Šta je novo?

Ponuda Yettel Net, Yettel kod Kuće, Yettel Svuda i Yettel Sve paketa, promocije i korisnička podrška

Tebe niko ne uslovljava da moras da uzmes njihov mobilni paket, ovo je samo bonus za one koji vec imaju njihovu mobilnu uslugu pa sve objedine pod jedan paket pa na sve to dobiju popust na cenu i duplu brzinu neta.

Na kraju siroko ti polje za svoje pare biraj sta je najbolje za tebe a svi ostali neka gledaju sta je najbolje za njih. Nekone je pored neta tv sto se kaze moram da ga imam dok nekome tv ne znaci aposlutno nista ali zato brz net je od presudnog znacaja.

Onda kazes ima yettel veliki upload paket i treba da daju a ne da se plicari sa njime, daju mi ogromne brzine za download a sta je sa upload.
 
Interesuje me na koliko televizora je moguce povezati hipernet tv uslugu?
 
Kao što je to i za mobilne korisnike, Moj Telenor app će biti centralno mesto za upravljanje Hipernet paketima. Pored osnovnih funkcionalnosti u vezi pregleda i plaćanja računa, pregleda trenutnog stanja i aktivacije dodataka, putem Moj Telenor app će biti dostupna i administracija kućne mreže (promena imena i lozinke WiFi signala, postavljanje URL filtera, roditeljska kontrola...).
Pošto nisam vaš mobilni korisnik, a pretpostavljam da sam sa Hipernet paketom vaš korisnik, koja je aplikacija za mene?
 
Odakle vam aplikacija za yettel tv? Ja sam mislio da to mora preko njihovog boxa jer je preko telekoma iris.
Vrlo bih preferirao da instaliram na svoj android
 
Ja sam skinuo sa LG content store-a
 
Nesto je tu cudno. Nigde ne postoji app za tv niti mogu da izguglam bilo sta.
Najvise sto sam nasao je hntv.rs
U yettel srb aplikaciji instaliranoj na telefon naravno nema nikakvih mogucnosti gledanja tv. Probao sam da instaliram na android box i to ne radi jer je za touch, ne za android tv, a sve i da radi, opcije bi bile iste kao na telefonu, samo za kontrolu naloga.
Ok, renne je na LG store nasao, ali vanja na fox tv sigurno mora da koristi neki box.
 
Aplikacija za Yettel TV nije javno dostupna - dolazi preinstalirana na njihovom box-u i to je to, za sada.
Bila je greškom dostupna na LG store-u, ali je povučena čim je greška primećena.
Obzirom na funkcionalnost i performanse, ne mogu reći da smo na gubitku ;)
Pozdrav
 
Ok, odakle onda info za 6 streamova istovremeno kada samo na njihovom uredjaju i moze da se koristi?
 
Odeš na hntv preko browsera, odeš na podešavanja i tu ti sve piše
 
Pa trebalo bi sam sebi da omogućiš gledanje preko browera, Imaš ovde negde sve podrobno objašnjeno kako se to radi
 
Postalo 14 meseci za 1 dinar zvnicno?
Koliko ljudi trpate u isti cgnat?
 

Prilozi

  • Screenshot_20220816_180810.jpg
    Screenshot_20220816_180810.jpg
    122 KB · Pregleda: 123
Nije zvanicno jer nije na njihovoj stranici.
Ali su ljudi dobijali veci broj meseci po 1RSD ako su pod ugovornom obavezom kod MTSa.
Recimo ako ti istice kod njih za 3 meseca dobijes ta tri meseca za dinar.

Da daju dva Boxa ja bih odmah presao sa MTSa, ovako bez appa za smart tv i 1 box, meh.
 
Opet vam bufferuje Yettel aplikacija na vašem set top boxu posle 21h.
@Yettel Srbija

Neverovatno da ne možete da rešite problem evo već 10 dana.

Menjanje kanala takođe katastrofa. Pet sekundi!
IMG_20220819_211932.jpg
 
Nije zvanicno jer nije na njihovoj stranici.
Ali su ljudi dobijali veci broj meseci po 1RSD ako su pod ugovornom obavezom kod MTSa.
Recimo ako ti istice kod njih za 3 meseca dobijes ta tri meseca za dinar.

Da daju dva Boxa ja bih odmah presao sa MTSa, ovako bez appa za smart tv i 1 box, meh.
Mozes i dva boxa da dobijes bez rente iako to nije redovna ponuda, treba da trazis pre instalacije servisa.
Opet vam bufferuje Yettel aplikacija na vašem set top boxu posle 21h.
@Yettel Srbija

Neverovatno da ne možete da rešite problem evo već 10 dana.

Menjanje kanala takođe katastrofa. Pet sekundi!
Pogledajte prilog 352906
Kod mene je radilo solidno pocev od ponedeljka, ali veceras opet isto ko kod tebe.
 
E to je cool. Hvala za info.
Malo se i dvoumim - sa jedne strane CG Nat a sa druge strane ne mogu da gledam EON :D. Doduse doplati se ili staticka ili EON van mreze ali to je vec 5500 RSD :)
 
Takođe i ja sam spojio box lanom ali bufferovanje je od 18h i na boxu koji je spojen lanom i na onom drugom koji je spojen preko WIFI i tako svaki minut bukvalno!

Potpuno negledljivo!

Okačio sam fotografije.
 
Bezite od ceha glavom bez obzira...nije humano kojom brzinom unistavaju sve sto je mobtel i telenor gradio.
Za godinu,dve ce biti kvalitet kao druga dva,znaci slab.
Sto se tice yettel neta sad uzeo i nikad vise.

Od 300/150 meni tera max 240 (upload je ok),tih 240 je max,vrlo cesto pada i na manje od 200 i to na 5ghz wifi,kad je na 2,4 stanje je katastrofa,sramota me i da pisem brzine.

Pre skoro 7 dana prijavio,dosli na adresu posle 3 dana,da bi konstatovali problem i rekli da mora tamo da se resava,jos 3 dana prosla i dalje nije reseno.

Sad zvao podrsku,posle dugih 15 min cekanja na operatera (ovo me podseca na cekanje kod mts-a,nisam navikao u telenor-mobtel radu duze od minut) konacno se javise i kazu da je problem u mts optici...nisam izdrzao,a da ne kazem znaci sad njih ja moram juriti,bilo je jace od mene.
I sad kao navodno jos ko zna koliko cekam da mts to resi...hit
Pri tom niko ni da te obavesti o cemu je rec,ma nista...ne znam ni jel se resava ili ne...haos
Totalna neozbiljnost,dok sam io kod Sbb to se u dan,dva se resava...ipak je Sbb ovde nedostizan.
 
Nord 2 uredja na kojem je mereno a ruter na 5ghz. Isto je kada merim i preko kabla samo tada imam uvek preko 300.

@DZOSUA ako si imao problema na mts optici onda nije nemoguce da je kod njih problem ali sto ja kazem pre ce da bude problem do yettela jer jos ne znaju da podese centralu a dodatno im pravi problem cg-nat.

Ovo je ko lutrija pa kako kome zapadne listic, jel dobitni ili nema nista.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-08-29-13-27-03-30_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.jpg
    Screenshot_2022-08-29-13-27-03-30_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.jpg
    56.8 KB · Pregleda: 16
Ja nisam kablom merio,ali svejedno,preko wifi prvih 2-3 meseca je bio uvek oko 290/140,a u zadnje vreme kao sto sam gore naveo,horor.
Nisam ja imao mts optika problem,to su mi iz yetela rekli,da je ocigledno kao do te mts optike problem i da kao navodno oni treba da rese to u mom kraju jer svi ostali te usluge daju preko mts-a i kao navodno proverice pa ce mi javiti jel su telekom obavestili o problemu i doke se sa tim stiglo
 
...problem do yettela jer jos ne znaju da podese centralu...
Kakve veze ima yettel sa centralom? Kojom i kakvom centralom?
Yettel nema uopste pristup HW-u, a ni SW-u van svoje mreze. Kao sto nisu imali pristup ni svi preprodavci ADSL/VDSL-a ranije. Sve ovo je trebao yettel da taksativno podvuce jos na samom pocetku, da korisiti tudju infrastrukturu. Ako je problem van njegovog delokruga, pitanje je da li je bas tako, zakupac - yettel, mora da saceka vlasnik resi problem, i to kad stigne,
 
@DZOSUA - Izmeri kablom da vidis pravo stanje.
Kao sto je vise puta receno, za sve provajdere, merenje WiFi brzine ne znaci mnogo, niti je dovoljan dokaz za pokretanje istrage sa strane operatera/raskid ugovora.
 
@DZOSUA - Izmeri kablom da vidis pravo stanje.
Kao sto je vise puta receno, za sve provajdere, merenje WiFi brzine ne znaci mnogo, niti je dovoljan dokaz za pokretanje istrage sa strane operatera/raskid ugovora.
Druze napisao sam gore,prvih par meseci mi je wifi brzina bila oko 290/140...tako da je do wifi i tad ne bi toliko terao.
Sem toga bili su,sto nisu oni merili kablom,mene to ne zanima :D
 
Ne mora da te zanima ali u 95% slucajeva neces imati max brzinu na wifiu. Druze, slobodno se onda nerviraj.
 
Vrh Dno