Šta je novo?

Sony televizori

Vidim da dosta vas koristi Plex za reprodukciju. Jel nema gubitaka na kvalitetu u odnosu da se pusta sa externog SSD u internom playeru (mislim na 4K HDR sadrzaj)?
 
Nema, samo prevelike filmove nikako da sazvace i nemas dts ma i true hd ako ti je on vazan. DD radi okej.
 
Zavisi od lokalne mreze. Plex koristi ExoPlayer i to nove verzije, nema boljeg plejera za Android.
 
Ja nisam imao tih problema. Mada i server je solidno jak za Plex.
 
Mreza, uredjaj na kome radi Plex ili slab media server. Sama Plex aplikacija nema problema sa "teskim" fajlovima.
 
Uredjaj je NAS, ja nesto sumnjam da je mozda bas sa zvukom radio transcoding na samom NAS-u, i da je to bio problem. Sad na shieldu radi isto tako Plex i nemam problema ni sa najvecim mogucim fileovima i dts MA i true Hd
 
To je drugo, jer Shield ne mora da transcoduje taj audio. Koji hardver ima nas? Moj "NAS" je obican Windows i ima 3600 Ryzen, pa moze da sazvace sve.
 
Intel® Celeron® J3455 quad-core 1.5 GHz processor (burst up to 2.3 GHz) with 4GB RAM (upgradable to 8GB)
 
Pa dobro je da ti uopšte i pušta nešto sa tom konfiguracijom.
 
Jel custom NAS ili brendiran sa tim krsem od procesora?
 
Da li i Sony u Srbiji priznaje garanciju na televizore kupljene u Mađarskoj kao LG?
 
Ne priznaju, zvao sam ovlasceni servis u Srbiji, i nisu potvrdili. Ujedno sam pitao i prodavce koji donose televizore, kazu moraju oni da vracaju sony Tv, dok za LG potvrdjuju da je validna i u Srbiji.
 
Izgleda da imam problem sa panelom na X90J. Desava se na svim profilima za boju, probao sam restart, hard reset jedino nisam. Nije ujednacen prikaz boje uopste, boja koze istih likova je skroz razlicita na razlicitim delovima ekrana. Skinuo neki program sa proveru boja, na celoj jednoj velikoj regiji se vidi neka senka, najizrazenije je kad se smanji osvetljenje. Kad se poveca osvetljenje vidi se da crvena dobija neku narandzastu nijansu.

Jel imao neko slican problem, da li se da resiti softverski ili da ga saljem na reklamaciju nakon praznika?

Ako ga ne resim softverski, menjam ga za C1, tako da se deo mene nada da se nese resiti 😁
 

Prilozi

  • IMG_20220422_170300.jpg
    IMG_20220422_170300.jpg
    149.3 KB · Pregleda: 63
  • IMG_20220422_170048.jpg
    IMG_20220422_170048.jpg
    235.5 KB · Pregleda: 63
Odradio sam hard reset, ipak je problem sa panelom. Steta, tv je bas dobar.
 

Nova verzija:

APK Download: https://github.com/nova-video-playe...d/v6.0.63/Video-universal-API_21+-release.apk
 
Relativno nov, 5-6 meseci. Nije stajao na max brightness sve vreme, uglavnom 20-30. Nije radio 24/7, ali je dosta radio, drnda u pozadini. Sve u svemu, nije ga koriscenje ubilo, prethodni Mi TV 4S je isto koriscen, a i dalje je ziv i zdrav 😁
 
Posle godina odbijanja priznanja da postoji bag i posle hiljade i hiljade komentara na ovu temu, gomile tužbi Sony se udostojio da prizna i popravi bag :)

[email protected] & [email protected] popravljeno, sad još ostaje 4K@120 Hz i VRR & Local Dimming :D



Za Evropu se čeka i dalje novo ažuriranje...
 
Poslednja izmena:
Jedan dobar komentar koji sumira problem koji imaju XH90 sa 4K @120Hz


Sony TVs cut the vertical pixels from 2160p to 1080p

Zbog tog razvlačenja slike sa 1080p na 2160p dobijemo "blur" ili ti vidljivo (posebno na tekstu) mutnu sliku:

4K @120HZ BLUR (notice the shadow like effect on the letters and look at the i) :

20220405_001950-jpg.3272661


4K @60HZ NO BLUR (crisp, shadow effect is gone) :

20220405_001732-jpg.3272662
 
Poslednja izmena:
Дешава ли се још коме на XH90 да забоде мени тј ТВ? Не реагује на команде по минут - два и после гашења и поновног паљења ради нормално, као да скида ажурирање у позадини или шта већ, дешава се баш ретко, иначе је све флуидно скроз...
 
Zvao sam Sony ovlascen servis ciji sam broj dobio od Sony podrske nakon prepiske. Za X90J se ne menjaju paneli, ovlasceni servis (Input SZR) menja ceo televizor u slucaju problema sa panelom (nevezano u kom trenutku u garantnom roku je nastao kvar). Nabavku novog TV-a radi servis, ne radnja. Postarinu takodje placa servis iako im saljem direktno. Ceo proces traje 10-14 dana.

U principu, cela reklamacija je moje slanje na servis i dobijanje nazad novog TV-a, ako servis utvrdi kvar. Slao sam im slike na Viber sa kvarom, potvrdili su mi da podleze garanciji.

Verovatno cu uraditi ovo, ne daje mi se jos 50-100k na LG C1, a X90J je odlican TV.
 
Zvao sam Sony ovlascen servis ciji sam broj dobio od Sony podrske nakon prepiske. Za X90J se ne menjaju paneli, ovlasceni servis (Input SZR) menja ceo televizor u slucaju problema sa panelom (nevezano u kom trenutku u garantnom roku je nastao kvar). Nabavku novog TV-a radi servis, ne radnja. Postarinu takodje placa servis iako im saljem direktno. Ceo proces traje 10-14 dana.

U principu, cela reklamacija je moje slanje na servis i dobijanje nazad novog TV-a, ako servis utvrdi kvar. Slao sam im slike na Viber sa kvarom, potvrdili su mi da podleze garanciji.

Verovatno cu uraditi ovo, ne daje mi se jos 50-100k na LG C1, a X90J je odlican TV.
Samo da prenesem svoje veoma pozitivno iskustvo sa Input servisom i ohrabrim te da kreneš putem zamene :)

Pre nekoliko godina sam imao sličnu situaciju, 65" Sony više klase je crkao pred kraj garantnog roka (nije više mogao da se uključi, samo je davao neki signal greške indikatorom ispod ekrana). Nakon kratkog natezanja sa Tehnomanijom (gde sam ga kupio), odneo sam lično TV do Input servisa, oni su na licu mesta odmah utvrdili da se to ne popravlja, u roku od pola sata mi javili da mi sleduje nov TV (stiže im iz Belgije, direktno od Sonija) i u roku od dve nedelje sam imao nov TV (čak i jači model) za tu godinu (pokvareni model je bio iz 2015, a kvar se desio 2017.) koji i danas savršeno radi. Apsolutno ništa nisam platio. Jedno od najpozitivnijih iskustava sa servisom koje sam imao!
 
Samo da prenesem svoje veoma pozitivno iskustvo sa Input servisom i ohrabrim te da kreneš putem zamene :)

Pre nekoliko godina sam imao sličnu situaciju, 65" Sony više klase je crkao pred kraj garantnog roka (nije više mogao da se uključi, samo je davao neki signal greške indikatorom ispod ekrana). Nakon kratkog natezanja sa Tehnomanijom (gde sam ga kupio), odneo sam lično TV do Input servisa, oni su na licu mesta odmah utvrdili da se to ne popravlja, u roku od pola sata mi javili da mi sleduje nov TV (stiže im iz Belgije, direktno od Sonija) i u roku od dve nedelje sam imao nov TV (čak i jači model) za tu godinu (pokvareni model je bio iz 2015, a kvar se desio 2017.) koji i danas savršeno radi. Apsolutno ništa nisam platio. Jedno od najpozitivnijih iskustava sa servisom koje sam imao!
Потврђујем пошто искључиво купујем Сони мени и родитељима 2 пута је отказао за време гаранције и без окаквих проблема Сервис ми је послао оба пута нове тв који и дан дананас раде.Све похвале за сервис Сони!
 
Nazad
Vrh Dno