East46
Slavan
- Učlanjen(a)
- 02.02.2014
- Poruke
- 3,029
- Poena
- 325
6 godina. A ti zasto si i dalje kod SBB ako imas toliko problema. Imao sam i ja problem od samog starta ali sve sam resio, sad unazad 2 godine sve se resava brzo. AKo imas problem najbrze je preko facebooka i Boska ili na mail ali kulturno. Ja imam internet od kad postoji kod nas, iskusio sam skoro sve provajdere modem , ADSL, pa iskopo ISDN liniju i bio kod PTT , Beotel dzabe preko firminog servera, najkorektiji provajder je bio Neobee iz NS kojeg je usisao Orion i neka drzava firma, ORion bivsi Sezam. Onda dosao slovenac sa optikom i tek tad sam odahnuo ali je kratko trajalo. Predjes kod drugog provajder i resen problem pa ako nevalja taj drugi onda cupas kosu i pitas se sta mi je to trebalo.ti si relativno nov kod sbb-a, shvatices vremenom...
Ti si bio kod drugogo provajdera, da li ostali opticari MTS, Orion, Yettel svake godine pred novu godinu otkljucaju sve kanale ili nemaju sta da otkljucajuIzabran loš tajming!!!
Kada su Telekom i Orion poskupeli za isti iznos u novembru prošle godine,nisam primetio da se ljudi potresaju! ? Izbor je Vaš.....
Ja ostajem veran SBB-u....optika im je odlična...skoro prešao sa HFC-a(i t je radilo).
S obzirom da sam počeo sa korišćenjem usluge sredinom maja prošle godine i dobio promociju 12m po 1 dinar, trebalo bi da sa plaćanjem pune cene krenem tek u junu, srazmerno broju dana korišćenja u maju mesecu. Međutim, malopre sam preko portala skinuo račun za decembar, i u dnu računa stoji obaveštenje da će mesečni račun biti povećan za 150 dinara od 01.02.2023. To znači da će februarski račun iznositi 151 dinar.
Sta nudi sad sbb za produzetak UO?
Imam eon full duo koji je davno istekao pa da probam nesto da izboksujem
Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.
Ništa lično, ali primetih da zagovaraš to plaćanje promo perioda, dok na prethodnoj stranici @Bard koji je stvarno i raskinuo ugovor napisa da se uopšte ne plaćaju ti meseci sa promo cenom.Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.
Podneo zahtev za raskid prošle nedelje, ništa me nisu cimali da ostanem uz dodatni paket ili sl. Samo su me pitali razlog raskida i rekao sam da je selidba u pitanju.Da li ima neko ko je podneo zahtev za raskid TTV i da su mu ponudili nešto da ostane iz tu veću cenu? Tipa dodatne kanale, veći paket, dodatni uređaj ili samo odobre i to je to.
Nisi ga razumeo, misli da treba da platim tih 10 meseci po 1 dinar, od maja do februara koliko sam koristio uslugu (pod pretpostavkom da ih nisam platio). Međutim, ja sam platio 12 dinara odmah, tako da sam u pretplati nekih 4-5 dinara trenutno.Ništa lično, ali primetih da zagovaraš to plaćanje promo perioda, dok na prethodnoj stranici @Bard koji je stvarno i raskinuo ugovor napisa da se uopšte ne plaćaju ti meseci sa promo cenom.
To znaci samo vazi za jednu oblast. Kad razmislim mozda nekom od provajdera to i odgovara, poveca cenu, oni sa slabijim paketima i problemima raskinu ugovor, oslobadja svoje resurse od klijenata koji imaju slabe pakete. Posle promeni pakete, uvede jos jace, umesto koaksijalaca samo optika i lan ili cak bezicno po stanu i stize novi priliv klijenta koji hoce brzinu, optiku, bezicno, 5 TV bezicno ili lan povezano i ne pitaju koliko kosta. Novi paketi bez popusta a ne kao sada, napravice baze sa klijentima koji su bili na popustu pa raskinuli zbog poskupljenja pa kad takav pokusa ponovo bice nema tehnickih mogucnosti u narednih 2 god otislo nesto nemoz se nabavi. I onda ce i ostali provajderi da primene taj fazon a i imaju mogucnost da prate ovde na forumu.Sada ako hoćeš da raskineš ugovor zbog poskupljenja tj. pozivanjem na član 107 zakona o komunikacijama, treba da im platiš 10 meseci po dinar i to je to. Drugih penala nema.
To znaci samo vazi za jednu oblast. Kad razmislim mozda nekom od provajdera to i odgovara, poveca cenu, oni sa slabijim paketima i problemima raskinu ugovor, oslobadja svoje resurse od klijenata koji imaju slabe pakete. Posle promeni pakete, uvede jos jace, umesto koaksijalaca samo optika i lan ili cak bezicno po stanu i stize novi priliv klijenta koji hoce brzinu, optiku, bezicno, 5 TV bezicno ili lan povezano i ne pitaju koliko kosta. Novi paketi bez popusta a ne kao sada, napravice baze sa klijentima koji su bili na popustu pa raskinuli zbog poskupljenja pa kad takav pokusa ponovo bice nema tehnickih mogucnosti u narednih 2 god otislo nesto nemoz se nabavi. I onda ce i ostali provajderi da primene taj fazon a i imaju mogucnost da prate ovde na forumu.
@Pajser Brigada bro pliz iznosiš neistine iz posta u post... Nisu ljudi retardi mogu sami da odluče šta im je činiti i bez dezinformacija...
Recimo da nije tačno da moraš bilo šta da platiš, npr. promociju od 1 dinar. To si napisao.
Pogrešno su ti rekli.
ILI... Jedino ako nisi platio tih 12 dinara za tih godinu dana (ne znam da li se dobija račun za to mesečno i kako to funkcioniše ako ne plaćaš), onda si u pravu a ja se izvinjavam.
Nema nikakvog plaćanja, osim zaostalih računa, nema ni otkaznog roka, ako odmah vratiš opremu...Ugovor je promenjen 1.1.2023 - do tada sam se slagao sa njihovim uslovima i to moram da platim... posle toga mogu da se ne slažem sa njihovim izmenama... i sa tim što se ne slažem, to se ne plaća. Rekli su mi da važi otkazni rok od 30 dana i da na član 107 mogu da se pozovem samo do kraja meseca.
Ja doneo opremu u četvrtak, nije htela da uzme, kaže sačekaj 30 dana. Verovatno jer kada bih im vratio odmah, ne bi imali osnova šta da naplate za tih mesec dana, jer je ruter kod njihDa li si siguran za vracanje opreme. Koliko znam nece da prihvate da odmah vratis opremu, nego moras da sacekas 30 dana otkaznog roka.
Samo da javim ishod price. Upravo me zvala dama iz sektora za zadrzavanje korisnika i ponudila 4 meseci za 1din. Ja sam odbio, idem u poslovnicu podnosim zahtev za raskid ugovorne obaveze, nista ne placam imajuci u vidu da mi 6 meseci period od 1din. traje do kraja februara.Danas sam u poslovnicu otisao i zaposleni naravno nisu bili upoznati sa novoscu o povecanju cena. Podneo sam zahtev pisanim putem koji zalju Pravnoj sluzbi, javicu odgovor ovde…
Pa dobro, pomak je, praktično su ti ponudili 10 meseci za dinar...Samo da javim ishod price. Upravo me zvala dama iz sektora za zadrzavanje korisnika i ponudila 4 meseci za 1din. Ja sam odbio, idem u poslovnicu podnosim zahtev za raskid ugovorne obaveze, nista ne placam imajuci u vidu da mi 6 meseci period od 1din. traje do kraja februara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari