Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
U NS danas uplaćeni euri na račun, poseban šalter, sedneš i pričekaš, ali nikakav problem nije bio. Ovo je bila proba, jer Draga ce najverovatniej kod njih iz intese, vec ima račun od samog starta kao backup, sad će samo biti primaran.
 
Pre neki dan podignem određenu sumu sa bankomata, par dana je transakcija standardno bila "na čekanju", danas odjednom nestala, nema je ni pod izvršenim transakcijama, i raspoloživo stanje se povećalo za tu sumu, kao da nisam ni podigao pare. Prvi wtf momenat od kad su se spojili sa PŠ. Pretpostavljam da će oni to ispeglati, ali je u najmanju ruku čudno. Jel se desilo to još nekom?
Pritom mi za transakciju od danas nije stigao SMS, baš me zanima šta će pisati pod "raspoloživo stanje" u SMS-u ako stigne ikad.
 
Meni se slicno desilo sa rfz bankom. Podignem 8k, transakcija nigde nije bila ubelezena.. Zaboravim na to skroz i kasnije tokom meseca kada sam bio na nuli oni mi skinu tih 8k i uvedu me u nedozvoljeni minus, a ja imao samo dinu i najprostoji racun. Fora je sto taj racun nikako nije mogao da ode u minus. Plus su mi obracunali kamatu za dane dok sam se raspravljao sa njima, posto ni u poslovnici nisu znali sta se desilo, niti sam ja mogao da se setim.. *ovnari, tad sam ih i napustio..
 
U pitanju je malo veća cifra pa mi je zapalo za oko, hvala na informaciji, pretpostavljam da će se slično desiti i u ovom slučaju.
 
@ nidzakv

Izvini , ali bio si svestan propusta i sam si sebi dozvolio da odes u minus time sto nisi blagovremeno prijavio gresku u sistemu.

@ djakza

Ako odreagujes - neces otici u minus ( tesko da ce proci logikom app )


U NS danas uplaćeni euri na račun, poseban šalter, sedneš i pričekaš, ali nikakav problem nije bio....

Potvrdjeno i iz call centra. Uplate i isplate € su moguce u bivsim filijalama mts banke i u filijalama PS gde su otvoreni posebni salteri za mts.
U narednom periodu ce to biti dostupno u svim filijalama.

Jos uvek je neizvesno da li ce korisnici Racuna Plus bez provizije u postama moci da uplacuju novac na racun.

Takodje postoji najava da ce novac moci da se uplacuje na bankomatima.
 
Dragi forumaši, moramo biti svesni da kod nas uglavnom sve ide usporeno naročito po pitanju bilo kakve administracije i izmene pravila i propisa i usvajanja istih. Jednostavno zamislite Poštansku kao matoru šalterušu pred penzijom - naučila da ubada brojeve na numeričkom delu tastature i u mraku ako treba, zna da klikne na poneko dugme i to je to. I sad došlo pripajanje i ta ista baba sa Win XP koji generalno ni ne poznaje treba da pređe recimo na Ubuntu.... Auuuuu, muka živa, iako sve što je radila na Win radi i na Ubuntu danas, treba da prođe period adaptacije i to poduži. Zezam se ja, ali poenta je jasna. Dakle i bez da ste zvali Call centar, ok je uvek što neko želi da dobije zvaničnu potvrdu, ali i u tom slučaju NE MORA DA ZNAČI DA ĆETE DOBITI 100% POUZDANU informaciju, ja sam nekoliko puta dobio dezinformacije baš od njih i pisali smo svi o tome. Znači ono što je logično je da su naši Računi Plus preneti u drugi banku, banku koja je praktično državno preduzeće, a svi dobro znamo kako se radi u takvim preduzećima. Tamo kad te uglave to je to, kuckaš nešto, žališ se kako ti je plata mala, a posao smoran i čekaš penziju...

Znači, pošto su Računi Plus preneti i funkcionišu kao i pre, sem uvećanog održavanja i značajno manjeg broja bankomata na raspolaganju za sada zvanično, što je više puta potvrđeno iz raznih izvora, nema drugih za nas negativnih strana. Svaka filijala Poštanske u ovom našem Srbistanu će morati da vrši uplate i isplate ne samo dinara i evra, već i preostale 2 valute. E, sad što se radi tako kako se radi kod nas i što informacije kasne i šalterski radnici nisu upućeni, nekad svojom nemarnošću ili nemarnošću njihovih šefova ili onih "odozgo", to je već problematika koja je kod nas rešiva samo uz tipa bar 10 godina edukacije kako se zaista profesionalno radi svoj posao u bilo kojoj oblasti, ali to ovde nije tema. Znači čak i oni koji "udare u zid" i dobiju informaciju da u nekoj filijali Poštanske ne mogu da rade pomenuto, makar da ta filijala nema famozni poseban komp sa još famoznijim sistemom za sve uplate i isplate klijenata MTS banke, tj. nas, ili će ga dobiti u najskorije vreme ili jednostavno računajte da ćete izgubiti još dodatno vreme dok ne nađete sledeću vama najbližu filijalu u kojoj ćete moći da odradite ovo o čemu pričamo, jer to MORA DA MOŽE i ja sam eto prvi izgleda ovde u Nišu to uspeo da uradim posle 4 poziva od strane šalterskih radnika, ali su sada svi tamo upoznati sa procedurom i neće biti problema nadalje, nadamo se...

Što se tiče ovog ne skidanja sa stanja pri isplati, banka će to svakako odraditi je ona neće sebi da dozvoli bilo kakav minus, to definitivno. Tako da čak i da račun zvanično ne može da ide u minus, kada banka provali svoj bag, napraviće da ako nemaš ništa na stanju odeš u minus i tu će da ti roka kamatu dok to ne pokriješ, tj. automatski si na "crnoj listi" što se tiče bilo kakvog vida podizanja kredita u našoj zemlji u bilo kojoj banci u krajnjem slučaju. Ja sam do sada godinama koristio Erste, Intesu, MTS praktično od nastanka i kratko Sberbank i iz svog iskustva mogu da kažem da NIKADA nisam dobio neki novac viška zbog bagova u sistemu, a bio je onaj MTS bag da su nam triprilari transakcije pri podizanju sa bankomata AIK banke u mom slučaju. Znači ja sam podigao 3k, skinuli mi još 2x po toliko, pa mi to posle vratili, a pisao sam i o tome kako su ljudi izbezumljeni zbog ove gluposti i propusta MTS sistema izlazili sa posla i trčali u banku da vide šta se zbiva jer su otišli u neplanirani minus kako im je javljeno SMS-om...

Što se tiče podizanja i uplata u Pošti bez provizije, za sve ove godine nikada nisam imao potrebu za tim, a vidim da ljudima ta usluga ovde znači, to ćemo da vidimo kako i šta, to ni oni sami ne znaju, možda i pregovaraju o tome, možda će da cepaju provizije i za uplate na onaj posebni protočni o čemu je već pisano, polako sačekajte da stave oni to na papir pa da vide koliko njihovim direktorima treba za letovanje ove godine, pa će na osnovu toga da jave da li se plaća provizija ili ne 😉, zar sumnjate u njihovu matematiku?

Na kraju bankomati - cenim ga da će uvesti mogućnost uplate novca na bankomate Poštanske ako već nisu, možda i eura čak, to svakako ide bilo kojoj banci u prilog. Vidim da i tu uslugu ljudi ovde masovno koriste, ja bih to uradio u krajnjoj nuždi samo, da moram da uplatim kada filijala ne radi, jer bolje i da sačekam red nego da mi bankomat "pojede" i tu crkavicu koju uplaćujem ili njen deo, a to se dešavalo u Nišu na jedinom MTS bankomatu koga više nema.

I da ne smaram više, informacije samo za Nišlije - ovde vam najverovatnije Pošta i ne treba za bilo kakvu uplatu jer ima i previše filijala Poštanske, dakle "naše" Baba banke. Ali, to neka svako proceni za sebe. MoneyGet sajt sa lokacijama bankomata kao i sajt Poštanske NE AŽURIRAJU podatke po ovom pitanju, tako da Nišlije znajte da MoneyGet za podizanje bez provizije kod nas postoji i u okviru Idea prodavnice kod mosta Mladosti kako se nekada zvao, a sada Google Mapa kaže da je to Jagodimalski most, nebitno, most je most i znate gde je ta Idea, ista ona gde smo godinama kupovali pivo za vreme studija dok smo bančili na Keju 😎, a i sada ponekad. Sa druge strane, MoneyGet u ulici Vojvode Mišića iako zvanično postoji na sajtu, već nekoliko godina NE POSTOJI zapravo i pošto sam ja smarač žešći, poslaću i njima mail da se update-uju kao i Poštanskoj isti, ali će Poštanska zbog svoje efikasnosti to ažuriranje odraditi u ovo vreme oko 2030. verovatno...Zgodan je bankomat Poštanske u okviru Mega Maxija (ex Tempo), a u tom kraju ima još jedan MoneyGet, bar po sajtu.

Dakle eto, i sama MoneyGet firma tj. baje koje stoje iza njih ne ažuriraju svoje informacije, tako da uopšte ne čudi što vam tamo neka šalteruša Poštanske na Petlovom brdu broj 2 kaže: "Ma, kakva bre MTS banka, to em ne postoji, em si ti sinak zalutao, ali mogu da ti otvorim novi račun ovde ako hoćeš, al' samo uz penzijsku knjižicu" 😜
 
Sad ću malo da skrenem sa teme MTS banka i opišem vam 3 svoja "čudna" iskustva sa 3 različite banke, 2 naše i jednom francuskom. Zaključak se odnosi i na našu banku. Većina vas, ako ne i svi pored ovog računa ima bar još jedan račun u drugoj banci, pa verujem da će ovo biti zanimljivo. Koga ne interesuje neka zanemari ovo.

1. Slučaj sa Erste omladinskim računom i bagom u sistemu - prvi račun koji sam ikada otvorio još za vreme faxa, većina je čula za isti, a neki su ga verovatno koristili. Znači praktično sve džabaka kao iRačun trenutno, MasterCard koji plaća sve bukvalno uz ograničenje bankomata na Erste + nekadašnji MultiCard bankomati koji se sada fancy zovu MoneyGet. Čak sam i u Nemačkoj na praksi podizao sa tom MC bez provizije na Sparkasse bankomatima (Erste banka je član ove velike grupacije). Uslov je da omladinski račun sa svim ovim povlasticama koristite dok ne navršite 27 godina života ili dok vam jednostavno ne istekne kartica. Mislim da sam zagazio u 29. godinu kada mi je istekla kartica, ali sam dobio pismo od Erste da odem u filijalu gde sam otvorio račun kako bih podigao novu reizdatu karticu. MC važi 3 godine, kao i ova naša MTS-ova. Odem u banku i kažem da sam dobio pismo, ali da ja nemam više pravo na taj račun kao najveća poštenjačina. Šalteruša se složi, proveri moje podatke, ali definitivno je stigla nova kartica. Ode po nju i izda mi i kaže sama u fazonu, ovo je neka greška u našem sistemu, ali za to vi sigurno niste krivi i jednostavno koristite račun naredne 3 god. kad vam to banka dozvoljava. Primao sam platu naredne 3 godine preko tog računa, bilo mi bedara nekako, ali ko ih šiša, nisam im ja kriv što imaju bagove. Inače, znam još jednu curu koja je prošla isti scenario. Što se Erste tiče sve pohvale za filijalu u Nišu i dalje kao korisnik tog omladinskog imam prava godinu dana bez održavanja ako prenesem platu kod njih ponovo. Ali, Erste je među najskupljim bankama i previše snobovska za mene, iako su Rajfajzen drugari pobednici po tom pitanju definitivno, to je moje lično mišljenje.

2. Slučaj sa bagom u sistemu omražene Intesa banke - koristio sam nekih 6 godina devizni bez održavanja sa vezanom tada Visom Elektron, posle klasičnom vizom. Plaćao sam stotinama puta sebi, prijateljima sve i svašta sa tom karticom, preko neta, POS terminali kod nas i inostranstvu većinom naravno, jer je ipak devizni račun u pitanju. Jedino mesto gde ne prihvataju Visa Electron su lowcost avio kompanije, ali ne za kupovinu karte, već u samom avionu, bar je tako bilo. Elem, pre 2 godine na letovanju u inostranstvu mi prvi put u životu bude odbijen PIN pri plaćanju preko POS terminala. Znam da nema šanse da sam zaboravio PIN prost je broj, vezan je za jedan važan istorijski događaj i nema šanse da ga zaboravim ili se pređem, kucao sam ga sjaset puta. Odbije i drug put. Na drugom POS terminalu mi odbije i 3. put i ja batalim. Marta meseca ove godine se setim da treba da rešim stvar sa tom karticom. Zvao sam Intesa centralu 3 puta, prebacivali me na odeljenje za rad sa platnim karticama uvek, čekam, svakoj operaterki objašnjavam situaciju iznova, teraju me da odem do prodavnice da unesem PIN jer u sistemu nemaju podatke o odbijenom PIN-u, odem u 2 različite prodavnice, uzmem i isečak o odbijenom PIN-u sa terminala. Dakle, operaterke brane njihov savršeni sistem i kažu mi da je NEMOGUĆE da je PIN odbijen iako ja držim isečak računa o tome i diktiram im referentni ID tog isečka. Rekli su mi da odem što pre u Intesa filijalu i probam na njihovom terminalu. Odem u banku i ponovo sve iznova objašnjavam šalteruši šta se zbiva, šta su me terali da uradim, zašto sam došao uopšte. Kad je skapirala okvirno, pogleda sve moje transakcije, znači gleda u monitor i kaže da ja nikada nisam koristio Visa karticu za bilo kakvo plaćanje od kada sam otvorio račun. Ja joj dam mobilni sa Intesinom aplikacijom i listom desetina transakcija u raznim zemljama Evrope. Ona samo što se nije šlogirala i kaže da je to, pogađate -nemoguće 😉. Ja se nasmejem i kažem da imaju žešći bag u sistemu. Da skratim, posle jedno 20 min. od toga su dve šalteruše došle zajedno do zaključka da nije do sistema nikako iako svi koji sada čitaju ovo kapiraju da jeste, već da je do čipa kartice i da moraju da mi reizdaju novu karticu za šta sam iskeširao 400 kinte, znam da plaćam bezveze njihove gluposti, ali nisam plaćao održavanje godinama niti bilo kakve provizije, pa nekad moraš da platiš... Ceo slučaj sam opisao u detalje na temi vezanoj za Intesa banku i još neke nelogičnosti isto tako sa tom nama svima omiljenom bankom u zemlji...

3. Slučaj sa Paris BNP bankom i mrkim pogledima obezbeđenja - ovo je po mnogim kriterijumima među deset najjačih banaka u svetu i sponzor mnogih turnira, znate svi to dobro. Ima obrt novca koji prevazilazi granice poznatog, koji se izražava u brojevima koji većina ljudi sem nekim matematičara ne zna ni da izgovori. Dakle Pariz i manja filijala ove banke sa jednim šalterom, jednim radnikom za istim i jednim likom iz obezbeđenja. Drugarica želi da podigne ni manje ni više nego 6000 evra sa svog računa, studirala je u Francuskoj, pa se prikupilo od stipendije 😉. Šta kažete i ja bih studirao u Mozambiku za te pare, a? Pri pomenu cifre koju želi da podigne, Francuz za šalterom koji je do tada delovao sasvim ležerno i kao i svaki Francuz, boli ga uvo za bilo šta je maltene pretrnuo i uozbiljio se. Nešto dobacio brzinski ovom iz obezbeđenja i napumpani security batica od 100kg definicije mišića odmah stao na ulazna vrata banke. Znači u banci smo nas četvoro bukvalno, scena kao iz filma, jedino nemamo pištolje i maske, ali sve podseća na pljačku. Šalterski radnik zove neki broj, verovatno da proveri ovu moju drugaricu i da li sme da joj isplati tu svotu. Ona mi prevodi ono što uspeva da skine u njihovoj komunikaciji. Znači u "gradu svetlosti" gde prosečna plata iznosi preko 4000 evra, ponavljam PROSEČNA, zavisi naravno gde radiš, ali tamo sve svetske firme iz bilo koje oblasti industrije imaju svoje firme, pri pomenu 6k evrića keša odmah cvikaju i kreće Red Alert. Verovatno i zato što smo poreklom odakle smo već, a Srbistan sigurno nije na njihovoj "beloj listi". U tom trenutku, dakle pre nekoliko godina je za svaku sumu preko 2000 evra Paris BNP banka, dakle top ten banka u svetu, morala da traži odobrenje za podizanje veće sume iako kažem ljudi tamo mesečno primaju više od 4k eura... Generalno drugovi koji žive po Francuskoj, Nemačkoj, Španiji na foru samih Amera kažu da je keš i od 100 eura velika novčanica i to svi izbegavaju iako svi zarađuju za naše uslove ogromne i nedodirljive svote. Znači na bankomatu max 50 jurki i to ti je. Samo cepaju kartice i online, što polako i sve više uvode i kod nas.

Zaključak ovog eseja - SVE BANKE IMAJU BAGOVE U SISTEMU, nekad na našu korist, ali zaista retko, a uglavnom na našu štetu. Ima i MTS, a ima i Poštanska naravno. I dodatno, čak i najveće bankarske face u svetu moraju da vas istresu iz gaća ako podižete veću sumu, pogotovo ako ste odavde i iako su te sume za nas goleme, a za njih okvirna mesečna primanja... Eto, toliko za sada, malo li je 😉
 
Poslednja izmena:
Opet se zezaju sa sajtom i servisima ili je "pao sistem"... Trenutno ne radi sajt kao ni mobilna, jer naravno mobilna nikada ne može da radi ako ne radi sajt, jer koristi iste servise praktično... Tako da smo trenutno u statusu "Loading..."

Kažem ja, zamislite Poštansku kao matoru šalterušu, tek popila prve dve kafe danas, koncetracija kreće tamo oko 14h posle minimum 3 jake turske i neki rahatluk pride, radi punom parom do 15h i to je to za danas - blagodeti državnog preduzeća 😉

Dok sam pisao ovo gore sam prvi put pozvao kontakt centar Poštanske. Taster 0 vodi na pitanja vezana za nas MTS-ovce, dobih operaterku iz prve i prijavih joj kvar. Ona mi ukratko reče - da, dešava se, trenutno je sistem van usluge, pokušajte par puta u toku dana, sigurno ćete moći da obavite to što ste planirali...

Upravo sam se uspešno logovao, ma nema bre samo cimneš banku i sve sređuju expresno 😎
 
Poslednja izmena:
Sad sam bio i ekspozituri bivše MTS pao sistem PS zato ne radi

Tek su poceli a već se privikavaju na padanje sistema
 
Još jedna informacija - definitivno "rade na sistemu" jako, tj. radiće najverovatnije cele nedelje. Zvao sam ponovo Centralu zbog problema sa Hitnom uplatom preko mobilne aplikacije, znači uplatio sam nešto pre 3h uz opciju "Hitno" na račun na koji sam do sada mnogo puta uplaćivao, dakle obe banke su u okviru Instant programa plaćanja i još uvek je transakcija u statusu "Na čekanju" naravno. Onda sam platio nešto u prodavnici maločas i ta transakcija nije evidentirana uopšte u aplikaciji ni na sajtu i naravno zato nema ni SMS-a o odlivu. Javi mi se neki opravan bratić iz Centrale i kaže da su upoznati sa situacijom, radi se na tome i da očekujeo da će se stanje "stabilizovati do kraja nedelje" kako je rekao. Ja ga pitam šta je sa Hitnom uplatom koju sam izvršio, on mi kaže: "To bi trebalo da bude u narednih 1h, ne brinite ništa." Opasan neki batica, informisan nema šta, pun samopouzdanja, uglavnom ja prokomentarišem u u fazonu - znači na sajt i mobilnu app da ne računamo do kraja nedelje, a on mi kaže na to da nije baš tako, biće verovatno i pre kraja nedelje... Show sa ovom našom bankom, tj. simbiozom banaka ;)
 
Još jedna informacija - definitivno "rade na sistemu" jako, tj. radiće najverovatnije cele nedelje. Zvao sam ponovo Centralu zbog problema sa Hitnom uplatom preko mobilne aplikacije, znači uplatio sam nešto pre 3h uz opciju "Hitno" na račun na koji sam do sada mnogo puta uplaćivao, dakle obe banke su u okviru Instant programa plaćanja i još uvek je transakcija u statusu "Na čekanju" naravno. Onda sam platio nešto u prodavnici maločas i ta transakcija nije evidentirana uopšte u aplikaciji ni na sajtu i naravno zato nema ni SMS-a o odlivu. Javi mi se neki opravan bratić iz Centrale i kaže da su upoznati sa situacijom, radi se na tome i da očekujeo da će se stanje "stabilizovati do kraja nedelje" kako je rekao. Ja ga pitam šta je sa Hitnom uplatom koju sam izvršio, on mi kaže: "To bi trebalo da bude u narednih 1h, ne brinite ništa." Opasan neki batica, informisan nema šta, pun samopouzdanja, uglavnom ja prokomentarišem u u fazonu - znači na sajt i mobilnu app da ne računamo do kraja nedelje, a on mi kaže na to da nije baš tako, biće verovatno i pre kraja nedelje... Show sa ovom našom bankom, tj. simbiozom banaka ;)
Moram sam sebi da udarim Reply - upravo sam dobio obaveštenje iz svima nam drage Baba Poštanske da mi je zbog tehničkiČKIH problema NBS odbila današnju uplatu. Gospođa/Gospođica iz Poštanske me savetuje da "PONIVIM" plaćanje...

Ne znam šta da radim ljudi, da li da PONIVLJAM sad ili kako? Ne znam ni svoje stanje na računu jer servisi naravno NE RADE. Muke žive sa Poštanskom, dok se zaukće nakon pripajanja 😎. I NBS mora se uključi...

Bacite pogled na priložen screenshot, da li ima potrebe da komentarišem "brzo" kucanje radnice Poštanske? Mada, hvala joj na inforđaciji. Kažem vam ja, opada koncentracija rapidno posle 15h, prethodne 3 kafe, desetak cigareta i odlaska do wc-a, masan burek, šminkanje, svakodnevno uzdisanje od "viška posla"... Treba sve to izdržati posle trojke 😉

Šalim se ja malo, a kako da se čovek pošteno ne nasmeje u našem Srbistanu, kada je razloga za tako nešto na svakom koraku. Mada dođe čoveku često i da zaplače, pa bolje makar da se smejemo...

Savet - ko ne mora, bolje ništa da ne uplaćuje sa svog na drugi račun, a ne zna se ni šta će biti sa eventualnim prilivima. Bar do kraja nedelje kako rekoše...
 

Prilozi

  • IMG_20210712_190742.jpg
    IMG_20210712_190742.jpg
    93.3 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
NS glavna ekspozitura, radi do 19:30 u 19:05 smo bili i nismo mogli uplatiti jer su predale blagajnu o_O kakvo je onda radno vreme do 19:30 da udjem i da se gledamo pola sata.... ali i kasnimo jer je u intesi sat i 15 se provelo od čega sat vremena kao prvi sledeci klijent kod savetnike... za potvrdu da ne dugije nista banci.... koja usput košta 300din.
 
Ne stizu mi sms o odlivu danas, niti sada stizu kdovi za e-banking? Kako kod Vas veceras. Probacu i posle.
 
jel plaćao neko dinom na rate?
jel plaćao neko dinom na rate?
 
NS Glavna ekspizotura na Bulevaru nije ili se ne zna uplata eura na MTS račun, Call Centar i ne zna da je moguce uplatit u eksp PŠ do kraja meseca. I još me ispituje pa gde sam to uplatio neki dan.... Luda kuća ... Ali bar nije bila gužva i šef im radi do 16h.
 
Da li će biti naplaćena naknada za održavanje računa ako nije bilo nikakvih promena u Julu?
 
Samo da izjavim za televizor da više od mesec dana koliko sam u Crnoj Gori radi mi MasterCard, radi mi online plaćanje računa. što preko web aplikacije, što direktno karticom.
Stižu smsovi posle svakog korišćenja u prodavnicama, tj. posle svake promene na računima.
 
Samo da izjavim za televizor da više od mesec dana koliko sam u Crnoj Gori radi mi MasterCard, radi mi online plaćanje računa. što preko web aplikacije, što direktno karticom.
Stižu smsovi posle svakog korišćenja u prodavnicama, tj. posle svake promene na računima.
Pa naravno da imaš sve privilegije kada si građanin privremeni ili sa stalnim prebivalištem sa bratskom nam Crnom Gorom. Pored stotina hiljada studenata u Bg-u i širom Srbistana zadnjih recimo 50 godina, sve besplatno i o trošku građana istog... Da ne pričamo o uticaju crnogorskog monarha da ne kažem Bana koji tamo i dalje vlada i verovatno njegovim prisnim odnosima sa svim našim državnim preduzećima. Cenim ga da Poštanska sada tebi uplaćuje mesečno održavanje 😉.

Šalu na stranu, lepo je čuti da bar kod nekog, pa makar i preko grane sve funkcioniše dok se mi zlopatimo...
 
Poslednja izmena:
Dobro jutro! Da li neko zna mogu li klojenti bivše mts banke podizati novac na šalterima pošta? Kad sam to pitanje postavio njihovoj korisničkoj službi na Facebooku dobio sam odgovor da je to moguće. Malopre, kad sam nazvao Korisnički centar, dobio sam odgovor da novac mogu podići na šalterima Poštanske štedionice i MTS banke. Lud zbunjenog!
 
Ne još uvek, trenutno samo u ekspoziturama, ali određeni su posebni šalteri pa se javi portiru jer bi trebalo da imamo prednost.
 
Ja nisam dobio uopšte SMS o prilivu plate pre neki dan, a SMS da sam u inostranstvu provukao karticu na iznos od 500e mi je stigao posle više od 24 sata. Gubi svaki smisao ova vrsta kontrole računa i transakcija.
 
Zanimljive stvari se dešavaju u poslednje vreme, mojoj devojci se na računu pokazalo da ima24000 više.

Zvali smo call centar oni ništa ne znaju, na aplikaciji nema nikakvog istorijata o prilivu tih sredstava.

Ništa, te pare svakako nismo dirali, posle nekih nedelju dana samo su nestale sa računa.

Danas na mom računu 1000 dinara manje, otkud sada manje 1000 dinara kada znam da nigde nisam trošio,
u transakcijama ne pokazuje ništa, znam da mi za taj račun nije vezan Netflix. Ništa zovem call centar javi se ljubazna
operaterka, ni ona ne zna šta se dešava, uglavnom prosledila je dalje zahtev pa će mi javiti.
 
Pa naravno da imaš sve privilegije kada si građanin privremeni ili sa stalnim prebivalištem sa bratskom nam Crnom Gorom. Pored stotina hiljada studenata u Bg-u i širom Srbistana zadnjih recimo 50 godina, sve besplatno i o trošku građana istog... Da ne pričamo o uticaju crnogorskog monarha da ne kažem Bana koji tamo i dalje vlada i verovatno njegovim prisnim odnosima sa svim našim državnim preduzećima. Cenim ga da Poštanska sada tebi uplaćuje mesečno održavanje 😉.

Šalu na stranu, lepo je čuti da bar kod nekog, pa makar i preko grane sve funkcioniše dok se mi zlopatimo...
Razmisli malo. Zašto bih držao pare u srpskoj banci da imam stalni ili privremeni boravak u Crnoj Gori pored crnogorskih banaka?
Da li je realnije da sam prešao na online sistem rada kao i svi koji to mogu i odlučio da kad već ne moram na posao budem negde gde je prijatnije nego u Beogradu?
 
Dobro jutro! Da li neko zna mogu li klojenti bivše mts banke podizati novac na šalterima pošta? Kad sam to pitanje postavio njihovoj korisničkoj službi na Facebooku dobio sam odgovor da je to moguće. Malopre, kad sam nazvao Korisnički centar, dobio sam odgovor da novac mogu podići na šalterima Poštanske štedionice i MTS banke. Lud zbunjenog!
Novac mozes podici i u postama koje imaju pos terminale bez naknade jer ti terminali su Money Gram, podizao sam par puta u Nisu bez ikakvih problema.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno