Šta je novo?

Ponuda Yettel Net, Yettel kod Kuće, Yettel Svuda i Yettel Sve paketa, promocije i korisnička podrška

To što si juče imao max ma WiFi-ju, a danas nemaš, nije siguran znak da je problem negde drugde. Možda je komšija ubacio novi ruter i podesio ga na isti kanal kao i tvoj.
Priključi kabel pa probaj.
Pozdrav
 
Na ruteru je default automatski odabir kanala i nekad se prebaci na DFS kanale za 5GHz wifi, koji su na mojoj lokaciji problematicni. Ogranicim sam na neki od non-DFS kanala i onda nema problema.
 
Kao sto rekoh niko ni ne trazi max brzinu niti je mozes imati na wifi,ali isto tako da imam max 230 od 300 nema sanse,a vrlo cesto i manje od 200,kao i uvek isceracu ja svoje i vratice mi normalno stanje.
Kako je moglo na pocetku biti 290,mocice i sad...tako su i ovi sto su bili rekli,280-290 ok,sve ispod vec moze da se sumnja da nesto ne stima,osim ako je wifi zidovima udaljen od kompa,sto u mom slucaju nije,nema nikakve prepreke.
To da li je jos neko na wifi sa istom frekvencijom i sl. su oni trebali gledati,uglavnom rekli su da ima problem.
Nego sam hteo reci da jos uvek nisu resiti to sa telekomom...ovo je vec skoro 10 dana...HiperNet podrska je uzas,kao sto sam pisao ipak je Sbb zakon
 
Mogu oni i da dube na glavi, ako je problem u WiFi spektru, neće ga rešiti nikakvom akcijom kod njih ili u MTS-u.
Ovde si dobio savete šta možeš da uradiš da proveriš, i da eventualno rešiš problem (ili ubrzaš rešenje). Ako ne želiš to da primeniš, tvoja stvar.
Pozdrav
 
@Yettel Srbija

Pozdrav.
Da li je moguce prebacivanje fiksnog broja Telekoma Srbije kod vas?
Telefonski broj se nalazi na optici u okviru box3 paketa kod Telekoma Srbije.


U call centru sam dobio odgovor da se ne moze prebaciti jer se nalazi na bakarnoj zici. Telefonski broj nije na bakarnoj zici vec na optici kao VOIP broj.
Takodje sam poslao privatnu poruku pre par dana ali mi niste odgovorili.
 
Mora biti omogućeno po zakonu
 
Zdravo, potpisao sam sa vama ugovor za televiziju i internet 12 meseci za 1 dinar. Imao sam u planu da prebacim kod Vas još jedan mobilni broj. Onda mi dođe ovaj račun

Capture2.JPG
Capture3.JPG
Capture4.JPG

Za šta da platim 3.500,00 dinara ? Koje ja to penale plaćam ? Ja sam prešao kod vas zbog cene. Da sam znao ću da imam ove stresove ostao bih na Box u 4. U stvari. Šta mi treba za raskid ugovra. Da vašoj fimi platim to što sam imao mesec dana probleme sa internetom i da se vratim kod MTS a.
 
Ne znam kakvi su im to penali za uredjaje dobijeni na koriscenje. Ali neko je tamo debelo zas*ao oko racuna.
 
I meni se tako čini. U cenovniku sam našao samo jednu stavku da ima taj iznos sa PDV, za hipernet ONT

1662414368468.png
 
Videću šta će u poslovnici da mi kažu. Na koji mail mogu da se žalim ?
 
1. Ko je Yettel korisnik a ko to nije i sta je standardna ponuda a sta nestandardna, odnosno zasto Yettel korisnik ima 500Mbps a standardna ponuda je 250mbps za DL ?
2. Da li OSI ("invalidi" ili osobe sa invaliditetom) imaju kod Yettel-a popust neki na internet i tv nakon isteka 12m pi 1din?
 
1. Ko je Yettel korisnik a ko to nije i sta je standardna ponuda a sta nestandardna, odnosno zasto Yettel korisnik ima 500Mbps a standardna ponuda je 250mbps za DL ?
2. Da li OSI ("invalidi" ili osobe sa invaliditetom) imaju kod Yettel-a popust neki na internet i tv nakon isteka 12m pi 1din?
1. popust i duplo bolji net imaju mobilni postpaid korisnici koji trose preko 1500rsd. Mislimda je najmanja tarifa preko toga 1800rsd. To vazi po jednom broju, a ne za zbir brojeva koji se vode na jedno lice.
 
Meni rekoše da moze i ako je sa obracunatim popustom niža cena, odnosno gleda se standardna cena bez popusta za paket koji koristis.
 
Tako i jeste, gleda se originalna cena, a ne ona koju korisnik plaća sa popustom
 
Ja sam uzeo Total 5 paket sa 50% i e racunom pa me izadje mesecno 1.125 dinara racun i imam duplu brzinu neta.

Sto se tice neta pise da dobijam 300/150 kada merim dobijam 302/142 ali u praksi to mu dodje ovako, download ide do 37 Mbps dok upload ide 17.5 Mbps naravno uzeta javna ip adresa jer meni za torrente bi ovaj net bio ne upotrebljiv bez javne adrese.

Do sada bez problema i pucanja linka i resetovanja. Neka ovako ostane do kraja ugovora.
 
Ja sam uzeo Total 5 paket sa 50% i e racunom pa me izadje mesecno 1.125 dinara racun i imam duplu brzinu neta.

Sto se tice neta pise da dobijam 300/150 kada merim dobijam 302/142 ali u praksi to mu dodje ovako, download ide do 37 Mbps dok upload ide 17.5 Mbps naravno uzeta javna ip adresa jer meni za torrente bi ovaj net bio ne upotrebljiv bez javne adrese.

Do sada bez problema i pucanja linka i resetovanja. Neka ovako ostane do kraja ugovora.
Kako si dobio 50% ?
BIla neka promocija ili cenkanje...?
 
Kada sam prelazio iz MTS-a sam tada broj sa racuna prebacio u Yettel na dopunu pa su posle nekog vremena dali ponudu za 50%. I tada sam otisao i potpisao ugovor. Inace ne bih drugacije pristao.
 
Ja im samo napišem mail pred istek ugovora i tražim 50% kao i do sada. Mislim da sam već tri puta produžavao, tj. na 50% sam već 6 ili 7 godina...
Probaću onda da prenesem broj kod njih sa tom cenom.
 
Pozovi ih da vidis jel moze tako, jer meni je nudjeno da odmah mogu da idem na racun da ne cekam nista ali ako ces 50% sigurno da dobijes onda ides kako sam ja radio, sa racuna na dopunu kod njih, cekas prvo da te mts zove sa pitanjem sto prelazis kod drugih pa ti nude kontra ponudu pa ako se dogovorite super ako ne nastavljas proces prenosa broja.

Meni kada su zvali iz MTS-a su nudili Omoriku 3 za 999 dinara pored standardnih 3 gb koliko ima u O3 paketu su mi davali 1 GB preko sto nisam hteo da prihvatim i to sam odmah reko ako ce te da date vise moze ako ne odo preko.
 
@Yettel Srbija
U nadi da cu dobiti odgovor pisem vam ponovo.
Da li je moguce prebacivanje fiksnog telefona koji se nalazi na optici kod Telekoma Srbije kod vas?
Jako je neprofesionalno da mi ne odgovorite a pritom sam vas kontaktirao na sve moguce nacine komunikacije (privatna poruka, forum, email).
Hvala.
 
Pitaj ih preko Twittera u DM. Odgovoraju baš brzo.
 
Iz nekog nepoznatog razlog, @Yettel Srbija se oglasio u ovoj temi jos 23.06,2022.
Ne postoji valjan razlog da ne moze da se prenese broj iz fiksne MTS mreze.

@Yettel Srbija
Promenio bih provajdera, po isteku sadasnje UO. Mozda.
Zato bi bilo odlicno kada biste odgovorili kako je nastao problem kod korisnika @vladat1, https://forum.benchmark.rs/threads/...cije-i-korisnička-podrška.484113/post-6678324 :
1) ovo je praksa
2) APP
3) neko je pogresio, ispravicemo i ponuditi nesto besplatno u znak dobre volje
 
3) neko je pogresio, ispravicemo i ponuditi nesto besplatno u znak dobre volje

Još uvek ne znam šta je bilo sa računom. Imaju još nekoliko dana rok da mi odgovore. Ovi iz Yattela kažu da bi trebalo da se završi u moju korist.

Činjenice:

  • imao sam oko 40-50 dana neupotrebljivog interneta
  • lepo mi je rekao instalater. Mogu oni da menjaju opremu koliko hoće, ali dok ne otkačim MTS, ništa od normalnog neta. Tako je i bilo.
  • Iz Yattela su svi ljubazni za 10. I na forumu, u poslovnici, ovi momci sto ugrađuju, ali baš svi.
  • Trebaju im inžinjeri kao leba. Posebno za konfiguraciju mreže.
  • Ne bih imao niša protiv da mi nadoknade tih 40-50 dana upotrebljivog neta. Ja sam imao net, ali je pucao svakih 5 minuta. Online igirice, video komunikacija - ćao.
  • Stekao sam utisak da MTS namerno blokira odlazak ljudi. Ja nisam mogao više da čekam, i ostao mi je broj kod njih. Omorika 3 , 4 GB neta za 1.200,00 dinara - ODMAH.

I za kraj ono najbitnije. Ljudi (sve mob. firme), naučite da poštujete dugogodišnje klijente. Posebno ako su redovne platiše. Za nove korisnike sve, a za stare na kašičicu.
 
Nisam mogao da u poslovnici napišem zahtev za prenos fiksnog broja nego su mi rekli da pozovem 063 9000. Preko telefona su mi rekli da će da mi jave. Ne razumem gde je i šta je problem ?
 
Pa jel sigurno moze sada prenos fiksnog broja iz mts-a u yettel? Ja kada sam pitao jel tako nesto moguce rekli su da tada kada sam ja prebacivao sve da nije moguce iskreno ja sam fiksni ugasio jer nisam ga koristio a razliku novca koju sam davao sam uzeo jaci mobilni paket.
 
Vrh Dno