Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ирачун,не,данас плаћено неколико рачуна.
 
Probaj sa reaktivacijom postojećeg tokena nakon reinstalacije. Ako ti web banking radi, onda je nešto sporno sa tokenom, eventualno dodeli drugi token ili zovi call centar na 0800/111-000 ako blokada i dalje bude postojala.
 
Jel i dalje bez provizije placanje preko mobilne banke?
Treba veci iznos da uplatim, pa bas nisam za to da me deru
 
Mobi banka ili kako oni kažu posrednička banka mi uzima 10€ prilikom svake isplate AdSense-a.
Kakav je slučaj sa Raiffeisen bankom? Da li bi se isplatilo otvoriti iRačun?
Hvala unapred.
 
@Nidzo Inteza i Komercijalna ne angažuju posredničku banku za loro doznake sa AdSense-a. S tim u vezi, svaka banka bi trebalo da naplati priliv samo sa svoje strane. Za Raiffeisen se nadam da je isti slučaj.
 
@uji hvala. Otvorio sam iRačun za svega 15-ak minuta. Dok je besplatan, što bi rekli, ne jede 'leba, a može da posluži.
Mobi banci je posrednička banka upravo Raiffeisen ali austrijski i ima sigurno 2 godine kako "neko" uzima 10€ po transakciji sa AdSense-a (nisu veliki iznosi. Do 120€).
Probaću sljedeći put sa Raiffeisen bankom.
Nego ne mogu da nađem na njihovom sajtu uputstva za prijem novca iz inostranstva pa ako neko može da pošalje link do dokumenta?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Probaj sa reaktivacijom postojećeg tokena nakon reinstalacije. Ako ti web banking radi, onda je nešto sporno sa tokenom, eventualno dodeli drugi token ili zovi call centar na 0800/111-000 ako blokada i dalje bude postojala.
Hvala puno.
Čak nije prolazilo logovanje već je vraćao neku poruku za problem sa tokenom.

Išao sam clear data kao da sam ponovo instalirao aplikaciju.
Ulogovao se, uneo podatke i sad sve ok radi
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Nidzo SWIFT je RZBSRSBG, a IBAN je RS35265 i ostatak broja evro računa (RS35 je Srbija, a 265 početni broj Raiffeisen banke).
 
@Nidzo SWIFT je RZBSRSBG, a IBAN je RS35265 i ostatak broja evro računa (RS35 je Srbija, a 265 početni broj Raiffeisen banke).
Izvini što te cimam ali kad kažeš "ostatak broja evro računa" da li se to odnosi i na broj računa koji sam dobio otvaranjem iRačuna ili mora da se otvara poseban devizni račun?
 
Izvini što te cimam ali kad kažeš "ostatak broja evro računa" da li se to odnosi i na broj računa koji sam dobio otvaranjem iRačuna ili mora da se otvara poseban devizni račun?
Mora posebni. Račun koji dolazi uz Visa Virtuon karticu je najjeftinija opcija u RF. Košta 50 dinara mesečno i jednokratno se plaća za 2 ili 3 godine, ne sećam se tačno. Možeš da primaš novac i da podižeš na bankomatu
 
@Korean_MCG : ja sam tako radio prošli put. I sada ću. Inače ne koristim tu aplikaciju. Suviše mi je komplikovano. :geek:
 
  • Like
Reagovanja: uji
^
apsolutno se slažem sa @pecavuk !
@uji je primarius za sve bankarske poslove!

Pošto me kolega @uji uvek u RF i sve sam sredio,vidim sad nema provizije na transakcije plaćanja računa.
Platim ja tako 6 računa,ukupan iznos oko 12800 i sve preko ips-a.
e kad hoću da platim dunav osiguranje koji nema ips na računu imam problem( na slici).
Ne mogu da platim i izbacuje mi limit..
Šta je to ustvari?
 

Prilozi

  • IMG_20211224_005903.jpg
    IMG_20211224_005903.jpg
    57.5 KB · Pregleda: 42
Podigni limit za online (ili mobilno) plaćanje u aplikaciji, verovatno si ga prekoračio.
Imaš u aplikaciji kada klikneš na meni, podešavnja, limiti...
 
Koji je kurs u app? Ima li neki paket na kom je dobar za kupovinu EUR?
 
Ja sam danas probao da platim racun preko telefona i transakcija je odbijena. Nemam pojma zasto, NFC je ukljucen, aplikacija podesena... Morao sam da vadim karticu da platim.
 
Ništa me ne košta da probam. A posle 31. januara, ako se sete - sete se; ja ću svoju finansijsku transakciju obaviti... 🐵
 
@Migrant: dešava se, ne znam zašto. Jel' baš bila odbijena transakcija, ili neka druga greška? Kad ima problema uglavnom mi prodje iz drugog puta. Od kad su promenili RaiPay aplikaciju, češće mi se dešava da ne prodje iz prve nego moram par puta da prinosim telefon POS-u.
Pozdrav
 
@rafiki
Par puta sam prislonio telefon, na ekranu telefona nije nista pisalo, ali nekoliko sekundi nakon toga na kasi je pisalo da je transakcija odbijena.
 
Nazad
Vrh Dno