Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@ zexoni70

Lepo smo napisali - jutarnja ukocenost :)

@ AcaRamone991

Ako je za online trgovinu - ponovo je kurs u menjacnici veoma povoljan , pa nema svrhe cekati u redovima ispred PS.



Da li su vratili mogucnost uplate na racun bez provizije u Posti i da li se dinari mogu uplatiti na racun na bankomatima PS ?
 
Da li su vratili mogucnost uplate na racun bez provizije u Posti i da li se dinari mogu uplatiti na racun na bankomatima PS ?
Koliko znam, nisu, ali podneo sam prigovor povodom toga prošlog petka. Trebalo bi da mogu na bankomatima jer su 360 računi uvezeni u PŠ.
 
Koliko vidim banka je pred smrt,ko i stara klijentela.🤣
 
@ amdpower

Kolega nemoj da lupas gluposti ;););)
PŠ kao i Pošta ne mogu da umru.

To sto se nama ne svidja njihov praistorijski metod rada , to je druga prica...
 
Poslednja izmena:
Da li je još neko imao problema prilikom online plaćanja na inostranim sajtovima? Pokušao da napravim transakciju na Bandcamp sajtu. U petak je sve radilo ok. Napravio porudžbinu, bukvalno za minut novac skinut sa računa. Stigla poruka od posted-a. Sve bilo korektno. Međutim, evo sada na istom sajtu odbija karticu. Izgleda da penzosi nisu ranije kupovali muziku... Upalio im se alarm, a meni narandžasti MC odbijen...

Your card was declined. Please update your card details here, or enter a different card.
 
Ovi stvarno vise nemaju pojma o bilo cemu.Svaki operater prica svoju pricu.....
 
Samo da se zahvalim coveku koji je ostavio onaj obrazac za zatvaranje racuna. J

Jedino tako sam uspeo da ga ugasim. Kroz ebank nije htelo, u poslovnicu da idem nisu vredni, ovako sam završio mailom i tražili su mi očitanu licnu i to je to.

IMG_9461.jpg
 
Још увек није могућа уплата и исплата евра у поштанско штедионици. Не зна се кад ће бити могуће, тако ми рекла радница са шалтера
 
da li je moguća u filijalama gde je bila mts banka?
 
Pa zar nije covjek prije par dana pisao da je uspio podici eure na salteru PS!?

EDIT: Ovo je u stvari bila uplata! Ali ako moze uplata, ne vidim zasto onda ne bi mogla isplata!? Ocigledno se salterusama u PS ne radi!
 
@ Condor

Nisu "salteruse" krive i sa njima treba po "sto kracem postupku" . Samo ih lepo ili "lepo" treba zamoliti da pozovu sefa , pa ako i on nema pojma neka zove redom dok ne sazna preciznu informaciju....
 
Мени су рекли не може ни уплата ни исплата. Кад сам споменуо дина картицу нисам ни стигао да завршим реченицу рекла је да не може ни то за сад
 
@ AcaRamone991

Ko ti je rekao , "salterusa" ili neko od sefova koji je kontaktirao nekog od administratora
koji rade uskladjivanje sistema ???

Treba ih na kulturan nacin naterati da ti daju precizne informacije.
Nemojte odustajati na prvo " ne moze"....
 
Шалтеруша. Позваћу кориснички сервис да видим шта ће они да ми кажу па ћу опет до филијале.
 
Шалтеруша. Позваћу кориснички сервис да видим шта ће они да ми кажу па ћу опет до филијале.
Позвао и оператер каже да за сад није могуће уплата исплата девиза. Почетком следеће недеље имаће више информација. Могуће је само у бившим филијалама мтс банке.
 
Info od operatera kontakt centra

U filijalama MOZE uplata na i isplata sa 360-*- racuna.
( Nazalost zaboravio sam da proverim za € , ali bi i to uskoro morali da integrisu u sistem ako vec nisu. )

U Posti jos uvek nije moguca uplata na 360-*- racune bez provizije ( nije precizirano kada ce i da li ce vratiti ovu mogucnost ).

Takodje ni PS bankomati nemaju mogucnost uplate.

Opet potpuno zanemarivanje korisnika iz manjih mesta gde ne postoje filijale.....
 
Ovo je zanemarivanje svih klijenata (i mnogo vise od zanemarivanja), bukvalno su nam zarobili devize na svojim racunima na neodredjen broj dana. Ovo je krsenje osnovnih ljudskih prava... Ali moze im se!
 
Bio danas do P.S. u Nisu i jedva su se snasli da izvrse uplatu, jedna zanimljiva stvar je sto navodno imamo prioritet i da se ubuduce javim radniku obezbedjenja i da udjem odmah jer za bivse mts korisnike imaju poseban salter.
 
Da li se zna kada ce gospoda da integrisu bivse korisnike mts-a u sistem PS pa da ne budu ti posebni salteri i gimnastike takve vrste? Da li su oni normalni da ne mogu ljudi da uplate i isplate evre?
 
Da li se zna kada ce gospoda da integrisu bivse korisnike mts-a u sistem PS pa da ne budu ti posebni salteri i gimnastike takve vrste?
Od nove godine najverovatnije. Moraju da ispoštuju prava i obaveze za promo period od 6 meseci koji je bio deo imovine mts banke. Tek onda će menjati brojeve računa pa ćemo znati koju platformu će zadržati tj. da li će ostati na Homebankingu ili će preći na mts online. Za sada je najvažnije da barem za početak osposobe uplate na TRO-014 obrascu u pošti. Svakako, radosna vest je što za sada imamo prioritet ispred klijenata PŠ.
 
Čekajte ljudi jel moguće ovo da ne postoji način da se evri uplate na račun ili podignu sa računa? Moj mozak to ne može da shvati, pa jesu normalni oni.
Čekajte ljudi jel moguće ovo da ne postoji način da se evri uplate na račun ili podignu sa računa? Moj mozak to ne može da shvati, pa jesu normalni oni. Pa onda se definitivno više isplati iračun u Raiffeisen-u
 
Čekajte ljudi jel moguće ovo da ne postoji način da se evri uplate na račun ili podignu sa računa? Moj mozak to ne može da shvati, pa jesu normalni oni.
Čekajte ljudi jel moguće ovo da ne postoji način da se evri uplate na račun ili podignu sa računa? Moj mozak to ne može da shvati, pa jesu normalni oni. Pa onda se definitivno više isplati iračun u Raiffeisen-u
Па моћи ће ускоро, могуће од следеће недеље. Тренутно може само у бившим филијалама мтс банке.
 
Bez ljutnje, ali zasto niste pre prvog povukli evre makar?
Bilo je za ocekivati da ce biti brdo problema.
Pa OTP i SoGe su bile ozbiljne banke, pa ste mogli da citate kakve su muke ljudi imali...
***, sad budite uporni, vidite sa Efektivom jel mozete da ih tuzite.
Srecno
 
Za sve one koji nisu uspali da uplate dinare ili devize na svoj Račun Plus u Poštanskoj, ne zaboravite šifru: "Beli papir, vaš!" Ova šifra sve rešava...

Šalim se i o tome vam pričam sve vreme u bar nekoliko postova u okviru ove teme samo - bukvalno zavisi ko je sa druge strane paravana, šaltera, telefonske linije. Operater vam kaže jedno, šalteruša drugo, ali ono što morate da uradite jeste da odete u neku od filijala Poštanske i budete spremni da gubite dragoceno vreme na rasprave sa dezinformisanim službenicima iste, kao i u svakoj drugoj banci. Nemojte da odustajete na prvu i uzimate sve zdravo za gotovo. Dakle, SIGURNO MOŽETE da uplaćujete bilo koju od 4 moguće valute i da ih podižete sa Računa Plus. Budite uporni, ako odbijaju to da vam odrade, recite da zovu centralu, koga god i pozovite se na slučaj ljudi koji su to već uspeli. Evo, ja sam imao već takvo "pozitivno" iskustvo o kome sam pisao, ukupno je trajalo 20-ak min. sa čekanjem i 4 telefonska poziva, ali je prošlo i normalno je da MORA da prođe jer uplaćujete na svoj račun koji je sada samo prebačen u drugu banku "zastarelih shvatanja". Poštanska je penzionerska banka, nije fancy kao ove banke mobilnih operatera poput MTS i Mobi 😎. Dakle, samo uporno i naoružajte se strpljenjem.

U okviru teme Intesa banka sam pisao o tome kako sam pre par godina tek iz trećeg puta uspeo da otvorim drugi, dodatni devizni račun u toj banci, znao sam da je to moguće jer ne postoji ograničenje za broj računa, znao sam i ljude koji su to već uradili i savetovali me da uradim isto, sve sam to argumentovano predočio šalterušama Intese, prva je rekla NE, druga isto, treća je rekla NARAVNO, NEMA PROBLEMA...

Još jednom ponavljam - ovde sve zavisi ko ti se padne sa druge strane, koliko je taj neko informisan, opravan, motivisan, raspoložen i pravila se tumače bukvalno u zavisnosti od pomenutih faktora, ali ako znate da nešto može i da su drugi ljudi to uspeli, onda se raspravljajte makar, tražite da zovu nadležne, centralu koga god, pa ako i tada ne uspete, uopšte ne čudi da to isto uspete sutradan u istoj ili drugoj filijali..

I da, poruke ponovo kasne po nekoliko sati zadnjih dana, ali makar stižu 😉
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno