Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Iz celog seta vredi samo kompresor za duvanje guma, ako guma brzo ispušta tu nema ništa bez vulkanizera.
 
Ne bih da idemo dalje u off, ali bušenje gume i nemogućnost reparacije setom je jedan od 101 ili više stvari koje mogu da krenu po zlu na putu...
Tako i sve rezervne delove niko ne može nositi sa sobom jer nikada ne znaš šta ti može otkazati na autu i šta ti se desiti na putu...
Ali jedno je sigurno mob.telefon i plaćenu app. tipa VOZZI uvek mogu nositi sa sobom, ne košta puno a verujem da puno znači.
 
u principu ako imas dobru uslugu pomoci na putu ne treba ti rezervni tocak, ali da zbog takve trivijalnosti kao sto je guma koristis servis.... sta znam. njima je to posao, mozes da ih zoves za sta god.
Kupio copavac ali ne moze da stane u gepek :( Aj sad ti budi pametan dal ici do Grcke bez rezervnog točka ili da ga stavim u kabinu.
Ne treba bolji razlog da se ide bez rezervnog točka. Većina i ne iskoristi osiguranje uopšte a on ga treba čuvati dok se vozi sa ćopavcem na sedištu :).
 
Ja nekako nisam nikad nosio rezervni tocak, uvek kao imam pomoc na putu, ali nije to dobar pristup. Jes da moze da dodje AMSS, VOZZI itd, ali cekanje i gubljenje vremena je previse uloga. Zamenis za 10 minuta tocak i teras dalje. Ja sam cak jednom dobio gresku za papucicu gasa, auto mrtav, nece da krene iz mesta na autoputu, ali da zovem i cekam ko zna koliko da neko dodje, nije bila opcija sa bebom pozadi. Uvek imam dijagnostiku sa sobom pa sam brisao gresku i palio i gasio auto 4,5 puta i stigao na odrediste 15min pre nego sto sam planirao. Poenta: mnogo je bolje imati opciju resenja problema instant, kao sto je tocak, nego zvati i cekati mozda i sat vremena ili duze.
 
Sve je ovo super, ali da imaš uz plaćenu uslugu pomoći na putu, pa ako uspeš super, teraš dalje, ako ne uvek je tu ono što si platio.
 
Sve je ovo super, ali da imaš uz plaćenu uslugu pomoći na putu, pa ako uspeš super, teraš dalje, ako ne uvek je tu ono što si platio.
Apsolutno, to i kažem. Ne idem ni u drugi deo grada bez Vozzi da je aktivan. Evo ostavio sam svetlo u kabini i izvuklo akumulator, dosli su za 10min, motali su se tu po kraju. Lagana priča
 
Ne znam koliko je tema za forum mada vidim da se u poslednje razne teme otvaraju. U svakom slučaju ako nije u skladu sa pravilima brišite.
Koju uslugu pomoći na putu preporučujete, interesuje me Srbija+inostranstvo? Vidim da ima AMSS, Tesla, Atlas, Vozzi... Ima li neko konkretno iskustvo?
Dobar dan svima, zelim da podelim s vama nase iskustvo sa VOZZI osiguranjem auta kada letujete na Tasosu i bilo gde u Grckoj, a znam da su oni preporuceni od strane Nikana agencije, kao njihov partner kod koga imate popust i posebne pogodnosti. Posto smo drugi deo letovanja uplatili preko bas te agencije i dobili mail sa preporukom, uplatili smo osiguranje za kompletno putovanje koje je pokrivalo popravku do 200e i , ako to nije dovoljno, slep do kuce sa bilo kog mesta gde se nadjemo u Grckoj. Prvi deo letovanja smo proveli na Samotrakiju, i drugog dana letovanja, dok smo obilazili crkvicu na vidikovcu na planini pukne nam guma, bolje reci napravi se krater na njoj da ceo kamen moze da prodje. Odmah se videlo da nema sanse da se zakrpi i da mora nova. Posto nije bilo lako naci nas, i objasniti gde smo, a ni sacekati da neko dodje po vrelcu kakav je bio, zamenili smo rezervnim tockom i sisli do glavnog puta, odakle smo pozvali VOZZI agenta preko aplikacije. Nakon 15 minuta smo uspeli da stupimo u kontakt s njima, zovu na mobilni , dakle placate roming, ne koriste aplikaciju, i agentu smo objasnili kakav problem imamo. Odmah nam je rekao da popravku, tj krpljenje gume placamo mi, da oni samo mogu EVENTUALNO da dodju da odvezu tocak kod vulkanizera i da vrate nazad, ali da ne vidi razlog sto bi to radio kada je auto mobilan. Kada sam rekla da nigde ne pise da gumi defekt ne spada u osiguranje i da guma ne moze da se zakrpi, da mora nova, da je to manje od 200e, da auto ne moze dalje bez toga i da je samim tim rizicno kretati, a da na Samotrakiju nema da se kupi guma kakva odgovara mom autu i da se ceka iz Atine par dana da stigne, tako da ocekujem da dodju i rese problem, da odnesu kod vulkanizera pa da im on to sam kaze, on je rekao da je meni samo cilja da ih ja bacim na trosak a ne da resim problem i da zovem ako pukne i rezervna guma. Dakle, ne da nisu pomogli, vec su bili krajnje drski. Oni, navodno, jos nisu imali slucaj da nekome pukne guma. Problem smo resili tako sto vulkanizer, jedini na ostrvu, iskopao neku staru gumu pribliznog profila, koju je jednu jedinu jedva nasao i namestio je kao rezervnu, ali je rekao da ne garantuje da li ce izdrzati. Ostatak puta tih dana smo bili u riziku da ostanemo na putu bez opcije da se auto pokrene. A osiguranje, pa da ih ne stavljamo na trosak, nema smisla. Inace, stoji da, ako ne moze da se kvar otkloni momentalno, placaju vam i smestaj dok se ne otkloni. A mi nismo mogli ni jednu gumu da dobijemo, makar i kad na kopno dodjemo. Eto, da znate da sa njima ne treba saradjivati.

Your post is pending
Your post was received but admins will need to approve it first, before it's visible to o
 
Nije mi jasan samo deo gde imaš rezervni točak zamenili ste ga i posle zovete pomoć na putu iz rominga gde tražite da vam obezbede novu gumu?
 
Ostatak puta tih dana smo bili u riziku da ostanemo na putu bez opcije da se auto pokrene.
Pa valjda za to služi pomoć na putu.

Razumem vašu nelagodnost u vožnji bez rezervne gume, ali ne verujem da bi dugo opstali kad bi svakome kome se probuši guma, slali nekoga da pokupi felnu, kupi i namontira novu gumu i vrati korisniku.
 
Ima čak neki poseban paket za to, zove se guma paket, sad da li je Atlas ili neko drugo osiguranje ne znam, ali sam gledao u emisiji SAT. Inače, za ovo ne važi, uostalom, i piše.
 
Ne razumem zasto ste strepeli ako vam pukne rezervna guma koju ste namontirali - bukvalno vam tome i sluzi Vozzi koji ste uplatili. Naravno da nije elegantno ako je guma "copavac" s kojom se ne sme preko 70-80km/h, ali biste zavrsili put. U slucaju novog defekta morali bi vam resiti problem.
 
ti copavci su toliko zlo da ja reci nemam, nije mi jasno zasto je to uopste dozvoljeno...
 
ti copavci su toliko zlo da ja reci nemam, nije mi jasno zasto je to uopste dozvoljeno...
Gl*post
Ćopavac štedi prostor, potpuno je funkcionalan, može da izdrži mnogo više nego što je deklarisano. Namena mu je naravno da se odvezeš do prvog vulkanizera, što se uvek potencira.
Niko tebi ne brani da nabaviš rezervni točak punih dimenzija sa adekvatnom gumom. Samo mu nađi mesto, što je isključivo na tebi. Malo nepraktično kod točkova 17"+, ali bože moj, tera li te neko da voziš takav auto :)
 
Ja mislim da posle seta za reparaciju, gumu mozes da bacis.. Npr imas gumu koja kosta 200e i negde probusis, nista strasno, nesto sto se krpi lagano kod vulkanizera. Ali ti nemas ni rezervnu ni copavca, pa moras da je repariras time i kupis dve nove kad stignes kuci..
 
I to je netač;no.
Set se može upotrebiti kad nivo oštećenja nije prevelik i gumu nakon toga možeš da nastaviš da koristiš. Ako je previše nastradala, svejedno moraš da kupiš novu.
 
Pa neretko bolje i copavac nego set za reparaciju.
slazem se. ali pobogu zasto je to toliki problem da se ima normalan rezervni tocak?
Gl*post
Ćopavac štedi prostor, potpuno je funkcionalan, može da izdrži mnogo više nego što je deklarisano. Namena mu je naravno da se odvezeš do prvog vulkanizera, što se uvek potencira.
Niko tebi ne brani da nabaviš rezervni točak punih dimenzija sa adekvatnom gumom. Samo mu nađi mesto, što je isključivo na tebi. Malo nepraktično kod točkova 17"+, ali bože moj, tera li te neko da voziš takav auto :)
on jeste funkcionalan da te odveze do prvog vulkanizera, ali i to je glupost po meni. pukne guma na praznik, nocu, i slicno... gde da nadjes vulkanizera? ili ako guma ne moze da se sredi kod vulkanizera? kazem meni se desilo, iskoristio sam to copavo *** ali sa time ne mozes da zavrsis put. morao sam da prenocim i kupim sutra dve nove gume. da sam imao normalan rezervni tocak nastavio bi put normalno i kupio jednu gumu kad stignem kuci... i nije na meni da trazim mesto rezervnom tocku nego na proizvodjacu. ako su felne sedamnaestice i dvadesetice proizvodjac je trebalo da ostavi mesta za normalan rezervni tocak!

stvarno ne znam sta imas protiv normalnog rezervnog tocka i zasto mislis da je copavac bolji?
 
Klasicno trolovanje, lik se danas registrovao na bench i bas prvi i jedini post - traktat kako Vozzi ne valja...ne bih dalje komentarisao.
 
Da, probušena guma kao i automobilska intima sa banderom baš potpadaju pod putno osiguranje, Zapravo, na zapadu potpadaju pod klasično osiguranje ako je izazvano lošim putevima (ali u matičnoj državi). Bar bilo nekad, ne znam da li se situacija promenila u skorije vreme.

@Skankhunt42

Nisam rekao da imam nešto protiv točka punih dimenzija, naprotiv. Samo, pogrešna tema za diskusiju o rezervom točku ... i pogrešan Forum. A proizvođači bi ti se nasmejali u lice za tvoje izjave :)
 
Poslednja izmena:
Ne razumem zasto ste strepeli ako vam pukne rezervna guma koju ste namontirali - bukvalno vam tome i sluzi Vozzi koji ste uplatili.
Pa snajka ih je i ovako napušila do bola, jadni operater iz VOZZI još hteo da pomogne ali ga je ova sjebala totalno mislim... :ROFLMAO:
Znači post za anale..to treba da urame i da im na sajtu stoji kao ikona..upišam se od dela "Kada sam rekla da nigde ne pise ... "
E a zamisli situaciju da im se po tom kršu sjebao karter? Ta bi tražila još da joj rade generalnu na toj poljani tamo ili smeštaj u
Vathi Cove Luxury Resort & Spa u najmanju ruku...plus pride po 200€ svakome...:ROFLMAO:
 
Ja mislim da posle seta za reparaciju, gumu mozes da bacis.. Npr imas gumu koja kosta 200e i negde probusis, nista strasno, nesto sto se krpi lagano kod vulkanizera. Ali ti nemas ni rezervnu ni copavca, pa moras da je repariras time i kupis dve nove kad stignes kuci..

Set se može upotrebiti kad nivo oštećenja nije prevelik i gumu nakon toga možeš da nastaviš da koristiš. Ako je previše nastradala, svejedno moraš da kupiš novu.

Evo šta kaže Audi...

Capture.PNG
 
Kakve to automobile vozite kad nemate ćopavca. Punto zakon 😂
Ja vozim Punta. Fabrika nije predvidela rezervni točak. Imam set za reparaciju i kompresor. Kupio sam copavac alibopet ne mogu da ga stavim u gepek. Nema mesta.
 
Meni je najjace kad u automobile koji kao novi kostaju preko 30k evra, imas samo set za reparaciju. Doduse, mozda moze da se stavi copavac, ali brate jel realno da toliko bas ustede na svakoj sitnici. Mislim, znam da je realno, samo mi je neverovatno dokle sve to ide.
 
ja lepo kazem, zakonom treba da se zabrani prodaja auta koji nemaju mesta za pun rezervni tocak. a da li ces ti tu da stavis copavac, set za reparaciju ili lutku na naduvavanje je tvoja stvar... narod je glup i radice onako kako mu se kaze ili servira. zato treba da se servira ispravno...
 
Ja vozim Punta. Fabrika nije predvidela rezervni točak. Imam set za reparaciju i kompresor. Kupio sam copavac alibopet ne mogu da ga stavim u gepek. Nema mesta.
Vidiš moj punto 2003 ima u gepeku Lepo napravili mesta za ćopavca. Da nema rezervni ne bi ga sigurno uzeo. Ćopavac i služi da te doveze do prvog vulkanizera.
 
Vredi pogledati, a ono što vam i vulkanizer uradi samo za par hiljada je od 3:30 minuta...čepovanje većih rupa

 
Jako davno se to prodavalo (oko 90-te), mislim onaj Tip-Top komplet, kada se prelazilo na Tubeless gume. Verovatno ima i sada. Lako za krpljenje ako znaš gde je rupa.
Bukvalno smo pod obavezno imali to za krpljenje, onu rusku pumpu i naravno rezervni točak.
Umele su da ti odu obe gume sa jedne strane vozila kad potrefiš pravi odlomak tadašnjih puteva... ko je dosta vozio, verovatno mu se dešavalo.

Meni je sada lično glupo da ih zovem za zamenu gume i slično. Kada mi je auto ostao u peščari pre nekoliko godina, pa jednom u Bosni, zvao AMSS i iskoristio pomoć. Nisu postojali ovi drugi paketi pre nekoliko godina, koliko znam.
Neprocenjivo je imati tu pomoć. Na vodu smo ranije nosali torbu alata. Došli mobilni, cimneš nekog, došlepa te nazad, nema veslaj bato :)
 
Nazad
Vrh Dno