludilo, umesto da mi sa istom opremom daju te uslove, oni će uzeti staru, pa onda ponovo slati ljude da donose novu na moju adresu, i praviti bezveze nov ugovor.
Sve razumem, i meni je to misterija zašto tako, ali eto tako jedino može...

Jedina dobra stvar je što oni to urade isti dan ili najkasnije sutradan (lično iskustvo od pre nepunih mesec dana na bazi dva stana)
 
To je tako da bi ljudima bilo što komplikovanije da to urade, pa da ne pokušavaju da ostvare popust, nego da jednostavno plaćaju i dalje kao i do sada.
 
Da prenesem iskustvo. Juče bio u poslovnici, ljubazna radnica nije ni znala za povećanje cene naravno, nije znala šta da radi, pa zvala koleginicu, ova joj rekla da pišem molbu.

Napišem istu svojeručno, ona reče da će mi zvanično stići na kućnu adresu odgovor za do 5 dana, međutim stavio sam email adresu da ne bih čekao i evo danas stiglo da je odobreno. Bezveze je što traže sad ponovo da se ide u poslovnicu da bih podneo zahtev za raskid.
 
Promena ugovorene cene usluga JESTE razlog za jednostrani raskid ugovornog odnosa s operaterom. Pretražite Efektivu i pogledajte iskustva.
U decembru 2019. Supernova je oglasila promenu cene usluga (još 5 meseci sam bio pod ugovornom obavezom, do aprila 2020). Raspitao sam se i dobio odgovor da se otkazni rok od 30 dana ne primenjuje kada postoji značajna promena ugovorenih uslova pružanja usluga. Obaveštenje je objavljeno na sajtu 1.12. a ja sam u Sava Centar otišao npr. 14.12, odneo u kesi kompletnu opremu, rekao da hoću da raskinem ugovor zbog povećanja cene usluga a ja sam pod ugovornom obavezom. Dobio sam obrazac u dva primerka, popunio i u NAPOMENI napisao da je razlog za raskid "Promena ugovorene cene pružanja usluga od strane provajdera", i potpisao kako napomenu tako i obrazac. Jedan primerak njima, jedan meni. U narednom mesecu sam dobio račun do 14.12. (dan raskida) i priča s njima je završena. Koliko znam, regulativa se u međuvremenu nije menjala. Možda vam bude korisno za SBB slučaj.
 
@DonVlad niko ne tvrdi drugačije i to je već više puta napisano.
 
Da li će SBB prihvatiti da mi posle isteka ugovora daju ovu pogodnost kao za nove korisnike, da plaćam prvih 12 meseci 1999 din, a ostatak punu cenu, za eon premium duo. Ništa mi više od toga ne treba, jer bih prešao sa nižeg paketa na taj.
Eventualno da ti daju 6 meseci dinar jer ta trenutna 50% akcija im se vodi za nove korisnike stvarno, starima ili mesec dinar ili otvoreni kanali, ili veći paket po ceni manjeg. Ne znam kakva im je politika u NS, ali ja bih se nakostrešio i u tom smeru nešto izvukao. To prebacivanje na drugo ime i prekid usluge je maltretiranje.
@DonVlad niko ne tvrdi drugačije i to je već više puta napisano.
Da rezimiram samo, uz ilustraciju, jer povremeno iskoče "nazad neću, napred ne smem..." postovi. ;)
 
U principu meni ne treba nista vise od ovog full duo koji vec koristim, bio bih zadovoljan i da mi samo ubace tidal i da nastavim da koristim po istoj ceni, probacu nesto da izgrbavim.
 
Ja sam tidal dobio za produženje ugovora, full duo paket.
 
Da li neko zna kako naterati UBEE EVW327N da dobije novu/drugu IP adresu?
 
Ne morate da koristite 30 dana nakon raskida ugovora. Imam dosta pravnika i advokata u okruženju. Čak i da ostanete dužni poslednja dva meseca, neće se potraživati jer su skuplji sudski troškovi. Odnesete oprremu, pređete na drugog operatera i milina.



Piše da nisu hteli da uzmu opremu... Neće oni da te tuže, nego dugovanja prodaju firmi koja uteruje dugove (agencije za naplatu potraživanja...)
 

Piše da nisu hteli da uzmu opremu... Neće oni da te tuže, nego dugovanja prodaju firmi koja uteruje dugove (agencije za naplatu potraživanja...)
Ja bio večeras do poslovnice odneo zahtev i nije htela da pokrene proceduru raskida dok uređaj ne donesem. Samo je rekla donesite i uređaj i onda pokrećemo proceduru. A ljubaznost da ne govorim, da sam šamar lupio bolje bi bilo. Možda je to pravilo za korisnike van mreže.
 
Ortak bio danas, kaze trudili se bas da se oseca kao jadnik najgori jer raskida zbog 150 dinara 😀

U nekom cudnom vajbu su bas umesto da teraju skroz na pozitivu pa da im barem neki od tih ljudi vrate za 2 god kao novi korisnici
 
Danas sam bio do poslovnice u Nišu da podnesem zahtev za raskid zbog povećanja cene.
Posle ubeđivanja može/ne može svelo se na to da sam morao ručno u slobodnoj formi da napišem molbu koju su oni skenirali i prosledili Beogradu. Pozvao sam se na već poznati član zakona o elektronskim komunikacijama.
Odgovor ću dobiti poštom ili mejlom.

Planiram tvojim stopama "komso", ima li kakvog odgovora od niskog sbb-a? Jesi li to hteo odmah da im podnese zahtev, pa su te onda oni kao bunarili i nisu prihvatili, pa si morao da pises prvo tu nazovi molbu (iako ista fakticki predstavlja zahtev, kao izjava volje, koliko znam), ne kapiram?
 
Nema odgovora još uvek. Danas sam pustio istu molbu i mailom na [email protected].
Da, ja sam odmah hteo zahtev za raskid ali nije moglo nego prvo molba pa šta Bg kaže.
Vidim da ljudima odgovaraju na molbe danas za sutra ali kod mene još ništa.
 
Nema odgovora još uvek. Danas sam pustio istu molbu i mailom na [email protected].
Da, ja sam odmah hteo zahtev za raskid ali nije moglo nego prvo molba pa šta Bg kaže.
Vidim da ljudima odgovaraju na molbe danas za sutra ali kod mene još ništa.

Nemam pojma i ja to ovih dana pokusavam da ispratim. Nema ustaljene prakse, koliko sam mogao da vidim. Kao da od poslovnica do poslovnica po gradovima zavisi ponaosob, iako je ista firma. Sutra cu fizicki da im predam molbu i istovremeno na mail, pa neka uzmu koju god.
 
Nemam pojma i ja to ovih dana pokusavam da ispratim. Nema ustaljene prakse, koliko sam mogao da vidim. Kao da od poslovnica do poslovnica po gradovima zavisi ponaosob, iako je ista firma. Sutra cu fizicki da im predam molbu i istovremeno na mail, pa neka uzmu koju god.

ja sam im mejlom poslao pdf dokument kojim ih obavestavam o otkazu (potpisan) 19.12.2022. godine. odgovorili su mi mejlom, izrazili zaljenje, nisu ga osporili ali nisu ga ni eksplicitno potvrdili.

zatrazili su dozvolu za kontakt da me "upute u proceduru raskida". juce isao da im vratim opremu kaze teta u poslovnici nema sanse bez njihovog obrasca ili sta vec. rekao sam im da mi ne treba njihov obrazac vec mi je dovoljan zakon o obligacionim odnosima (ZOO). rekao sam im da ce sami da ga pokupe onda i to na licu mesta posto mi ne pada na pamet da ponovo dolazim i urlam. takodje, juce sam im mejlom na isti nacin uputio poziv da preuzmu opremu ali kod mene (kao sto su mi i dali) i da su u poverilackoj docnji (cl. 325, 326. ZOO) od juce sto se tice opreme.

ja im od 01.02. necu placati nista jer sam im napisao u otkazu da prestajem da koristim usluge zakljucno sa 31.01.2023. godine.

da li ce da tuze ako budu nastavljali da naplacuju i za februar i kasnije? odmah ne. prvo sto mogu da mi urade je izvrsenje na osnovu verodostojne isprave. podnecu obrazlozen prigovor sa dokazima u roku i predloziti da postupak ide kao u povodu prigovora protiv platnog naloga znaci parnica.

sto se tice opreme to je druga vrsta postupka nema izvrsenja nego moraju odmah tuzbu jer se radi o pokretnim stvarima. neko vreme cu nastaviti da ih pozivam da preuzmu opremu, recimo na svakih 15 dana i tako 5 puta a onda cu smatrati da su stvar napustili (cl. 46. ZOPO). e sad mozda mogu da pokrenu i smetanje jer se mozda radi o indirektnoj drzavini ali otom potom.

nisam advokat, ovo sto sam napisao ako neko uradi radi na sopstvenu odgovornost.

sto se mene tice imam aposlutno i pouzdanja i znanja i iskustva da to obavim, vitlao sam se oko mnogo krupnijih stvari i uspeo i to vise puta. a ovo sam se nameracio iz principa jer mi se gade.
 
Iskreno, deluje kao sto puta vece maltretiranje od jos jednog dodatnog odlaska u poslovnicu, ali ok.
ne bas. isplati se. podneske mi potpise neko od ortaka advokata, a to se na kraju naplati posteno. jos kad nemaju nista pametnije povedem nekog da se pojavi pa uzme i za dolazak. srecna okolnost je sto imam nekoliko dobrih prijatelja lojera pa to sve sredimo da bude ugodno sa korisnim.
 
Pa onda samo napred, to je vec druga prica ako imas advokate koje ne placas.
 
U zgradu se uvodi Yettel/Telekom optika za dva meseca. Da li je kasno da se tada raskine SBB ugovor zbog poskupljenja? Ili mora odmah po stizanju prvog računa koji je uvećan?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno