Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

I upravo sada sam primoran da se jurim sa njima da mi umesto na kućnu adresu, kako je to navedeno u porudžbenici, iz objektivnih (službenih) razloga telefon po mogućstvu dostave u najbližu poslovnicu.

Ja mislio da je to relativno jednostavniji proces, medjutim to svode na problem iz nuklearne fizike gde čak pominju i opciju da bih morao da otkažem porudžbinu i kreiram novu. E pa to june neće da ih mune...

EDIT: Informacija iz Yettela da je već kreiran ugovor sa adresom iz narudžbenice i da očekujem isporuku do kraja ove ili početkom sledeće nedelje, tako da ne mogu da preusmere isporuku na poslovnicu.
A sve zbog tromosti i nesposobnosti njihovih službi da na jedan običan dopis putem e-maila reaguju u roku kraćem od 10 dana!
I sad treba da gledam u pasulj kad će neki kurir da bane do moje zgrade, bez prethodne najave, pozove me i kaže "Jel možete da siđete, ja sam ispred vašeg ulaza" - a ja ne da nisam na poslu kilometrima odatle, već čak vrlo moguće neću biti ni u Beogradu! #$&!=$#/
Živeo Yettel!
 
Ma pusti, iznervirali me tantuzi samo tako! Prvo im treba deset dana da odgovore na jednostavni zahtev u mailu, onda ti pošalju neki generički odgovor i kada pop**iš i "fino i kulturno" im dodatno razjasniš neke stvari oni mrtvi ladni kažu da je to moglo da se reši do pre dva dana ali da je sada već suviše kasno! Slepci! Još mi predlažu da otkažem preorder i da ga odradim ponovo...

Više ne znam ni da li će da zovu da potvrde narudžbu ili im je ovaj razgovor ujedno i potvrda...

Inace ja narucio 25.02. tako da kad pogledam datume drugih narudžbina ne bi me čudilo da je to samo priča da me skinu s dnevnog reda.

EDIT: Status promenjen u "Paket je na putu ka tebi"... Marfi, pominjem ti majku!
 
Al se vi napatiste sa tim preorderima, to ste trebali prvi dan da preorderujete i dobijete telefon još pre tri nedelje. 😀

Po meni, ne treba mnogo čekati za preorder. Sve se o telefonu zna već pre samog predstavljanja, tako da ko želi da preorderuje to treba da uradi odmah prvog dana. Lično bih popizdeo da nisam još dobio telefon jer preorder i vršim da bih među prvima imao taj uređaj.
 
Taman hteo da napišem, i mene je danas zvao Yettel biz menadžer i preneo mi istu informaciju (ugovor potpisan 17.02.) ;) U pitanju je S22U.
Ja poručio 18.02 u Yettelu i dalje ništa. Možda biz korisnici u prednosti na fizička lica....
Al se vi napatiste sa tim preorderima, to ste trebali prvi dan da preorderujete i dobijete telefon još pre tri nedelje. 😀

Po meni, ne treba mnogo čekati za preorder. Sve se o telefonu zna već pre samog predstavljanja, tako da ko želi da preorderuje to treba da uradi odmah prvog dana. Lično bih popizdeo da nisam još dobio telefon jer preorder i vršim da bih među prvima imao taj uređaj.
Najbolje da poručimo pre sklapanja samog telefona, ma i pre najave čak, možda bi tad bilo sve na vreme... Nek puste odma preorder s23 za sledeću godinu 😄
 
Koliko brzo reaguju ovi u Yettelu i koliko im treba vremena da (generički) odgovore na upite možda to i ne bi bila tako loša ideja.
 
Update i od mene, porucen s22+ 20.2. (crni doduse, ne znam kakvo je stanje s drugim bojama), preuzet danas u poslovnici.
 
Al se vi napatiste sa tim preorderima, to ste trebali prvi dan da preorderujete i dobijete telefon još pre tri nedelje. 😀

Po meni, ne treba mnogo čekati za preorder. Sve se o telefonu zna već pre samog predstavljanja, tako da ko želi da preorderuje to treba da uradi odmah prvog dana. Lično bih popizdeo da nisam još dobio telefon jer preorder i vršim da bih među prvima imao taj uređaj.
U potpunosti se slažem. Poručio sam S22U u Gigaxxxxx na dan kada je bila promocija, čim su omogućili na sajtu. I dalje čekam, toliko su bili bezobrazni da mi nisu ni javili šta se dešava sa porudžbinom, neko je pisao da su radili i avansne uplate, verovatno su prioritetniji. Sa njima više neću sarađivati, ovo je poslednji put.
 
Koliko brzo reaguju ovi u Yettelu i koliko im treba vremena da (generički) odgovore na upite možda to i ne bi bila tako loša ideja.
Meni je na svaki mail odgovoreno ultra brzo, e sad da li se odgovor meni sviđalo je druga prica. Mozda na biz korisnike obraćaju pažnju, što je donekle i ok jer biz korisnici plaćaju skuplje a i više (bar iz moje perspektive 😁)
 
Upravo sam preuzeo S22 Ultra.

Standardna priča = zvoni telefon, nepoznat broj, ja se javim, kaže lik " Kurir D Expressa, ispred zgrade sam, siđite da preuzmete pošiljku"

Rekoh "Ja sam na poslu, ali ne mrdaj iz naselja za najviše 20 minuta sam tamo"...

Sva sreća pa imao još neka posla u naselju a nema ni gužve po gradu ali me strašno nervira taj njihov sistem gde očekuju da su svi po defaultu kući i zovu tek kad dođu na adresu.

Sad posle posla sa skoknem do Yettela i uzmem e-sim pa da se popodne bacim na Switchovanje...
 
Nisam baš upućen. Da li može fusion folija, pa sve to ubaciti dodatno u neku lepu providnu silikon masku/case?
Ja sam stavio silikonsku samsung masku.

Gospođica što radi je rekla da neke maske su dublje, pa ne može folija od ivice do ivice, nego malo uža da se ne bi digla pri stavljanju maske.
Pa prvo kupi masku pa tek onda foliju.

---—-------------------
Usput da pomenem, neko me je pitao kad sam poručio telefon u mts, nije 28.2. kao što sam prvobitno napisao nego 23.2.
 
Stigla ultra pre oko 24h.
Utisci su za sada sledeći, uz napomenu da prelazim sa S20+.
Po mom utisku, dimenzije su savršene, možda što sam navikao na S20+, a sličnih su dimenzija. Više bih voleo da nije edge, ali avaj...
O ekranu ne treba trošiti reči. Telefon je brz, fluidan i sve ostalo što se da za očekivati.
Najprijatnije iznenađenje je što se telefon nije ni jednom zagrejao za ovih 24 sata! Opet, poredim sa S20+. Ni prilikom prebacivanja podataka, update-ovanja....
Kamera je brutalna, naročito u mračnom okruženju. Video takođe. Mislim da šije iPhone na ovom polju.
Bateriju ću komentarisati za neko vreme, ali odmah se vidi da je neki prosek, u najboljem slučaju.
Sve u svemu, vrlo sam zadovoljan i nisam se pokajao, iako sam se lomio da li da otkažem posle čitanja svega i svačega ovde :)
 
Ja sam uz Note 8 dobio neku plastičnu masku sa zadnje strane ali meni je ona bila savršena - ne tako debela a čvrsta i više mi se dopala od neke silikonske koju je za Honor 8 kupila supruga.

Kad bih našao takvu za Ultru uzeo bih je bez problema.
 

Prilozi

  • 20220324_110003.jpg
    20220324_110003.jpg
    102.5 KB · Pregleda: 109
  • 20220324_110027.jpg
    20220324_110027.jpg
    108.1 KB · Pregleda: 109
  • 20220324_110020.jpg
    20220324_110020.jpg
    99.2 KB · Pregleda: 107
Jel ima neko iskustva sa ovim Nillkin maskama ? Vidim da nisu skupe a izgledaju solidno, pogotovo ove sto imaju dodatnu zastitu za kameru
 
Na prethodnom telefonu (koji mi je crakao u međuvremenu) sam imao Nillkin masku kupljenu na Aliju za nekih 8 eur. Poslužila je evo 2 godine a da nije prsla, ili da se oštetila a bilo je padova... Vidim da su takve kod nas oko 2500din što je malo preskupo u poređenju na nabavnom cenom. Za S22U još nisam naručio, vidim da je maska oko 12 eur sa transportom - čekam da stigne (ako ne umrem dotle :) )
 
^ nillkin je odličan kvalitet za manje para, koristio sam ih na S8+, N8, S10+, N10+, Iphone 7+,8+,13pm i nikad nisam imao problema posebno pri padu telefona. Po meni odlična maska i sa folijama mobile outfitters se odlično slažu
 
Jedna od dobrih kombinacija Nilkin i folija clear coat m. o., samo bolje uzeti skracenu verziju folije.
Od ivice do ivice sam se jednom zenuo na N20U jer se folija jednostavno izduzila i nije mogla nijedna druga maska sem nilkinove, folija pocela prednju kameru da prekriva.....pa sam je seckao grickalicom, i sve druge maske su podizale foliju, sad zamenio na kracu verziju i ekstra je.
 
Nillkin su sjajne maske. Posle dve godine izgleda kao i prvog dana. Imao sam frost shield varijantu nillkina, savršeno tanka, a dobra zaštita, ima dobru teksturu i telefon teško može da isklizne iz ruke, a plastika je, ne silikon i sl. tome. Hteo sam i za s22u da uzmem nillkin frost shield, ali mi se nije svideo izrez oko kamera, jer su sve kamere u jednom izrezu, zbog skupljanja prašine. Poručio sam zato ovaj put spigen liquid air, stigla juče i deluje mi odlično. Volim maske koje su ultra tanke, mani me betonskih kocki u kojoj nosim telefon samo da se ne razbije...

Što se tiče telefona i preordera, u Tehnomaniji ns nisu ni čuli za s22u, kad sam ih pitao ima li šta novo, pitali me "samsung šta?"
 
Da dodam prve utiske o baterija koja se i dalje uči upotrebi.

Dakle stanje je takvo da je sve moguće uključeno što može da bude. 4 mejla Sync, naravno tu su i malo društvene mreže, aplikacije za dopisivanje, oko pola sata poziva, ali i jedna chrome aplikacija poslovna koja se mnogo koristi, blutut sa satom.

Jedna kartica sa prilično lošim 4g signalom. 70% 4g, ostalo wifi.

Prosečno oko 16 sati van punjača i oko 5.30 SOT. Uz malu glupu napomenu, ali kao da imam neki tik jer je novi telefon pa ga često vadim iz džepa ili uzimam u ruku kao da nešto uradim, a zapravo ništa pametno se ne desi osim što možda proletim portale i obavezno gledanje datuma 😅

Mogu reći solidan rezultat, a verujem da će biti dodatno ispeglano.
 
jos samo da si napisao da je u pitanju s22 ultra, a ne da moramo da trazimo prethodne postove... :D
to je ok rezultat ali vec vidim da ce me baterija na s22+ nervirati :) ili - da bi me baterija na s22+ nervirala :D
 
Stigao i taj s22u
Da li je bolje rucno podesavati mob i prebacivati sve lagano, ili smart switch ?
Prelazim sa p30pro, a na njega sam presao sa p20pro, i tad je bilo neko veoma jednostavno huawei resenje za komplet transfer svega

Posto nosim maske na preklop kako bi mi telefon opstao (nisam bas nezan i previse pazljiv), koliko vidim zvanicne samsung maske su ocajne. Jedna maska ima rupu sto onda ubija i samu ideju imanja maske na preklop, a na drugoj ne mozes da se javis ako ne otvoris lol, pri cemu obe maske nemaju magnet pa se otvaraju same od sebe. Vidim da su svi porpilicno razocarani ovim resenjima iz 2008. godine :p

U svakom slucaju rado prihvatam predloge za zastitu koji podrazumevaju online kupovinu :)
 
To sam se i ja pitao - sigurno je bolje ručno ali je to brate definitivno preeeeviše posla tako da ću ja da odradim to preko Switcha...

Elem, jel za dobijanje e-sima trebaju podaci o telefonu (IMEI, serial i slično) ili je dovoljno samo reći koji je model u pitanju kao i mobilni broj?

I da, gde je u BG (još bolje Banjica/Voždovac ako neko zna) najbolje pogledati za maske ali da se može otići, uzeti, pogledati i kupiti a ne online kupovina mačke u džaku plus zezancija sa isporukom?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno