Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ista stvar kod mene (iako sam naravno imao prometa po racunu u julu). Vjerovatno Postanska S. skida odrzavanje nesto kasnije...
 
Ne znam kad kasnije, jer ako ne skidaju za održavanje u toku tekućeg meseca (obično je prvog ili poslednjeg dana tekućeg meseca), onda je problem pri zatvaranju računa. Na ebankingu ima opcija "tekući računi / ugasi račun", gde da bi se račun ugasio stanje mora biti najviše 10 din. u minusu ili plusu. To konkretno znači da ako hoću da zatvorim danas račun, trebalo bi da ostavim 250 din. na računu, međutim sistem to ne dozvoljava pri gašenju računa. A ako ispraznim račun i ugasim ga, onda mogu da me jure za neizmireno održavanje za jul.
Izgleda da je jedino rešenje isprazniti račun, zapaliti kartice i sačekati da prođu 2 godine bez prometa da ga sami zatvore. 😁
 
Nemam vise sms ni za odliv ni za doliv novca...
 
^ Ni ja od subote ne dobijam sms.
Video sam i na play store-u da je promenjen naziv aplikacije u "Mobi BPŠ", promenjeni su i screenshotovi, ali meni u telefonu i dalje stoji verzija "stare" mts aplikacije sa sve starim nazivom "mts mBanka" bez opcije da ažuriram. Nikada mi se nije desilo da play store bude tako nesinhronizovan, svaka im čast kako im je to uspelo :D
 
Aktivirane kartice RB, Mts MC isključena u mbank app do daljnjeg.
 
^ Ni ja od subote ne dobijam sms.
Video sam i na play store-u da je promenjen naziv aplikacije u "Mobi BPŠ", promenjeni su i screenshotovi, ali meni u telefonu i dalje stoji verzija "stare" mts aplikacije sa sve starim nazivom "mts mBanka" bez opcije da ažuriram. Nikada mi se nije desilo da play store bude tako nesinhronizovan, svaka im čast kako im je to uspelo :D
Piše da je poslednje ažuriranje 23. jun 2020. Biće da su menjali samo sličice.
 
Evo meni naplaceno 250 rsd.
Danas sam uplaćivao pare u pošti na račun i nisu mi naplatili proviziju.
 
То је данас скинуто,а прокњижено на 31.Хм,колико видим нису ми ни затезну камату обрачунали као они претходни што су редовно радили.Можда касније буде видљива,ко зна та раде.
 
Da li je nekom od vas ko je otvorio račun plus od februara, a imao prometa naplaćeno održavanje za jul?
 
Nešto sam reinstalirao aplikaciju i sada mi ne stiže sms sa verifikacionim kodom za prvo logovanje. Piše da je poslat, ali ne stiže.
Jel imao neko takav problem?
 
Пробај са дозволама апликације.Мени ниједна порука не стиже,прилив,одлив,картице,сем једнократне.
 
Regularno naplaćeno održavanje za jul, 31. u mesecu.

Svi prilivi/odlivi stižu u inostranstvu za razliku kod nas.

Moj savet je da ne reinstaliravate mobilnu aplikaciju još neko vreme, dok se ne stabilizuje čitava situacija jer i dalje postoji ogromni problemi sa SMS servisima, a tek sa pristupom računima i elektronskom/mobilnom bankarstvu, videćemo da li ćemo biti primorani da menjamo mobilnu app, mada su rekli da će se postojeća samo ažurirati bez obzira na pripajanje itd., ali rekli su oni štošta prethodnih meseci.

Tako vam je to kod nas, znači još jedno mesec dana strpljenja najverovatnije, pa posle neka svako za sebe razmisli da li mu je čitava ova situacija došla preko glave i menja banku ili ostaje veran korisnik baba Poštanske za svojim Računom Plus koji mu dođe kao neki podstanar 😉
 
Ladno su naplatili 200 din zato sto sam podigao novac sa drugog bankomata (otp) i plus 250 din odrzavanje.
 
prilično neverovatno da nisi obavešten ako si dostavio ispravnu email adresu koju proveravas redovno...
svi klijenti su obavešteni email porukom
 
@yugokoral

Da si pratio obavestenja i ovu temu , sada se ne bi zalio.......

mtsB je sada deo BPS, cena vodjenja racuna podignuta sa 100 na 250 dinara
a 2 veoma vazne pogodnosti za ljude iz "provincije" su ukinute

tj. vise nije svaki bankomat "tvoj" bankomat ,
ni sami nisu sigurni da li su vratili mogucnost uplate na
racun u postama bez provizije
( valjda ce se tokom nedelje usaglasiti po tom pitanju )
 
Kod mene vec 2 dana ne stize autorizacioni kod za uplate e-bankingom (061 mreza ako jos neko ima isti problem). U mobilnoj aplikaciji uplate rade normalno.
 
"
Poštovani,

Trenutno postoji problem sa isporukom verifikacinoh kodova kao i sms poruka obaveštenja prema A1 I Telenor mreži, očekujemo da će problem biti rešen u najkraće vreme.
Molimo Vas da pokušate kasnije.


Srdačan pozdrav,
Banka Poštanska štedionica"
 
Bili su stvarno ukinuli da uplata bude besplatna pa su je pre nekoliko dana vratili. Verovatno ovi iz podrske BPS jos uvek nemaju tu informaciju :) Nisam probao ali cim na sajtu Poste stoji tako trebalo bi da je bez provizije.
 
**** lud zbunjenog 😋
Pa to možda u Švajcarskoj se spojene banke usklade za mesec dana, u Srbistanu će za to trebati mnogo meseci... godina. Ti i sad imaš da kada odeš u različite ekspoziture neke banke daju ti potpuno drugačije odgovore na isto pitanje, a kamoli ovo. Jednostavno centralu boli ona stvar da obaveštava i edukuje zaposlene po ekspoziturama, a zaposlene isto tako da se upoznaju sa novinama jer su na određeno vreme. I tako to ide u krug.
 
Каква је ово сад банка,што нас раздвајају по експозитурама,како отворити/угасити рачун(некад је било могуће отворити у МТС пословници,угасити онлајн,шта сад,ради ли онај формулар за затварање?)Докле чекати да прораде поруке:)Лудило.
 
Meni proradise danas. Telenor.
 
U prethodna 3 dana sam intezivno koristio karticu u Grčkoj i Severnoj Makedoniji. Nisam dobio ni jedan SMS o odlivu. Danas, u Srbiji, stižu mi poruke, ali sa 2-3 sata kašnjenja.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno