Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Polemika je krenula zato sto je osoba koja je kupila S22u pitala kako da bolje sacuva bateriju posto ce telefon da koristi 3(+) godine, tako da ne menjaju svi telefone svake godine... Dobila je odgovor kako, a onda su neki krenuli da razvijaju temu u pogresnom/netacnom smeru (da nije bitno kako se puni). Vec sam pisao da ne treba da budemo robovi bateriji (najmanje u 2 posta), ali ko hoce da joj produzi vek sta treba da radi...
Edit:
Dodatak: desava se da zamenska baterija iz ovlascenog servisa ne traje kao prva fabricka... Bilo je takvih iskustava na S9+ temi, zato poucen tudjim iskustvima, prodajem telefon cim pocne da se oseti degradacija, umesto da zamenim bateriju.
Da li je ovo forum i da li se mote postaviti pitanje a da se ne nadovezu par njih sa svom pamecu ovoga sveta?
Moje pitanje je bilo kako da koristim telefon kako bi mi baterija sto veci zivotni vek imala. Ne da mi das upustvo kako da koristim svoj primerak telefona
Uvek sam kupovala telefone nejvise cenovne klase.
Imala sam novca. Sada ne zelim da kupujem svake godine jer mi se eto mozda tako hoce, a i nije pametno.
Ranije je flegsip donosio zaista prednost u odnosu cak i na srednju kategoriju. Sada ta prednost nije vidljiva. U nijansi je.
Uostalom, svojim pitanjem nikoga nisam uvredila.
Pitala sam ono sto mozda ne znam dovoljno.

Izvinjavam se @Migrant sto sam se nadovezala na tvoj post, da ne trazim njegov, ovo je neverovatno.
Evo izvinite sto sam kupila a jos vise izvinite sto sam pitala kako da mi traje fon sto duze.
Mnogo se izvinjavam.
Evo, delić samo, pa ako sam ja lud...




Malocas me pita suprug da umesto mene postavi par postova ovde raspita se o fonu malo. Rekoh mu neka ja cu.
Sad vidim da je dobro sto sam tako postupila. Vec bi ovog trenutka pravio insta nalog. 😜😂
 
Malocas me pita suprug da umesto mene postavi par postova ovde raspita se o fonu malo. Rekoh mu neka ja cu.
Sad vidim da je dobro sto sam tako postupila. Vec bi ovog trenutka pravio insta nalog. 😜😂
Ovo je Twitter 😂👌

Pogledajte i te trzalice na drugom videu. Strašno.
 
Zanimljivo - trzne, pa onda bude u redu, pa opet trzne... Ne znam šta bi mogao biti razlog za tako nešto ali vrlo lako može biti i nešto do samog primerka telefona pošto ti očito imaš te trzaje a ja upravo proverio na svom primerku i definitivno ih nema.
 
Problem je što ovde neki propagiraju punjenje 30-80% (čitaj robovanje telefonu), samo da bi se sačuvala osrednja baterija premijum telefona sa premijum cenom. Isti će kupiti foliju za 5.000 dinara, a li je 60€ za novu bateriju problem.

Neka baterija drži ceo dan bez konstantne potrebe za utičnicom, a nakon godinu-dve ću rado dati 60€ za novu. Vredi mnogo više nego da svaki čas proveravam procenat baterije, tražim utičnicu i pazim da ne padne ispod 30% ili pređe preko 85%.

Jel ti tako telefon/servis/garancija kaže?
Shvataš da sve ovde samo to interesuje.

Ako telefon drži 0-100% hiljadu punjenja, za dve godine je to prosečno 3 punjenja u dva dana. Retko koga interesuje da robuje punjenju 30-85% samo da bi mu baterija trajala 10 godina umesto dve. Pogotovo što ona košta 60€ za telefon od 1.300€, koji je premijum i kao takav se ne kupuje na 10 godina, a i ta baterija 0-100% nije kapaciteta za pohvalu.
Ako nisi skapirao, devojka je pitala kako da produži vek baterije zato što hoće da malo duže zadrži telefon. Dobila je odgovor i to su ČINJENICE koje se na dva klika mogu proveriti. I sve je bilo super, devojka je dobila odgovor na pitanje koje je postavila, tema ne bila gotova, sve dok se ti nisi javio i rekao da je svejedno kako se puni, što je apsolutno netačno, i dok to nisi nazvao "robovanje telefonu". Znači zaključak je da su tvoji komentari potpuno bili bespotrebni, nikako nisi pomogao osobi koja je postavila pitanje, jedino što si uradio je ismevanje osoba koje paze na bateriju i iznošenje lažnih podataka.
 
Pitanje za ljude koji su odradili registraciju preko samsung members aplikacije kako bi dobili slusalice (i punjac).

Naime, kupovina je odradjena u yettelu, ali se sam broj i ugovor ne vodi na moje ime, vec na clana porodice. Da li je neophodno da prilikom registracije napravim novi samsung nalog za tu osobu i tako odradim proces registracije ili mogu preko svog naloga da to odradim?
 
Najbolje kontaktiraj nekog iz Samsung Srbija pošto ta akcija u vezi poklon slušalica ide preko njih i priupitaj ih o tome, ali po mogućstvu da ti ostane pisani trag njihovog odgovora.
 
Pitanje za ljude koji su odradili registraciju preko samsung members aplikacije kako bi dobili slusalice (i punjac).

Naime, kupovina je odradjena u yettelu, ali se sam broj i ugovor ne vodi na moje ime, vec na clana porodice. Da li je neophodno da prilikom registracije napravim novi samsung nalog za tu osobu i tako odradim proces registracije ili mogu preko svog naloga da to odradim?
Ne. Lepo je navedeno da krajnji korisnik registruje uređaj.

Uostalom, kod moje žene je prošlo, a nije ugovor na njeno ime.
 
Evo, delić samo, pa ako sam ja lud...




Prosto neverovatno da se S22U tako ponaša. Kao da je osvežavanje ekrana 30Hz, a ne 120HZ. Još čudnije je što je u pitanju isti telefon, a neko ima te probleme, a neko nema.
 
Ako nisi skapirao, devojka je pitala kako da produži vek baterije zato što hoće da malo duže zadrži telefon. Dobila je odgovor i to su ČINJENICE koje se na dva klika mogu proveriti. I sve je bilo super, devojka je dobila odgovor na pitanje koje je postavila, tema ne bila gotova, sve dok se ti nisi javio i rekao da je svejedno kako se puni, što je apsolutno netačno, i dok to nisi nazvao "robovanje telefonu". Znači zaključak je da su tvoji komentari potpuno bili bespotrebni, nikako nisi pomogao osobi koja je postavila pitanje, jedino što si uradio je ismevanje osoba koje paze na bateriju i iznošenje lažnih podataka.
Hvala. Uvek kazem ima jos uvek dzentlmena.
 
Ako nisi skapirao, devojka je pitala kako da produži vek baterije zato što hoće da malo duže zadrži telefon. Dobila je odgovor i to su ČINJENICE koje se na dva klika mogu proveriti. I sve je bilo super, devojka je dobila odgovor na pitanje koje je postavila, tema ne bila gotova, sve dok se ti nisi javio i rekao da je svejedno kako se puni, što je apsolutno netačno, i dok to nisi nazvao "robovanje telefonu". Znači zaključak je da su tvoji komentari potpuno bili bespotrebni, nikako nisi pomogao osobi koja je postavila pitanje, jedino što si uradio je ismevanje osoba koje paze na bateriju i iznošenje lažnih podataka.
Ako ti tako kažeš ;)

Nikoga nisam ismevao, a robovanje telefonu sam argumentovano, kao i cenu zamene baterije koja to anulira i koja je u odnosu ne cenu telefona i dodataka za telefon mizerna.
To što se nekome ne dopada moj odgovor nije moja stvar. Svako neka bira šta hoće. Skakanje kroz obruče sa baterijama sam prošao više puta i stojim iza toga da se ne isplati ni u kom slučaju. Ili promeniti bateriju ili zameniti telefon (u zavisnosti od cene telefona/baterije) je uvek bolaj opcija. Uvideće to i forumašica, za koju je, iz njoj poznatih razloga, moj odgovor ne džentlmeski.
 
Vi koristite samsung browser ? 👨‍🦽🤣
 
Da li neko dobio s22U u beloj boji iz mts-a? Naručena u 22.02 i još ništa...😞
 
^ a to je neka druga stvar, izvinjavam se 😂
 
Ja sad testiram brave posto sam navikao na pc verziju. Ako neko razmislja da proba brave prvo sto morate da uradite je da ugasite notifikacije jer tako prezentuju njihove reklame i mnogo spamuje.
 
Ako ti tako kažeš ;)

Nikoga nisam ismevao, a robovanje telefonu sam argumentovano, kao i cenu zamene baterije koja to anulira i koja je u odnosu ne cenu telefona i dodataka za telefon mizerna.
To što se nekome ne dopada moj odgovor nije moja stvar. Svako neka bira šta hoće. Skakanje kroz obruče sa baterijama sam prošao više puta i stojim iza toga da se ne isplati ni u kom slučaju. Ili promeniti bateriju ili zameniti telefon (u zavisnosti od cene telefona/baterije) je uvek bolaj opcija. Uvideće to i forumašica, za koju je, iz njoj poznatih razloga, moj odgovor ne džentlmeski.
Nisam te spomenula.
Nisam napisala da nisi dzentlmen.
Jednostavno pitala sam sta me interesuje.
Tu je kraj.
Ne smatram dobrom odlukom zamenu baterije iz mnogo razloga.
Zamenu u smartphonima.
Ne ranijim dumb telefonima.
Iako je u pitanju jak hardverski uredjaj, nakon 2 god, ili 3, softver je dosta "tezi" sto zbog aplikacija sto zbog samih azuriranja a baterije nisu na nivou fabricke. Zato se pre odlucim za novi telefon nego zamenu baterije.
Ne kazem da je ispravno, nikome ne zaneram drugaciji izbor, misljenje, ali dok sama kupujem sebi uredjaj sama cu odlucivati.
Ovde sam pitala i pitacu ono o cemu ne znam dovoljno ili ne znam uopste.
Nisam imala namere da te vredjam.
 
Bukvalno na oficijalnom Samsung forumu se ljudi žale na vrlo slične probleme koje ja (i @meganfox ) imam/o. Tako da sumnjam da imam hardverski defektan uređaj, ali svašta je moguće, naravno. Rešio sam da se obratim Samsung tehničkoj podršci, pisaću i mt:s-u preko kojeg sam uzeo telefon, pa ćemo videti. Nekako, hteo bih da ostanem pri S22 Ultra, sviđaju mi se i poklon slušalice (koje treba tek da stignu do kraja maja), i nije mi baš legao iOS, iako je nebo i zemlja u odnosu na ovo očajno Android iskustvo. Tako da bi alternativa bio Huawei P50 Pro.

Što se tiče browsera, korisim Edge i Yandex na PC-u, odlični oba, uz neki adblocker po potrebi, a koje koristim samo na baš napadnim sajtovima kada su reklame u pitanju.
 
Koliko god kritikovao samsung jer ti uvale 'half-baked' telefon za soma ipo evra, ispeglace oni to sve, takodje i aplikacije ce da se prilagode, nije sve do OSa, ali pitanje za koliko vremena. S20+ sa pocetka kupovine(odmah po izlasku) i danas posle brda updatea, nije isti telefon. Ali peglali su ga godinu dana. Ja verujem da nista od samsunga ne treba uzimati odmah, jer prvih pola godine barem intenzivno peglaju telefon...
Neka onda peglaju dodatnih godinu dana i izbacuju novi tel svake dve godine, a ne ovako polu-proizvod.
 
Ovako kao u prvom videu je bilo kod mene na običnom S21, skrolovanje pojedinih sajtova je bilo sve, samo ne 120hz, najprimetnije je bilo na sajtu fashion&friends. (Samsung browser)
Bas sam isprobao sad iz Samsung browsera taj sajt i sve normalno radi...cudno da se to kod nekog desava, a kod nekoga ne...nadam se da ce neki update to da resi
 
@meganfox iskreno ako nisi zadovoljna telefonom prodaj ga nego da ga držiš u ladici, barem danas ima izbora koliko god hoćeš. Ako si bas navikla na Samsung bolje sacekaj da se pojavi S22U snapdragon verzija pa uzmi, sigurno će biti bolja od exynos verzije.
 
Ma da ima izbora usra*mo se od istog.
 
Negde i ima ali kod nas će se recimo Honor Magic 4 Pro, kao neka alternativa teško naći dostupnom... Bar zvanično.
 
Nazad
Vrh Dno