Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kad su poskupeli paketi? Super plan 2M bio 3049rsd a sad vidim na sajtu da je 3199rsd…
Edit: Jel negde može da se vidi do kada traje ugovor ili mora da se zovu ili da se ide u poslovnicu?
 
Poslednja izmena:
Kao prvo pozdrav svima. Moram malo nesto da napisem bice mi lakse. Ovde kod mene u Staroj Pazovi supernova radi zadnjih mesec dana katastrofa uglavnom predvece i oko 21:00 do 01:00
ping 150, 300 modem non stop prijavljuje neke greske sa njihovim serverima sve im printscreen-ovao na mail slao, zvao i nista... Samo odgovorili u fazonu DOBRO. Takodje pre toga bio majstor zamenio sve konektore od ulice i po kuci radilo dobro do uvece. Ne znam stvarno danas sam bas izludeo placas im za nesto hoces uslugu dobijes NISTA. E da ne zaboravim jos i ovo. Dan kada su bili da namestaju padao pljusak i pustili signal sve radilo kao bombona ping 8 120/15mbs savrsenstvo posle dve nedelje krece vec brzina da se smanjuje sa 120 na 117-100. A i nisu mi jasni da imas toliko para a u opremu ne ulazes nista 15 godina. Pa barem pojacaj signal, liniju, promeni kablove. Nemaju pojma. Drze ceo Srem ne postaju nikog. Kad bi se nasla neka budala da ih tuzi i da izvede sve do kraja pa da se opamete ovako cao zdravo ne trebaju mi vise.
 
Ovo su cene za one koji tek treba da potpišu ugovor.
 
Danas stigao e racun uvecan za 300din iako sam u ugovornoj obavezi jos 15meseci....niko nista nije javio,niti obavestio o povecanju cene.
 
Ja sam na SBB i juče mi došli iz Supernove i ponudili optiku i 14 meseci gratis, pa da im odgovorim danas.
Imam par pitanja ako se neko razume, da vidim kako to ide u praksi.

Pošto su mi svi kablovi od kablovske sad zazidani, ako može izbegao bih bušenje novih rupa i razvlačenje kablova po prostorijama.
Prvo pitanje, ako uzmem neki od njihovih paketa, mogu li oni da iskoriste postojeće koaksijalne kablove koje je stavio SBB, a da samo stave svoj ruter umesto SBB-ovog? Dakle da ne buše i ne razvlače ništa po kući? Znam da je optika bolja, ali meni je i ovako internet ok, juče mi je na kompu bio 46/3 i ja sam s tim zadovoljan. Ako je i SN takav, pristao bih.
Na SN bih prešao samo zbog duplo niže cene.

Drugo pitanje, ako ipak sprovedu optiku do rutera, da li se za tv koristi koaksijalni kabl? Ili svuda moraju nove kablove da razvlače?

Treće pitanje, rekoše mi da mogu i u tim mesecima koji su gratis da plaćam neku sumu pa da mi na kraju račun u onim mesecima koji nisu gratis budu umanjeni za tu sumu. Ili mogu i da odjednom platim sve. U principu, kao struju kad plaćam.
Da li to tako bude i u praksi ili je neko imao problema s tim?
I šta se dešava ako raskinem ugovor nakon iks meseci, plaćam im one potrošene mesece po dinar, ili pun iznos?
Hvala
 
Poslednja izmena:
Optika mora do rutera, u njega se ukljucuje opticki kabl.

Od rutera ide dalje koaksijalac do televizora (move box kao i EON box zahtevaju pored koaksijalca i internet - za video on demand). Kolko znam tv box moze da bude i na wifi-ju (nek neko potvrdi informaciju).
 
Kakva je ovaj TC7210 kanta, cim se zakaci repeater na njega zabode, ostane i bez interneta
 
Danas stigao e racun uvecan za 300din iako sam u ugovornoj obavezi jos 15meseci....niko nista nije javio,niti obavestio o povecanju cene.
Meni je isto danas stigao, normalna cena koju i redovno placam 3700 din.
BIlo je neko obavestenje danas, ostavio sam link, par postova gore, ali oni/"telekom" su izbrisali, nije vise dostupan ...steta sto nisam scrnsht
 
Prvo pitanje, ako uzmem neki od njihovih paketa, mogu li oni da iskoriste postojeće koaksijalne kablove koje je stavio SBB, a da samo stave svoj ruter umesto SBB-ovog? Dakle da ne buše i ne razvlače ništa po kući?
Naravno, kabl je kabl, nije bitno koji provajder ga je postavio. Kroz moje zidove šiba RG59 kabl stariji skoro i od mene.:giggle:
Bitno je samo da su kablovi ispravni. Nakači se modem i to je to. Samo, ne znam hoće li ti dati te "posebne pogodnosti" i u slučaju "koaksijalnog" neta i TV. To je već pitanje za njih.

Supernovaott.rs

Ili nije bilo u donjem desnom ćošku ili nisam zagledao ali ako im je ovo srpski...:cautious:
SN_OTT_1.jpg
A nijedan od linkova ne radi, svi izbacuju:
SN_OTT_2.jpg
Original jezik je hrvatska latinica a preko prevodioca mogu da prebacim u srpsku ćirilicu. Ma sjajno.:poop:
 
Nije hrvatski. Firma koja im je pravila platformu je iz Bosne. Pisalo se o tome. Ne samo supernovi, vec mts-u.
 
To vec ne znam, da li ima razlike izmedju tog bosanskog Komara i ovog u Srbiji?

Sto se tice aplikacije, mislim da je sasvim ok. Je li bi ti nesto promenio posto kukas? Osim hrvatske latinice.
 
Naravno, kabl je kabl, nije bitno koji provajder ga je postavio. Kroz moje zidove šiba RG59 kabl stariji skoro i od mene.:giggle:
Bitno je samo da su kablovi ispravni. Nakači se modem i to je to. Samo, ne znam hoće li ti dati te "posebne pogodnosti" i u slučaju "koaksijalnog" neta i TV. To je već pitanje za njih.
....
sem sto je opticki kabl drugaciji od koaksijalnog...
 
Kako i gde može da se vidi listing poziva za supernova fiksni?
Ovde nije baš pregledno i može da se vidi samo poslednjih 30 poziva:
Da li postoji neki drugi način?
 
Sramotno je što im Move box, aplikacija za AndroidTV, aplikacija za telefone i web aplikacija na sajtu uopšte nisu integrisani u jednu platformu. Svaka aplikacija je urađena posebno, kao da ne dele isti api, ništa se ne sinhronizuje. Ako je sve radila ista firma, mogli su to sve da urade na istoj platformi, a ovo deluje amaterski i neprofesionalno.
 
Treba na taj spisak dodati i aplikaciju za Tizen i webOS. Svaka platforma svoje kolo vodi.
 
Zamolio bih za pomoć, podneo sam zahtev za raskid ugovora sa Supernovom, juče sam nehotice polomio ulaz za signal sa koaksijalnog kabla na njihovom uređaju. Nije ništa sporno, moja je krivica ali bih voleo da pre nego što odnesem nazad opremu vidim njihov važeći cenovnik za opremu na koji se pozivaju u opštim uslovima u slučaju oštećenja. Ja na sajtu nigde to ne pronalazim, bio bih veoma zahvalan ako može neki link ka važećem cenovniku opreme.
 
Kako i gde može da se vidi listing poziva za supernova fiksni?
Ovde nije baš pregledno i može da se vidi samo poslednjih 30 poziva:
Da li postoji neki drugi način?
Postoji, ja sam za majku hteo da izvadim listing i jedina procedura je ta da se samo u poslovnici podnosi zahtev, a onda ti listing šalju ili na kućnu adresu ili na mail!
Više ne možeš da podneseš zahtev mailom ili telefonom već samo u poslovnici, bar su tako meni rekli kada sam hteo da podnesem zahtev preko call centra...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno