Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

@Zarkusi

A da pozeves call centar pa da cujes sta oni imaju da kazu ili paketomat call centar posto i oni imaju podatke o paketima koji pristizu.
 
Ma naravno. Samo sam hteo da vidim da li je neko imao istu situaciju i kako je išao sled događaja.
 
Da. City. U međuvremenu mi je kurir isporučio još paketa od Ananasa a za ovaj kaže da je ostavio u paketomat još pre Nove ali se status ne menja i ja nemam broj za paketomat. Sumnjam da je paket ukraden ili izgubljen. Ne znam šta u tom slučaju?
Proveri mail. Kod za paketomat kao i obaveštenje o pristizanju šalju na mail.
 
Nema mejla i status na sajtu je da je na putu ka paketomatu. Pre i kasnije naručeni predmeti su uredno stigli ali taj stoji zaglavljen na tom statusu.
 
Da ga je ostavio u paketomat, status bi se promenio automatski.

Zovi obavezno.

I kod mene je city, ali drugacije iskustvo.

Prvi radni dan je isporuceno.

Screenshot_20230104-145550_Chrome.jpg
 
U petak sam naručio mušku jaknu Tom Tailor.
U opisu je pisalo da je kožna. Zbog manjka vremena nisam guglao jaknu nago bukvalno klik, bum, tras.
Danas najzad malo slobodnog vremena i google mi kaže da je to u stvari veštačka koža.
Vratiću im, i nikad ništa više sa njima.
SNG
Danas je stigla jakna i ne, neću je vratiti.
Realno, za 5595 din. ne može nigde da se nađe. Plus besplatna dostava.
Ovo sam napisao da neko ne tumači moj inicijalni post kao hejt.
Da moraju poraditi na tačnijem opisu to svakako stoji.
 
Moraju a mora malo i da se ukljuci mozak, prava kozna jakna ne moze ni kod kineza za te pare
 
To nije kozna jakna vec nespretno preveden: "leather look"

Ja ne znam za drugi domaci naziv za popularnu odecu od vestackih materijala.
 
Skaj? Poliester?
 
Narucio malopre blutut zvucnik ali mi u mejl stigla puna cena jel to normalno? Pisao sam podrsci da vidim u cemu je problem. Sada kada pokusam nesto drugo da kupim izadje mi da kod nije validan.
 
Narucio malopre blutut zvucnik ali mi u mejl stigla puna cena jel to normalno? Pisao sam podrsci da vidim u cemu je problem. Sada kada pokusam nesto drugo da kupim izadje mi da kod nije validan.
Pisano 20 puta. Imas specifikaciju prodaje u kojoj ti pise cena uz umanjeni vaucer...
Normalno na mejlu da pise puna cena jer ce ananas da da za tebe 1500rsd
 
Mislim da nije ni to pravilno,
u originalu bi to bilo: "leather look fashion" tesko je to prevesti na srpski.

Da stave u naziv "Lazna koza", ili "kao koza", nije bas prodajno.
hah... kako smisljaju nazive samo da ne napisu da je vestacka koza. moja supruga kupuje na zari tamo bar napisu ljudski FAUX LEATHER.

inace, popularan naziv je i EKO KOZA - da li je ekoloska ili ekonomicna... vrv ovo drugo. raspada se posle par godina sama od sebe.
 
Nema mejla i status na sajtu je da je na putu ka paketomatu. Pre i kasnije naručeni predmeti su uredno stigli ali taj stoji zaglavljen na tom statusu.
Ja od 26.12 čekam pošiljku koju sam platio i preusmerio na paketomat koji dostavlja City Express da bi se danas 4.1. promenio status u Netačna/nepotpuna adresa kupca
Pretpostavljam da su morali neki status da stave ovi amateri iz City Express-a pa stavili da je paketomat promenio adresu!!! :mad::mad:

1672879896653.png
 
Meni upravo otkazaše porudžbinu za miša, proizvod nedostupan, ali zato može i dalje da se kupi na sajtu.
Prvi i poslednji put se *****avam sa ovim ananasom.
Sad samo da vidim kad će da mi vrate pare na račun.
 
I meni sinoć otkazaše pošiljku, a piše da je na stanju i u Ananasu i kod prodavca. Bojim se da tu neće biti neke uspešne saradnje.
 
Pomisljam da to cak i namerno rade dok ne istekne period za vaucere. U svakom slucaju delim misljenje, koristio sam ananas par puta pre ove novogodisnje papazjanije, bili su korektni, ali ovo sad malo kvari utisak, i ta "sistemska" otkazivanja ako im partner ne potvrdi porudzbinu u roku od 5 dana.
 
29.12.2022. poručio četiri ventilatora za kućište, inače dobavljač Gembird. Do sinoć u 23h je bio status "porudžbina je kreirana" kada su je otkazali.

Ventilatori im i dalje stoje na sajtu, mogu se ponovo naručiti, a na sajtu dobavljača Gembird isti su jeftiniji, doduše ako se ne računa trenutno aktuelni Ananas vaučer.
Samo da se nadovežem da sam iste ventilatore uspešno naručio na Bazzar-u po akcijskoj ceni, a pritom je dobavljač takođe Gembird.

Dakle tu nešto ne štima između Ananasa i dobavljača.
 
Očigledno je da posle 5 dana bez reakcije sistem sam automatski otkaže porudžbinu.
 
Ja od 26.12 čekam pošiljku koju sam platio i preusmerio na paketomat koji dostavlja City Express da bi se danas 4.1. promenio status u Netačna/nepotpuna adresa kupca
Pretpostavljam da su morali neki status da stave ovi amateri iz City Express-a pa stavili da je paketomat promenio adresu!!! :mad::mad:

Pogledajte prilog 370226

Ako se ispostavilo da pošiljka ne može da stane u paketomat trebalo bi da su pokušali da te kontaktiraju da im daš adresu na koju da pošalju paket. Imao isti slučaj, nekoliko puta su me zvali nisam mogao da se javim. Na kraju smo stupili u kontakt i pošiljka je poslata na kućnu adresu
 
Moja je otkazana za 4 dana.
Ja sam poručio 31.12. oko 17h, otkazano 04.01. u 23h.
Miš i dalje može da se kupi preko ananasa, a i na sajtu dobavljača, Computerland, stoji da ga imaju na stanju.
Izgleda da ananas samo povlači info sa sajta, a onda naknadnom proverom utvrđuju pravo stanje.
U prevodu, ništa nije drugačije nego što je bilo do sada.
 
Poslednja izmena:
Znaci da zapinje na relaciji iris mega - ananas. Koji je razlog, da li vauceri koji su trenutno aktivni ili nesto drugo, ko ce ga znati, ali pucaju sebi u noge ovime.
 
Bas mi je zao ako ovo preraste u praksu. Ja za sada imam odlicna iskustva sa Ananasom. Prva isporuka stigla za dva dana na kucnu adresu, a a za drugu su me uhvatili praznici tako da sam je juce podigao na paketomatu( i to bas iz Computerlanda). Iskreno bas sam bio zadovoljan i cenom, a i brzinom. Posebno mi se svidelo kako je sve dobro upakovano.
 
Vrh Dno