Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Upravu, sad sam proverio, povljnije ako se uzme direktno :D koja fora, dobro si primetio
Zašto mislite da nije povoljno uzeti putno osiguranje Grawe preko Vozzi? Ja gledam sad na par mesta i sve je skuplje od ponude preko Vozzi? Pri tome ovo osiguranje važi godinu dana, za neograničen broj izlazaka iz zemlje do 15 dana u kontinuitetu. Dakle, iskoristim ga sad i sledeće godine ponovo za letovanje. Meni ne predstavlja problem uslov da važi samo za putovanja kolima, uglavnom samo tako i idem na letovanje.
 
ali onda moras da tempiras da ti se letovanje sledece godine zavrsi kad ove godine bude pocelo :D
 
Sledeće godine idem u junu, ovo je poslednji septembar na duži period koji mogu da iskoristim jer dete kreće u školu sledeće godine... :D A možda bude i još neki izlet... :)
 
Zašto mislite da nije povoljno uzeti putno osiguranje Grawe preko Vozzi? Ja gledam sad na par mesta i sve je skuplje od ponude preko Vozzi? Pri tome ovo osiguranje važi godinu dana, za neograničen broj izlazaka iz zemlje do 15 dana u kontinuitetu. Dakle, iskoristim ga sad i sledeće godine ponovo za letovanje. Meni ne predstavlja problem uslov da važi samo za putovanja kolima, uglavnom samo tako i idem na letovanje.
Nisam razumeo da važi za neograničen broj puta, moje shvatanje je bilo do 15 dana sve ukupno.
Ali opet, kada budem putovao avionom ( a moraću zbog posla ) moram uzeti neko drugo osiguranje.
Ali da ako je stvarno negoraničineno, onda vredi
 
Da, neograničen broj izlazaka važi, i svaki izlazak iz zemlje novih 15 dana. Juče kupio.
 
Ja bih ipak proverio da li je svaki izlazak iz zemlje novih 15 dana, godisnje osiguranje je cca. 3 puta skuplje od sume koje si platio. Posalji im upit mailom kako bi imao crno na belo.
 
Meni pre liči da je u pitanju ukupno 15 dana, nego x puta po 15 dana.
 
Ja bih ipak proverio da li je svaki izlazak iz zemlje novih 15 dana, godisnje osiguranje je cca. 3 puta skuplje od sume koje si platio. Posalji im upit mailom kako bi imao crno na belo.

Meni pre liči da je u pitanju ukupno 15 dana, nego x puta po 15 dana.
Napisao sam da sam već kupio osiguranje. Dakle, pitao sam pre kupovine, i dobio ugovor u kom je napisano ono što mi je rekla agentica. Ima klauzula u ugovoru koja glasi:

"Izuzetno od Uslova za osiguranje pomoći na putovanju Grawe Travel ABRV 2018, trajanje ugovora o osiguranju je 365 dana, sa neograničenim brojem boravaka u inostranstvu i periodom
pokrića do 15 dana u kontinuitetu provedenih u inostranstvu za jedno putovanje."
 
Poslednja izmena:
Planiramo da uzmem neku pomoć na putu, 98% vreme na ću ići po Srbiji pa ne znam koji paket ni bio idealan.

Auto je 2001, ali dosta ocuvan.

Ne znam kakva je situacija bila prošle godine sa Black Friday ponudama, ali vidim da A1 nudi pogodnosti za Atlas, tipa prva godina 1.259, druga 4.499 za neki standardni paket.
 
I da dodam pitanje vezano za Bosch Car servis pošto Atlas nudi popravke do 100€

Da li da tu očekujem cene kao u ovlascenim servisima ili nešto "normalnije"?
 
Reset servisnog intervala u Boshu je bio 1500 rsd. Racunaju ti kao dijagnosticki pregled. U ovlašćenom Fiat servisu mi je dijagnostika naplaćena 1000 rsd ne za reset vec za nesto drugo. Nisam hteo da im dam tih 1000 za reset reko aj da idem u taj Bosh jer imaju odgovarajucu dijagnostiku.
Mislim da ljudi malo preteruju kada su cene u ovlašćenom servisu u pitanju.
 
Planiramo da uzmem neku pomoć na putu, 98% vreme na ću ići po Srbiji pa ne znam koji paket ni bio idealan.

Auto je 2001, ali dosta ocuvan.

Ne znam kakva je situacija bila prošle godine sa Black Friday ponudama, ali vidim da A1 nudi pogodnosti za Atlas, tipa prva godina 1.259, druga 4.499 za neki standardni paket.
Vozzi ili Atlas. To je ionako za nedaj bože, tako da i paket treba birati u skladu sa time.
 
Upravo je ova poslednja rečenica ključna. To je usluga za ne daj bože, zlu ne trebalo, da kucnem u drvo, a ljudi odmah idu sa pretpostavkom da je to neki bogom danom servis koji će ti sam popraviti auto dok ti trepneš okicama
 
Ja njih vidim kao jeftiniju "prepaid" šlep službu a sve ostalo je bonus.
 
Moja preporuka za Vozzi. Na zalost, letos su mi pomogli u CG. Nisam u startu bio bas najzadovoljniji, ali sada kad su se kockice slozile, i shvatam da sam "bogatiji" za jos jedno iskustvo, mislim da niko ne bi mogao bolje to da izvede. Za po Srbiji ti nista bolje od njih i ne treba. Imas par strana unazad, cini mi se da sam pisao o tome..
 
Vidim dosta njih se zalilo na Vozzi, bilo neko brisanje komentara, itd. Ne znam da i vredi njh uzimati ako se ide po Balkanu
 
VOZZI mi je poslao email o izmenama uslova koriscenja, pa posto me mrzi da citam, a ako je neko bio vredan, bilo bi super da napise ovde ima li ista znacajnije promenjeno ili moze da se zanemari.
 
Danas sam uzeo +1 god. Vozzi paket Evropa.. iskreno nadam se da mi neće trebati (y)
Uz Vozzi Evropa dobio +2 Vozzi 40 + na snnp karticu 675 din.
image_6487327.JPGimage_6487327(1).JPG
 
Kako se povezuje SNNP kartica sa Vozzijem? Meni ovih dana istice paket pa moram da obnovim. Ne znam da li ima smisla uzimati ovaj najskuplji paket, a ne planiram putovanja u Tursku.
 
Pa zbog Turske i moraš najskuplji, mislim da ga u ovom od 4500 nemaš.
Karticu SNNP jednostavno povežeš unosom kor.imena (broja kartice) i
lozinke. Pre kupovine je valja imati već unetu kako bi popust mogao biti
evidentiran na istu...
 
VOZZI mi je poslao email o izmenama uslova koriscenja, pa posto me mrzi da citam, a ako je neko bio vredan, bilo bi super da napise ovde ima li ista znacajnije promenjeno ili moze da se zanemari.
Koliko sam ja primetio, ima bitnih izmena i to na štetu korisnika.

Evo ono što mi je zapalo za oko a skoro sam siguran da toga nije bilo ranije:


Repatrijacija vozila

Član 22.


Ukoliko u inostranstvu nije moguće izvršiti popravku vozila u servisu Profesionalca u roku od dva radna dana od dana prijema u servis, uz potvrdu servisa na memorandumu, Korisnik ima mogućnost zatražiti prevoz vozila koje je u kvaru na adresu u matičnoj zemlji (tačnije, ima pravo na repatrijaciju vozila u zemlju u kojoj je paket pomoći na putu kupljen), pod sledećim uslovima:

  • procenjena vrednost popravke i prevoza vozila nije veća od procenjene vrednosti vozila po katalogu Centra za motorna vozila (CMS);
  • po proceni Profesionalca nije nastupila totalna šteta.
U slučaju da su uslovi iz stava 1 ovog člana ispunjeni i Korisnik se opredeli za opciju repratrijacije vozila, procedura je sledeća:

  • potrebno je da kontaktira Operativni centar Kompanije kako bi se ova usluga organizovala;
  • potrebno je da vozilo ostavi kod Profesionalca;
  • u vezi sa prethodnom tačkom, neophodno je da Korisnik kod Profesionalca ostavi svu dokumentaciju vezanu za vozilo (uključujući ovlašćenje od vlasnika vozila za Profesionalca, ukoliko vlasnik vozila ne ide sa vozilom, te fotokopiju pasoša vlasnika vozila, izveštaj policije u slučaju saobraćajne nezgode), kao i da preda ključeve od vozila;
  • potrebno je da isprazni vozilo od stvari.
Pružalac usluge (Profesionalac) ne odgovara za stvari koje se nalaze u vozilu, u slučaju da ih Korisnik ostavi u vozilu suprotno tački 4 iz stava 2 ovog člana. Takođe, zabranjen je prevoz putnika u vozilu koje se prevozi na ovaj način.

Maksimalni rok u kojem se vrši repatrijacija vozila je 10 (deset) radnih dana od dana kada je repatrijacija odobrena.
 
Hmmm, ni tada nisam procitao sve, pa predstavu nemam da li je bilo ili ne. Samo me interesuje sta se desava u slucaju da jeste totalna steta?

PS svakako nisam ocekivao da ce promene biti na dobrobit korisnika.
 
Koliko vidim iz ovoga, Punto iz '98. nece biti slepan nazad, jer je neisplativo. Ovo verovatno nece pogoditi veliku vecinu korisnika (iako je prosecan auto u Srbiji star 17 godina, zbog poskupljenja auta danas vredi 2-3000 EUR sto je znacajno vise od maksimalne cene od 1000E za slepanje iz Evrope).
Jedino sto se ovde daje sloboda "Profesionalcu" da proceni sta je totalna steta, ali takva stvar se moze osporiti na sudu ako je neosnovano odbijeno slepanje.
 
Pa zbog Turske i moraš najskuplji, mislim da ga u ovom od 4500 nemaš.
Karticu SNNP jednostavno povežeš unosom kor.imena (broja kartice) i
lozinke. Pre kupovine je valja imati već unetu kako bi popust mogao biti
evidentiran na istu...
Moze li neki screenshot gde se unosi SNNP, trazim vec par min, ne vidim opciju nigde, a navodno imam poslednju verziju aplikacije...
 
Meni je mejl sa promenom uslova korišćenja završio u SPAMu, ne bih ni primetio da niste ovde započeli diskusiju.

Elem, mislim da ovo i nije baš fer poslovanje, a da nije ni zakonito. Naime, u mejlu stoji napomena:

"Naime, shodno važećim Uslovima korišćenja sa kojima ste se saglasili prilikom registracije/kupovine paketa pomoći na putu Kompanija (KOV TECHNOLOGY) ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni Uslove korišćenja, tako što izmene i dopune u prečišćenom tekstu objavljuje na Internet prezentaciji ili obaveštenje dostavlja elektronskom poštom svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili o izmenama i dopunama obaveštenje dostavlja putem Platforme."

Mislim da pravno ovako nešto ne može biti ispravno, čak i da tako nešto stoji u uslovima korišćenja jer se ovo svodi pod nefer poslovanje. Mislim da čak i naše zakonodavstvo prepoznaje ugovore koji su vidno na štetu jedne strane pa čak i ako su potpisani smatra ih pravno ništavnim. Ni jedan ugovor ne može jednostrano da se menja bez saglasnosti druge strane. Šta ovo znači, da mogu da kažu i da skroz ukidaju šlepanje iz inostranstva, ili recimo da pokrivaju samo 50% vrednosti šlepanja u Srbiji i ja moram da budem saglasan sa tim? Bitna promena stavki u ugovoru je osnov za raskid ugovora ukoliko se druga strana ne slaže sa izmenama. U tom smislu su dužni da ostave rok za izjašnjenje, makar i ono da ukoliko se druga strana ne žali u određenom roku da će se smatrati da je saglasna sa izmenama uslova ugovora. U slučaju raskida ugovora, dužni su da vrate iznos proporcionalno vremenu od trenutka raskida ugovora do kraja roka osnovnog ugovora do kojeg usluga više neće biti korišćena. Iskreno, veoma neprijatno i neprofesionalno ponašanje od strane kompanije.

Dalje, prilikom kupovine paketa nisam ni čitao uslove korišćenja, nego sam poredio ono što piše u opisu svakog paketa i na osnovu toga sam se odlučio koji mi paket odgovara. Ukoliko ima bitnih ograničenja u uslovima korišćenja neke usluge, one moraju biti jasno vidljive u samom opisu usluge, makar i kao fusnota, ali da se nedvosmisleno može zaključiti šta se pod uslugom tačno podrazumeva. Sve ostalo je obmanjivanje kupaca i nadam se da će se to jednog dana iskoreniti kao opšteprihvaćeni model ponašanja u Srbiji.

Elem, da ne bude zabune, trenutno me ovo ne pogađa a i da me pogađa pitanje je da li bih menjao paket jer ni kod ostalih verovatno nije ništa bolje. Samo izražavam svoje mišljenje o krajnje neprofesionalnom odnosu prema kupcima, sa nadom da će se ovo jednog dana promeniti. Takođe, da je reda, tržišna inspekcija bi trebalo po dužnosti da reaguje već sad i ako načuje šta se dešava, ne čekajući žalbe, a naročito ako ih bude od strane nezadovoljnih korisnika koji ne dobiju uslugu koju su inicijalno platili a nisu mogli da je iskoriste. Jedino tako se ovome jednom može stati na put. Ako sam kupio banane, nikakvom magijom one sutra ne mogu postati jabuke, i to pravilo bi trebalo da važi za svaki proizvod/uslugu koji se nađu na tržištu.
 
Moze li neki screenshot gde se unosi SNNP, trazim vec par min, ne vidim opciju nigde, a navodno imam poslednju verziju aplikacije...
Uđeš u podešavnja svog profila, tamo gde ti piše ime, prezime i broj telefona na prvoj strani..treća stavka od gore ti je SNNP kartica
ako je sve dobro uneto ona će biti tu sve sa slikom i prikrivenim celim brojem xxxx-xxxx-xxxx-zadnja 4 broja. Možeš eventualno da
probaš da deisntaliraš app, restartuješ telefon i ponovo je instaliraj. Na samom startu bi trebalo da bude polje gde ćeš uneti podatke
od SNNP kartice...Naravno uvek ih možeš i pozvati telefonom ako imaš problema oko instalacije app ili bilo kakvog podešavanja iste.

@kdejan
U vezi novih uslova korišćenja Vozzi kompanije sve je lepo objašnjeno u par rečenica na samom početku maila i to baš u delu maila
koji dalje sledi a koji ti nažalost nisi citirao i prikazao. Moje lično mišljenje je da nema nikakve teorije zavere ovde.


Capture.PNG
 
Uđeš u podešavnja svog profila, tamo gde ti piše ime, prezime i broj telefona na prvoj strani..treća stavka od gore ti je SNNP kartica
ako je sve dobro uneto ona će biti tu sve sa slikom i prikrivenim celim brojem xxxx-xxxx-xxxx-zadnja 4 broja. Možeš eventualno da
probaš da deisntaliraš app, restartuješ telefon i ponovo je instaliraj. Na samom startu bi trebalo da bude polje gde ćeš uneti podatke
od SNNP kartice...Naravno uvek ih možeš i pozvati telefonom ako imaš problema oko instalacije app ili bilo kakvog podešavanja iste.

@kdejan
U vezi novih uslova korišćenja Vozzi kompanije sve je lepo objašnjeno u par rečenica na samom početku maila i to baš u delu maila
koji dalje sledi a koji ti nažalost nisi citirao i prikazao. Moje lično mišljenje je da nema nikakve teorije zavere ovde.


Pogledajte prilog 361306
Ako je uvedeno ograničenje u šlepanju iz inostranstva, što ne mogu da tvrdim jer nisam pročitao iskreno kao ni velika većina uslove korišćenja u sitna crevca pre kupovine, to je bitna povreda ugovora, ali nije to poenta. Poenta je upravo na onome što sam citirao. Niko nema pravo da menja ugovor jednostrano bez saglasnosti druge strane, i još to da ističe kao uvodnu napomenu u smislu saglasili ste se sa tim u ugovoru, to vam je što vam je.
 
Nazad
Vrh Dno