Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

što može i IP 13PM
ko nije alergičan na taj ekosistem
nznm ni jedan mob koji nije imao bagove ali ovo je ipak preterano
mada svaki put kad se pojavi novi samsung krenu price ko i za aple sto ide prica o batertiji i još o ponečemu
nadam se da će sledeće nadogradnje ispeglati vecinu stvari , a nisam ga uzeo za kratko korišćenje , nadam se bar dve godine da će mo se uzajamno maltretirati :ROFLMAO:
 
Razmatrala sam puno telefona. Resenje na duze staze. Jedinu alternativu sam videla u iphone. Zasto Honor nije na nivou Huawei koji je po meni veoma jakim kvalitetom bio u toj meri prisutan na trzistu, ne znam. Honor dosta zaostaje sada.
Dosta dobrih stavki u Magiv UI nema tj meni bitnih.
Da ne bude shvaceno kao hejt drugih bolje da ne spamujem temu.
Na prodaji cu izgubiti ali ako ne bude resenja uskoro jedina je opcija.
 
Izvinjavam se i ja za offtopic, i ja razmatram alternative, kao plan B. Nisam se navikao na iPhone, postao mi je dosadan. Tako da mi je on tek druga alternativa (IP 13PM), a prva alternativa je Huawei P50 Pro. Jeste star nekih 9 meseci, nema Google servise, ali i to je rešivo. Koliko je ova Ultra bagovita, bio bih presrećan da mogu odmah sutra, bez agonije oko vraćanja telefona i dobijanja novog, što će potrajati bar dve nedelje, da pređem na Huawei.
 
Ma da ima izbora usra*mo se od istog.
Možda za tebe lično nema osim Samsunga ali po meni je bolje uzeti S21U koji je upeglan do maksimuma nego ubagovani S22U. Postoje i drugi odlični modeli kao xiaomi mi 11 ultra, Iphone 13, Huawei P50 pro…
 
@Lemaja

IMHO meni lično nijedan od ta tri modela nije alternativa Ultri, svaki iz nekog svog razloga, ali to je samo moje lično mišljenje.

Pritom ne ulazim u diskusiju koji je od navedenih telefona bolji već ih posmatram samo kao alternativnu zamenu.
 
^ slažem se i sa tobom, onda ne preostaje nego da ostaneš na S22U. Ti bagovi će se ispeglati vremenom, samo da budu u sto kraćem vremenu a ne kao sa S21U sto je bilo 6 meseci.
 
Ja svakako nikad i nisam imao dilemu da li ostati, naročito ne posle ova tri dana korišćenja gde na svu sreću (da kucnem u drvo) nisam lično iskusio nikakve probleme od gore navedenih a za koje opet uopšte ne sumnjam da postoje kod pojedinaca.
 
@ pajser.china

Iskreno, ne znam šta da kažem - juče i danas zbog vikenda baš nešto i nisam bio heavy user (telefon skoro sve vreme bio na WiFi osim jedno tri sata popodne kad je bio na data) tako da možda je po ovom dole bila dobra a možda i očajna...
Btw i šta sad kada je na 50% pred spavanje, prema današnjoj diskusiji da radim - niti da dopunjavam jer nije u rasponu 0-30% niti da ne dopunjujem pa da krenem na posao sa <45%... 😁

What an agony of choice... 😇
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220327-225459_Device care.jpg
    SmartSelect_20220327-225459_Device care.jpg
    75.4 KB · Pregleda: 53
Možda za tebe lično nema osim Samsunga ali po meni je bolje uzeti S21U koji je upeglan do maksimuma nego ubagovani S22U. Postoje i drugi odlični modeli kao xiaomi mi 11 ultra, Iphone 13, Huawei P50 pro…
Slažem se. Nekad nisam mogao da dočekam novi pixel, a sada Samsung. Mi i Havaji bez google servisa šta znam. iP kad promeni sistem i da mi opciju krštenog explorera sa redizajniranim UI onda možda i razmotrim.
 
Imam zelju da iskazem svoje misljenje sto se tice ove debate o koriscenju baterije. Nismo jedini sa ovom debatom i cak sta vise recimo xda je prepun price o ovome.

Flagship telefon je dizajniran da ide dodatnu milju od ostalih i samim tim koriscenje flagship telefona i punjenje baterije do 85% ne ide jedno sa drugim.
Ja sam oduvek na flagship telefone gledao kao na telefone za entuzijaste. Na telefone za coveka koji ce i ako ima pc da slozi dex setup i da igra cyberpunk pomocu telefona zato sto je cool. Jer zelim da vidim koje granice mogu da oborim sa tehnologijom na raspolaganju.
Mozda hocu da snimam video maksimalnog kvaliteta i da editujem u telefonu i pravim vlog...(brdo primera koji ce vam opteretiti bateriju)
Ovi telefoni uvek predstavljaju poslednju tehnologiju i zato je uvek veliko interesovanje pred predstavljanje. Jedva cekam da vidim sta su samsung, apple ili kinezi novo smislili. I onda dodje baja na xda forum i napravi debloat i optimizaciju temu u kojoj napise da treba da se koristi crna pozadina jer trosi najmanje baterije, da se nikad ne ukljucuje wqhd+ i da se pobije vecina procesa i aplikacija ?????

U ovim telefonima treba uzivati.
 
Ne znam za druge ali ja debloat ne radim jer je potrebno i jer je telefon neupotrebljiv bez njega već jer smatram da na taj način izvlačim maksimum iz hardvera koji sam kupio. Ne ostaje mi ništa u telefonu zarobljeno pod aplikacijama i procesima koje ne koristim, koji mi ne trebaju i koji su ubačeni eto tako, jer se nekom u Samsungu diglo. Debloat se uradi jednom, za par minuta i vozi.

Što se tiče punjenja baterije, isto tako. Zašto da i tih famoznih 50 ili koliko već evra uložim posle godinu dve u novu bateriju ako to mogu izbeći pametnijim opsegom punjenja. Hvala Bogu danas većina ljudi ima mogućnost da u toku dana kad god treba dopuni telefon pa to ne predstavlja cimanje. Naravno, kad su obaveze drugačije, puni se do 100 i troši do 0, ne sme ništa da trpi zbog punjenja telefona, naravno. Eto tako sam ja na S20+ za skoro godinu i po na 96% battery health. Najbolje da proizvođači ne unapređuju ni potrošnju ni dugotrajnost baterija a da uporedo s tim i mi ne marimo ni 2%. To je idealan scenario, ali za kompanije.

Sa druge strane, nisam od onih koji ulažu hiljade u folije, stakla i futrole. Zalepim dezen foliju na leđa (da se ne vide otisci i da bude lepši osećaj u ruci), na ekran ništa i bez futrole furam telefon. Tako mi je najlepše. Ali, sa druge strane, apsolutno razumem ljude koji su nespretni ili prosto se lepše osećaju da zaštite telefon, bez obzira na njegovu cenu. Svaku stvar treba čuvati, u normalnoj meri.

To "uživanje u životu, uređaju, stvari" je konzjumeristička floskula koju plasiraju ljudima baš da bi sve više i više trošili na potrošna dobra a ne na bitnije stvari. Čim se tako olako uzima 50e za bateriju ili menjanje telefona na svakih 6-12-18 meseci u današnje vreme, jasno govori o tome gde su nas doveli. Ne treba biti rob ničemu, pogotovo ne telefonu, ali ne smatram da gore pobrojane stvari potpadaju pod robovanje. To je, po meni, izvlačenje maksimuma iz telefona, zadržavanje telefona na max njegovih mogućnosti. To da ne treba ništa dirati, ni bateriju, ni bloat, ni pozadinu je po meni upravo primer ljudi kojima flagship nije namenjen. Platiti telefon 1000e i koristiti ga kao iz kutije, s istom pozadinom, razmeštajem ikonica, a da ne pričamo o detaljnijim podešavanjima i prilagođavanju sopstvenim potrebama, je apsurdno. Kupi onda nesto za 250e i vozi. Prilikom svake kupovine novog telefona obavezno prođem do najsitnije opcije telefona i svake aplikacije, mora sve da bude podešeno tačno po meri. Default i entuzijazam i posledično flagship ne idu u istoj rečenici.
 
To da ne treba ništa dirati, ni bateriju, ni bloat, ni pozadinu je po meni upravo primer ljudi kojima flagship nije namenjen. Platiti telefon 1000e i koristiti ga kao iz kutije, s istom pozadinom, razmeštajem ikonica, a da ne pričamo o detaljnijim podešavanjima i prilagođavanju sopstvenim potrebama, je apsurdno. Kupi onda nesto za 250e i vozi. Prilikom svake kupovine novog telefona obavezno prođem do najsitnije opcije telefona i svake aplikacije, mora sve da bude podešeno tačno po meri. Default i entuzijazam i posledično flagship ne idu u istoj rečenici.
Ne znam da li se ovo odnosi na mene posto nigde nisam rekao da ne treba nista dirati. Tek danas treci dan po dobijanju telefona mogu zapravo da ga koristim jer sam ga namestao da bude moj. Ali recimo kod debloat-a i optimizacije postoji tanka linija izmedju izvlacenja maksimalne snage uredjaja po sopstvenim potrebama i downgrade-a. Mislim da u dosta slucajeva optimizacija i debloat idu predaleko
 
Ja sam poručio 18.02 s22 u yettelu i dalje ništa. Mislim da su im problem boje, jer svi koji su dobili telefone su crne boje. Da sam znao da će biti ovako, poručio bih crni
Rekao bih da nije do boje pošto sam i ja naručio crni.
Davio sam ih na twiter-u i posle "provere" rekoše da će krenuti isporuka do kraja meseca (valjda marta) pa kad kome stigne
 
Ne znam za druge ali ja debloat ne radim jer je potrebno i jer je telefon neupotrebljiv bez njega već jer smatram da na taj način izvlačim maksimum iz hardvera koji sam kupio. Ne ostaje mi ništa u telefonu zarobljeno pod aplikacijama i procesima koje ne koristim, koji mi ne trebaju i koji su ubačeni eto tako, jer se nekom u Samsungu diglo. Debloat se uradi jednom, za par minuta i vozi.

Što se tiče punjenja baterije, isto tako. Zašto da i tih famoznih 50 ili koliko već evra uložim posle godinu dve u novu bateriju ako to mogu izbeći pametnijim opsegom punjenja. Hvala Bogu danas većina ljudi ima mogućnost da u toku dana kad god treba dopuni telefon pa to ne predstavlja cimanje. Naravno, kad su obaveze drugačije, puni se do 100 i troši do 0, ne sme ništa da trpi zbog punjenja telefona, naravno. Eto tako sam ja na S20+ za skoro godinu i po na 96% battery health. Najbolje da proizvođači ne unapređuju ni potrošnju ni dugotrajnost baterija a da uporedo s tim i mi ne marimo ni 2%. To je idealan scenario, ali za kompanije.

Sa druge strane, nisam od onih koji ulažu hiljade u folije, stakla i futrole. Zalepim dezen foliju na leđa (da se ne vide otisci i da bude lepši osećaj u ruci), na ekran ništa i bez futrole furam telefon. Tako mi je najlepše. Ali, sa druge strane, apsolutno razumem ljude koji su nespretni ili prosto se lepše osećaju da zaštite telefon, bez obzira na njegovu cenu. Svaku stvar treba čuvati, u normalnoj meri.

To "uživanje u životu, uređaju, stvari" je konzjumeristička floskula koju plasiraju ljudima baš da bi sve više i više trošili na potrošna dobra a ne na bitnije stvari. Čim se tako olako uzima 50e za bateriju ili menjanje telefona na svakih 6-12-18 meseci u današnje vreme, jasno govori o tome gde su nas doveli. Ne treba biti rob ničemu, pogotovo ne telefonu, ali ne smatram da gore pobrojane stvari potpadaju pod robovanje. To je, po meni, izvlačenje maksimuma iz telefona, zadržavanje telefona na max njegovih mogućnosti. To da ne treba ništa dirati, ni bateriju, ni bloat, ni pozadinu je po meni upravo primer ljudi kojima flagship nije namenjen. Platiti telefon 1000e i koristiti ga kao iz kutije, s istom pozadinom, razmeštajem ikonica, a da ne pričamo o detaljnijim podešavanjima i prilagođavanju sopstvenim potrebama, je apsurdno. Kupi onda nesto za 250e i vozi. Prilikom svake kupovine novog telefona obavezno prođem do najsitnije opcije telefona i svake aplikacije, mora sve da bude podešeno tačno po meri. Default i entuzijazam i posledično flagship ne idu u istoj rečenici.
Svaka čast na komentaru. Nisam imao snage da napišem tako dug komentar, ali si ti napisao sve što mislim.
 
@petricf96 Danas mi stigla potvrda za slušalice da je sve OK, i da će stići do kraja maja. Registrovano sam se u sredu 23.3 na Members aplikaciji.
 
Dan posle registracije potvrda da stiže do kraja maja. Mejl bio u spamu.
 
Jel ima negde u beogradu gde mogu da se kupe spigen ili nillkin maske za s22u da lepo odem u prodavnicu i kupim? Probao u 2 online prodavnice i standardno slazu da imaju na lageru pa mi onda kazu "sace da stigne za 15 dana dok uvezemo". Da hocu da cekam mesec dana sam bi preko alija uzeo u pola cene.
 
Pa lepo ti kažu..sa'će ,za 15 dana.
Te, njine, maske ima da koštaju k'o zlatne poluge.

Čista dedukcija govori da se može lako doći do premise da je bolje naručiti, elem.
 
Pa lepo ti kažu..sa'će ,za 15 dana.
Te, njine, maske ima da koštaju k'o zlatne poluge.

Čista dedukcija govori da se može lako doći do premise da je bolje naručiti, elem.
U principu u ovim online prodavnicama izadje tu negde brat bratu duplo skuplje. Ali opet treba neko i da zaradi. Ja recimo ne mogu da cekam da sam uvozim jer mi je priroda posla takva da mi je maska bas potrebna.
 
Nazad
Vrh Dno