Šta je novo?

Banka Intesa

Batali to sto ti pokazuje W2P, on racuna tipa po srednjem kursu, to sto ti pise u izvodu je tacno.
I ja sam ziveo u zabludi dugo, mislio sam da je super kurs zapravo jer sam gledao samo W2P.
Prevara.
Ma imao samo par transkacija i mali iznosi pa nisam ni obraćao nešto specijalno pažnju, ali ako neko troši veće sume izađe prilična razlika. Znam da sam u jednom trenutku gledao izvod i video ovo za kurs od 120.5 pa posle nekog vremena pogledao na W2P i tamo manje iznose. Pomislio da je slučaj kao sa net karticom, skinu neki procenat više pa posle vrate nazad.

@Panos
izvini na pogrešnim informacijama
 
Zahvaljujem Defo.
Ovo drugo je podizanje deviza , davanje u ruke i uplata. Moze lako ako je u istom gradu .
 
Na koji nacin mogu da iskljucim opciju dodatnog ukucavanja lozinke za internet placanje kada koristim Intesa Debit Classic kartice?
Prilikom placanja, i pored PIN-a, traze da svaki put unesem dodatnu lozinku, koju salju putem SMS poruke.
Kako se uopste zove ova opcija?
Ova opcija je vrlo neprakticna u inostranstvu, kada nemam sa sobom SRB mobilni, a treba da primim lozinku SMS porukom.
 
Poslednja izmena:
Moraš imati svoj mobilni sa sobom. Ima ona druga varijanta, da imaš privezak sa trčećim kodom koji se ukuca sa sobom, ali mislim da ti je ipak roaming i besplatan prijem SMS mnogo komfornija varijanta.
 
Da li je moguće da u ovoj "sjajnoj" novoj aplikaciji ja ne mogu da vidim šta mi je skinuto u određenom periodu? Znam da postoji deo za transakcije po karticama, ali kad izaberem kreditnu MC i kad izaberem period koji me zanima, kao i ostala podešavanja u filterima uopšte ne dobijem odgovarajuće informacije. Recimo želeo bih da vidim šta mi je skinuto do sad u avgustu mesecu, dakle zanima me svaka rata koju otplaćujem, kao i da vidim 50 dinara koje mi skidaju po rati, međutim uopšte ne dobijem te podatke, ne prikaže mi nijednu kupovinu od ranije koja ide na rate. Taj podatak prikazuje u mesecu u kom sam nešto kupio i odmah prikaže sve rate. To je jako nepregledno i onda mi treba papir i olovka da bih sve bilo transparentno…besmisleno!
Ili možda negde grešim?
 
Da li se još nekom dešava da ga izbaci sa nove aplikacije i da traži novu aktivaciju? Jel zna neko u čemu je problem?
Pogledajte prilog 314606
Meni se danas isto desilo nakon sto sam usao u staru aplikaciju, posle nisam mogao da udjem na novu. Resio sam tako sto sam zatvorio obe aplikacije, usao ponovo u novu i trazilo mi je da kucam PIN. Tu sam ukucao PIN sa stare aplikacije i uspeo sam ponovo da aktiviram novu.
 
Biće da nova aplikacija je ne završen proizvod.
Grešim li ili sam dobro procenio?
Nemam ni najmanju želju da kidam živce zbog softverskih bagova na novoj aplikaciji.
 
Resio sam tako sto sam zatvorio obe aplikacije, usao ponovo u novu i trazilo mi je da kucam PIN. Tu sam ukucao PIN sa stare aplikacije i uspeo sam ponovo da aktiviram novu.
kako si aktivirao novu aplikaciju sa PIN-om stare, kad prva ima 6, a druga 4 cifre?
Nemam ni najmanju želju da kidam živce zbog softverskih bagova na novoj aplikaciji.
najava je kako će deaktivirati staru app do kraja godine, što im opet ostavlja nekoliko meseci za peglanje nove, al poučen iskustvom, nisam optimista...
 
Najava je kako će deaktivirati staru app do kraja godine, što im opet ostavlja nekoliko meseci za peglanje nove, al poučen iskustvom, nisam optimista...
Nekome će pući film pa će ih tužiti jer neće ljudi da se večito *****avaju sa nekakvim njihovim procedurama i gube svoj novac jer oni nisu u stanju da urade jednu aplikaciju kako treba da sve usluge funkcionišu.
Oni uslovljavaju kako njima odgovara tako su radili i za naknade za stambene kredite pa su posle plaćali i plaćaju i danas sudske troškove i kazne samo tako.
Ako i ovo treba opet tako da se završi nema problema ćeraćemo se još.
 
kako si aktivirao novu aplikaciju sa PIN-om stare, kad prva ima 6, a druga 4 cifre?

najava je kako će deaktivirati staru app do kraja godine, što im opet ostavlja nekoliko meseci za peglanje nove, al poučen iskustvom, nisam optimista...
Obrnuto je. Prva ima 4, a druga 6. Prvo sam uneo cetvorocifreni PIN od stare, pa sam zatim uneo novi od sest cifara.
 
nisi lepo pročitao šta sam napisao, nije obrnuto - prvo sam pomenuo novu ;)
 
Ne radi mi W2P na svim mestima. Prislonim telefon i ništa, a isti način plaćanja karticom normalno radi na istim mestima, tj. čim je prinesem aparatu plaćanje bude izvršeno. O čemu se radi?

Uđem u jedan market neće, kasnije u drugoj radnji platim telefonom bez problema, baš nervira ova glupost.
 
Ne radi mi W2P na svim mestima. Prislonim telefon i ništa, a isti način plaćanja karticom normalno radi na istim mestima, tj. čim je prinesem aparatu plaćanje bude izvršeno. O čemu se radi?

Uđem u jedan market neće, kasnije u drugoj radnji platim telefonom bez problema, baš nervira ova glupost.
Zavisi od aparata u samoj radnji da li podržava tehnologiju NFC koju koristi telefon ili ne
 
nisi lepo pročitao šta sam napisao, nije obrnuto - prvo sam pomenuo novu ;)
Kako god, prvo sto sam uneo jeste PIN iz stare aplikacije koji mi se sastojao od 4 cifre. Nakon toga sam kucao jednom novi PIN od sest cifara, pa jos jednom da potvrdim. I tako sam uspeo da vratim profil na novoj aplikaciji. Pre toga sam pokusavao odmah sestocifreni PIN i nije htelo, izbacivalo mi je istu onu poruku sa screenshot-a iznad.
 
Ne radi mi W2P na svim mestima. Prislonim telefon i ništa, a isti način plaćanja karticom normalno radi na istim mestima, tj. čim je prinesem aparatu plaćanje bude izvršeno. O čemu se radi?

Uđem u jedan market neće, kasnije u drugoj radnji platim telefonom bez problema, baš nervira ova glupost.
Meni se valjda isto dešava kada prislonim telefon na sam aparat, ali bukvalno ga dodirnem. Kada ima par mm do 1-2 cm lufta, nema nikakvih problema.
 
Veliki broj ljudi toliko stisne karticu za plaćanje BEZ kontakta, da mi je postalo jasno zašto vidjam toliko slomljenih kartica. Ali da dodam da ima i kartica koje neće da rade bez dodira POS terminala. Većina radi na na nekoliko mm uredjaja.
 
Kazu da su uocili da trenutno ne rade push notifikacije i da intenzivno rade na tome🤣🤣🤣 . Ne znam sta i ja pitam kad znam odgovor.
Mozda su rekli da Intesivno rade na tome. Mladji, gluplji, brat intenzivnog koji dosta lici na njega samo sto je beskoristan.
 
Veliki broj ljudi toliko stisne karticu za plaćanje BEZ kontakta, da mi je postalo jasno zašto vidjam toliko slomljenih kartica. Ali da dodam da ima i kartica koje neće da rade bez dodira POS terminala. Većina radi na na nekoliko mm uredjaja.
Једном кад сам био у продавници,радница на каси човјеку сломила картицу.Некако код вађења из апарата и још се смије.Пуче Дина к'о леденица:)
 
Mozda su rekli da Intesivno rade na tome. Mladji, gluplji, brat intenzivnog koji dosta lici na njega samo sto je beskoristan.
Eh kada bi znao proceduru da se bilo sta tog tipa izmeni :). Posebno kad ne rade interni timovi na komplet razvoju.
 
Eh kada bi znao proceduru da se bilo sta tog tipa izmeni :). Posebno kad ne rade interni timovi na komplet razvoju.
Otprilike znam... radim u razvoju, ali relativno mali i brzi tim u velikoj kompaniji. Posebno sam osetljiv kada nam neki drugi tim iz iste kompanije da procenu na 6 meseci za neki trivijalni bug koji nas blokira. Ali tako je kako je.
 
Za koliko dana prolazi refund kod Intese internet kartice. Vratili pare u sredu ne vidi se na racunu.
Koja je banka ima sad najpovoljniju kartica za placanje na netu u inostranstvu posto Intesa naplacuje odrzavanje deviznog racuna 1 evro
 
Da li je neko imao obavestenje pri instalaciji i ulasku u novu aplikaciju, ja imam rutovan Pocophone F1 sa Custom ROM-om.
Informacije
Na tvom mobilnom telefonu prepoznata su podešavanja koja smanjuju bezbednost korišćenja njegovih aplikacija. Moći ćeš da preuzmeš i koristiš naše mobilno bankarstvo, ali moguće je da neke opcije neće biti u potpunosti funkcionalne iz tehničkih razloga. Za dodatne informacije pozovi 011 310 88 88.

Ja sam probao da aktiviram novu aplikaciju pre nekog vremena i kada sam je bio aktivirao, izbacio mi je tada mislim sličnu poruku da mi je nalog blokiran/deaktiviran .
U međuvremenu sam i dalje koristio staru aplikaciju, a pošto sam i dalje imao instaliranu novu aplikaciju, prestala su da mi stižu SMS obaveštenja o uplatama na računu, a stizala su obaveštenja iz aplikacije o uplati (iako bankarstvo preko nove aplikacije nisam mogao da koristim). Kasnije su i prestala ta obaveštenja o uplati, pa su neko vreme iradila obaveštenja o isplatama putem SMS-a.

Pošto sam uradio čistu instalaciju Custom ROM-a, treba opet da instaliram aplikacije.
 
Neko reče da TWRP ne smeta, samo je root problem, ali može da se sakrije. Kod mene radi sa skrivanjem root-a i Magiska. TWRP nemam.

Vezano za root uređaje (Pixel Experience ROM), kod mene sada nova aplikacija funkcioniše, i to sam prvo aktivirao staru aplikaciju, pa sada ne znam da li je na konto nje ili prethodne aktivacije zapamtio moj pokusaj od prvog puta.

Uglavnom, sakrio sam Magisk(v23), dao mu neko drugo ime, ne mogu da se setim da li je Magisk sam to ispečovao, posle ušao opet u Magisk (izmenjeni), ponudio da stavi prečicu na radnu površinu. Ušao u aplikaciju, detektovao aktivaciju, uneo PIN i posle mi je opet javio da mi je blokiran nalog i da mogu da obrišem korisnika. Nakon toga zam zatvorio aplikaciju i ušao u sakriveni Magisk i posle išao na opciju super-korisnik (2. ikona sleva na desno pri dnu), onda opcija MagiskHide pri vrhu ekrana, i tu pored već štikliranog Google Play usluge, štiklirao sam novu aplikaciju.

Nakon toga, ušao u aplikaciju, ponudio mi reaktivaciju da unesem PIN, i evo, nova aplikacija radi. Pre svega toga sam instalirao neki modul HideProp kako se već zove, ali sam proverio korak po korak i uvideo da je nepotreban, pa sam ga posle uklonio, i aplikacija je radila i posle toga.

Izvinjavam se za ova 3 odgovora zaredom, nisam imao opciju edit-a, ako žele modovi, neka uklone 1. i 2. objavu u nizu, nisam imao opciju izmene.

EDIT: I koliko vidim jako bitna stvar je da ne ulazim u staru aplikaciju, jer potom onda brljavi nešto sa nalogom, pa onda moram da udjem u staru aplikaciju sa njenim PIN-om, pa onda da udjem u novu da prvo unesem PIN za staru pa potom da unesem PIN za reaktivaciju nove apliacije o_O.
 
Poslednja izmena:
Izgleda su sredili push notifikacije.
Posle nedelju i dve dana kako sam se natezao sa njima a oni tvrdili da je to "do huawei uređaja"
 
Odlicno ako su sredili a ja ,od jutros, ne mogu ni da udjem u aplilaciju.😂😂😂
 
Nazad
Vrh Dno