Šta je novo?

Banka Intesa

Besplatan devizni ne mora da bude eurski, možeš da izabereš drugu valutu. Ja sam trenutno u fazi otvaranja Magnifica računa i tražio sam da mi besplatan devizni bude u USD i dobio sam bez ikakvih problema dolarski račun
 
E pa izgleda od ekspoziture do ekspoziture su drugačija pravila (ili znanje radnika). Nemam ja vremena ni živaca za te stvari.
 
Besplatan devizni ne mora da bude eurski, možeš da izabereš drugu valutu. Ja sam trenutno u fazi otvaranja Magnifica računa i tražio sam da mi besplatan devizni bude u USD i dobio sam bez ikakvih problema dolarski račun
Edit: Nisam lepo procitao.

Nisu te uslovili da imas bilo koji EUR? To je u stvari dobra stvar.
 
Да ли се може икако отворити девизни рачун онлајн? Имам динарски и доларски, треба ми сад еварски.
 
Zaboravih pin od mobi aplikacije i sad ne mogu da platim ništa ni preko neta jer za plaćanje traži token koji generiše mobi aplikacija ... :poop:
Kako glup sistem.
 
Да ли се може икако отворити девизни рачун онлајн? Имам динарски и доларски, треба ми сад еварски.
Kod intese online ništa bez gomile potpisa. Ja sam juče proveo u Ekspozituri M.Pupin NS skoro sat vremena da bi ugasio račun i naravno da nisam, jer nisu mogli da mi ugase kartice, Sve apsolutno razduženo. Uz to me ponovo propitivala zašto gasim, ponovim probleme pa ona pokušala da mi ih obrazloži (pa nemojte koristiit placanej visa karticom na netu to je ne bezbedno, a drugo je bilo pa zašta će vam dva devizna računa) i posle pola sata čekanja ja rekoh nadam se da sad vidite zasto idem :D (pohvale za radnicu, koja vidno iznervirana sistemom se super držala)
Tako da danas idem ponovo da pokusaju da mi ugase račun.... inače sve sto se uspelo je da mi se skine sa račun350 za održavanje računa.
Dala baba dinar da udje, a dva da izađe
 
Napises zahtev, potpises sa kvalifikovanim setifikatom i posaljes na kontakt centar :). Da vidis kako moze gasenje racuna i kartice online :).

Samo da se ogradim gasenje traje do 10 dana i nije instant kao kada bi otisao u ekspozituru.
 
To je zanimljivo, ja sam pogasio sve račune za oko 45 minuta na šalteru negde u avgustu prošle godine, uključujući i AMEX kreditnu i još svašta nešto. Je l' se sa novom platformom nešto promenilo po tom pitanju? Neverovatno mi je da to sad traje 10 dana
 
Mislim da je Miki mislio 10-ak dana rok za gasenje online, ne na salteru, posto se vjerovatno ceka da isprocesuiraju zahtjev (nije momentalno kao na salteru).
 
Једно питање за оне који имају искуства са девизама. Уплатилац ми тражи bank account number, поред SWIFT-a и IBAN-a. Да ли је bank account number код нас број рачуна или шта?
Kod intese online ništa bez gomile potpisa. Ja sam juče proveo u Ekspozituri M.Pupin NS skoro sat vremena da bi ugasio račun i naravno da nisam, jer nisu mogli da mi ugase kartice, Sve apsolutno razduženo. Uz to me ponovo propitivala zašto gasim, ponovim probleme pa ona pokušala da mi ih obrazloži (pa nemojte koristiit placanej visa karticom na netu to je ne bezbedno, a drugo je bilo pa zašta će vam dva devizna računa) i posle pola sata čekanja ja rekoh nadam se da sad vidite zasto idem :D (pohvale za radnicu, koja vidno iznervirana sistemom se super držala)
Tako da danas idem ponovo da pokusaju da mi ugase račun.... inače sve sto se uspelo je da mi se skine sa račun350 za održavanje računa.
Dala baba dinar da udje, a dva da izađe
Ако шта икоме значи (као муштеријама вероватно не), ја сам до сада имао супер искуства са свим радницима, сад што је систем такав какав јесте, то је већ кривица оних горе :D
 
Evo posle sat i 20 danas sam zatvorio račune, stim sto su mi na kraju dva održavanja naplatili na dinarskom, i kad sam pitao zasto opet frka ko je naplatio prvo tra la la i vratise mi 350din, a izleti mi iz usta na brzinu zbog principa, posle mi bude krivo što je ona narednih 10 minuta gledala sta i kako da vrati kad je račun vec ugasila.... suma sumarum. Gotovo.
 
Да ли је bank account number код нас број рачуна или шта?
IBAN je international bank account number. To je broj računa sa dodatim RS35 ispred.

A taj bank account number što traži pošiljalac može da bude i jedinstvena šifra specifična za banku (što se zove SWIFT ili BIC - Bank Identifier Code).
 
Evo posle sat i 20 danas sam zatvorio račune, stim sto su mi na kraju dva održavanja naplatili na dinarskom, i kad sam pitao zasto opet frka ko je naplatio prvo tra la la i vratise mi 350din, a izleti mi iz usta na brzinu zbog principa, posle mi bude krivo što je ona narednih 10 minuta gledala sta i kako da vrati kad je račun vec ugasila.... suma sumarum. Gotovo.
cestitam. ovo je da castis drugare pivom :) resio si se meni najgore domace banke u Srbiji (to je velika cast i veliki uspeh banke...jer konkurencija za ovaj trofej nije slaba :) )
 
Једно питање за оне који имају искуства са девизама. Уплатилац ми тражи bank account number, поред SWIFT-a и IBAN-a. Да ли је bank account number код нас број рачуна или шта?

Ако шта икоме значи (као муштеријама вероватно не), ја сам до сада имао супер искуства са свим радницима, сад што је систем такав какав јесте, то је већ кривица оних горе :D
Moraš da pišeš ili da ih zoveš da ti pošalju IBAN / SWIFT na e-mail
 
Kakva je situacija sa novom iOS app, jel vredi sada preci?
Jos uvek sam na staroj. Jel bese ako aktiviram novu ne mogu da koristim staru?
 
Mozes koristiti obe . Nista novo, stvari koje nosu radile i dalje ne rade ali je ok aplkacija. Nema nekih katastrofalnih stvari zbog koje bi je trebalo izbegavati
 
Treba mi savet ako neko zna.
Pošto sam korisnik Banca Intesa mobi i on-line usluge ne uspevam da migriram na nove aplikacije.
Već nekoliko puta prolazim proceduru za prelazak preko sajta banke, i sve dobro prođe, ali QR kod kada skeniram novom aplikacijom javlja da nije validan i nema onih cifara što se upisuju ispod QR koda.
Šta da radim kako da rešim problem?
 
Treba mi savet ako neko zna.
Pošto sam korisnik Banca Intesa mobi i on-line usluge ne uspevam da migriram na nove aplikacije.
Već nekoliko puta prolazim proceduru za prelazak preko sajta banke, i sve dobro prođe, ali QR kod kada skeniram novom aplikacijom javlja da nije validan i nema onih cifara što se upisuju ispod QR koda.
Šta da radim kako da rešim problem?
Ja mislim da sam imao isti problem i samo sam kliknuo DALJE iako mi izbacivao grešku za QR kod, i onda mi ponudio da ukucam broj, ne sećam se koji broj da li beše referencu sa stare aplikacije ili mi poslali SMS. Tako sam rešio problem. Samo klikni dalje i samo će ti se kas'ti
 
Najbolje da nazove call centar, kad se pojavila nova app prvo sam je jedva aktivirao , nije mi stizala sms poruka, pa sam instalirao staru app pa preko onih tokena aktivirao, sad skoro pre nekih 2 nedelje sam radio factory reset na telefonu, pokusao na isti nacin da aktiviram nema sanse, nazvao call centar, dao podatke, sacekao minut, izdiktirali mi broj i aktivirao.
I vise ne moze online da se aktivira stara wave2pay mora u poslovnicu po kod. Ne znaju kad ce omoguciti u novu app bezkontaktno placanje.
 
Ja mislim da sam imao isti problem i samo sam kliknuo DALJE iako mi izbacivao grešku za QR kod, i onda mi ponudio da ukucam broj, ne sećam se koji broj da li beše referencu sa stare aplikacije ili mi poslali SMS. Tako sam rešio problem. Samo klikni dalje i samo će ti se kas'ti
Problem je što kada se pritisne dugme za dalje završava se procedura nema tih brojeva u tome je problem
Najbolje da nazove call centar
Zovem call centar nema drugog rešenja
 
Videh ovde samo jednu potvrdu da ju uplaćeno 980 RSD cashback za prethodnu akciju plaćanja 5000+ dinara online.
Kod mene je ovakva situacija:
  • plaćanje MC Gold karticom (moj račun), nema još cashback
  • plaćanje MC Standard uz Intesa HIT (račun supruge), uplaćeno 980 RSD 14.7.
Nadam se da su drugi dobili cash back, ja ću morati da pitam banku šta je sa mojim...
 
@Trisystema objasni platiocu da nemamo ABA ili routing number, pošto to važi u Americi, niti SEPA transfer jer nismo u evrozoni, već vrši klasičan internacionalni transfer sa instrukcijom uključujući i tvoje ostale podatke (ime, prezime, ulica, broj, mesto, (opština) i država). SWIFT je identifikacioni kod banke (Intezin je DBDBRSBG), dok IBAN imaš na identifikacionoj kartici deviznog računa (počinje sa RS35 160 itd).
 
Videh ovde samo jednu potvrdu da ju uplaćeno 980 RSD cashback za prethodnu akciju plaćanja 5000+ dinara online.
Kod mene je ovakva situacija:
  • plaćanje MC Gold karticom (moj račun), nema još cashback
  • plaćanje MC Standard uz Intesa HIT (račun supruge), uplaćeno 980 RSD 14.7.
Nadam se da su drugi dobili cash back, ja ću morati da pitam banku šta je sa mojim...
da nisam procitao tvoj post ne bih ni pogledao ..i meni su vratili na MC standard uz paket ..tacno istog datuma .. a na mobi banku su mi uplatili na racun jos pre mesec dana 1100 mislim da je bilo ... cak sam mislio da intesa nece ni uplatiti :)
 
Pa da li je moguce? Ovo je revolucija u bankarskom sektoru! :D
 
gledajte malo promet po racunu. Imam situaciju da sam svojom greskom platio po dva puta dva racuna za telekom (skeniranjem qr kodova sa racuna), u roku od 8 dana, vidi se da je to rposlo ali telekom to nikada nije primio (nijednu od 4 uplate) pa je sada igrarija.
 
Nazad
Vrh Dno