Meni poslali jednu od tih famoznih generisanih poruka da bi ispoštovali rok od 8 dana za odgovor: "Vaša reklamacija nije prihvaćena, ali u cilju održavanja dobrih poslovnih odnosa prosledili smo vaš uređaj ovlašćenom servisu na dalje testiranje." Otišao do radnje i rekao: "Prihvatam vašu
odbijenicu reklamacije
, vratite mi proizvod (i ako su i sami zaposleni u podršci utvrdili da se radi o neisparavnosti i oni mi ispisali opis kvara prilikom slanja u taj Nepo). I kreće igranka... vođe smena, poslovođe i sl. uporno teraju svoju priču kako treba da pročitam poruku gde mi LEPO piše da uređaj ide dalje na testiranje dok ja njima uporno govorim da ja PRIHVATAM njihovo odbijanje reklamacije i da mi vrate proizvod (jer ako je reklamacija odbijena uređaj je ispravan). Šta ću ja dalje raditi sa uređajem je moja stvar (nezavisno veštačenje, inspekcije, popravka o sopstvenom trošku i sl.). Oni ne mogu da mi vrate uređaj jer "ide dalje na testiranje", ja ga tražim nazad jer PRIHVATAM odbijanje reklamacije. Dva dana natezanja, zvali policiju jer ne želim da izađem iz radnje pošto čekam proizvod nazad kome je odbijena reklamacija ali oni ne mogu isti da vrate jer ipak ide "dalje"
. Policija dođe, vođa smene potvrđuje da sam korektan, ne pravim problem samo ne želim da izađem jer čekam proizvod (koji ne mogu da mi vrate
)! Drugi dan nakon nekih 5 sati natezanja šalju mi novi email gde mi je reklamacija PRIHVAĆENA i da su poručili zamenski uređaj. Zovu me telefonom i mole me da im odgovorim na taj e-mali. Ja naravno neću jer onda kreće igranka od novih 30 dana i sl. I dalje insistiram na prvoj SMS poruci i E-mailu gde mi je reklamacija odbijena i tražim proizvod nazad. Opet brojni telefonski pozivi i natezanja (svi ljubazni i uviđajni osim onog malog vođe smene od prethodnog dana koji zvao policiju). Epilog: Posle razgovora sa, predpostavljam nekim hijerarhijski višim službenikom, nude mi novi proizvod, odmah, tu u radnji. Razmišljam da li da istrajem i dalje insistiram na ONOM istom što mi odbiše reklamaciju ili da prihvatim ovaj novi. Ali umoran sam i ja i oni nedužni zaposleni jer me gledaju već osam sati, nikom nije prijatno. Uzgred, reč je o nekoj tastaturi
. Supruga gleda sve vesti, čeka "Beogradsku hroniku", lista društvene mreže da vidi da nisam slučajno negde "on-line", dete čeka tastaturu da nastavi neki profi turnir... Uzimam (nevoljno) novi proizvod i pozdravljam se sa zaposlenima i opet napominjem, svi prijatni (osim onog malog šefića), ne mogu da grešim dušu, možda i nasmejani ispod onih maski!. .... Rekoh sebi, ipak neka "pobeda" potrošača protiv sistema. Računa se...